«Комунальний гуртожиток по вул. Кільцевій,2а м.Слов`янськ – капітальний ремонт (модернізація) для розміщення внутрішньо переміщених осіб» (коригування)
Очікувана вартість
74 207 006,00 UAH
UA-2019-06-18-000097-c d393453a08164320b2fb29a48fcf9433
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364636
Місцезнаходження замовника: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3
Контактна особа замовника: Ірина Мільська
+380955637522
sl-ugkh@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 14:59
Очікувана вартість: 74 207 006,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 371 035,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Комунальний гуртожиток по вул. Кільцевій,2а м.Слов`янськ – капітальний ремонт (модернізація) для розміщення внутрішньо переміщених осіб» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ , Кільцева ,2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Порядок та строки фінансування за цим Договором визначаються Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», умовами цього Договору та узгодженим Сторонами Планом фінансування виконаних робіт (Додаток №3), який є невід`ємною частиною Договору. План фінансування виконаних робіт складається з урахуванням Календарного графіку виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату протягом 10 (семи) банківських днів, після підписання Сторонами акту (ф. КБ-2в), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника. Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 72 874 092,00
UAH з ПДВ
72 874 092,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛІАС ІНВЕСТ ГРУП 74 206 983,48
UAH з ПДВ
74 206 983,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 12:22
Довідка юр.осіб.pdf
31 липня 2019 12:22
Довідка фіз. осіб.pdf
31 липня 2019 12:22
довідка МВС.rar
29 липня 2019 13:33
Оновлена цінова.pdf
22 липня 2019 16:24
8 цінова.pdf
22 липня 2019 16:00
11 Пакт.pdf
22 липня 2019 15:21
31 Паспорт.pdf
22 липня 2019 15:21
26 Кошторисна частина.zip
22 липня 2019 15:21
25 Ст.17.pdf
22 липня 2019 15:21
24 Ст.17.pdf
22 липня 2019 15:21
23 Ст.17.pdf
22 липня 2019 15:21
22 Ст.17.pdf
22 липня 2019 15:21
21 Ст.17.pdf
22 липня 2019 15:21
20 Ст.17.pdf
22 липня 2019 15:21
14 Довідка МТБ.pdf
22 липня 2019 15:21
12 Ліцензія.pdf
22 липня 2019 15:21
11 Пакт про згоду.pdf
22 липня 2019 15:21
8 Цінова пропозиція.pdf
22 липня 2019 15:21
7 Пояснення податки.pdf
22 липня 2019 15:21
5 Копія свідоцтва ПДВ.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 10:43
фін_звіти.zip
22 липня 2019 10:43
технічні_вимоги.zip
22 липня 2019 10:43
статутні.zip
22 липня 2019 10:43
проект_договору.zip
22 липня 2019 10:43
повноваження.zip
22 липня 2019 10:43
кваліфікація_2.zip
22 липня 2019 10:43
кваліфікація_1.zip
22 липня 2019 10:43
калькуляція_5.zip
22 липня 2019 10:43
ліцензія.zip
22 липня 2019 10:43
калькуляція_4.zip
22 липня 2019 10:43
кваліфікація_5.zip
22 липня 2019 10:43
калькуляція_3.zip
22 липня 2019 10:43
кваліфікація_4.zip
22 липня 2019 10:43
калькуляція_2.zip
22 липня 2019 10:43
кваліфікація_3.zip
22 липня 2019 10:43
калькуляція_1.zip
22 липня 2019 10:43
довіреність.zip
22 липня 2019 10:43
довідки.zip
22 липня 2019 10:43
G_Alias56333.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
#37696239
Переможець 72 874 092,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 10:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
#37696239
72 874 092,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 серпня 2019 14:22
Договор №249 від 16.08.2019.pdf укладений
16 серпня 2019 14:21
sign.p7s зміни до договору
24 березня 2020 12:52
Додаток 2 до договору 249.pdf зміни до договору
24 березня 2020 12:51
sign.p7s зміни до договору
19 листопада 2019 16:28
Допугода договір 249 роботи.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти вновій редакції р.20, Додаток 1 , Додаток 2,Додаток 3,Додаток 4, Додаток 5
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитов сторін
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку