Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015, код 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Спеціальний зимовий робочий одяг для працівників філій ПрАТ «Укргідроенерго»).
Очікувана вартість
2 251 931,47 UAH
UA-2019-06-18-000448-a 142794ef08a74df8899a7632c373670e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "Укргідроенерго"
Код ЄДРПОУ: 20588716
Місцезнаходження: 07300, Україна , Київська обл., м.Вишгород, м.Вишгород, Київська обл., 07300
Контактна особа: Зоряна Даниленко
0459658620, +380459658357, +380459658471, +380459658511
tenderist140303@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 29 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 10 липня 2019 13:15
Початок аукціону: 10 липня 2019 13:15
Очікувана вартість: 2 251 931,47 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67550 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг


Спеціальний зимовий робочий одяг для працівників філій ПрАТ «Укргідроенерго».

Спеціальний зимовий робочий одяг для працівників філій ПрАТ «Укргідроенерго».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1458 штуки
Спеціальний зимовий робочий одяг для працівників філій ПрАТ «Укргідроенерго».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Перший етап - оплата у розмірі 75 (сімдесят п’ять) відсотків від ціни поставленого Товару протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати підписання сторонами Акту приймання-передачі Товару, на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури. Пiсляоплата 45 Банківські 75
Iнша подія Другий етап - оплата у розмірі 25 (двадцять п’ять) відсотків від ціни поставленого Товару здійснюється на підставі виставленого рахунку-фактури протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту реєстрації Постачальником усіх належним чином оформлених податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно Податкового кодексу України, але не раніше оплати першого етапу. Пiсляоплата 15 Банківські 25

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 15:31
Додаток №1.docx
18 червня 2019 15:31
Додаток №2.docx
18 червня 2019 15:31
Додаток №3.docx
18 червня 2019 15:31
Додаток №4.docx
18 червня 2019 15:31
Додаток №5.docx
18 червня 2019 15:31
Додаток №6.docx
18 червня 2019 15:31
Додаток №7.docx
18 червня 2019 15:31
Тендерна документація.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-18-000448-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ЖУРАВКА ТОРГ", Код ЄДРПОУ:40126602
Дата подання: 22 серпня 2019 11:43
Не правомірне визначення переможця закупівлі
Замовник закупівлі визанчив переможцем ТОВ "МІК", чим порушив ЗУ "Про публічні закупівлі" визначивши переможцем пропозицію Учасника, яка не відповідає кваліфікаційним вимогам закупівлі, а також є економічно не вигідною за критерієм оцінювання пропозицій у публічних закупівлях, де основним критерієм оцінювання є максимальна економія та ефективність використання бюджетних грошових коштів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2019 23:25
рішення від 27.08.2019 № 11800.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 23:25
рішення від 11.09.2019 № 12783.pdf
Дата публікації: 12 вересня 2019 17:36
Номер скарги: UA-2019-06-18-000448-a.c2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "АТОН-ТОРГ", Код ЄДРПОУ:41862031
Дата подання: 22 серпня 2019 12:03
Cкарга на дії Замовника що до неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АТОН-ТОРГ"
Замовник закупівлі упереджено оцінив та неправомірно відхилив пропозицію учасника ТОВ "АТОН-ТОРГ", яка була більш економічно вигідною ніж пропозиція ТОВ "МІК", якого було визначенно переможцем закупівлі. Крім того Замовник порушив ст.3,28, 30 Закону 922.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2019 23:27
рішення від 27.08.2019 № 11798.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 23:27
рішення від 12.09.2019 № 12839.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2019 19:07
Номер скарги: UA-2019-06-18-000448-a.c3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"", Код ЄДРПОУ:38144198
Дата подання: 22 серпня 2019 17:38
Скарга на дії тендерного комітету
Скарга на дії тендерного комітету
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2019 23:11
рішення від 28.08.2019 № 11899 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2019 23:11
Рішення від 12.09.2019 №12840.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2019 20:51

Документи подані скаржником

22 серпня 2019 11:43
Скарга Журавка.pdf
22 серпня 2019 11:43
Платежка АМКУ.PDF

Документи Органу Оскарження

12 вересня 2019 17:36
рішення від 11.09.2019 № 12783.pdf

Документи подані скаржником

Документи Органу Оскарження

13 вересня 2019 19:07
рішення від 12.09.2019 № 12839.pdf

Документи подані скаржником

22 серпня 2019 17:38
Скарга.pdf
22 серпня 2019 17:38
Платіжне доручення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-13-000018 ● 1add5370135b47b48da4bdeae790992f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2019 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


12.08.2019 № 236

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.08.2019 № 236


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-06-18-000448-a 18.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-29 17:13:57

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

Н А К А З

29.08.2019 № 248

Київ

Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі


Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2019-06-18-000448-a.c1, UA-2019-06-18-000448-a.c2 та UA-2019-06-18-000448-a.c3,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-06-18-000448-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 18 червня 2019 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 12 серпня 2019 року № 236 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-04 14:30:33

Торги відмінено

Торги відмінено відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖУРАВКА ТОРГ" 1 208 331,00
UAH з ПДВ
1 147 914,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" 1 255 799,88
UAH з ПДВ
1 182 983,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АТОН-ТОРГ" 1 287 385,08
UAH з ПДВ
1 184 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" 2 066 556,00
UAH з ПДВ
2 066 556,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 20:05
Свідот. ПДВ.pdf
08 липня 2019 20:05
Пропозиція.pdf
08 липня 2019 20:05
ИСО Журавка.pdf
08 липня 2019 20:05
Завірений Додаток 7.pdf
08 липня 2019 20:05
Документы Тритон-Т.pdf
08 липня 2019 20:05
Довідка про МТП.pdf

Публічні документи

08 липня 2019 19:12
Документы Тритон-Т.pdf
08 липня 2019 19:12
Договір ЦЕНТУРІОН.pdf
08 липня 2019 19:12
Відгук ДСП ЦППРВ.pdf
08 липня 2019 19:12
Витяг платника ПДВ.pdf
08 липня 2019 19:12
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 15:33
Не судимість Шустова.pdf
13 серпня 2019 15:33
Не судимість Рябов.pdf
13 серпня 2019 15:33
Не пропонує.pdf
13 серпня 2019 15:33
Не повязан з членами.pdf
13 серпня 2019 15:33
Економ конкуренція.pdf
13 серпня 2019 15:33
ДПІ.pdf
08 липня 2019 15:53
Технічний опис.pdf
08 липня 2019 15:53
Технічне завдання.pdf
08 липня 2019 15:53
Сертифікати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖУРАВКА ТОРГ"

ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""

ТОВ "АТОН-ТОРГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖУРАВКА ТОРГ"
#40126602
Відхилено 1 147 914,45
UAH з ПДВ
12 липня 2019 11:20
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ""
#38144198
Відхилено 1 182 983,52
UAH з ПДВ
24 липня 2019 11:56
ТОВ "АТОН-ТОРГ"
#41862031
Відхилено 1 184 820,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 10:32
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"
#30105738
Переможець 2 066 556,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 16:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 16:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК"
#30105738
2 066 556,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 вересня 2019 14:35
Коментар щодо відміни: Торги відмінено відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» - порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом.
Документи:
04 вересня 2019 14:35
Повідомлення про відміну.pdf