Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Портативні комп'ютери та настільні комп'ютери в комплекті
Очікувана вартість
191 800,00 UAH
UA-2019-06-18-000351-a ● 46bf0bbd20874b338ac0346b7c01b91f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНА МЕТАЛУРГІЙНА АКАДЕМІЯ УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 02070766 |
Вебсайт: | http://nmetau.edu.ua |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Гагаріна, 4 |
Контактна особа: |
Тарадор Валентина Василівна +380562474238 omts.akadem13@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2019 14:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 червня 2019 14:22 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 липня 2019 14:22 |
Початок аукціону: | 08 липня 2019 11:48 |
Очікувана вартість: | 191 800,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 918,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Критерій оцінювання «ціна без ПДВ» встановлюється згідно ст. 197 Податкового кодексу, оскільки джерелом фінансування коштів на здійснення закупівлі є грант за проектом ЄС Еразмус+, напрям: КА2 «Імплементація системи забезпечення якості освіти через співробітництво університету-бізнесу-уряду у ЗВО»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Портативні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Гагаріна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
12 комплекти
Настільні комп'ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Гагаріна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Термін постачання 14 календарних днів з моменту укладання договору. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2019 14:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2019 14:18 |
Тендерна документація 30210000-4.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 09:52
Дата відповіді: 20 червня 2019 11:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Відповідь на запитання 1.
Відповідно до вимог Замовника, що викладені в додатку № 5 до Тендерної документації:
- в п.6 Приміток зазначено: «Всі посилання в тендерній документації на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент»;
- в другому абзаці Інших вимог зазначено: «У разі надання еквіваленту, надати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю за вищенаведеними показниками з приміткою (обґрунтуванням), чому запропонований еквівалент товару не гірше, або краще за заявлений Замовником.
Тож, якщо запропоновані товари, модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, зазначеної Замовником в Тендерній документації, але відповідають технічним вимогам Замовника (або мають кращі технічні характеристики), допускаються, та будуть розглядатися Замовником.
Відповідь на запитання 2.
Стосовно участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Так, Фізична особа-підприємець, яка не є платником податку на додану вартість може брати участь у цій процедурі закупівлі, та буде розглядатися Замовником.
Враховуючи те, що закупівля відбувається за грантові кошти проекту Ерамзус+ «Імплементація системи забезпечення якості освіти через співробітництво університету-бізнесу-уряду у ЗВО», які надані Європейською Комісією, згідно зі ст.3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств, заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру. Постачання товарів/послуг у рамках проекту та в межах плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбавають виконавці проектів за грантові кошти, не оподатковують ПДВ. У договорі про закупівлю зазначають «Без ПДВ».
Стосовно порядку оцінювання поданих пропозицій.
Відповідно до ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» № № 922-VIII, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідь на запитання 1.
Відповідно до вимог Замовника, що викладені в додатку № 5 до Тендерної документації:
- в п.6 Приміток зазначено: «Всі посилання в тендерній документації на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент»;
- в другому абзаці Інших вимог зазначено: «У разі надання еквіваленту, надати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю за вищенаведеними показниками з приміткою (обґрунтуванням), чому запропонований еквівалент товару не гірше, або краще за заявлений Замовником.
Тож, якщо запропоновані товари, модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, зазначеної Замовником в Тендерній документації, але відповідають технічним вимогам Замовника (або мають кращі технічні характеристики), допускаються, та будуть розглядатися Замовником.
Відповідь на запитання 2.
Стосовно участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Так, Фізична особа-підприємець, яка не є платником податку на додану вартість може брати участь у цій процедурі закупівлі, та буде розглядатися Замовником.
Враховуючи те, що закупівля відбувається за грантові кошти проекту Ерамзус+ «Імплементація системи забезпечення якості освіти через співробітництво університету-бізнесу-уряду у ЗВО», які надані Європейською Комісією, згідно зі ст.3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств, заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру. Постачання товарів/послуг у рамках проекту та в межах плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбавають виконавці проектів за грантові кошти, не оподатковують ПДВ. У договорі про закупівлю зазначають «Без ПДВ».
Стосовно порядку оцінювання поданих пропозицій.
Відповідно до ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» № № 922-VIII, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" #31796921 |
Переможець |
189 984,20
UAH
|
10 липня 2019 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2019 14:07
|
Протокол ТК | укладений |
14 серпня 2019 14:04
|
Додаткова угода до договору | укладений |
14 серпня 2019 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2019 17:31
|
Специфікація 2.pdf | зміни до договору |
30 липня 2019 17:28
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
30 липня 2019 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 09:02
|
Додаток 1 до договору Спецификація.pdf | зміни до договору |
26 липня 2019 08:55
|
Додаткова угода 1 до договору.pdf | зміни до договору |
26 липня 2019 08:55
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2019 13:29
|
Договір купівлі-продажу | укладений |
22 липня 2019 13:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в Специфікацію (Додаток 1 до Договору) в частині одиниці виміру |
Номер договору про закупівлю: | 12/07/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до пункту 1.2. Договору та викладання його в редакції: «1.2. Сума договору становить: 182 217,28 грн. (сто вісімдесят дві тисячі двісті сімнадцять гривень., 28 копійок), без ПДВ.». Внесення змін в Специфікацію (Додаток 1 до Договору). |
Номер договору про закупівлю: | 12/07/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 22 липня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з недотриманням Постанови КМУ № 332 від 4 квітня 2001 року (зі змінами та доповненнями), а саме перевищення граничних сум витрат на придбання ноутбуків, які утримуються за рахунок державного бюджету. |