Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп"ютерне обладнання (Ноутбуки, телевізори, багатофункціональні пристрої, ламінатори)
Очікувана вартість
967 500,00 UAH
UA-2019-06-18-000502-a 547b3ff78cbb4db4a87958ef80df9e33
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипко Галина Вікторівна

+380457453188 buhgalteria_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Миронівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143726
Місцезнаходження: 08800, Україна , Київська обл., Миронівка, вул.Соборності 48
Контактна особа: Пилипко Галина Вікторівна
+380457453188
buhgalteria_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 15:39
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 15:39
Початок аукціону: 08 липня 2019 15:28
Очікувана вартість: 967 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 716,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,90%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14512 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Комп"ютерне обладнання (Ноутбуки, телевізори, багатофункціональні пристрої, ламінатори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08801, Україна, Київська область, Миронівка, Соборності,48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп"ютерне обладнання (Ноутбуки, телевізори, багатофункціональні пристрої, ламінатори) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 15:35
ТД обладнання для навчальних класів 2019. doc (2).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-000502-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Драб Віталій Вікторович, Код ЄДРПОУ:3364702130
Дата подання: 19 червня 2019 07:40
Про усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!
Прошу скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Ваша вимога «Учасник надає у складі пропозиції копію авторизаційного листа або листів від офіційного дистриб’ютора обладнання по підтвердженню повноважень постачальника на постачання ноутбуків, телевізорів, багатофункціональних пристроїв, ламінаторів із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення та дати оприлюднення в електронній системі закупівель ProZorro. Разом з цим Учасником надається у складі пропозиції документ або документи, що підтверджують статус офіційного дистриб’ютора обладнання, особою, яка надає Учаснику авторизаційний лист або листи» обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі.
Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Даною вимогою Ви встановлюєте заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від представника товаровиробника в Україні, а також обмежуєте коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тим самим, можливість здійснення мною підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією.
В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції. Адже виробники як правило видають авторизаційний (гарантійний) лист на товар лише одному постачальнику в Україні. І цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер, переможцем якого може бути тільки той учасник, хто отримав цей лис. І це не зважаючи на ціну, яку він запропонував!
Вказана вимога штучно звужує коло потенційних учасників торгів, зокрема, призводить до недопущення участі у даних торгах учасників, які не мають авторизаційного (гарантійного) листа, і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ.
Шановний Замовник, поясніть будь-ласка, чим відрізняється товар, який продає будь який постачальник в Україні, від офіційного представника або дистриб’ютора в Україні? Будь який постачальник, який має усі необхідні документи на цей товар, обов’язково надасть їх у складі тендерної пропозиції. При цьому постачальник несе усі, передбачені законом України, зобов’язання по гарантійному, сервісному та іншому обслуговуванню товару, то чому тільки ОФІЦІЙНИЙ ДИСТРИБ’ЮТОР з авторизаційним (гарантійним) листом від виробника, підтверджуючий повноваження постачальника, має перемогти у тендері, не зважаючи на ЗАВИЩЕНУ ціну та відсутність конкуренції?
Поясніть, будь ласка, свою позицію!!!
Додатково інформую щодо наявності ВЕЛИКОЇ кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі:
№ 1238 від 29.07.2013, № 810 від 29.05.2015, № 730-р/пк-ск від 15.04.2016, . Таких рішень є ДУЖЕ багато.
Отже, зазначена вимога обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками предмета закупівлі договірними відносинами, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у Процедурі закупівлі.
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційні умови про надання авторизаційного листа або листів від офіційного дистриб’ютора обладнання у складі тендерної пропозиції.

Давайте зробимо державні закупівлі дійсно прозорими!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 червня 2019 09:11
Вашу скаргу відхилено згідно доданого листа

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНОР" 965 430,00
UAH з ПДВ
965 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛОУС МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ 967 500,00
UAH з ПДВ
967 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 14:46
Електронний підпис
12 липня 2019 14:46
документи переможця2.pdf
05 липня 2019 12:34
Електронний підпис
04 липня 2019 22:33
СЕС, Авторизації.pdf
04 липня 2019 22:33
Аналог №6-50.pdf
04 липня 2019 22:33
Аналог №6-43.pdf
04 липня 2019 22:33
35. Довідка Товар1.pdf
04 липня 2019 22:33
30. Еквіваленти.pdf
04 липня 2019 22:33
18. ТП.pdf
04 липня 2019 22:33
15. Проект договору.pdf
04 липня 2019 22:33
8. Реестр.pdf
04 липня 2019 22:33
Уставные.pdf
04 липня 2019 22:33
Справки.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 13:16
Цінова пропозиція.pdf
05 липня 2019 13:15
Стаття 17.pdf
05 липня 2019 13:15
Проект договору.pdf
05 липня 2019 13:15
Паспорт код.PDF
05 липня 2019 13:15
Опис документів.PDF
05 липня 2019 13:15
Довідка платник ЄП.pdf
05 липня 2019 13:15
Гарантія новий товар.pdf
05 липня 2019 13:15
Виписка.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНОР"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БІЛОУС МИКОЛА ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНОР"
#31192638
Переможець 965 430,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 09:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНОР"
#31192638
965 430,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 15:38
договір укладений
22 липня 2019 15:37