Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Комунальний гуртожиток по вул. Кільцевій,2а м.Слов`янськ – капітальний ремонт (модернізація) для розміщення внутрішньо переміщених осіб» (коригування)
Очікувана вартість
74 207 006,00 UAH
UA-2019-06-18-000097-c d393453a08164320b2fb29a48fcf9433
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мільська

+380955637522 sl-ugkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03364636
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, ПЛОЩА СОБОРНА, будинок 3
Контактна особа: Ірина Мільська
+380955637522
sl-ugkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 09:12
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 14:59
Очікувана вартість: 74 207 006,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 371035 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Комунальний гуртожиток по вул. Кільцевій,2а м.Слов`янськ – капітальний ремонт (модернізація) для розміщення внутрішньо переміщених осіб» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84100, Україна, Донецька область, м. Слов'янськ , Кільцева ,2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Порядок та строки фінансування за цим Договором визначаються Постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», умовами цього Договору та узгодженим Сторонами Планом фінансування виконаних робіт (Додаток №3), який є невід`ємною частиною Договору. План фінансування виконаних робіт складається з урахуванням Календарного графіку виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату протягом 10 (семи) банківських днів, після підписання Сторонами акту (ф. КБ-2в), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника. Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 липня 2019 14:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 14:56
протокол змін на 27.07.2019.pdf
02 липня 2019 11:32
протокол_змін_02072019.pdf
18 червня 2019 09:12
Додаток 3.rtf
18 червня 2019 09:12
Пояснювальна записка Кольцевая 2а 3.docx
18 червня 2019 09:12
Кольцевая 2А_Примiрна_ТД_v3_ с_договором_НОВА (1)_revOP (1) (1).doc
18 червня 2019 09:12
експертиза 2018.pdf
11 липня 2019 14:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 липня 2019 11:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 09:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
11 липня 2019 14:56
протокол змін на 27.07.2019.pdf
02 липня 2019 11:32
протокол_змін_02072019.pdf
18 червня 2019 09:12
Додаток 3.rtf
18 червня 2019 09:12
Пояснювальна записка Кольцевая 2а 3.docx
18 червня 2019 09:12
Кольцевая 2А_Примiрна_ТД_v3_ с_договором_НОВА (1)_revOP (1) (1).doc
18 червня 2019 09:12
експертиза 2018.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ" 72 874 092,00
UAH з ПДВ
72 874 092,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛІАС ІНВЕСТ ГРУП 74 206 983,48
UAH з ПДВ
74 206 983,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 12:22
Довідка юр.осіб.pdf
31 липня 2019 12:22
Довідка фіз. осіб.pdf
31 липня 2019 12:22
довідка МВС.rar
29 липня 2019 13:33
Оновлена цінова.pdf
22 липня 2019 16:24
8 цінова.pdf
22 липня 2019 16:00
11 Пакт.pdf
22 липня 2019 15:21
31 Паспорт.pdf
22 липня 2019 15:21
26 Кошторисна частина.zip
22 липня 2019 15:21
25 Ст.17.pdf
22 липня 2019 15:21
24 Ст.17.pdf
22 липня 2019 15:21
23 Ст.17.pdf
22 липня 2019 15:21
22 Ст.17.pdf
22 липня 2019 15:21
21 Ст.17.pdf
22 липня 2019 15:21
20 Ст.17.pdf
22 липня 2019 15:21
14 Довідка МТБ.pdf
22 липня 2019 15:21
12 Ліцензія.pdf
22 липня 2019 15:21
11 Пакт про згоду.pdf
22 липня 2019 15:21
8 Цінова пропозиція.pdf
22 липня 2019 15:21
7 Пояснення податки.pdf
22 липня 2019 15:21
5 Копія свідоцтва ПДВ.pdf

Публічні документи

22 липня 2019 10:43
фін_звіти.zip
22 липня 2019 10:43
технічні_вимоги.zip
22 липня 2019 10:43
статутні.zip
22 липня 2019 10:43
проект_договору.zip
22 липня 2019 10:43
повноваження.zip
22 липня 2019 10:43
кваліфікація_2.zip
22 липня 2019 10:43
кваліфікація_1.zip
22 липня 2019 10:43
калькуляція_5.zip
22 липня 2019 10:43
ліцензія.zip
22 липня 2019 10:43
калькуляція_4.zip
22 липня 2019 10:43
кваліфікація_5.zip
22 липня 2019 10:43
калькуляція_3.zip
22 липня 2019 10:43
кваліфікація_4.zip
22 липня 2019 10:43
калькуляція_2.zip
22 липня 2019 10:43
кваліфікація_3.zip
22 липня 2019 10:43
калькуляція_1.zip
22 липня 2019 10:43
довіреність.zip
22 липня 2019 10:43
довідки.zip
22 липня 2019 10:43
G_Alias56333.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"

ТОВ АЛІАС ІНВЕСТ ГРУП

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 10:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕР-НОРМ"
#37696239
72 874 092,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2024 14:56
ДУ 16 кап.рем гуртожиток вул.Кільцева, 2а дог.249.pdf зміни до договору
31 жовтня 2024 14:55
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2023 20:38
ДУ 15 гуртожиток вул.Кільцева, 2а_0001.pdf зміни до договору
02 листопада 2023 20:37
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2023 11:12
Протокол 6 к ДУ Кільцева 2А.pdf зміни до договору
13 січня 2023 16:55
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2022 12:12
ДУ №14 від 02.06.2022р. до договору №249 від 16.08.2019р..PDF зміни до договору
03 червня 2022 12:10
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2022 13:02
ДУ №13 до договору №249 від 16.08.2019р..PDF зміни до договору
23 травня 2022 13:02
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 17:39
ДУ 12 від 28.10.2021.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 17:37
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 10:19
Договір 249.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2021 16:49
ДУ 11 від 03.09.2021р..pdf зміни до договору
07 вересня 2021 16:48
Протокол технічної помилки ДУ№11.pdf зміни до договору
07 вересня 2021 16:48
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2021 14:48
ДУ №10 від 26.07.21р..pdf зміни до договору
26 липня 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2021 15:20
ДУ№9 від 08.07.21.pdf зміни до договору
09 липня 2021 08:22
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 16:07
Додугода №8 25.02.21 Роботи.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 16:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:01
Доп.угода №7.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
16 жовтня 2020 10:19
Допугода 6 від 15.10.20.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 10:17
Електронний підпис зміни до договору
06 жовтня 2020 17:45
Допугода 5 від 02.10.20.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 17:43
Електронний підпис зміни до договору
11 серпня 2020 12:45
Допугода 4 від 10.08.20.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 12:43
Електронний підпис зміни до договору
23 квітня 2020 13:45
Додаток 3 до договору.pdf зміни до договору
23 квітня 2020 13:44
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2020 12:52
Додаток 2 до договору 249.pdf зміни до договору
24 березня 2020 12:51
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 16:28
Допугода договір 249 роботи.pdf зміни до договору
19 листопада 2019 16:24
Електронний підпис укладений
16 серпня 2019 14:22
Договор №249 від 16.08.2019.pdf укладений
16 серпня 2019 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти вновій редакції р.20, Додаток 1 , Додаток 2,Додаток 3,Додаток 4, Додаток 5
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитов сторін
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти в новій редакції р.20 Місцезнаходження та банківські реквізити сторін
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти вновій редакції п.12.2 Договору , Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт", Додаток №3 "План фінансування виконаних робіт".
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.12.2 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.12.2 Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.12.2 Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти в новій редакції п.18.1 , додаток №2, Додаток №3 та внести зміни до р.20 Договору
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти Додаток №1 "Договірна ціна" в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п. 3.1 Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції п.3.1 та додаток № 1 до договору
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір про правонаступництво
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.18.1, додаток №2 календарний графік , додаток №3 план фінансування виконання робіт викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції Додаток №3 "План фінансування виконаних робіт"
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти в новій редакції: 1. пункт 18.1.: «18.1. Цей договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 30.10.2023 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.» 2. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт». 3. Додаток №3 «План фінансування виконання робіт». 4. розділ 20. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії Договору № 249 від 16.08.2019р. згідно додаткової угоди №14 від 02.06.2022р.
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти вновій редакції п.18.1 та додатки 2.3 та реквізити замовника
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2024
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти п.18.1, та додаток 2 і додаток3 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 249
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML