Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання обладнання для оснащення ресурсних кімнат
Очікувана вартість
59 200,00 UAH
UA-2019-06-18-000025-c 6ba5ad227b094984b8a0afd1d15e74d9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петренко Юлія Миколаївна

+380616522744 osvita_pologi_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136258
Місцезнаходження: 70600, Україна , Запорізька обл., місто Пологи, вулиця Єдності 32, Пологівський район
Контактна особа: Петренко Юлія Миколаївна
+380616522744
osvita_pologi_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 червня 2019 08:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 08:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2019 08:40
Очікувана вартість: 59 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 592,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Повторно. ЗЗСО №5 - 13400 грн., Федорівстка ЗОШ - 25225 грн., ЗОШ №4 - 20575 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплекти
Придбання обладнання для оснащення ресурсних кімнат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70600, Україна, Запорізька область, Пологівський р-н, Пологівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Придбання обладнання для оснащення ресурсних кімнат Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2019 08:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 08:36
Оголошення.doc
18 червня 2019 08:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 08:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 08:36
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 10:25
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вартість Товару включає вартість усіх витрат на транспортування, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які долучатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо та вважається врахованою у ціні його Цінової пропозиції.
Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі відмінності запропонованого Учасником товару від того, що вказаний в технічних вимогах (додаток 1), рішення про допустимість такого відхилення приймається комісією з допорогових закупівель за погодженням із навчальним закладом (закладами), для потреб якого (яких) замовлявся даний товар.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2019 08:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 53 000,00
UAH з ПДВ
53 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2019 11:59
14Договір №81.pdf
23 червня 2019 11:59
12Договір 569.pdf
23 червня 2019 11:59
10Договір меблі.pdf
23 червня 2019 11:59
3Загальні відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2907212739
Переможець 53 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2019 16:26

Документи

26 червня 2019 16:25
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2019 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2907212739
53 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 червня 2019 16:25
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 16:11
Дод.угода 1.pdf зміни до договору
05 серпня 2019 16:11
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 11:47
Договір укладений
10 липня 2019 10:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк постачання товару до 15 серпня 2019 року та викласти пункт 3.3 Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 231
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 231
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML