Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Побудова системи пожежної сигналізації на об'єкті Головного управління ДКСУ у Вінницькій області за адресою: м.Вінниця, вул.Пирогова,29
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-06-14-003175-b 14ee75114b0e4cddb896a08fb55b8fc5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Циба

+380976606325 tsibae@vn.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37979858
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, 29
Контактна особа: Юлія Циба
+380976606325
tsibae@vn.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2019 23:59
Початок аукціону: 01 липня 2019 14:55
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Побудова системи пожежної сигналізації на об'єкті Головного управління ДКСУ у Вінницькій області за адресою: м.Вінниця, вул.Пирогова,29
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 17:04
СХЕМИ.pdf
14 червня 2019 17:04
СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
14 червня 2019 17:04
Т.Д. СИГНАЛІЗАЦІЯ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-18-000010 ● b90d2a6771a64955be55fd9c5d70bacd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 липня 2019 15:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.07.2019 №38
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій КОЛІСНИК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 18.07.2019 №38
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4.UA-2019-06-14-003175-b 14.06.2019 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-26 15:26:38

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг побудови системи пожежної сигналізації на об'єкті Головного управління ДКСУ у Вінницькій області за адресою: м.Вінниця, вул.Пирогова,29 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-003175-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із наступних питань.
1. Яким чином учасник ТОВ «Саламандр», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 04.07.2019 №22) обрано переможцем виконав вимоги визначені замовником в тендерній документації, щодо надання у складі тендерної пропозиції копії сертифікатів відповідності на кабельну продукцію (кабель силовий зі спеціальними характеристиками вогнестійкості, кабель монтажний зі спеціальними характеристиками вогнестійкості, на стійкість до поширення полум’я для поодиноко прокладеного кабелю), на усі прилади приймально-контрольні пожежні у всіх виконаннях, пристроїв вводу-виводу, передавання пожежної тривоги та попередження про несправність, на устаткування блоків живлення, на оповіщувачі пожежні світлозвукові у т.ч. адресні з ізолятором короткого замикання, на сповіщувачі пожежні димові, оптичні адресні з ізолятором короткого замикання, на модуль бар’єрного іскрозахисту, на сповіщувачі пожежні теплові, сповіщувачі пожежні теплові адресні з ізолятором короткого замикання, на прилад приймально-контрольний пожежний адресний у комплекті з усіма пристроями (пункт 1 розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації?
2. Яким чином ТОВ «Саламандр», виконав вимоги визначені частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для переможця торгів у спосіб передбачений Додатком 4 тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-07-30 16:11:56

Пояснення щодо закупівлі в системі Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-003175

За результатами розгляду Вашого запиту щодо надання пояснення в межах проведення моніторингу закупівлі послуг побудови системи пожежної сигналізації на об’єкті Головного управління Державної казначейської служби у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. Пирогова, 29 повідомляємо наступне :
1.ТОВ «Саламандр», який визнаний Головним управлінням Державної казначейської служби переможцем по процедурі розміщеній у системі закупівель Prozorro за номером ID : UA-2019-06-14-003175-b надав у складі своєї тендерної пропозиції копії необхідних сертифікатів відповідності на кабельну продукцію, на прилади приймально-контрольні пожежні, пристрої вводу-виводу, на сповіщувачі та оповіщувачі, на прилад приймально-контрольний пожежний адресний у загальній кількості 16 штук.

2. Щодо вимог, визначених частиною 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» які замовником передбачені у своїй тендерній документації в додатку 4, а саме переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону. Таким чином, ТОВ «Саламандр», який визнаний Головним управлінням Державної казначейської служби переможцем по процедурі розміщеній у системі закупівель Prozorro за номером ID : UA-2019-06-14-003175-b надав через систему поштових відправлень у п’ятиденний термін довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), дійсну на дату подання пропозиції.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-01 11:56:50

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг побудови системи пожежної сигналізації на об'єкті Головного управління ДКСУ у Вінницькій області за адресою: м.Вінниця, вул.Пирогова,29 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-003175-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 та за результатами отриманої відповіді на пояснення постала потреба в отриманні додаткового пояснення із питання.
Яку довідку про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) надано переможцем торгів ТОВ «Саламандр» через поштове відправлення ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-08-02 12:53:45

Відповідь на звернення

За результатами розгляду Вашого запиту щодо надання пояснення в межах проведення моніторингу закупівлі послуг побудови системи пожежної сигналізації на об’єкті Головного управління Державної казначейської служби у Вінницькій області за адресою: м. Вінниця, вул. Пирогова, 29 повідомляємо наступне: ТОВ «Саламандр», який визнаний Головним управлінням Державної казначейської служби переможцем по процедурі розміщеній у системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-003175-b надав довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), видану ГУ ДФС у м.Києві за №116866.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання інформації про усунення порушення замовником. 08 серпня Управлінням Північного офісу Держаудит служби у Вінницькій області було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі. Пунктом 3 констатуючої частини даного висновку зазначено зобов’язання щодо здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації замовника (Головного управління Державної казначейської служби у Вінницькій області) передбачено надання переможцем торгів у строк що не перевищує 5-ти днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону. Зокрема, на підтвердження підстав визначених частиною 2 статті 17 Закону переможець повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки уповноваженого органу про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що діє станом на дату подання документу. В розумінні замовника мається на увазі момент подання документу - це момент подання тендерної пропозиції і дана довідка була надана для підтвердження відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів вже переможцем торгів ТОВ «Саламандр» на заміну листа від 27.06.2019 за №7 у складі тендерної пропозиції учасника торгів. Тобто на дату 27.06.2019 довідка подана ТОВ «Саламандр» була дійсною. Крім того, на момент підготовки пакета документів для подачі замовнику переможцем торгів ТОВ «Саламандр», про що свідчить дата вихідного супровідного листа, а саме лист від 05.07.2019 за №02/1, надана довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів, була дійсною. Також, додатково, переможцем торгів була надана довідка від 09.07.2019 року за №121410, видана ГУ ДФС у м. Києві про те, що станом на 09.07.2019 ТОВ «Саламандр» не має податкового боргу, недоїмки зі сплати єдиного внеску, іншої заборгованості з платежів. Станом на 08.08.2019 скасувати процедуру немає можливості, оскільки роботи (послуги) з побудови системи пожежної сигналізації на об’єкті Головного управління ДКСУ у Вінницькій області завершуються. В подальшому, при розробці тендерної документації і проведенні процедур закупівель дані зауваження будуть враховані.

2019-08-12 17:53:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАМАНДР" 249 895,79
UAH з ПДВ
233 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ-ВІННИЦЯ" 297 480,00
UAH з ПДВ
234 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС" 303 970,42
UAH з ПДВ
298 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т" 308 319,60
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 13:39
документи переможця.rar
27 червня 2019 17:27
Електронний підпис
27 червня 2019 17:26
довідка-працівники.pdf
27 червня 2019 17:02
Електронний підпис
27 червня 2019 17:00
Аналогічний 1.PDF
27 червня 2019 16:44
Електронний підпис
27 червня 2019 16:43
Електронний підпис
27 червня 2019 16:40
Електронний підпис
27 червня 2019 13:42
Електронний підпис
27 червня 2019 13:39
Тех.вимоги.pdf
27 червня 2019 13:39
тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2019 13:39
Статут.PDF
27 червня 2019 13:39
сертифікати.pdf
27 червня 2019 13:39
проект-договору.pdf
27 червня 2019 13:39
паспорт-Грега-копія.pdf
27 червня 2019 13:39
лист-субпідрядники.pdf
27 червня 2019 13:39
лист-довкілля.pdf
27 червня 2019 13:39
кошториси.pdf
27 червня 2019 13:38
Суборенда авто.pdf
27 червня 2019 13:38
Договір оренди складу.PDF
27 червня 2019 13:38
довідка-працівники.pdf
27 червня 2019 13:38
довідка МТБ.pdf
27 червня 2019 13:38
відмова ст.17.pdf
27 червня 2019 13:38
Витяг ПДВ.PDF
27 червня 2019 13:38
витяг ЄДР від 09.06.2019.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 18:09
Електронний підпис
27 червня 2019 18:06
проект договору.PDF
27 червня 2019 17:58
Тендерна пропозиція.PDF
27 червня 2019 17:58
Свідотство ПДВ.PDF
27 червня 2019 17:58
про статус учасника.PDF
27 червня 2019 17:58
обладнання та мтб.PDF
27 червня 2019 17:58
Лицензия ДСНС.PDF
27 червня 2019 17:58
згода з договором.PDF
27 червня 2019 17:58
Довідка праців нова.PDF
27 червня 2019 17:58
довідка довкілля.PDF
27 червня 2019 17:57
Витяг.PDF
27 червня 2019 17:57
будівельна ліцензія.PDF
27 червня 2019 17:57
Protokol.PDF
27 червня 2019 17:57
Nakaz.PDF
27 червня 2019 17:57
Статут.PDF
27 червня 2019 17:57
Протокол 2012 р.PDF
27 червня 2019 17:57
не пропонує не дає.PDF
27 червня 2019 17:57
не має заборгованості.PDF
27 червня 2019 17:57
не є пов'язаною особою.PDF
27 червня 2019 17:57
не є банкрутом.PDF
27 червня 2019 17:57
не внесено до реєстру.PDF
27 червня 2019 17:57
Довідка МВС України.PDF
27 червня 2019 17:57
довідка корупція.PDF
27 червня 2019 17:57
довідка ДФС.PDF
27 червня 2019 17:57
довідка банкрутство.PDF
27 червня 2019 17:57
відсутня інформація.PDF
27 червня 2019 17:57
sert_6.pdf
27 червня 2019 17:57
sert_5.pdf
27 червня 2019 17:57
sert_2.pdf
27 червня 2019 17:57
sert_18.pdf
27 червня 2019 17:57
sert_16.pdf
27 червня 2019 17:57
sert_13.pdf
27 червня 2019 17:57
sert_12.pdf
27 червня 2019 17:57
sert_11.pdf
27 червня 2019 17:57
sert_1.pdf
27 червня 2019 17:57
Договір Липовець 2.PDF
27 червня 2019 17:57
ДОГОВ Тульчин.PDF
27 червня 2019 17:57
Догов Липовец.2.PDF
27 червня 2019 17:57
Догов Липов 1.PDF
27 червня 2019 17:57
Аналогічні договора.PDF
27 червня 2019 17:57
Diplom_Tachkov.jpg
27 червня 2019 17:57
Саковська сертифікат.PDF
27 червня 2019 17:57
Посвідчен тех.безп.PDF
27 червня 2019 17:57
Посвідч. ох.прац.PDF
27 червня 2019 17:57
Наказ Тачков.PDF
27 червня 2019 17:57
наказ працівн.PDF
27 червня 2019 17:57
Наказ Кравченко.PDF
27 червня 2019 17:57
Розрах. 1-4.PDF
27 червня 2019 17:57
Поян. записка.PDF
27 червня 2019 17:57
Підсум.відомість.PDF
27 червня 2019 17:56
Обєктний кошторис.PDF
27 червня 2019 17:56
Локальн. кошторис.PDF
27 червня 2019 17:56
Коштор.розрах П130.PDF
27 червня 2019 17:56
Зведений кошт.розрах.PDF
27 червня 2019 17:56
Договірна ціна.PDF
27 червня 2019 17:56
ДОГОВІРНА ЦІНА 1.PDF
27 червня 2019 17:56
Дефектний акт.PDF

Публічні документи

27 червня 2019 17:38
Електронний підпис
27 червня 2019 17:38
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2019 17:38
Протокол ЖКБС.pdf
27 червня 2019 17:38
Проект договору.pdf
27 червня 2019 17:38
Ліцензія ДСНС.pdf
27 червня 2019 17:38
Лист про субпідряд.pdf
27 червня 2019 17:38
КопіяСтатут.pdf
27 червня 2019 17:38
Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
27 червня 2019 17:38
Довідка ч. 1 п. 8 ст. 17.pdf
27 червня 2019 17:38
Довідка ч. 1 п. 6 ст. 17.pdf
27 червня 2019 17:38
Довідка ч. 1 п. 4 ст. 17.pdf
27 червня 2019 17:38
Довідка ч. 1 п. 3 ст. 17.pdf
27 червня 2019 17:38
Довідка ч. 1 п. 2 ст. 17.pdf
27 червня 2019 17:38
Довідка п. 9 ч. 1 ст. 17.pdf
27 червня 2019 17:37
Витяг ПДВ копия.pdf
27 червня 2019 17:37
Витяг ЄДР 20.06.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 08:58
Електронний підпис
27 червня 2019 08:55
ліцензія пожежна.pdf
27 червня 2019 08:55
Проект договору.pdf
27 червня 2019 08:55
Копія ПДВ з печаткою.pdf
27 червня 2019 08:55
Витяг.pdf
27 червня 2019 08:55
Статут 2019 скан.pdf
27 червня 2019 08:55
Щодо статуту.pdf
27 червня 2019 08:55
Щодо оригіналу витягу.pdf
27 червня 2019 08:55
Персональні дані (3).pdf
27 червня 2019 08:55
Договір№851 та акти.pdf
27 червня 2019 08:55
Договір №852 та акти.pdf
27 червня 2019 08:55
Договір №57 та акти.pdf
27 червня 2019 08:55
Тірас з печаткою.pdf
27 червня 2019 08:55
сертифікат СПТ-А Тірас.pdf
27 червня 2019 08:55
сертифікат СПР-А Тірас.pdf
27 червня 2019 08:55
сертифікат СПД-А Тірас.pdf
27 червня 2019 08:55
сертифікат ОС -6.1Тірас.pdf
27 червня 2019 08:55
сертифікат МБІ-2 Тірас.pdf
27 червня 2019 08:55
сертифікат БЖ Тірас.pdf
27 червня 2019 08:55
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2019 08:54
Довідка ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАМАНДР"

ТОВ"ПОЖЕЖНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ-ВІННИЦЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛОРІАН-Т"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАМАНДР"
#41320741
Переможець 233 000,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 16:47

Документи

04 липня 2019 16:47
Електронний підпис
04 липня 2019 16:37
ПРОТОКОЛ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАМАНДР"
#41320741
233 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2019 16:47
Електронний підпис
04 липня 2019 16:37
ПРОТОКОЛ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 12:13
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 12:30
Договiр пiдряду_compressed.pdf укладений
23 липня 2019 12:27
Робочий проект.pdf укладений
23 липня 2019 12:27
СХЕМИ.pdf укладений
23 липня 2019 12:27
СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf укладений
23 липня 2019 12:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 233 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 833,33 UAH)