Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ГБН Г.1-218-182:2011 Будівництво (влаштування) надземного пішохідного переходу на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп на км 566+330 (с. Раковець), Львівська область (розробка проектної документації з будівництва автомобільних доріг, інженерних споруд, її експертиза, виконання будівельних робіт)
Очікувана вартість
24 900 000,00 UAH
UA-2019-06-18-000447-c d5c5fec8b7204e759ec02002da3c1ab3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2019 12:00
Очікувана вартість: 24 900 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 124 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 124 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Будівництво (влаштування) надземного пішохідного переходу на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп на км 566+330 (с. Раковець), Львівська область (розробка проектної документації з будівництва автомобільних доріг, інженерних споруд, її експертиза, виконання будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва", та від 23.04.2014р. № 117(із змінами) "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт прийняття виконаних робіт (форма КБ-2В) та Довідку про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3)) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРСТАЛЬСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ" 24 500 000,00
UAH з ПДВ
24 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2019 11:26
sign.p7s
10 липня 2019 11:26
Субподрядчик 2_4.zip
10 липня 2019 11:26
Субподрядчик 2_3.zip
10 липня 2019 11:26
Субподрядчик 2_2.zip
10 липня 2019 11:26
Субподрядчик 2_1.zip
10 липня 2019 11:26
Субподрядчик 1.zip
10 липня 2019 11:26
Інфо про працівників.pdf
10 липня 2019 11:26
Інфо про досвід.pdf
10 липня 2019 11:26
Договор подряда.zip
10 липня 2019 11:26
Лист_М-06_566+330.pdf
10 липня 2019 11:26
Ліцензія.zip
10 липня 2019 11:26
Гарантия 4237_566_330.zip
10 липня 2019 11:26
Лист-згода.pdf
10 липня 2019 11:26
УССК НДС.pdf
10 липня 2019 11:26
Статут УССК.pdf
10 липня 2019 11:26
ПРОТОКОЛ Волок .FR12.pdf
10 липня 2019 11:26
Наказ Волок.FR12.pdf
10 липня 2019 11:26
Довідка про учасника.pdf
10 липня 2019 11:26
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРСТАЛЬСПЕЦКОНСТРУКЦІЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 липня 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку