Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання обладнання для оснащення ресурсних кімнат
Очікувана вартість
59 200,00 UAH
UA-2019-06-18-000025-c ● 6ba5ad227b094984b8a0afd1d15e74d9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02136258 |
Місцезнаходження: | 70600, Україна , Запорізька обл., місто Пологи, вулиця Єдності 32, Пологівський район |
Контактна особа: |
Петренко Юлія Миколаївна +380616522744 osvita_pologi_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 червня 2019 08:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 08:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2019 08:40 |
Очікувана вартість: | 59 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 592,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Повторно. ЗЗСО №5 - 13400 грн., Федорівстка ЗОШ - 25225 грн., ЗОШ №4 - 20575 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплекти
Придбання обладнання для оснащення ресурсних кімнат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70600, Україна, Запорізька область, Пологівський р-н, Пологівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Придбання обладнання для оснащення ресурсних кімнат | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2019 08:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2019 08:36 |
Оголошення.doc |
18 червня 2019 08:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 червня 2019 08:36 |
Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 червня 2019 10:25
Дата відповіді: 19 червня 2019 10:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вартість Товару включає вартість усіх витрат на транспортування, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які долучатимуться для виконання третім особам. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо та вважається врахованою у ціні його Цінової пропозиції.
Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі відмінності запропонованого Учасником товару від того, що вказаний в технічних вимогах (додаток 1), рішення про допустимість такого відхилення приймається комісією з допорогових закупівель за погодженням із навчальним закладом (закладами), для потреб якого (яких) замовлявся даний товар.
Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі відмінності запропонованого Учасником товару від того, що вказаний в технічних вимогах (додаток 1), рішення про допустимість такого відхилення приймається комісією з допорогових закупівель за погодженням із навчальним закладом (закладами), для потреб якого (яких) замовлявся даний товар.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЧОБУР ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2907212739 |
Переможець |
53 000,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2019 16:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2019 16:11
|
Дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2019 16:11
|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2019 11:47
|
Договір | укладений |
10 липня 2019 10:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 01 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк постачання товару до 15 серпня 2019 року та викласти пункт 3.3 Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 231 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 231 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |