Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативні комп'ютери та настільні комп'ютери в комплекті
Очікувана вартість
191 800,00 UAH
UA-2019-06-18-000351-a 46bf0bbd20874b338ac0346b7c01b91f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарадор Валентина Василівна

+380562474238 omts.akadem13@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА МЕТАЛУРГІЙНА АКАДЕМІЯ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 02070766
Вебсайт: http://nmetau.edu.ua
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Гагаріна, 4
Контактна особа: Тарадор Валентина Василівна
+380562474238
omts.akadem13@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 14:22
Оскарження умов закупівлі: до 01 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 липня 2019 14:22
Початок аукціону: 08 липня 2019 11:48
Очікувана вартість: 191 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 918,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Критерій оцінювання «ціна без ПДВ» встановлюється згідно ст. 197 Податкового кодексу, оскільки джерелом фінансування коштів на здійснення закупівлі є грант за проектом ЄС Еразмус+, напрям: КА2 «Імплементація системи забезпечення якості освіти через співробітництво університету-бізнесу-уряду у ЗВО»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Портативні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Гагаріна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
12 комплекти
Настільні комп'ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Гагаріна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Термін постачання 14 календарних днів з моменту укладання договору. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 14:18
Тендерна документація 30210000-4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 09:52
Дата відповіді: 20 червня 2019 11:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Відповідь на запитання 1.
Відповідно до вимог Замовника, що викладені в додатку № 5 до Тендерної документації:
- в п.6 Приміток зазначено: «Всі посилання в тендерній документації на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент»;
- в другому абзаці Інших вимог зазначено: «У разі надання еквіваленту, надати у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю за вищенаведеними показниками з приміткою (обґрунтуванням), чому запропонований еквівалент товару не гірше, або краще за заявлений Замовником.
Тож, якщо запропоновані товари, модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, зазначеної Замовником в Тендерній документації, але відповідають технічним вимогам Замовника (або мають кращі технічні характеристики), допускаються, та будуть розглядатися Замовником.
Відповідь на запитання 2.
Стосовно участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ.
Так, Фізична особа-підприємець, яка не є платником податку на додану вартість може брати участь у цій процедурі закупівлі, та буде розглядатися Замовником.
Враховуючи те, що закупівля відбувається за грантові кошти проекту Ерамзус+ «Імплементація системи забезпечення якості освіти через співробітництво університету-бізнесу-уряду у ЗВО», які надані Європейською Комісією, згідно зі ст.3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств, заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру. Постачання товарів/послуг у рамках проекту та в межах плану закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбавають виконавці проектів за грантові кошти, не оподатковують ПДВ. У договорі про закупівлю зазначають «Без ПДВ».
Стосовно порядку оцінювання поданих пропозицій.
Відповідно до ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» № № 922-VIII, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ" 189 984,20
UAH
189 984,20
UAH
Документи
ФОП "Шейко Михайло Олександрович" 191 800,00
UAH
191 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 липня 2019 10:57
3. Довідка ГУ ДФС.pdf
12 липня 2019 10:57
2. Довідка МВС .pdf
04 липня 2019 16:59
Електронний підпис

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"

ФОП "Шейко Михайло Олександрович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"
#31796921
Переможець 189 984,20
UAH
10 липня 2019 14:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ"
#31796921
189 984,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 14:07
Протокол ТК укладений
14 серпня 2019 14:04
Додаткова угода до договору укладений
14 серпня 2019 14:04
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 17:31
Специфікація 2.pdf зміни до договору
30 липня 2019 17:28
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 липня 2019 17:28
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 09:02
Додаток 1 до договору Спецификація.pdf зміни до договору
26 липня 2019 08:55
Додаткова угода 1 до договору.pdf зміни до договору
26 липня 2019 08:55
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 13:29
Договір купівлі-продажу укладений
22 липня 2019 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Специфікацію (Додаток 1 до Договору) в частині одиниці виміру
Номер договору про закупівлю: 12/07/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 1.2. Договору та викладання його в редакції: «1.2. Сума договору становить: 182 217,28 грн. (сто вісімдесят дві тисячі двісті сімнадцять гривень., 28 копійок), без ПДВ.». Внесення змін в Специфікацію (Додаток 1 до Договору).
Номер договору про закупівлю: 12/07/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв'язку з недотриманням Постанови КМУ № 332 від 4 квітня 2001 року (зі змінами та доповненнями), а саме перевищення граничних сум витрат на придбання ноутбуків, які утримуються за рахунок державного бюджету.