Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
90 200,00 UAH
UA-2019-06-18-000182-c 0d35ac59da1e47caa1808d90b6df134e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Tetyana Tyahur

+380950876387 tatiana1.tiagur@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Мукачева"
Код ЄДРПОУ: 40390032
Вебсайт: https://www.cpmsd-mukachevo.com
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 29
Контактна особа: Tetyana Tyahur
+380950876387
tatiana1.tiagur@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 09:42
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2019 11:00
Початок аукціону: 27 червня 2019 15:04
Очікувана вартість: 90 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 902,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штука
Ноутбук Lenovo V130 (81HL003DRA)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул.Грушевського, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Ноутбук Dell Inspiron 3581 (I353410DDW-73B)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89600, Україна, Закарпатська область, м.Мукачево, вул.Грушевського, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений Товар, протягом 7 (семи) банківських днів з моменту отримання Товару згідно видаткової накладної, та/або акту приймання-передачі на Товар Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 09:42
Додаток 1Тех. завдання.docx
18 червня 2019 09:42
Дод. 4 Проект договору.docx
18 червня 2019 09:42
Додаток 2 Пропозиція.docx
18 червня 2019 09:42
Документація ноутбук.docx
18 червня 2019 09:42
Дод. 3 Відомості про учасника.docx
18 червня 2019 09:42
Додаток 5 Захіст довкілля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 10:22
Дата відповіді: 19 червня 2019 11:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо, що відповіді на Ваші запитання містяться в документації, завантаженої в ЕСЗ під час оголошення закупівлі.
1. Так, згідно Додатку 1 до документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ. ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» визначено вимоги до предмету закупівлі та зазначено, що "Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати виразом «або еквівалент». Технічні та якісні характеристики запропонованого еквіваленту повинні відповідати всім вище наведеним вимогам до предмету закупівлі, діючим стандартам, нормативним документам щодо даних товарів. У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованих товарів з товарами, які вимагаються Замовником, а також документацію, що підтверджує зазначені учасником характеристики запропонованого товару."
Тобто згідно вимог документації, еквіваленти розглядаються відповідно до технічних характеристик, що вказані в технічному завданні. Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією документацію, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.

2. Так допускається, документація щодо проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, опублікована на веб порталі Уповноваженого органу, не містить інформацію або вимоги щодо обмеження участі у закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ або нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ).
Відповідно до ст. 5 Закону “Про публічні закупівлі” вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону відповідно до ст. 28 Закону “Про публічні закупівлі” та п. 11 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель , вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (із змінами)
Оскільки Документацією визначено один критерій оцінки пропозицій – ціна, а системою за результатами проведеного Аукціону формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни, замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. Це значить, що при здійсненні оцінки пропозицій учасників приймається методика порівняння повних відпускних цін учасників незалежно від того, який режим оподаткування застосовується учасником, тобто порівнянню підлягають пропозиції з урахуванням ПДВ для учасників, які мають статус платника ПДВ, а для учасників, які не є платниками цього податку - ціна без ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-18-000182-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 27 червня 2019 17:09
Невідповідність пропозицій вимогам тендерної документації Замовника.
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на невідповідність пропозиції Учасника ТОВ "КомпаКом" вимогам тендерної документації Замовника.
Згідно п. 3.1.3 "Усі документи, які готуються безпосередньо Учасником, подаються на фірмовому бланку (за наявності), за підписом уповноваженої посадової особи Учасника та завіряються печаткою учасника (не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) з обов’язковим зазначенням дати та вихідного номера документа, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)."
Надані учасником документи не містять дат і вихідних номерів. Тому вважаємо, що пропозиція ТОВ "КомпаКом" підлягає відхиленню як така, що не відповідає вимогам Замовника.

Також Учасник ТОВ "Систематика Україна" у своїй пропозиції надає модель ноутбука Lenovo IdeaPad 330-15 81D100H4RA, який постачається без ОС Windows (https://www.distri.mti.ua/laptops-accessories/laptops/3262965.html)
В технічній специфікації Учасник зазначає "Операційна система: Windows 10 PRO", що не відповідає дійсності.
Згідно технічного завдання Замовника:
"У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованих товарів з товарами, які вимагаються Замовником, а також документацію, що підтверджує зазначені учасником характеристики запропонованого товару."
Документів, що підтверджують зазначені характеристики Учасник не надає.
В зв’язку з викладеним вважаємо, що пропозиція Учасника ТОВ "Систематика Україна" підлягає відхиленню, як така, що не відповідає технічним вимогам Замовника.

Просимо врахувати викладені зауваження при кваліфікації пропозицій Учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 липня 2019 15:35
Вимога ТОВ «Комел», що була оприлюднена в електронній системі закупівель 27 червня 2019 року о 17:09, уважно розглянута.

Відповідно до п. 4.5 документації про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету № 63 від 14.06.2019 року, значиться, що строк розгляду пропозицій не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Станом на 03.07.2019 року термін розгляду пропозиції не закінчився, переможця торгів не визначено.
Факти, викладені у вимозі ТОВ «Комел», щодо невідповідності пропозицій вимогам тендерної документації Замовника, прийнято до уваги.
Ваші зауваження будуть враховані при розгляді пропозицій Учасників
З повагою, тендерний комітет.

Документи

03 липня 2019 15:35
1.jpeg
03 липня 2019 15:35
2.jpeg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 84 222,00
UAH з ПДВ
81 516,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 85 299,60
UAH з ПДВ
82 416,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 87 420,00
UAH з ПДВ
86 517,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 88 910,40
UAH з ПДВ
87 106,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 89 772,00
UAH з ПДВ
88 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 17:51
Сертифікат Lenovo.rar
25 червня 2019 17:51
Сертификаты Dell.rar
25 червня 2019 17:51
Пропозиція.pdf
25 червня 2019 17:51
Дод. 4 Проект договору.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 18:26
Електронний підпис
25 червня 2019 18:23
Цінова пропозиція.pdf
25 червня 2019 18:23
Технічна специфікація.pdf
25 червня 2019 18:23
Статут СУ.pdf
25 червня 2019 18:23
Проект договору.pdf
25 червня 2019 18:23
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 червня 2019 10:30
Pismo 20.03.19.pdf
26 червня 2019 10:30
3581-1.pdf
26 червня 2019 10:30
3581.PDF
26 червня 2019 10:30
Dell CЕС.pdf
26 червня 2019 10:30
Сертифікати Lenovo.pdf
26 червня 2019 10:30
Цінова пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "Систематика Україна"

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 81 516,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 08:20
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 82 416,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 14:38
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 86 517,60
UAH з ПДВ
09 липня 2019 15:36

Документи

04 липня 2019 08:20
Електронний підпис
04 липня 2019 08:19
2.jpeg
04 липня 2019 08:19
4.jpeg
04 липня 2019 08:19
5.jpeg
04 липня 2019 08:19
3.jpeg
04 липня 2019 08:19
1.jpeg

Документи

08 липня 2019 14:38
Електронний підпис
08 липня 2019 14:37
протокол 76.pdf

Документи

09 липня 2019 15:35
Електронний підпис
09 липня 2019 15:34
протокол 78.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2019 15:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
86 517,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 липня 2019 15:35
Електронний підпис
09 липня 2019 15:34
протокол 78.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 12:24
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 11:49
договір 114.pdf укладений
22 липня 2019 11:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 липня 2019
Сума оплати за договором: 86 517,60
UAH (в тому числі ПДВ 14 419,60 UAH)