Капітальний ремонт спортивного майданчика Краснокутської гімназії Краснокутської районної ради Харківської області за адресою: смт. Краснокутськ, вул. Миру, 154а (код ДК 021:2015 - 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 842 222,00 UAH
UA-2019-06-14-003281-b 4f10bb80ea60411d97d3568027064e6b
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146142
Місцезнаходження замовника: 62002, Україна, Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2
Контактна особа замовника: Ірина Іванівна Гапон
+380575632961,+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 17:40
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 17:40
Початок аукціону: 02 липня 2019 12:21
Очікувана вартість: 1 842 222,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,14 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт спортивного майданчика Краснокутської гімназії Краснокутської районної ради Харківської області за адресою: смт. Краснокутськ, вул. Миру, 154а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, смт. Краснокутськ, вул. Миру, 154-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Перед початком робіт Замовник – Розпорядник коштів може сплачувати Генеральному підряднику попередню оплату на придбання матеріалів, конструкцій, виробів для виконання робіт по Об'єкту у розмірі 30% від загального річного обсягу робіт. Джерело фінансування - бюджетні кошти. Аванс 20 Календарні 30
Виконання робіт Кінцеві розрахунки між Замовником – Розпорядником коштів та Генеральним підрядником здійснюються у термін 90 днів після виконання і приймання всіх передбачених цим Договором робіт. Джерело фінансування - бюджетні кошти. Пiсляоплата 90 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 20 червня 2019 11:44
Дата відповіді: 25 червня 2019 15:26
Добрий день. 1. У технічному завданні п.13 указано - Улаштування покриттів з гумової плитки, але не указано геометричні розміри плитки: Довжина, Ширина, Висота? Просимо надати уточнення по гумовому покриттю.
Відповідь: 500*500*30мм
Підготовка основи
Дата подання: 20 червня 2019 15:40
Дата відповіді: 25 червня 2019 15:27
Не зрозумілі об'єми робіт по підготовці основи: - Улаштування основи під фундаменти - що за основа? ( Бетон, гранвідсів?) Чи всі фактичні об'єми показані в технічному завданні? ( по результатам якого переможець буде виконувати роботи!)
Відповідь: Основа - гран відсів

Обсяги зазначені в технічному завданні

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-11-000008 ● c5547b2b4ebf4f0dbd25be73f23e1a5d
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-11 16:16:51
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.07.2019 № 177
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е. від 10.07.2019 року.



Начальник Станіслав КОСІНОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 10.07.2019№ 177

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі



№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

7 UA-2019-06-14-003281-b 14.06.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗУБАРЄВ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 1 613 426,00
UAH з ПДВ
1 613 426,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИТЯЧІ ТА СПОРТИВНІ МАЙДАНЧИКИ" 1 691 953,51
UAH з ПДВ
1 691 953,51
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Олешко Роман Іванович 1 794 159,00
UAH з ПДВ
1 794 159,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 10:51
Документи переможця.rar
01 липня 2019 17:07
Технічне завдання.PDF
01 липня 2019 17:07
Пропозиція.PDF
01 липня 2019 17:07
Про субпідряд.PDF
01 липня 2019 17:07
Про санкції.PDF
01 липня 2019 17:07
Про ліцензію.PDF
01 липня 2019 17:07
Пояснення.PDF
01 липня 2019 17:07
Паспорт код Зубарєв.pdf
01 липня 2019 17:07
Обладнання.PDF
01 липня 2019 17:07
Календарний графік.PDF
01 липня 2019 17:07
Згода персон дані.PDF
01 липня 2019 17:07
Захист довкілля.PDF
01 липня 2019 17:07
Договірна ціна.PDF
01 липня 2019 17:07
Договір спецтехніка.PDF
01 липня 2019 17:07
Договір вивіз ТПВ.PDF
01 липня 2019 17:07
Довідка ст.17.PDF
01 липня 2019 17:07
Гарантійний лист.PDF
01 липня 2019 17:07
Відомості про особу.PDF
01 липня 2019 17:07
відгук про співпрацю.pdf
01 липня 2019 17:07
Аналогічний договір.PDF
01 липня 2019 17:07
Акти виконаних робіт.pdf

Публічні документи

28 червня 2019 18:07
Штатний розпис.pdf
28 червня 2019 18:07
Статут ДСМ.pdf
28 червня 2019 18:07
Протокол наказ.pdf
28 червня 2019 18:07
Кошториси.pdf
28 червня 2019 18:07
Календарний графік.pdf
28 червня 2019 18:07
Довідки ТОВ ДСМ.pdf
28 червня 2019 18:07
Відгук Балта Оригінал.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 17:20
Паспорт Олешко0003.PDF
01 липня 2019 17:20
Код Олешко РІ.jpg
01 липня 2019 17:20
КБ-2В КБ-3.PDF
01 липня 2019 17:20
Договір Валки.PDF
01 липня 2019 17:20
Довідка стат Олешко.PDF
01 липня 2019 17:20
Відгук.jpeg
01 липня 2019 17:20
Витяг ЄП Олешко РІ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗУБАРЄВ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2967015035
Переможець 1 613 426,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 11:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗУБАРЄВ ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2967015035
1 613 426,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку