Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) Самотоївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Краснопільської селищної ради, що знаходиться за адресою 42440, с. Самотоївка вул. Макаренка, 41 Краснопільського району Сумської області. Коригування (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 931 282,00 UAH
UA-2019-06-14-003357-b ● bba002ead2e4438abcf62d4e625ce9c4
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Краснопільської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41778123 |
Місцезнаходження: | 42400, Україна , Сумська обл., смт. Краснопілля, вул. Мезенівська, буд. 4 |
Контактна особа: |
Владислава Сахно +380962363689 oskr.otg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 18:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 12:41 |
Очікувана вартість: | 1 931 282,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,16% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) Самотоївської ЗОШ І-ІІІ ступенів Краснопільської селищної ради, що знаходиться за адресою 42440, с. Самотоївка вул. Макаренка, 41 Краснопільського району Сумської області. Коригування (код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
(Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Розгорнути
Згорнути
(Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42440, Україна, Сумська область, с. Самотоївка, вул. Макаренка, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету | Аванс | 7 | Банківські | 25 |
Виконання робіт | Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 75 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 18:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2019 18:58 |
Додаток 3 Кваліф критерії.doc | |
14 червня 2019 18:57 |
Додаток 1_Технічні вимоги.doc | |
14 червня 2019 18:57 |
Додаток 5_Проект договору.doc | |
14 червня 2019 18:57 |
ТД 14.06.2019.doc | |
14 червня 2019 18:57 |
Додаток 4 стаття 17.doc | |
14 червня 2019 18:57 |
Додаток 6_специфікація (2).pdf | |
14 червня 2019 18:57 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-14-003357-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІННОВАВУД", Код ЄДРПОУ:39095917
Дата подання: 11 липня 2019 17:29
Вимога що до рішення тендерного комітету про відхілення пропозиції ТОВ "Інновавуд" у закупівлі
Вимога що до рішення тендерного комітету про відхілення пропозиції ТОВ "Інновавуд" у закупівлі
Документи подані в повному обсязі. Вимогаємо переглянути рішення як необгрунтованє.
Документи подані в повному обсязі. Вимогаємо переглянути рішення як необгрунтованє.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2019 10:53
Шановні учасники! Відповідно до умов Закону України «Про публічні закупівлі», ми, як замовники, маємо вимагати тільки ті документи, і оцінювати тільки ті документи, які вимагалися тендерною документацією. Тому, якщо у Вас, як в учасників, були питання до трактування вимог тендерної документації, ви мали Законом установлені строки на внесення своїх пропозицій або оскарження умов тендерної документації в АМКУ. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до норм чинного законодавства, оскарження умов тендерної документації мають встановлені строки.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.Таким чином ви пропустили строки на оскарження умов тендерної документації. А взявши участь в аукціоні – ви автоматично погодилися з умовами тендерної документації.
Відповідно до тендерної документації в Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що учасник у випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу завірена учасником. У всіх інших випадках, вимагається надання оригіналу або нотаріально засвідченої копії документу. Копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, тощо) завіряються шляхом накладання підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково можуть бути завірені у спосіб на розсуд учасника, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу. Додатково, за власним бажанням учасника, сторінки та документи пропозиції можуть містити відбиток печатки учасника. Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Проставляння відбитку печатки не є обов’язковим та здійснюється тільки за власним бажанням учасника та за наявності печатки. Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) можуть не містити печатки учасника та підпису керівника учасника або уповноваженої посадової особи учасника.
У складі тендерної пропозиції учасником для підтвердження відповідності якості конструкцій надано сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, на виріб, сертифікат виробника металопластикових конструкцій на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ПВХ профіль, металеве армування, склопакети, фурнітуру, ущільнювач, герметик та двокомпонентний герметик, що використовується при герметизації склопакетів, на виріб, протокол випробувань на запропоновані до постачання енергозберігаючі металопластикові вікна з зазначенням в ньому коефіцієнту опору теплопередачі.
Учасником ТОВ "ІННОВАВУД" подано копії вищенаведених документів, поганої якості, в той час, як вимагалися оригінали.
Згідно з Додатком 1 Технічні вимоги у складі тендерної пропозиції надається довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю, передбачених технічними вимогами. Учасником надано відповідну довідку, в якій вказано 1 автомобіль ГАЗ, 2 перфоратори, 1 шуруповерт та 1 інвертор зварювальний, чого не достатньо для забезпечення виконання робіт на об’єкті. У зв’язку з цим порушено вимогу тендерної документації щодо розрахунку ціни пропозиції учасника торгів (підрядника), яка розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва та поточних цін на них.
Тому тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та не відповідає вимогам щодо кваліфікаційних критеріїв.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.Таким чином ви пропустили строки на оскарження умов тендерної документації. А взявши участь в аукціоні – ви автоматично погодилися з умовами тендерної документації.
Відповідно до тендерної документації в Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що учасник у випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу завірена учасником. У всіх інших випадках, вимагається надання оригіналу або нотаріально засвідченої копії документу. Копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, тощо) завіряються шляхом накладання підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково можуть бути завірені у спосіб на розсуд учасника, а тільки потім робиться кольорова сканкопія документу. Додатково, за власним бажанням учасника, сторінки та документи пропозиції можуть містити відбиток печатки учасника. Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі. Проставляння відбитку печатки не є обов’язковим та здійснюється тільки за власним бажанням учасника та за наявності печатки. Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) можуть не містити печатки учасника та підпису керівника учасника або уповноваженої посадової особи учасника.
У складі тендерної пропозиції учасником для підтвердження відповідності якості конструкцій надано сертифікати відповідності на ПВХ профіль, склопакет, фурнітуру, на виріб, сертифікат виробника металопластикових конструкцій на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ПВХ профіль, металеве армування, склопакети, фурнітуру, ущільнювач, герметик та двокомпонентний герметик, що використовується при герметизації склопакетів, на виріб, протокол випробувань на запропоновані до постачання енергозберігаючі металопластикові вікна з зазначенням в ньому коефіцієнту опору теплопередачі.
Учасником ТОВ "ІННОВАВУД" подано копії вищенаведених документів, поганої якості, в той час, як вимагалися оригінали.
Згідно з Додатком 1 Технічні вимоги у складі тендерної пропозиції надається довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази (основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування) для виконання робіт за Договором про закупівлю, передбачених технічними вимогами. Учасником надано відповідну довідку, в якій вказано 1 автомобіль ГАЗ, 2 перфоратори, 1 шуруповерт та 1 інвертор зварювальний, чого не достатньо для забезпечення виконання робіт на об’єкті. У зв’язку з цим порушено вимогу тендерної документації щодо розрахунку ціни пропозиції учасника торгів (підрядника), яка розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва та поточних цін на них.
Тому тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та не відповідає вимогам щодо кваліфікаційних критеріїв.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2019 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ХIМБУД-2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
1 430 208,88
UAH з ПДВ
|
1 228 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Кумеда Руслана Петрівна |
1 759 894,00
UAH з ПДВ
|
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІННОВАВУД" |
1 450 248,31
UAH з ПДВ
|
1 430 207,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Біцак Андрій Юрійович |
1 775 701,74
UAH з ПДВ
|
1 775 701,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.Ч.ГРУП" |
1 840 902,51
UAH з ПДВ
|
1 837 902,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ХIМБУД-2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #30759915 |
Відхилено |
1 228 000,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2019 15:42
|
|
ФОП Кумеда Руслана Петрівна #2993215045 |
Відхилено |
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2019 13:19
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ІННОВАВУД" #39095917 |
Відхилено |
1 430 207,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 16:02
|
|
ФОП Біцак Андрій Юрійович #2643500314 |
Відхилено |
1 775 701,74
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 14:49
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.Ч.ГРУП" #41671477 |
Відхилено |
1 837 902,51
UAH з ПДВ
|
17 липня 2019 16:45
|
Інформація про відміну
Дата відміни
17 липня 2019 16:45
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі