Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп"ютерне обладнання (Ноутбуки, телевізори, багатофункціональні пристрої, ламінатори)
Очікувана вартість
967 500,00 UAH
UA-2019-06-18-000502-a ● 547b3ff78cbb4db4a87958ef80df9e33
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Миронівської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143726 |
Місцезнаходження: | 08800, Україна , Київська обл., Миронівка, вул.Соборності 48 |
Контактна особа: |
Пилипко Галина Вікторівна +380457453188 buhgalteria_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2019 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 15:39 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 15:39 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 15:28 |
Очікувана вартість: | 967 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 716,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,90% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14512 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Комп"ютерне обладнання (Ноутбуки, телевізори, багатофункціональні пристрої, ламінатори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08801, Україна, Київська область, Миронівка, Соборності,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Комп"ютерне обладнання (Ноутбуки, телевізори, багатофункціональні пристрої, ламінатори) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2019 15:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2019 15:35 |
ТД обладнання для навчальних класів 2019. doc (2).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-18-000502-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Драб Віталій Вікторович, Код ЄДРПОУ:3364702130
Дата подання: 19 червня 2019 07:40
Про усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!
Прошу скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Ваша вимога «Учасник надає у складі пропозиції копію авторизаційного листа або листів від офіційного дистриб’ютора обладнання по підтвердженню повноважень постачальника на постачання ноутбуків, телевізорів, багатофункціональних пристроїв, ламінаторів із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro. Разом з цим Учасником надається у складі пропозиції документ або документи, що підтверджують статус офіційного дистриб’ютора обладнання, особою, яка надає Учаснику авторизаційний лист або листи» обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі.
Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Даною вимогою Ви встановлюєте заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежуєте коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тим самим, можливість здійснення мною підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією.
В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції. Адже виробники як правило видають авторизаційний (гарантійний) лист на товар лише одному постачальнику в Україні. І цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер, переможцем якого може бути тільки той учасник, хто отримав цей лис. І це не зважаючи на ціну, яку він запропонував!
Вказана вимога штучно звужує коло потенційних учасників торгів, зокрема, призводить до недопущення участі у даних торгах учасників, які не мають авторизаційного (гарантійного) листа, і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ.
Шановний Замовник, поясніть будь-ласка, чим відрізняється товар, який продає будь який постачальник в Україні, від офіційного представника або дистриб’ютора в Україні? Будь який постачальник, який має усі необхідні документи на цей товар, обов’язково надасть їх у складі тендерної пропозиції. При цьому постачальник несе усі, передбачені законом України, зобов’язання по гарантійному, сервісному та іншому обслуговуванню товару, то чому тільки ОФІЦІЙНИЙ ДИСТРИБ’ЮТОР з авторизаційним (гарантійним) листом від виробника, підтверджуючий повноваження постачальника, має перемогти у тендері, не зважаючи на ЗАВИЩЕНУ ціну та відсутність конкуренції?
Поясніть, будь ласка, свою позицію!!!
Додатково інформую щодо наявності ВЕЛИКОЇ кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі:
№ 1238 від 29.07.2013, № 810 від 29.05.2015, № 730-р/пк-ск від 15.04.2016, . Таких рішень є ДУЖЕ багато.
Отже, зазначена вимога обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками предмета закупівлі договірними відносинами, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у Процедурі закупівлі.
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційні умови про надання авторизаційного листа або листів від офіційного дистриб’ютора обладнання у складі тендерної пропозиції.
Давайте зробимо державні закупівлі дійсно прозорими!
Розгорнути
Згорнути
Прошу скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Ваша вимога «Учасник надає у складі пропозиції копію авторизаційного листа або листів від офіційного дистриб’ютора обладнання по підтвердженню повноважень постачальника на постачання ноутбуків, телевізорів, багатофункціональних пристроїв, ламінаторів із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro. Разом з цим Учасником надається у складі пропозиції документ або документи, що підтверджують статус офіційного дистриб’ютора обладнання, особою, яка надає Учаснику авторизаційний лист або листи» обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі.
Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Даною вимогою Ви встановлюєте заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежуєте коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тим самим, можливість здійснення мною підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією.
В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції. Адже виробники як правило видають авторизаційний (гарантійний) лист на товар лише одному постачальнику в Україні. І цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер, переможцем якого може бути тільки той учасник, хто отримав цей лис. І це не зважаючи на ціну, яку він запропонував!
Вказана вимога штучно звужує коло потенційних учасників торгів, зокрема, призводить до недопущення участі у даних торгах учасників, які не мають авторизаційного (гарантійного) листа, і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ.
Шановний Замовник, поясніть будь-ласка, чим відрізняється товар, який продає будь який постачальник в Україні, від офіційного представника або дистриб’ютора в Україні? Будь який постачальник, який має усі необхідні документи на цей товар, обов’язково надасть їх у складі тендерної пропозиції. При цьому постачальник несе усі, передбачені законом України, зобов’язання по гарантійному, сервісному та іншому обслуговуванню товару, то чому тільки ОФІЦІЙНИЙ ДИСТРИБ’ЮТОР з авторизаційним (гарантійним) листом від виробника, підтверджуючий повноваження постачальника, має перемогти у тендері, не зважаючи на ЗАВИЩЕНУ ціну та відсутність конкуренції?
Поясніть, будь ласка, свою позицію!!!
Додатково інформую щодо наявності ВЕЛИКОЇ кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі:
№ 1238 від 29.07.2013, № 810 від 29.05.2015, № 730-р/пк-ск від 15.04.2016, . Таких рішень є ДУЖЕ багато.
Отже, зазначена вимога обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками предмета закупівлі договірними відносинами, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у Процедурі закупівлі.
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційні умови про надання авторизаційного листа або листів від офіційного дистриб’ютора обладнання у складі тендерної пропозиції.
Давайте зробимо державні закупівлі дійсно прозорими!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2019 09:11
Вашу скаргу відхилено згідно доданого листа
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "САНОР" #31192638 |
Переможець |
965 430,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2019 09:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2019 15:38
|
договір | укладений |
22 липня 2019 15:37
|