Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – а/д М-01-Городня – а/д Н-28 – Сновськ – Корюківка – Семенівна – Чайкине – а/д Н-27 на ділянці км 87+650, Чернігівська область» (розробка проектно-кошторисної документації з капітального ремонту автомобільних доріг, інженерних споруд та її експертиза)
Очікувана вартість
463 368,60 UAH
UA-2019-06-16-000009-b 9fc51a3838ac4cada127c8bfe1901369
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2019 13:23
Звернення за роз’ясненнями: до 25 червня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 червня 2019 14:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 11:43
Очікувана вартість: 463 368,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 316,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435. КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 «Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-83 Славутич – Любеч – Ріпки – а/д М-01-Городня – а/д Н-28 – Сновськ – Корюківка – Семенівна – Чайкине – а/д Н-27 на ділянці км 87+650, Чернігівська область» (розробка проектно-кошторисної документації з капітального ремонту автомобільних доріг, інженерних споруд та її експертиза)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює оплату: робіт I етапу, протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; робіт IІ етапу у розмірі 90% від вартості ІІ етапу протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем на експертизу необхідного комплекту проектно-кошторисної документації та підписання Договору на проведення її експертизи на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; робіт IІ етапу у розмірі 10% від вартості ІІ етапу та повної вартості ІІІ етапу, протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем Замовнику позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації за всіма необхідними напрямами та узгодженого всіма уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування та іншими органами (організаціями), на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2019 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2019 13:23
Інструкція Учасникам.doc
16 червня 2019 13:23
2 ДОДАТОК 2 технічне завдання.doc
16 червня 2019 13:23
3 ДОДАТОК 3 проект договору.doc
16 червня 2019 13:23
1 ДОДАТОК 1 форма пропозиції.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОНСАЛТИНГ" 438 399,82
UAH з ПДВ
285 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС 299 455,00
UAH з ПДВ
299 455,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Кроть Роман Станіславович 390 587,09
UAH з ПДВ
384 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП НВФ "Мостопроект" 384 186,70
UAH з ПДВ
384 186,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 393 836,46
UAH з ПДВ
393 836,46
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" 438 088,31
UAH з ПДВ
438 088,31
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 10:20
Електронний підпис
27 червня 2019 10:19
11_Кошториси.pdf
27 червня 2019 10:19
09-Довідка персонал.pdf
27 червня 2019 10:19
03-Договір.pdf
27 червня 2019 10:19
01-Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2019 10:19
12-Довідка субпідряд.pdf
27 червня 2019 10:19
05-Наказ.pdf
27 червня 2019 10:19
10-Довідка досвід.pdf
27 червня 2019 10:19
04-Статут.pdf
27 червня 2019 10:19
06-Довідка ТОВ.pdf
27 червня 2019 10:19
02-ТЗ.pdf
27 червня 2019 10:19
08-Витяг податкова.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 13:04
Документи.7z

Публічні документи

25 червня 2019 18:30
13. Сертифікат ISO.pdf
25 червня 2019 18:30
11. Кошториси.pdf
25 червня 2019 18:30
10 Відгук.pdf
25 червня 2019 18:30
9. Сертифікат-Обрєзов.pdf
25 червня 2019 18:30
7. Довідка податкова.pdf
25 червня 2019 18:30
6. Довідка про учасника.pdf
25 червня 2019 18:29
4. Статут.pdf
25 червня 2019 18:29
3. Проект Договору.pdf
25 червня 2019 18:29
2. Технічне завдання.pdf
25 червня 2019 18:29
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОНСАЛТИНГ"

ТОВ ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС

Фізична особа-підприємець Кроть Роман Станіславович

ПП НВФ "Мостопроект"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Приватне підприємство "Парк Нових Технологій"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНИЙ КОНСАЛТИНГ"
#42081694
Відхилено 285 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 17:51
ТОВ ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС
#41041331
Переможець 299 455,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 17:52

Документи

22 липня 2019 17:51
Електронний підпис

Документи

22 липня 2019 17:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2019 17:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ПЛЮС
#41041331
299 455,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2019 17:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2020 19:29
ДУ №4 до БДР 111-07-19.pdf зміни до договору
10 липня 2020 19:28
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 12:58
ДУ №3 до БДР 111-07-19.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 12:57
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2020 14:28
ДУ №2 до БДР 111-07-19.pdf зміни до договору
01 лютого 2020 14:28
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 16:31
ДУ №1 до БДР 111-07-19.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 16:30
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 12:06
№ БДР 111-07-19.pdf укладений
26 липня 2019 12:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 2.2. Догвору. Доповнено Додатком №7
Номер договору про закупівлю: БДР-111/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-111/07-19 від 25.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 13 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-111/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-111/07-19 від 25.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 11.1. та Додатку №7 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-111/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-111/07-19 від 25.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 11.1 та Додатку №7 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-111/07-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-111/07-19 від 25.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 липня 2019 — 31 серпня 2020
Сума оплати за договором: 299 455,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 909,16 UAH)