Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 458+410, Запорізька область» (розробка проектно-кошторисної документації з капітального ремонту автомобільних доріг, інженерних споруд та її експертиза)
Очікувана вартість
571 800,00 UAH
UA-2019-06-16-000026-b f913e97867d74bbd9ca9260436b5faa8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 14:00
Очікувана вартість: 571 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 859,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435. КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 «Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) на ділянці км 458+410, Запорізька область» (розробка проектно-кошторисної документації з капітального ремонту автомобільних доріг, інженерних споруд та її експертиза)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює оплату: робіт I етапу, протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; робіт IІ етапу у розмірі 90% від вартості ІІ етапу протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем на експертизу необхідного комплекту проектно-кошторисної документації та підписання Договору на проведення її експертизи на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; робіт IІ етапу у розмірі 10% від вартості ІІ етапу та повної вартості ІІІ етапу, протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем Замовнику позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації за всіма необхідними напрямами та узгодженого всіма уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування та іншими органами (організаціями), на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 14:37
2 ДОДАТОК 2 технічне завдання (зі змінами).doc
24 червня 2019 14:37
зміни до ТД.docx
24 червня 2019 14:37
Інструкція Учасникам (зі змінами).doc
16 червня 2019 15:33
3 ДОДАТОК 3 проект договору.doc
16 червня 2019 15:33
1 ДОДАТОК 1 форма пропозиції.doc
24 червня 2019 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2019 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 14:37
2 ДОДАТОК 2 технічне завдання (зі змінами).doc
16 червня 2019 15:33
2 ДОДАТОК 2 технічне завдання.doc
24 червня 2019 14:37
зміни до ТД.docx
24 червня 2019 14:37
Інструкція Учасникам (зі змінами).doc
16 червня 2019 15:33
Інструкція Учасникам.doc
16 червня 2019 15:33
3 ДОДАТОК 3 проект договору.doc
16 червня 2019 15:33
1 ДОДАТОК 1 форма пропозиції.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 червня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кроть Роман Станіславович 528 464,40
UAH з ПДВ
528 464,40
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Кроть Роман Станіславович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кроть Роман Станіславович
#2881713312
Переможець 528 464,40
UAH з ПДВ
22 липня 2019 17:28

Документи

22 липня 2019 17:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кроть Роман Станіславович
#2881713312
528 464,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2019 17:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 17:17
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 13:04
ДУ №5 до БДР 98-07-19.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 13:03
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 17:34
ДУ №4 до БДР 98-07-19.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 17:34
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2019 14:53
ДУ №3 до БДР 98-07-19.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 14:50
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 10:03
ДУ №2 до БДР 98-07-19.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 10:03
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2019 10:31
ДУ №1 до БДР 98-07-19.pdf зміни до договору
19 серпня 2019 10:30
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 17:44
№ БДР 98-07-19.pdf укладений
24 липня 2019 17:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 13 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-98/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору на виконання проектних робіт №БДР-98/07-19 від 24.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 13 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-98/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору на виконання проектних робіт №БДР-98/07-19 від 24.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 2.3.1., Додатку №3 та 4 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-98/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору на виконання проектних робіт №БДР-98/07-19 від 24.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 1.5. Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-98/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору на виконання проектних робіт №БДР-98/07-19 від 21.06.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 2.3.3., Додатку №3 та 6 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-98/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору №БДР-98/07-19 від 24.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 534 922,20
UAH