Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщення ателье "Новинка" у Центр надання адміністративних послуг по вул. Травнева, 13, с. Овадне, Володимир-Волинського району Волинської області
Очікувана вартість
3 404 452,00 UAH
UA-2019-06-15-000026-c dd9f17b57d9b4dd4bf3b65d2a738fc2d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луцюк Олександр Вікторович

0334292231 ovadnesr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Оваднівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04334873
Місцезнаходження: 44720, Україна , Волинська обл., ОВАДНІВСЬКА/С.ОВАДНЕ, Перемоги, 20
Контактна особа: Луцюк Олександр Вікторович
0334292231
ovadnesr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 червня 2019 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 27 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 08 липня 2019 12:29
Початок аукціону: 08 липня 2019 12:29
Очікувана вартість: 3 404 452,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 044,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17022.26 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Реконструкція приміщення ателье "Новинка" у Центр надання адміністративних послуг по вул. Травнева, 13, с. Овадне, Володимир-Волинського району Волинської області

Реконструкція приміщення ателье "Новинка" у Центр надання адміністративних послуг по вул. Травнева, 13, с. Овадне,
Володимир-Волинського району Волинської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Реконструкція приміщення ателье "Новинка" у Центр надання адміністративних послуг по вул. Травнева, 13, с. Овадне,
Володимир-Волинського району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44720, Україна, Волинська область, ОВАДНЕ, вул. Травнева, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 червня 2019 14:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 червня 2019 14:09
Додаток 12. Технічна частина.pdf
15 червня 2019 14:09
ТД ЦНАП.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Доброго дня!
Дата подання: 18 червня 2019 18:15
Дата відповіді: 24 червня 2019 10:19
Просимо вас, надати технічну частину і тендерну документацію у WORD форматі, длязручності підготовки тендерних пропозицій, будемо вдячні!
Відповідь: Шановний Учаснику закупівлі! Тендерна документація завантажена у PDF -файлі, що дозволяє його переформатувати в необхідний вам формат для зручності в подальшій роботі.
Банківсські реквізити!
Дата подання: 18 червня 2019 18:17
Дата відповіді: 24 червня 2019 10:13
Просимо надати банківську реквізити Замовника для належного оформлення банківської гарантії, дякуємо!
Відповідь: Шановний учаснику закупівлі! Для оформлення банківської гарантії користуйтесь реквізитами, вказаними в проекті договору (додаток 11, п. 16) тендерної документації, а саме:
Оваднівська сільська рада
44720, Волинська область,
Володимир-Волинський район,
с. Овадне, вул. Перемоги, 20
тел. (03342)920231,
код ЄДРПОУ 04334873
р/р 35413091022424
в ГУДКСУ у Волинській області,
МФО 803014
Електронний файл технічного завдання
Дата подання: 20 червня 2019 12:34
Дата відповіді: 24 червня 2019 10:29
Шановний Замовник, просимо надати файл IMD ТЕХНІЧНОЇ ЧАСТИНИ, оскільки у даному завданні багато специфічних робіт і матеріалів, щоб не було неточностей і невідповідностей просимо піти на зустріч учасником і надати такі дані...
Відповідь: Шановний Учаснику закупівлі! Замовником було подано усі необхідні документи для роботи учасників закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 липня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство " Дім Фасадів " 2 828 469,60
UAH з ПДВ
2 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕКОНБУД" 3 102 948,02
UAH з ПДВ
2 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 3 104 551,57
UAH з ПДВ
2 805 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МП Сантехмонтаж" 3 195 180,00
UAH з ПДВ
2 810 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 липня 2019 18:07
Електронний підпис
19 липня 2019 17:57
Кошториси нові.rar
19 липня 2019 17:52
Довідка МВС.pdf
19 липня 2019 17:52
Довідка Податкова.pdf
19 липня 2019 17:52
Довідка АМКУ.pdf
19 липня 2019 17:52
Довідка ЄДР.pdf
06 липня 2019 20:27
Електронний підпис
06 липня 2019 20:25
Кошт. 1.rar
06 липня 2019 20:25
Кошт. 2-5.rar
06 липня 2019 20:25
Розрах за даними ГП.rar
06 липня 2019 20:24
Кваліфікаційні.rar
06 липня 2019 20:24
Договора оренди 1ч.rar
06 липня 2019 20:24
Договори оренди 2ч.rar
06 липня 2019 20:24
Договірна ціна.rar
06 липня 2019 20:24
Гарантія 1447-19.zip
06 липня 2019 20:24
Дод11 Договір.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 13:55
21 Доручення.pdf
05 липня 2019 13:55
20 ДОДАТОК 9.pdf
05 липня 2019 13:55
Фактичні ЗВВ.pdf
05 липня 2019 13:55
16 ЛИСТ ПОГОДЖЕННЯ.pdf
05 липня 2019 13:55
15Додаток 6.pdf
05 липня 2019 13:55
Розрахунок прибутку.pdf
05 липня 2019 13:55
Розрахунок ЗВВ.pdf
05 липня 2019 13:55
Розрахунок Зар.плати.pdf
05 липня 2019 13:55
Локальні кошториси.pdf
05 липня 2019 13:55
Договірна ціна.pdf
05 липня 2019 13:55
24Додаток 1.pdf
05 липня 2019 13:55
22Додаток 11.pdf
05 липня 2019 13:55
13 ВІДГУКИ.pdf
05 липня 2019 13:55
10 ДОДАТОК 4.pdf
05 липня 2019 13:55
8 ДОДАТОК 3.pdf
05 липня 2019 13:55
7 ДОЗВОЛА.pdf
05 липня 2019 13:55
6 ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
05 липня 2019 13:55
5 Паспор.pdf
05 липня 2019 13:55
4 СТАТУТ.pdf
05 липня 2019 13:55
2 ПРОТОКОЛ_ НАКАЗ.pdf

Публічні документи

05 липня 2019 18:37
Електронний підпис
05 липня 2019 18:36
4-10 договірна ціна.PDF
05 липня 2019 18:36
4-7 проект договору.PDF
05 липня 2019 18:36
1-4 статут копія.PDF
05 липня 2019 18:36
1-4 опис документів.PDF
05 липня 2019 18:36
4-6 лист РНБО.PDF
05 липня 2019 18:36
Довіреність 40.zip
05 липня 2019 18:36
Гарантия 11511.zip
05 липня 2019 18:36
1-4 сканкопія статуту.PDF

Публічні документи

05 липня 2019 11:45
Електронний підпис
05 липня 2019 11:35
лист додаток9.pdf
05 липня 2019 11:35
лист згода.pdf
05 липня 2019 11:35
ліцензія субпідряд.pdf
05 липня 2019 11:35
дозвола.pdf
05 липня 2019 11:35
ліцензія.pdf
05 липня 2019 11:35
копія паспорта.pdf
05 липня 2019 11:35
статут.pdf
05 липня 2019 11:35
проект договору.pdf
05 липня 2019 11:35
Наказ_керівник.pdf
05 липня 2019 11:35
довідка працівники.pdf
05 липня 2019 11:35
документи оренди МТБ.pdf
05 липня 2019 11:35
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство " Дім Фасадів "

ТОВ "РЕКОНБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

ПП "МП Сантехмонтаж"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2019 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство " Дім Фасадів "
#40640521
2 780 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 11:58
Електронний підпис укладений
27 серпня 2021 16:08
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 16:08
протокол ДУ№7.pdf зміни до договору
27 серпня 2021 16:08
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 11:26
Протокол№17 ДУ6.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 11:25
ДУ №6.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 16:30
протокол №16 Д.У.№5.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 16:30
план фінансування.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 16:30
Кал план.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 16:30
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 16:30
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 16:25
протокол №15 Д.У.№4.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 16:25
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
05 квітня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
10 березня 2021 16:09
Протокол №14.pdf зміни до договору
10 березня 2021 15:53
Д.У №3 ЦНАП.pdf зміни до договору
10 березня 2021 15:53
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 13:05
Додаткова угода ЦНАП_24_03.pdf зміни до договору
25 березня 2020 13:05
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 09:36
Додаткова угода ЦНАП_24_03.pdf зміни до договору
24 березня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 09:29
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 13:37
Електронний підпис укладений
25 вересня 2019 13:32
Календарний план.pdf зміни до договору
25 вересня 2019 13:30
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 14:46
Електронний підпис укладений
01 серпня 2019 14:46
Додаткова угода_1_ЦНАП.pdf зміни до договору
01 серпня 2019 14:45
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 21:57
Договір 17_19.pdf укладений
31 липня 2019 21:56
Договір 17_19.pdf укладений
31 липня 2019 21:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
01 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в р. 1 Предмет договору Внесення змін в р. 2 Якість робіт Внесення змін в р. 4 Ціна договору Внесення змін в р. 5 Порядок здійснення оплати Внесення змін в р. 6 Термін виконання робіт Внесення змін в р. 7 Гарантійні строки Внесення змін в р. 8 Права та обов'язки сторін Внесення змін в р. 9 Відповідальність Сторін
Номер договору про закупівлю: 17/19
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування
Номер договору про закупівлю: 17/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 17_19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку 13 виробничою необхідшністю, керуючись Цивільним Кодексом України, ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлті, п. 13.2, 13.3, 13.5 Договору Сторони вирішили внести зміни до п. 4, Договору доповнивши його п. 4.3. «Примітки» та викласти його в наступній редакції: 4.3.1 На даний час щодо виконання робіт «Реконструкція приміщення ателье «Новинка» у Центр надання адміністративних послуг по вул. Травнева, 13, с. Овадне, Володимир-Волииського району Волинської області" згідно договору виділена сума в poзмipi 89769.54грн (Вісімдесят дев'ять тисяч ciмсот шістдесят дев'ять гривень п'ятдесят чотири копійки) грн з ПДВ. Інша сума в межах кошторисних призначень буде виділятись протягом 2020 року до завершения реконструкції приміщення по мірі надходження коштів.
Номер договору про закупівлю: 17/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку 13 виробничою необхідшністю, керуючись Цивільним Кодексом України, ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлті, п. 13.2, 13.3, 13.5 Договору Сторони вирішили внести зміни до п. 4, Договору доповнивши його п. 4.3. «Примітки» та викласти його в наступній редакції: 4.3.1 На даний час щодо виконання робіт «Реконструкція приміщення ателье «Новинка» у Центр надання адміністративних послуг по вул. Травнева, 13, с. Овадне, Володимир-Волииського району Волинської області" згідно договору виділена сума в poзмipi 89769.54грн (Вісімдесят дев'ять тисяч ciмсот шістдесят дев'ять гривень п'ятдесят чотири копійки) грн з ПДВ. Інша сума в межах кошторисних призначень буде виділятись протягом 2020 року до завершения реконструкції приміщення по мірі надходження коштів.
Номер договору про закупівлю: 17/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із збільшенням розміру кошторисної заробітної плати у відповідності до Рішення Волинської обласної ради від 12.03.2020 №29/40 «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати на 2020 рік при визначенні вартості будівництва об'єктів за рахунок коштів обласного бюджету» Сторони погодили внести зміни до п. 4.1 до Договору Додатковою угодою №3від 09.03.2021р та викласти його в наступній редакції : 4.1 Договірна ціна на виконання підрядних робіт на об'єкті : «Реконструкція приміщення ательє «Новинка» у Центр надання адміністративних послуг Оваднівської сільської ради по вул. Травнева,13. с Овадне, Володимир-Волинського району Волинської області (коригування) становить 2 928 391.63 гривень з ПДВ, є динамічною і визначається на основі проектно-кошторисної документації та тендерної пропозиції. Договірна ціна може коригуватися і уточнюватися у випадках, передбачених чинним законодавством та національними стандартами України з ціноутворенням у будівництві (ДСТУ). За взаємною згодою сторін ціна договору може бути зменшена. Договірна ціна є невід'ємною складовою договору.
Номер договору про закупівлю: 17/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з технічними помилками, які були допущені при укладанні Додаткової угоди №3, Сторони погодили внести зміни до п. 4.1 до Договору підряду№17/19 від 31.07.2019р. та викласти його в наступній редакції: 4.1 Договірна ціна на виконання підрядних робіт на об'єкті «Реконструкція приміщення ательє «Новинка» у Центр надання адміністративних послуг Оваднівської сільської ради по вул.Травнева,13 с.Овадне, Володимир-Волинського району Волинської області становить 2 780 000.00грн(Два мільйони сімсот вісімдесят тисяч гривень 00 коп) гривень з ПДВ, є динамічною і визначається на основі проектно-кошторисної документації та тендерної пропозиції. Договірна ціна може коригуватися і уточнюватися у випадках, передбачених чинним законодавством та національними стандартами України з ціноутворенням у будівництві (ДСТУ). За взаємною згодою сторін ціна договору може бути зменшена. Договірна ціна є невід'ємною складовою договору. Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 12.1 Договору, у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені Договором, що спричинено відсутністю бюджетного відшкодування, Сторони вирішили продовжити строк дії Договору, шляхом внесення змін до п. б. 2 та п. 12.1 та викласти їх в наступній редакції: 6.2 Завершення робіт - не пізніше 31.12.2021 року, за умови повного фінансування та оплати виконаних робіт, у розмірах, передбачених п. 4.1 цього договору. Підрядником виконуються лише роботи, які фінансуються та погоджені Замовником. Даний Договір набирає чинність з моменту підписання його Сторонами і діє до 31.12.2021 р., але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за даним Договором.
Номер договору про закупівлю: 17/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виробничою необхідністю, керуючись Цивільним Кодексом України, ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», п. 13.2, 13.3, 13.5 Договору Сторони вирішили внести зміни до п. 4. Договору доповнивши його п.4.3. «Примітки» та викласти його в наступній редакції: 4.3.1 На даний час щодо виконання робіт «Реконструкція приміщення ательє «Новинка» у Центр надання адміністративних послуг по вул. Травнева, 13, с Овадне, Володимир-Волинського району Волинської області » згідно договору виділена сума в розмірі168 773.54 грн (Сто шістдесят вісім тисяч сімсот сімдесят три гривні 54 коп) з ГТДВ. Інша сума в межах кошторисних призначень буде виділятись протягом 2021 року до завершення реконструкції приміщення по мірі надходження коштів. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 17/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до п. 4. Договору доповнивши його п.4.3. «Примітки» та викласти його в наступній редакції: 4.3.1 На даний час щодо виконання робіт «Реконструкція приміщення ательє «Новинка» у Центр надання адміністративних послуг по вул. Травнева, 13, с Овадне, Володимир-Волинського району Волинської області » згідно договору виділена сума в розмірі168 773.54 грн (Сто шістдесят вісім тисяч сімсот сімдесят три гривні 54 коп) з ПДВ. Інша сума в межах кошторисних призначень буде виділятись протягом 2021 року до завершення реконструкції приміщення по мірі надходження коштів. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. Додаток №1 (орієнтовний план підрядних робіт є невід’ємною частиною цієї додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 17/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 17/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 922 226,65
UAH (в тому числі ПДВ 153 704,44 UAH)