Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектори
Очікувана вартість
32 940,00 UAH
UA-2019-06-18-000200-b 6df3ab31bd3b4fd8b93078c96cfcea87
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вербицька Надія Валеріївна

+380484927626 nadiavv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, сім"ї, молоді та спорту Білгород-Дністровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20989154
Місцезнаходження: 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вулиця Михайлівська, буд. 29
Контактна особа: Вербицька Надія Валеріївна
+380484927626
nadiavv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 червня 2019 12:00
Початок аукціону: 24 червня 2019 11:36
Очікувана вартість: 32 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання


Джерело фінансування - субвенція з державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Проектор Epson EB-S05 (V11H838040)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул. Франка, 9, ЗЗСО №3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання
1 шт
Проектор Epson EB-S41 (V11H842040
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул. Сонячна 10, Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання
1 шт
Проектор Optoma X343e
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67700, Україна, Одеська область, м.Білгород-Дністровський, вул. Плавнева 64-г,Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №7 "Гномик"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 липня 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений товар здійснюється, за наявності бюджетного фінансування, протягом 10 робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 10:19
Цінова пропозиція.docx
18 червня 2019 10:19
Технічні вимоги.docx
18 червня 2019 10:19
ДОГОВІР - проект.doc
18 червня 2019 10:19
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження 3021.docx
18 червня 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 10:19
Цінова пропозиція.docx
18 червня 2019 10:19
Технічні вимоги.docx
18 червня 2019 10:19
ДОГОВІР - проект.doc
18 червня 2019 10:19
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження 3021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 10:20
Дата відповіді: 19 червня 2019 11:53
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до наказу державного підприємства "ПРОЗОРРО" від 19 березня 2019 року №10 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"" із змінами і доповненнями, внесеними наказом Державного підприємства "Прозорро" від 20 березня 2019 року №11. Учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа — підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Якщо на етапі подання пропозицій учасників подано більше ніж одна пропозиція, ЕСЗ активує єдиний модуль «Аукціон». Якщо на етапі подання пропозицій учасників подано одну пропозицію, то ЕСЗ автоматично переходить до етапу розгляду пропозицій учасників. На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція учасника, у разі відхилення попередньої найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, визначається ЕСЗ автоматично. При цьому замовник повторно здійснює в ЕСЗ дії щодо визначення переможця закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі визначені замовником в оголошенні про проведення електронних торгів. Моделі вказані в оголошенні є предметом закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-000200-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ ", Код ЄДРПОУ:2672920650
Дата подання: 09 липня 2019 12:30
Вимога, щодо виправлення порушень законодавства при визначенні переможця закупівлі
Шановний замовнику, дискваліфікувавши мене за те, що не були надані всі необхідні документи, Ви визнаєте переможцем учасника закупівлі, який також не виконав вимог замовника. А саме, у вимогах до учасників закупівлі Ви зазначили, що серед інших копій документів учасник повинен надати і «5. Копію паспорта та ідентифікаційного коду (для фізичних осіб / особи уповноваженої на підписання договору);», до цього ж, цитую: «Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції перелічені вище документи через систему електронних закупівель до початку аукціону.». Натомість ТОВ Сантарекс надає такі документи 5 липня 2019 року в 10,35 год, вже після того, як було завершено аукціон, тож , зауважуємо, що в даному випадку Ви ігноруєте порушення ТОВ Сантарекс п.6 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої Наказом №10 від 13.03.2019 р. ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ПРОЗОРРО», а саме, що "Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником...". До згаданого, Ви як Замовник електронної закупівлі, порушуєте норму ЗУ "Про публічні закупівлі", яка зобов"язує замовників закупівлі, в разі використання системи електронної закупівлі дотримуватися принципів здійнення закупівель.
Зазначаємо, що згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.», тож, Ви, як Замовник електронної закупівлі порушуєте ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме:
принципи: добросовісної конкуренції серед учасників;
об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Виходячи із викладеного, ВИМАГАЄМО:
виправити свої дії як замовника даної електронної закупівлі, які при визначенні переможця порушують норми діючого законодавста.
Зауважуємо, що дії членів тендерного комітету, в разі невиправлення ситуації, що створилася - підпадають під адміністративне правопорушення.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2019 16:29
Надана вимога, є по суті скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а тому розгляд такої скарги повинен здійснюватися в порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», яким чітко визначено порядок оскарження процедур закупівлі, а також відповідальність за порушення вимог цього Закону.
Статтею 18 зазначеного вище Закону визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу.
Згідно ст..1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Відповідно до ч.3 ст.8 вищенаведеного Закону Антимонопольний комітет України, як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України.
Разом з тим, виходячи зі змісту статті 11 Закону рішення, які приймаються тендерним комітетом або уповноваженою особою оформлюються протоколом. При цьому відповідальність в частині прийнятих рішень і застосування процедур закупівлі несуть саме члени тендерного комітету або уповноважена особа персонально (частина друга статті 38 Закону).
Враховуючи викладене, у разі якщо скаржник вважає, що процедура закупівлі проведено з порушеннями, він має право оскаржити дії замовника у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ " 31 904,40
UAH з ПДВ
31 574,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 32 898,00
UAH з ПДВ
31 738,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 18:34
Згода з Договором.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 10:44
код
05 липня 2019 10:35
паспорт
23 червня 2019 11:44
Електронний підпис
23 червня 2019 11:33
документи пропозиції.pdf
23 червня 2019 11:33
витяг сантарекс 22 05 2019.pdf
23 червня 2019 11:33
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
23 червня 2019 11:33
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
23 червня 2019 11:33
Optoma гігієна.JPG
23 червня 2019 11:33
Optoma гігієна зворот.JPG
23 червня 2019 11:33
сертифік optoma.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "

ТОВ Сантарекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАРУЩАК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ "
#2672920650
Відхилено 31 574,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 09:04
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 31 738,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 14:26

Документи

05 липня 2019 09:04
Протокол рішення ТК

Документи

05 липня 2019 14:25
Протокол рішення ТК

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
31 738,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2019 14:25
Протокол рішення ТК

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 липня 2019 16:14
Договір укладений
11 липня 2019 15:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 31 738,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 289,67 UAH)