Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт Народного дому в с.Відники Пустомитівського району Львівського області» (коригування)
Очікувана вартість
6 659 982,80 UAH
UA-2019-06-18-000374-b 555fd7308f2a47d892829499b7240bed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панчук Галина Петрівна

+380322278835 kulturaviddil@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Пустомитівської РДА
Код ЄДРПОУ: 02229340
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., Пустомити, вул.Грушевського 15
Контактна особа: Панчук Галина Петрівна
+380322278835
kulturaviddil@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 01 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 12 липня 2019 12:01
Очікувана вартість: 6 659 982,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 299,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю "1 роб" слід розуміти обсяг виконання робіт відповідно до Технічного завдання (згідно до Додатку 3).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт Народного дому в с.Відники Пустомитівського району Львівського області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, м. Пустомити, вул. Грушевського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок коштів районного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 липня 2019 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 09:43
Рішення про внесення змін 04.07.docx
04 липня 2019 09:43
Тендерна документація 04.07.docx
18 червня 2019 11:34
технічне завдання.docx
18 червня 2019 11:34
проект договору.docx
04 липня 2019 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 липня 2019 09:43
Рішення про внесення змін 04.07.docx
04 липня 2019 09:43
Тендерна документація 04.07.docx
18 червня 2019 11:34
Тендерна документація.docx
18 червня 2019 11:34
технічне завдання.docx
18 червня 2019 11:34
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо банківської гарантії
Дата подання: 21 червня 2019 14:47
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:32
Доброго дня. Постанова Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, відповідно до вимог якої оформляється банківська гарантія не містить обмежень щодо її оформлення ВИКЛЮЧНО в обслуговуючому банку учасника. Вимога , що Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у п.9 відомостей про учасника (форма встановлена замовником) є дискримінаційною для тих учасників, обслуговуючі банки яких не видають або ж не мають права видавати банківські гарантії. Крім того, постанова Правління НБУ не забороняє оформяти банківську гарантію в банку, в якому учасник не має відкритих рахунків. Просимо усунути дискримінаційні та незнаконні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником встановлено вимогу, що жодним чином не суперечить чинному законодавству та Постанова Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. У формі «Відомості про учасника» зазначається, що Учасник має вказати: реквізити банку/банків (НОМЕР РАХУНКУ (У РАЗІ НАЯВНОСТІ), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник і яким видана банківська гарантія). Тобто, у разі, коли Учасник отримує банківську гарантію, в якому не має відкритих рахунків, то він зазначає у п.9 все інше, окрім розрахункового рахунку, та бажано з приміткою про те, що саме цей банку видав банківську гарантію.
щодо плану фінансування робіт
Дата подання: 21 червня 2019 14:51
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:33
Згідно чинного законодавства, учасники не мають права подавати у складі тендерної пропозиції план фінансування робіт. Зверніть увагу, що це є виключно повноваженням замовника, адже саме він є розпорядником бюджетних коштів! Просимо усунути порушення чинного законодавства.
Відповідь: Замовник встановлює такий критерій для того, щоб зрозуміти в якому порядку підрядник буде здійснювати вказані роботи та їх чітку послідовність.
Стосовно оплати учасником юридично-консультаційних послуг
Дата подання: 21 червня 2019 15:00
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:33
п. 2.1. Розділу 5 ТД вказує, що керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» дана тендена документація містить іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити. Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися третьою особою. Вартість послуг становить 12 000,00 ( дванадцять тисяч гривень, 00 коп.) Повідомляє Вас, що будь-які вимоги до учасника-переможця про оплату так званих "юридично-консультаційних послуг" даданих Вам є незаконними. Тобто подана інформаціє не потребує оприлюднення у складі дендерної документації. Також зверніть увагу, що за вимагання коштів передбачена кримінальна відповідальність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув Ваше запитання та повідомляє, що така вимога жодним чином не суперечить чинному законодавству та не дискримінує учасників, до того ж в ній чітко зазначено, що оплата МОЖЕ здійснюватись третьою особою, що носить диспозитивний характер.
щодо свідоцтв на транспортні засоби
Дата подання: 21 червня 2019 15:07
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:33
чи буде підставою для дискваліфікації надання учасником свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів російською мовою?
Відповідь: Тендерна пропозиція учасника має відповідати вимогам ч.7 Розділу 1 тендерної документації, а саме: Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Просимо замовника дотримуватися вимог ЗУ "Про захист персональних даних"
Дата подання: 21 червня 2019 15:41
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:34
Вимагаючи в учасника документи про освіту та/або підвищення кваліфікації працівників ви прямо порушуєту вимоги ЗУ "Про захист персональних даних"! Для того, щоб подати такі документи у складі тендерної пропозиції учаснику потрібно отримати письмову згоду кожного працівника на оприлюднення його даних про освіту в системі Prozorro. Відмова працівника унеможливить участь у закупівлі. Тому вказана вимога є дискримінаційною. Лише компетентні органи мають право вимагати в посадових осіб підприємства документи про освіту/підвищення кваліфікації і лише для ознайомлення, тому вказана вимога є дискримінаційною та вимагає усунення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи той факт, що Закон України “Про публічні закупівлі” не регулює питання збору, обробки та зберігання персональних даних, замовники на власний розсуд визначають, які саме документи мають надати учасники у складі тендерної пропозиції. Усе, що завантажує учасник до системи ProZorro, на певному етапі (залежно від типу процедури) стає публічною інформацією. Якщо учасник бере участь у закупівлі, в якій замовник вимагає скан-копії документів про освіту та/або підвищення кваліфікації працівників тощо, значить, він добровільно погоджується на розміщення своїх персональних даних у відкритому доступі системи.

В той же час, відповідно до п. 1 Приміток до цієї тендерної документації, в разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.

Зважаючи на вищеописане, Ви можете подати відповідний лист-роз'яснення в складі своєї пропозиції, за результатами розгляду якого Замовником прийматиметься законне рішення щодо розгляду Вашої тендерної пропозиції.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 21 червня 2019 15:48
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:34
Вимога надання копію (ї) аналогічного(их) договору(ів), (на об’єкт, який повністю виконаний), інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів є дискримінаційною для підприємств, які створені, або займаються виконанням договорів підряду або капітального ремонту недостатній час, щоб хоча б один договір виконати повністю. Вимагаємо включити до переліку аналогічних договорів договори, що виконуються, адже в іншому випадку така вимога є дискримінаційною та обмежує конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.16 Закону, замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, на підтвердження надати копію (ї) аналогічного(их) договору(ів), (на об’єкт, який повністю виконаний), інформацію щодо якого вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Законом не врегульовано механізм того, яким чином Замовник може вимагати такий договір, а відтак тендерний комітет самостійно встановлює критерії до аналогічного договору. Тому, було прийнято рішення, для того щоб впевнитись, що потенційний Учасник дійсно виконував аналогічні роботи, надати у складі пропозиції договір на вже виконаний об’єкт, включно з відгуком від контрагента. Така вимога жодним чином не дискримінує учасників та не обмежує конкуренцію.
Щодо таналогічного договору
Дата подання: 21 червня 2019 15:53
Дата відповіді: 26 червня 2019 16:35
Новостворене підприємство, яке має договори підряду та капітального ремонту, що виконуються не мають змоги подати у складі тендерної пропозиції документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю, а саме фотозвіт об’єкту та декларацію про прийняття об’єкту в експлуатацію або акти КБ-2 довідки КБ-3. Тому вказана вимога щодо таких учасників є дискримінаційною. Вимагаємо її усунення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Встановлений Замовником кваліфікаційний критерій дозволяє перевірити добросовісність потенційного підрядника, а це можна зробити лише завдяки такого характеру вимогам. Оскільки, з такими критеріями взяти участь у закупівлі може більше ніж 2 учасники, такі вимоги не можуть вважатись дискримінаційними і такими, що обмежують конкуренцію.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 липня 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛЬВІВБУД 6 639 982,00
UAH з ПДВ
6 606 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Світ будівництва і дизайну ПРО 6 655 000,00
UAH з ПДВ
6 615 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 13:29
графік
15 липня 2019 13:29
кошторис
15 липня 2019 13:29
дог ціна
15 липня 2019 13:28
пропоз 2
11 липня 2019 14:35
37 Квитанції звіти.pdf
11 липня 2019 14:35
37 Квитан звіт.PDF
11 липня 2019 14:35
36 Баланс и фр 1к 2019.PDF
11 липня 2019 14:35
36 Баланс и фр 2018.pdf
11 липня 2019 14:35
35 Свід пдв.pdf
11 липня 2019 14:35
34 Відомості ЛБ.pdf
11 липня 2019 14:35
32 Статут Львівбуд.rar
11 липня 2019 14:35
32 Протокол 10.pdf
11 липня 2019 14:35
32 Протокол 8.pdf
11 липня 2019 14:35
31 Декларація ІТ лб.rar
11 липня 2019 14:35
30 Фото звіт.zip
11 липня 2019 14:35
29 Лист відгук ІТ.pdf
11 липня 2019 14:35
26 Штатн розклад.pdf
11 липня 2019 14:35
25 Довідка статист.pdf
11 липня 2019 14:35
25 Довідка Звіт 1-ПВ.pdf
11 липня 2019 14:34
23 Протокол _3.jpg
11 липня 2019 14:34
23 Посвідчення 2.jpg
11 липня 2019 14:34
23 Копії дипл інж.pdf
11 липня 2019 14:34
23 докум охор прац.pdf
11 липня 2019 14:34
22 тп МАЗ 2.jpg
11 липня 2019 14:34
22 тп МАЗ 1.jpg
11 липня 2019 14:34
22 мерс 2.jpg
11 липня 2019 14:34
22 мерс 1.jpg
11 липня 2019 14:34
22 Довідка облад.pdf
11 липня 2019 14:34
21 Ліцензії Рітек.PDF
11 липня 2019 14:34
21 Деклар Рітек.pdf
11 липня 2019 14:34
20 Виписка ЄДР Інтер.pdf
11 липня 2019 14:34
19 Гарант лист Інтер.pdf
11 липня 2019 14:34
5 Догов ціна.pdf
11 липня 2019 14:34
17 Довідка суб 20.pdf
11 липня 2019 14:34
46 Реєстр Відники.pdf
11 липня 2019 14:34
14 ТЗ Відники.pdf
11 липня 2019 14:34
13 Дод ліцен ЛБ.pdf
11 липня 2019 14:34
42 Довідка довкілля.pdf
11 липня 2019 14:34
12 Ліцензія ЛБ.pdf
11 липня 2019 14:34
41 Проєкт дог Відн.pdf
11 липня 2019 14:33
11 Гаран термін.pdf
11 липня 2019 14:33
40 Лист-згода перс дан.pdf
11 липня 2019 14:33
10 План фінансув.pdf
11 липня 2019 14:33
39 Довідка Ощад.pdf
11 липня 2019 14:33
38 Довідка рух коштів.pdf
11 липня 2019 14:33
9 План виконання.pdf
11 липня 2019 14:33
8 Гаран лист ст17.pdf
11 липня 2019 14:33
7 Гаран лист інформ.pdf
11 липня 2019 14:33
6 Гаран лист ціна.pdf
11 липня 2019 14:33
4 Паспорт директор.rar
11 липня 2019 14:33
3 наказ на дирек.pdf
11 липня 2019 14:33
1 Пропозиція Відн.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 14:17
1 Догов ціна 2 стор.jpg
10 липня 2019 14:17
1 Догов ціна 1 стор.jpg
10 липня 2019 14:17
Реквізити Свт Диз.jpg
10 липня 2019 14:17
Реєстр учасників.jpg
10 липня 2019 14:17
Протокол 1.jpg
10 липня 2019 14:17
протокол 1.1.jpg
10 липня 2019 14:17
Пропозиція.jpg
10 липня 2019 14:17
ПДВ Світ дизайн.jpg
10 липня 2019 14:17
Довідка кошти.jpg
10 липня 2019 14:17
Довідка анал догов.jpg
10 липня 2019 14:17
Гарант термін.jpg
10 липня 2019 14:17
Гарант субп.jpg
10 липня 2019 14:17
Гарант робітн.jpg
10 липня 2019 14:17
Гарант обладн.jpg
10 липня 2019 14:17
Гарант інформ.jpg
10 липня 2019 14:17
Гаран лист форм.jpg
10 липня 2019 14:17
Гаран лист ариф.jpg
10 липня 2019 14:17
Виписка ПРО.jpg
10 липня 2019 14:17
Виписка .jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛЬВІВБУД

ТОВ Світ будівництва і дизайну ПРО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛЬВІВБУД
#34857390
Переможець 6 606 500,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 13:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 липня 2019 13:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛЬВІВБУД
#34857390
6 606 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 09:54
дод.угода 2.pdf укладений
06 січня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 10:55
Дод.угода 1.pdf зміни до договору
30 жовтня 2019 10:54
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 17:52
Договір Відники.pdf укладений
07 серпня 2019 17:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 1/08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: припинення дії договору