Капітальний ремонт тротуару по просп. Шкільному в м. Знам’янка Кіровоградської області
Очікувана вартість
2 820 542,00 UAH
UA-2019-06-18-000200-c 758c62752b274ea38ac03d8aeceb8a81
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26176819
Місцезнаходження замовника: 27400, Україна, Кіровоградська обл., м. Знам'янка, вул. Михайла Грушевського, 19
Контактна особа замовника: Микола Миколайович Нікітін
+380501038294
uma_jkg@zn-rada.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2019 11:00
Початок аукціону: 04 липня 2019 14:17
Очікувана вартість: 2 820 542,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 205,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно проектно-кошторисної документації очікувана вартість предмету закупівлі становить: 2820542,00 грн. Сума кошторисних призначень на 2019 рік становить: 830193,00 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт тротуару по просп. Шкільному в м. Знам’янка Кіровоградської області (Джерело фінасування - Кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27400, Україна, Кіровоградська область, м. Знам’янка, проспект Шкільний
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2019  —  01 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів, на підставі акта прийняття виконаних робіт (ф. КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (ф.КБ-3), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-26-000011 ● ccd5dcc1959649ca8ee4a045ce7966c6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-26
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-26 14:50:45
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

26.07.2019 № 40

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 26.07.2019 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-06-18-000200-с 18.06.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-26 15:40:57

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт тротуару по просп. Шкільному в м. Знам’янка Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-18-000200-с та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (зі змінами), постала потреба в отриманні пояснень з наступного питання.
Чому при проведенні даної закупівлі Вами перевищено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД-БК» на відповідність вимогам тендерної документації (п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції) при відсутності оприлюдненого повідомлення про аргументоване продовження строку розгляду даної тендерної пропозиції, як це передбачено частиною 4 статті 28 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-01 08:58:19

щодо надання пояснень

Тендерним комітетом проведено розгляд пропозицій учасників щодо відповідності їх пропозицій до умов Тендерної документації. Всі три учасника які подали свої пропозиції на участь у закупівлі "Капітальний ремонт тротуару по просп. Шкільному в м. Знам’янка Кіровоградської області" не відповідають вимогам тендерної документації. Проте з технічних причин тендерним комітетом не оприлюднено рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "МЕГАБУД-БК". Водночас на засіданні тендерного комітету (додається) Заступник голови тендерного комітету вказав: "що пропозиція ТОВ "МЕГАБУД-БК" не відповідає вимогам тендерної документації, а саме Акт випробування дрібно розмірних фігурних елементів мощення виданий не пізніше 2018 року. подана учасником не відповідає вимогам замовника зазначених у Додатку 4 тендерної документації.
До того ж, заступник голови тендерного комітету вказав, що при здійсненні моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ СХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ, було вказано, що тендерним комітетом перевищено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД-БК» на відповідність вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене заступник голови тендерного комітету запропонував відхилити пропозицію ТОВ «МЕГАБУД-БК» та скасувати закупівлю «Капітальний ремонт тротуару по просп. Шкільному в м. Знам’янка Кіровоградської області» згідно п.1 ст.30 та п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»"
Тендерним комітетом одноголосно вирішено скасувати закупівлю «Капітальний ремонт тротуару по просп. Шкільному в м. Знам’янка Кіровоградської області» згідно п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 01 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 16 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам'янської міської ради, 26176819, Україна, м. Знам'янка, вул. Михайла Грушевського, 19
  2. Інформація про предмет закупівлі: Капітальний ремонт тротуару по просп. Шкільному в м. Знам’янка Кіровоградської області (Джерело фінасування - Кошти міського бюджету), 2820542UAH, 45230000-8, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 758c62752b274ea38ac03d8aeceb8a81, 2019-06-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 26 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 серпня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання Замовником законодавства під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій . Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Знам’янської міської ради (далі - Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 18.06.2019, відповідь Замовника на запит. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK1-4_1 (Перевищення строку розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною за процедурою «відкриті торги»), підтверджено. Так, за результатом проведеного моніторингу установлено, що в порушення частини 4 статті 28 Закону Замовником перевищено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕГАБУД-БК» на відповідність вимогам тендерної документації (п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції) при відсутності оприлюдненого повідомлення про аргументоване продовження строку розгляду даної тендерної пропозиції. Разом з тим, слід вказати, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону № 922 визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися. В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлені порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 31.07.2019., 01 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом дотримання Замовником законодавства під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій встановлено порушення частини 4 статті 28 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу Замовником усунуто виявлене порушення шляхом відміни вказаної закупівлі, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 31.07.2019.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  2. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 липня 2019 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Чаплинський 2 479 851,72
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Савченко Анатолій Борисович 2 450 000,00
UAH з ПДВ
2 379 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕГАБУД-БК" 2 800 000,00
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 липня 2019 09:33
відомість ресурсів.pdf
05 липня 2019 09:33
Розрахунок ЗВВ.pdf
05 липня 2019 09:33
локальний кошторис.pdf
05 липня 2019 09:33
договірна ціна.pdf
05 липня 2019 09:33
Тендерна пропозиція.pdf
01 липня 2019 21:13
Технічне завдання.pdf
01 липня 2019 21:13
паспорт Чаплинський.pdf
01 липня 2019 21:13
Тендерна пропозиція.pdf
01 липня 2019 21:13
проект договору.pdf
01 липня 2019 21:13
листи подяки.pdf
01 липня 2019 21:13
інд код.pdf
01 липня 2019 21:13
ЄДРПОУ.pdf
01 липня 2019 21:13
довідка з податкової.pdf
01 липня 2019 21:13
довідка з банку.pdf
01 липня 2019 21:13
Довідка не судимість.pdf
01 липня 2019 21:13
Гарантійний лист.pdf
01 липня 2019 21:13
локальний кошторис.pdf
01 липня 2019 21:13
договірна ціна 2.pdf
01 липня 2019 21:13
договірна ціна 1.pdf
01 липня 2019 21:13
Договір кошторисник.pdf
01 липня 2019 21:13
відомість ресурсів.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 18:02
Остання пропозиція
10 липня 2019 18:02
Остання пропозиція
27 червня 2019 12:26
9.3 Витяг лист 3.jpg
27 червня 2019 12:26
9.2. Витчг лист 2.jpg
27 червня 2019 12:26
9.1. Витяг з реєстру. .jpg
27 червня 2019 12:26
9. Копія свідлцтва ФОП.jpg
27 червня 2019 12:26
7. Проект договиру.PDF
27 червня 2019 12:26
3.10. Додаток. Аркуш 10.jpg
27 червня 2019 12:26
3.9. Додаток. Аркуш 9.jpg
27 червня 2019 12:26
3.8. Додаток. Аркуш 8.jpg
27 червня 2019 12:26
3.7. Додаток. Аркуш 7.jpg
27 червня 2019 12:25
3.6. Додаток. Аркуш 6.jpg
27 червня 2019 12:25
3.5. Додаток. Аркуш 5.jpg
27 червня 2019 12:25
3.4. Додаток. Аркуш 4.jpg
27 червня 2019 12:25
3.3. Додаток. Аркуш 3.jpg
27 червня 2019 12:25
3.2. Додаток. Аркуш 2.jpg
27 червня 2019 12:25
3.1. Додаток. Аркуш 1.jpg
27 червня 2019 12:25
2.4. Копія паспорта ФОП.pdf
27 червня 2019 12:25
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 10:59
пропозиція.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Чаплинський
#2844604416
Відхилено 2 200 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 13:33
ТОВ "МЕГАБУД-БК"
#41464974
Очікує рішення 2 800 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 13:11
ФОП Савченко Анатолій Борисович
#2279420755
Відхилено 2 379 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2019 13:11

Інформація про відміну

Дата скасування
01 серпня 2019 08:48
Причина скасування
згідно п.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Документи
01 серпня 2019 08:47 1 001.jpg
01 серпня 2019 08:47 2 001.jpg
01 серпня 2019 08:48 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку