Інтерактивне обладнання
Очікувана вартість
328 180,00 UAH
UA-2019-06-15-000070-b 873cef0aeb8a43778b6dc1feec549072
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КЗ ВеликоолександрівськаЗОШ №2
Код ЄДРПОУ: 25645011
Місцезнаходження замовника: 74100, Україна, Херсонська обл., смт Велика Олександрівка, Братська,10
Контактна особа замовника: Петрик Наталія Антонівна
+380553222613
zosh2-volex@meta.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 12:11
Очікувана вартість: 328 180,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 328,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплекти
Інтерактивне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, смт. Велика Олександрівка, вул. Братська, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 од
Інтерактивний стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74100, Україна, Херсонська область, смт. Велика Олександрівка, вул. Братська, буд. 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 липня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування: кошти державного, місцевого бюджету Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 червня 2019 22:23
Електронний цифровий підпис
15 червня 2019 21:57
ТД_ інтерактивне обладнання.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 09:18
Дата відповіді: 21 червня 2019 10:35
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. По питанню: "Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?" Документацією додатком 4 визначено: в тому випадку, якщо згідно вимог даної тендерної документації наявні посилання на певну торгову марку, виробника дані висловлювання варто розуміти з поняттям (або еквівалент)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-15-000070-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 16 червня 2019 10:16
Усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник висунув наступні вимоги у ТД:
2. Копії чинних на дату подання пропозиції міжнародних сертифікатів на систему якості ISO 14001 на інтерактивну дошку і мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом. 3. Копії, чинних на дату подання пропозиції, сертифікатів на відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 14001, як виробника інтерактивних комплексів та копії звітів останнього аудиту не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників
Враховуючи вищевикладене, вищезазначена вимога є дискримінаційною, тому вбачається корупційна складова в даній вимозі, яка висунута під конкретного учасника.
Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити п. 2 та 3 з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 червня 2019 10:38
Доброго дня. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно до умов визначених пункту 3 частини 2 розділу статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
На виконання визначених Законом вимог, замовником установлено умови щодо підтвердження якості кожного окремого найменування предмета закупівлі, із обов’язковим наданням учасниками у складі тендерних пропозицій документального підтвердження вимог відносно якості пропонуємих товарів.
Номер вимоги: UA-2019-06-15-000070-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Шевцов О.В., Код ЄДРПОУ:2719622275
Дата подання: 16 червня 2019 10:18
справжність ISO
Замовник вимагає подати копію сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво на комплекси інтерактивні навчальні. Згідно наказу Укр НДНЦ № 470 від 26.12.2017 року прийняті національні нормативні документи, гармонізовані з міжнародними та європейськими нормативними документами, серед іншого СТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (EN ISO/IEC 17021-1:2015, IDT; ISO/IEC 17021-1:2015, IDT)Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Акредитація таких органів проводиться НААУ відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» з урахуванням вимог міжнародних та європейських стандартів у сфері акредитації ООВ (Настанови з управління від 25.02.2019 № 261-Я). Просимо Замовника надати роз’яснення з наступного питання: чи вірно ми розуміємо, що Замовником на виконання нормативних вимог будуть прийматися в якості належного виконання умов тендерної документації сертифікати, видані виключно акредитованими органами сертифікації, актуальний перелік яких є доступним на сайті НААУ за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 червня 2019 10:39
Доброго дня. Сертифікація проводиться органами сертифікації, які акредитовані Національним Агентством з Акредитації України (НААУ)
Повноваження органу з сертифікації підтверджуються атестатом акредитації
відповідно до вимог, визначених процедур та схем сертифікації.
Реєстр акредитованих органів сертифікації розміщений на сайті НААУ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 302 160,00
UAH з ПДВ
302 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 326 850,00
UAH з ПДВ
323 922,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ЛИТЕР" 324 216,00
UAH з ПДВ
324 216,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 12:58
sign.p7s
30 червня 2019 19:47
sign.p7s
30 червня 2019 19:45
1.Реєстр документів.pdf
30 червня 2019 19:45
2.Тендерна пропозиція.pdf
30 червня 2019 19:45
3.СТАТУТ.pdf
30 червня 2019 19:45
4.Стаття 188 ГКУ.pdf
30 червня 2019 19:45
10. Проект договору.pdf
30 червня 2019 19:45
12. Паспорт та код.pdf
30 червня 2019 19:45
13. Опис.pdf
30 червня 2019 19:45
15. НАКАЗ.pdf
30 червня 2019 19:45
20. Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf
30 червня 2019 19:45
27. ГРИФ.pdf

Публічні документи

11 липня 2019 19:59
sign.p7s
28 червня 2019 14:34
sign.p7s
28 червня 2019 14:33
ТЕХНІЧНА ЧАСТ.pdf

Публічні документи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 302 160,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 18:26
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 323 922,00
UAH з ПДВ
11 липня 2019 18:29

Документи

11 липня 2019 18:26
sign.p7s
11 липня 2019 18:24
Відхилення (3).jpg
11 липня 2019 18:24
Відхилення (2).jpg
11 липня 2019 18:24
Відхилення (1).jpg
11 липня 2019 18:22
Продовження.jpg

Документи

11 липня 2019 18:29
sign.p7s
11 липня 2019 18:28
ПНУД (2).jpg
11 липня 2019 18:28
ПНУД (1).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 липня 2019 18:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
323 922,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 липня 2019 18:29
sign.p7s
11 липня 2019 18:28
ПНУД (2).jpg
11 липня 2019 18:28
ПНУД (1).jpg

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 липня 2019 22:56
Інтерактивне обладнання.pdf укладений
31 липня 2019 22:49
дод. угода.pdf зміни до договору
02 серпня 2019 22:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару
Номер договору про закупівлю: № 53
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку