Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37979858 |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, 29 |
Контактна особа: |
Юлія Циба +380976606325 tsibae@vn.treasury.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2019 23:59 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2019 23:59 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 14:55 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2019 17:04 |
СХЕМИ.pdf | |
14 червня 2019 17:04 |
СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf | |
14 червня 2019 17:04 |
Т.Д. СИГНАЛІЗАЦІЯ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-18-000010 ● b90d2a6771a64955be55fd9c5d70bacd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 липня 2019 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.07.2019 №38
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.07.2019 №38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-06-14-003175-b 14.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-07-26 15:26:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг побудови системи пожежної сигналізації на об'єкті Головного управління ДКСУ у Вінницькій області за адресою: м.Вінниця, вул.Пирогова,29 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-003175-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. Яким чином учасник ТОВ «Саламандр», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 04.07.2019 №22) обрано переможцем виконав вимоги визначені замовником в тендерній документації, щодо надання у складі тендерної пропозиції копії сертифікатів відповідності на кабельну продукцію (кабель силовий зі спеціальними характеристиками вогнестійкості, кабель монтажний зі спеціальними характеристиками вогнестійкості, на стійкість до поширення полум’я для поодиноко прокладеного кабелю), на усі прилади приймально-контрольні пожежні у всіх виконаннях, пристроїв вводу-виводу, передавання пожежної тривоги та попередження про несправність, на устаткування блоків живлення, на оповіщувачі пожежні світлозвукові у т.ч. адресні з ізолятором короткого замикання, на сповіщувачі пожежні димові, оптичні адресні з ізолятором короткого замикання, на модуль бар’єрного іскрозахисту, на сповіщувачі пожежні теплові, сповіщувачі пожежні теплові адресні з ізолятором короткого замикання, на прилад приймально-контрольний пожежний адресний у комплекті з усіма пристроями (пункт 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
2. Яким чином ТОВ «Саламандр», виконав вимоги визначені частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для переможця торгів у спосіб передбачений Додатком 4 тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-07-30 16:11:56
Пояснення щодо закупівлі в системі Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-003175
За результатами розгляду Вашого запиту щодо надання пояснення в межах проведення моніторингу закупівлі послуг побудови системи пожежної сигналізації на об’єкті Головного управління Державної казначейської служби у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. Пирогова, 29 повідомляємо наступне :
1.ТОВ «Саламандр», який визнаний Головним управлінням Державної казначейської служби переможцем по процедурі розміщеній у системі закупівель Prozorro за номером ID : UA-2019-06-14-003175-b надав у складі своєї тендерної пропозиції копії необхідних сертифікатів відповідності на кабельну продукцію, на прилади приймально-контрольні пожежні, пристрої вводу-виводу, на сповіщувачі та оповіщувачі, на прилад приймально-контрольний пожежний адресний у загальній кількості 16 штук.
2. Щодо вимог, визначених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» які замовником передбачені у своїй тендерній документації в додатку 4, а саме переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону. Таким чином, ТОВ «Саламандр», який визнаний Головним управлінням Державної казначейської служби переможцем по процедурі розміщеній у системі закупівель Prozorro за номером ID : UA-2019-06-14-003175-b надав через систему поштових відправлень у п’ятиденний термін довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), дійсну на дату подання пропозиції.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-01 11:56:50
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг побудови системи пожежної сигналізації на об'єкті Головного управління ДКСУ у Вінницькій області за адресою: м.Вінниця, вул.Пирогова,29 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-003175-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 та за результатами отриманої відповіді на пояснення постала потреба в отриманні додаткового пояснення із питання.
Яку довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) надано переможцем торгів ТОВ «Саламандр» через поштове відправлення ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-02 12:53:45
Відповідь на звернення
За результатами розгляду Вашого запиту щодо надання пояснення в межах проведення моніторингу закупівлі послуг побудови системи пожежної сигналізації на об’єкті Головного управління Державної казначейської служби у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. Пирогова, 29 повідомляємо наступне: ТОВ «Саламандр», який визнаний Головним управлінням Державної казначейської служби переможцем по процедурі розміщеній у системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-003175-b надав довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видану ГУ ДФС у м.Києві за №116866.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації про усунення порушення замовником. 08 серпня Управлінням Північного офісу Держаудит служби у Вінницькій області було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі. Пунктом 3 констатуючої частини даного висновку зазначено зобов’язання щодо здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації замовника (Головного управління Державної казначейської служби у Вінницькій області) передбачено надання переможцем торгів у строк що не перевищує 5-ти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону. Зокрема, на підтвердження підстав визначених частиною 2 статті 17 Закону переможець повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки уповноваженого органу про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє станом на дату подання документу. В розумінні замовника мається на увазі момент подання документу - це момент подання тендерної пропозиції і дана довідка була надана для підтвердження відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів вже переможцем торгів ТОВ «Саламандр» на заміну листа від 27.06.2019 за №7 у складі тендерної пропозиції учасника торгів. Тобто на дату 27.06.2019 довідка подана ТОВ «Саламандр» була дійсною. Крім того, на момент підготовки пакета документів для подачі замовнику переможцем торгів ТОВ «Саламандр», про що свідчить дата вихідного супровідного листа, а саме лист від 05.07.2019 за №02/1, надана довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів, була дійсною. Також, додатково, переможцем торгів була надана довідка від 09.07.2019 року за №121410, видана ГУ ДФС у м. Києві про те, що станом на 09.07.2019 ТОВ «Саламандр» не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів. Станом на 08.08.2019 скасувати процедуру немає можливості, оскільки роботи (послуги) з побудови системи пожежної сигналізації на об’єкті Головного управління ДКСУ у Вінницькій області завершуються. В подальшому, при розробці тендерної документації і проведенні процедур закупівель дані зауваження будуть враховані.
2019-08-12 17:53:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2019 15:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАМАНДР" |
249 895,79
UAH з ПДВ
|
233 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ"ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ-ВІННИЦЯ" |
297 480,00
UAH з ПДВ
|
234 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС" |
303 970,42
UAH з ПДВ
|
298 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т" |
308 319,60
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАМАНДР" #41320741 |
Переможець |
233 000,00
UAH з ПДВ
|
04 липня 2019 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 вересня 2019 12:13
|
Електронний підпис | укладений |
23 липня 2019 12:30
|
Договiр пiдряду_compressed.pdf | укладений |
23 липня 2019 12:27
|
Робочий проект.pdf | укладений |
23 липня 2019 12:27
|
СХЕМИ.pdf | укладений |
23 липня 2019 12:27
|
СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf | укладений |
23 липня 2019 12:27
|