Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт їдальні опорного навчального закладу Нововасилівський навчально-виховний комплекс "Спеціалізована школа I-III ступенів - позашкільний навчальний заклад "Гармонія" Приазовської районної ради Запорізької області за адресою: вул.Миру, 2А,смт.Нововасилівка,Приазовський район, Запорізька область
Очікувана вартість
5 070 111,60 UAH
UA-2019-06-18-000113-a 4ccfb7fa5cd84884836456c5886d73e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зборщик Наталія Василівна

+380689650108 priaz.rvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Приазовської РДА
Код ЄДРПОУ: 02136086
Місцезнаходження: 72401, Україна , Запорізька обл., смт.Приазовське, вул.Горького 76
Контактна особа: Зборщик Наталія Василівна
+380689650108
priaz.rvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 15:39
Початок аукціону: 23 липня 2019 15:39
Очікувана вартість: 5 070 111,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 350,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт їдальні опорного навчального закладу Нововасилівський навчально-виховний комплекс "Спеціалізована школа I-III ступенів - позашкільний навчальний заклад "Гармонія" Приазовської районної ради Запорізької області за адресою: вул.Миру, 2А,смт.Нововасилівка,Приазовський район, Запорізька область

протокол № 50 від 18.06.2019р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 работы
Капітальний ремонт їдальні опорного навчального закладу Нововасилівський навчально-виховний комплекс "Спеціалізована школа I-III ступенів - позашкільний навчальний заклад "Гармонія" Приазовської районної ради Запорізької області за адресою: вул.Миру, 2А,смт.Нововасилівка,Приазовський район, Запорізька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 липня 2019 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:32
ТД (нова редакція) (1).docx
09 липня 2019 09:22
Перелік змін.doc
09 липня 2019 09:21
Додаток 2.doc
09 липня 2019 09:21
Додаток 5.doc
09 липня 2019 09:21
Додаток 7.doc
09 липня 2019 09:20
Додаток 8.doc
09 липня 2019 09:20
Додаток 9.doc
09 липня 2019 09:20
ТД(нова редакція).doc
18 червня 2019 10:26
Додаток 6.docx
18 червня 2019 10:26
Додаток 4.docx
18 червня 2019 10:26
Додаток 4.docx
18 червня 2019 10:25
Додаток 3.docx
18 червня 2019 10:25
Додаток 1 Т.З..docx
15 липня 2019 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2019 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 липня 2019 17:32
ТД (нова редакція) (1).docx
09 липня 2019 09:22
Перелік змін.doc
09 липня 2019 09:21
Додаток 2.doc
18 червня 2019 10:25
Додаток 2.docx
09 липня 2019 09:21
Додаток 5.doc
09 липня 2019 09:21
Додаток 5.doc
18 червня 2019 10:26
Додаток 5.docx
09 липня 2019 09:21
Додаток 7.doc
18 червня 2019 10:26
Додаток 7.docx
09 липня 2019 09:20
Додаток 8.doc
18 червня 2019 10:27
Додаток 8.docx
09 липня 2019 09:20
Додаток 9.doc
18 червня 2019 10:27
Додаток 9.docx
09 липня 2019 09:20
ТД(нова редакція).doc
18 червня 2019 10:24
ТД.docx
18 червня 2019 10:26
Додаток 6.docx
18 червня 2019 10:26
Додаток 4.docx
18 червня 2019 10:26
Додаток 4.docx
18 червня 2019 10:25
Додаток 3.docx
18 червня 2019 10:25
Додаток 1 Т.З..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 20 червня 2019 16:47
Дата відповіді: 04 липня 2019 14:56
Доброго дня додайте до технічної документації 1. РОЗРАХУНОК КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) 2. Висновок експертизи
Відповідь: Класс последствий сс2, висновок експертизи та креслення немаємо змоги надати. З проектом можно ознайомитись лише особисто. Проектна документація буде надана особисто в руки підряднику після тендера.
Технічна документація
Дата подання: 21 червня 2019 15:39
Дата відповіді: 24 червня 2019 15:52
Доброго дня. Надсилаемо повторне запитання. Додайте до технічної документації 1. РОЗРАХУНОК КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ) 2. Висновок експертизи 3. Якщо проектно-кошторисна документація має креслення, то також додайте до завдання
Відповідь: Класс последствий сс2, висновок експертизи та креслення немаємо змоги надати. З проектом можно ознайомитись лише особисто. Проектна документація буде надана особисто в руки підряднику після тендера.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-30-000011 ● 3c1c274473294f788dd8659e1a7723f3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 липня 2019 12:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

30.07.2019 №104

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-06-18-000113-a, «Капітальний ремонт їдальні опорного навчального закладу Нововасилівський навчально-виховний комплекс "Спеціалізована школа I-III ступенів - позашкільний навчальний заклад "Гармонія" Приазовської районної ради Запорізької області за адресою: вул. Миру, 2А, смт. Нововасилівка, Приазовський район, Запорізька область», яка проводиться Відділом освіти, молоді та спорту Приазовської районної державної адміністрації.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-08-02 15:42:58

Пояснення

На виконання вимог п.8 статті 7 ЗУ «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення по суті. Відповідно підпункту 6 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено, що тендерна пропозиція повинна супроводжуватись документами, що подаються окремими частинами, в тому числі проектом договору згідно Додатку 5 до тендерної документації. Згідно з пунктом 12 Додатку 5 до ТД «ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ» (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ) зазначено, що невід’ємною частиною цього Договору є календарний графік виконання робіт та договірна ціна. Форми календарного графіку виконання робіт та договірної ціна не містяться в Додатку 5. Тендерна пропозиція має календарний графік виконання робіт та договірну ціна (файл «9.Додаток 9 - Орієнтовний графік виконання робіт.pdf», файл «ДЦ,ОПР,податок, ПЗ, прибуток, админист, інфл» архіву «8.1 до Додатку 8.rar»). Згідно Додатку 8 до ТД до ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ: Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (сторінка 8 файл «ДЦ,ОПР,податок, ПЗ, прибуток, админист, інфл» архіву «8.1 до Додатку 8.rar» та Підсумкова відомість ресурсів).
>

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог статті 7 ЗУ «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне. Відповідно підпункту 6 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено, що тендерна пропозиція повинна супроводжуватись документами, що подаються окремими частинами, в тому числі проектом договору згідно Додатку 5 до тендерної документації. Згідно з пунктом 12 Додатку 5 до ТД «ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ РОБІТ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ» (ПРОЕКТ ДОГОВОРУ) зазначено, що невід’ємною частиною цього Договору є календарний графік виконання робіт та договірна ціна. Форми календарного графіку виконання робіт та договірної ціна не містяться в Додатку 5. Тендерна пропозиція має календарний графік виконання робіт та договірну ціна (файл «9.Додаток 9 - Орієнтовний графік виконання робіт.pdf», файл «ДЦ,ОПР,податок, ПЗ, прибуток, админист, інфл» архіву «8.1 до Додатку 8.rar»). Згідно Додатку 8 до ТД до ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ: Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (сторінка 8 файл «ДЦ,ОПР,податок, ПЗ, прибуток, админист, інфл» архіву «8.1 до Додатку 8.rar» та Підсумкова відомість ресурсів). Всі необхідні документи тендерна пропозиція учасника містить.

2019-08-08 11:20:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МК ПРОФІСТРОЙ" 5 005 487,13
UAH з ПДВ
5 005 487,13
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІДЕАЛБУД СЕРВІС" 5 032 895,00
UAH з ПДВ
5 032 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2019 12:39
Електронний підпис
03 серпня 2019 12:37
Довідка з фіскальної.pdf
03 серпня 2019 12:37
Довідка Ст 17.pdf
22 липня 2019 18:00
Електронний підпис
22 липня 2019 17:57
12. Уставні документи.rar
22 липня 2019 17:57
8.1 до Додатку 8.rar
22 липня 2019 17:57
6. Додаток 6 - ст.17.pdf
22 липня 2019 17:57
2.3.1.6 Досвід ч.6.pdf
22 липня 2019 17:57
2.3.1.5 Досвід ч.5.pdf
22 липня 2019 17:57
2.3.1.4. Досвід ч.4.pdf
22 липня 2019 17:57
2.3.1.3 Досвід ч.3.pdf
22 липня 2019 17:57
2.3.1.2 Досвід ч.2.pdf
22 липня 2019 17:57
2.3.1.1 Досвід ч.1.pdf
22 липня 2019 17:57
2.2.1. Трудові угоди.pdf
22 липня 2019 17:57
1. Додаток 1.pdf
22 липня 2019 17:57
0. реєстр.pdf

Публічні документи

03 липня 2019 23:38
18. Статут.pdf
03 липня 2019 23:38
17. Статистика.pdf
03 липня 2019 23:38
15. Ліцензія.pdf
03 липня 2019 23:38
14. Витяг про ПДВ.pdf
03 липня 2019 23:38
13. Виписка.pdf
03 липня 2019 23:38
12. Розрахунок до дц 3.pdf
03 липня 2019 23:38
11. Розрахунок до дц 2.pdf
03 липня 2019 23:38
10. Розрахунок до дц 1.pdf
03 липня 2019 23:38
9. Стаття 17.pdf
03 липня 2019 23:38
8. Лист-згода на торги.pdf
03 липня 2019 23:38
2. Технічне завдання.pdf
03 липня 2019 23:38
1. Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МК ПРОФІСТРОЙ"

ТОВ "ІДЕАЛБУД СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МК ПРОФІСТРОЙ"
#41610613
Переможець 5 005 487,13
UAH з ПДВ
29 липня 2019 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МК ПРОФІСТРОЙ"
#41610613
5 005 487,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 14:18
Додаткова угода 3 до договору323.PDF зміни до договору
19 грудня 2019 14:16
Додаткова угода 3 до договору323.PDF укладений
19 грудня 2019 14:16
Додаткова угода 3 до договору323.PDF укладений
19 грудня 2019 14:15
Додаткова угода 3 до договору323.PDF укладений
19 грудня 2019 14:15
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 11:53
Протокол 59.PDF зміни до договору
06 вересня 2019 11:53
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 10:54
Дод.угода.pdf зміни до договору
06 вересня 2019 10:52
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 10:51
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 09:42
Додаткова угода0001.PDF зміни до договору
03 вересня 2019 09:35
Електронний підпис укладений
12 серпня 2019 17:33
Договір0003.PDF укладений
12 серпня 2019 17:32
Договір0003.PDF укладений
12 серпня 2019 17:31
Договір0002.PDF укладений
12 серпня 2019 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 323
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3.1, 4.6, 4.8, 10.1, 13 викладені у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 323
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 323
Договір:
Номер додаткової угоди: 323
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML