Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 (бензин А-92, А-95, паливо дизельне (бензовозні норми); бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо (заправні талони)
Очікувана вартість
3 930 650,00 UAH
UA-2019-06-14-003010-b ● 5e4f1e88ba6c491dad61f9081091eb1f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство по ремонту і утриманню мостів і шляхів м. Києва "Київавтошляхміст" |
Код ЄДРПОУ: | 03359018 |
Місцезнаходження: | 01013, Україна , Київська обл., м. Київ, Набережно-Печерська дорога, 2 |
Контактна особа: |
Руслан Чорноконь +380442862705 chornik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2019 12:59 |
Очікувана вартість: | 3 930 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 653,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
134000 літр
Бензин А-92, А-95, паливо дизельне (бензовозні норми); бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо (заправні талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01013, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Набережно-Печерська дорога, буд. 2.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2019 11:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2019 11:55 |
Перелiк_змiн..pdf | |
06 серпня 2019 11:55 |
ТД_Паливо рідинне.doc | |
29 липня 2019 13:42 |
Перелiк_змiн..pdf | |
10 липня 2019 10:44 |
Перелік змін.pdf | |
27 червня 2019 14:11 |
Перелiк_змiн..pdf | |
14 червня 2019 16:22 |
Додаток_8__тендерне забезпечення.doc | |
14 червня 2019 16:22 |
Додаток_7__переможець.doc | |
14 червня 2019 16:22 |
Додаток_6_договір.doc | |
14 червня 2019 16:22 |
Додаток_5_пропозицiя.doc | |
14 червня 2019 16:22 |
Додаток_4_правомочнiсть.doc | |
14 червня 2019 16:22 |
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc | |
14 червня 2019 16:22 |
Додаток_2_ст.17.doc | |
14 червня 2019 16:22 |
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc |
06 серпня 2019 11:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
06 серпня 2019 11:55 |
Перелiк_змiн..pdf
|
||||||||||||
06 серпня 2019 11:55 |
ТД_Паливо рідинне.doc
|
||||||||||||
29 липня 2019 13:42 |
Перелiк_змiн..pdf
|
||||||||||||
10 липня 2019 10:44 |
Перелік змін.pdf
|
||||||||||||
27 червня 2019 14:11 |
Перелiк_змiн..pdf
|
||||||||||||
14 червня 2019 16:22 |
Додаток_8__тендерне забезпечення.doc
|
||||||||||||
14 червня 2019 16:22 |
Додаток_7__переможець.doc
|
||||||||||||
14 червня 2019 16:22 |
Додаток_6_договір.doc
|
||||||||||||
14 червня 2019 16:22 |
Додаток_5_пропозицiя.doc
|
||||||||||||
14 червня 2019 16:22 |
Додаток_4_правомочнiсть.doc
|
||||||||||||
14 червня 2019 16:22 |
Додаток_3_технiчнi_вимоги.doc
|
||||||||||||
14 червня 2019 16:22 |
Додаток_2_ст.17.doc
|
||||||||||||
14 червня 2019 16:22 |
Додаток_1_квалiфiкацiйнi_вимоги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-14-003010-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АФІНА-КОН", Код ЄДРПОУ:39939775
Дата подання: 20 червня 2019 14:09
дискримінаційні вимоги
Дискримінаційні вимоги, прописані в ТД, порушують право нашого підприємства прийняти участь в закупівлі, а саме в додатку №1, Замовник вимагає:
1) «3) Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, яка містить відомості про досвід реалізації товару з комунальними підприємствами та/або державними підприємствами/установами по одному договору за 2017 та 2018 рік…».
Вказаний Замовником часовий період є дискримінаційною вимогою та ПОРУШУЄ НАШЕ ЗАКОННЕ ПРАВО ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ у цій закупівлі з наступних підстав. В ТД НЕ ВСТАНОВЛЕНА МОЖЛИВІСТЬ подання аналогічного договору укладеного і виконаного у 2019 році, що може свідчити про умисне дискримінування Замовником Учасників, які або не були створенні в той період або не проводили підприємницьку діяльність пов’язану з предметом закупівлі. Окрім того вимога про аналогічні договори саме з комунальними підприємствами та/або державними підприємствами/установами є дискримінаційною, що неодноразово підтверджено рішеннями АМКУ. Таким чином, Замовник дискримінує всіх учасників які мають укладені та виконані договори у 2019 році, та всіх новостворених учасників, які не здійснювали підприємницьку діяльність у 2017 та 2018 роках, або мають досвід роботи з приватними компаніями.
Зазначена вимога ТД штучно обмежує конкуренцію, оскільки в закупівлі зможуть прийняти участь лише суб’єкти підприємницької діяльності, які мають досвід в період 2017-2018 р.р. і саме з комунальними та державними компаніями. Окрім того, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати аналогічний досвід лише по одному договору «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
2) «1.4. Учасник повинен забезпечити безперебійну заправку автомобілів замовника по обліковим карткам (талонам) в радіусі 1 км від виробничої бази Замовника (м. Київ, вул. Набережно – Печерська дорога, буд.2) та по всій території України (наявність АЗС в кожній області), крім тимчасово окупованих територій.» Зазначена вимога є дискримінаційною та суперечить змісту закупівлі. Замовник не має права встановлювати кілометраж, може обмежити лише межами м. Київа. Чому не 500 м., або 3 км., або 5 км.? Якою нормою замовник керувався встановлюючи таке обмеження для учасників? В зазначений радіус потрапляють лише деякі АЗС, таким чином штучно обмежено конкуренцію. Транспорті засоби замовника працюють по всьому місту. Окрім того, наявність АЗС в кожній області суперечить діяльності замовника, оскільки діяльність відбувається на території м.Київа.
Замовник встановлюючи таку вимогу порушує наступні вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»: Статтю 3 Закону де визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник НЕ МОЖЕ встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація НЕ ПОВИННА містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, шляхом внесення відповідних змін до ТД, а саме: прибрати вимогу про аналогічний досвід з комунальним або державними установами, вимогу про надання договорів по одному за 2017 та 2018 рік, вимогу про 1 кілометр та всю територію України. Аналогічна позицію міститься в рішенні АМКУ № 9468-р/пк-пз від 13.09.2018. В іншому випадку будемо змушені звертатися за проведенням моніторингу цієї закупівлі
Розгорнути
Згорнути
1) «3) Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, яка містить відомості про досвід реалізації товару з комунальними підприємствами та/або державними підприємствами/установами по одному договору за 2017 та 2018 рік…».
Вказаний Замовником часовий період є дискримінаційною вимогою та ПОРУШУЄ НАШЕ ЗАКОННЕ ПРАВО ПРИЙНЯТИ УЧАСТЬ у цій закупівлі з наступних підстав. В ТД НЕ ВСТАНОВЛЕНА МОЖЛИВІСТЬ подання аналогічного договору укладеного і виконаного у 2019 році, що може свідчити про умисне дискримінування Замовником Учасників, які або не були створенні в той період або не проводили підприємницьку діяльність пов’язану з предметом закупівлі. Окрім того вимога про аналогічні договори саме з комунальними підприємствами та/або державними підприємствами/установами є дискримінаційною, що неодноразово підтверджено рішеннями АМКУ. Таким чином, Замовник дискримінує всіх учасників які мають укладені та виконані договори у 2019 році, та всіх новостворених учасників, які не здійснювали підприємницьку діяльність у 2017 та 2018 роках, або мають досвід роботи з приватними компаніями.
Зазначена вимога ТД штучно обмежує конкуренцію, оскільки в закупівлі зможуть прийняти участь лише суб’єкти підприємницької діяльності, які мають досвід в період 2017-2018 р.р. і саме з комунальними та державними компаніями. Окрім того, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати аналогічний досвід лише по одному договору «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
2) «1.4. Учасник повинен забезпечити безперебійну заправку автомобілів замовника по обліковим карткам (талонам) в радіусі 1 км від виробничої бази Замовника (м. Київ, вул. Набережно – Печерська дорога, буд.2) та по всій території України (наявність АЗС в кожній області), крім тимчасово окупованих територій.» Зазначена вимога є дискримінаційною та суперечить змісту закупівлі. Замовник не має права встановлювати кілометраж, може обмежити лише межами м. Київа. Чому не 500 м., або 3 км., або 5 км.? Якою нормою замовник керувався встановлюючи таке обмеження для учасників? В зазначений радіус потрапляють лише деякі АЗС, таким чином штучно обмежено конкуренцію. Транспорті засоби замовника працюють по всьому місту. Окрім того, наявність АЗС в кожній області суперечить діяльності замовника, оскільки діяльність відбувається на території м.Київа.
Замовник встановлюючи таку вимогу порушує наступні вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»: Статтю 3 Закону де визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник НЕ МОЖЕ встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація НЕ ПОВИННА містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, шляхом внесення відповідних змін до ТД, а саме: прибрати вимогу про аналогічний досвід з комунальним або державними установами, вимогу про надання договорів по одному за 2017 та 2018 рік, вимогу про 1 кілометр та всю територію України. Аналогічна позицію міститься в рішенні АМКУ № 9468-р/пк-пз від 13.09.2018. В іншому випадку будемо змушені звертатися за проведенням моніторингу цієї закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 червня 2019 16:30
По суті Вашої вимоги Замовник повідомляє наступне:
1. Відповідно до п. 3 п. а) Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, яка містить відомості про досвід реалізації товару з комунальними підприємствами та/або державними підприємствами/установами по одному договору за 2017 та 2018 рік: вказати повне найменування замовника, його поштову адресу і телефон, найменування товару, кількість поставленого товару, суму договору по розрахункам., для того, щоб Учасник міг підвередити свою кваліфікацію та відповідність предмету закупівлі. Заданий період становить 2 роки, що розширює коло Учасників та дає можливість участі всім стабільно працюючим організаціям які зарекомендували себе як надійного постачальника якісного палива.
2. Відповідно до п. 1 п. 1.4 Учасник повинен забезпечити безперебійну заправку автомобілів замовника по обліковим карткам (талонам) в радіусі 1 км від виробничої бази Замовника (м. Київ, вул. Набережно – Печерська дорога, буд.2) та по всій території України (наявність АЗС в кожній області), крім тимчасово окупованих територій. На підтвердження зазначеного, Учасник повинен надати довідку про місцезнаходження АЗС.
В радіусі 1 км від виробничої бази знаходяться 3 АЗС що унеможливлює звуження кола учасників. Крім того на підприємство Замовника покладене ремонт та обслуговування всіх мостів та шляхопроводів м. Києва, деякі з них є стратегічними об’єктами і потребують оперативного проведення ремонтних робіт та прибирання снігу у зимовий період, щоб не допустити транспортного колапсу.
Також, підприємство Замовника може надавати в оренду наявну техніку, яка може працювати на всій території України і повинна забезпечуватись паливом
На підставі вищевикладеного Замовник не може задовольнити Вашу вимогу
1. Відповідно до п. 3 п. а) Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, яка містить відомості про досвід реалізації товару з комунальними підприємствами та/або державними підприємствами/установами по одному договору за 2017 та 2018 рік: вказати повне найменування замовника, його поштову адресу і телефон, найменування товару, кількість поставленого товару, суму договору по розрахункам., для того, щоб Учасник міг підвередити свою кваліфікацію та відповідність предмету закупівлі. Заданий період становить 2 роки, що розширює коло Учасників та дає можливість участі всім стабільно працюючим організаціям які зарекомендували себе як надійного постачальника якісного палива.
2. Відповідно до п. 1 п. 1.4 Учасник повинен забезпечити безперебійну заправку автомобілів замовника по обліковим карткам (талонам) в радіусі 1 км від виробничої бази Замовника (м. Київ, вул. Набережно – Печерська дорога, буд.2) та по всій території України (наявність АЗС в кожній області), крім тимчасово окупованих територій. На підтвердження зазначеного, Учасник повинен надати довідку про місцезнаходження АЗС.
В радіусі 1 км від виробничої бази знаходяться 3 АЗС що унеможливлює звуження кола учасників. Крім того на підприємство Замовника покладене ремонт та обслуговування всіх мостів та шляхопроводів м. Києва, деякі з них є стратегічними об’єктами і потребують оперативного проведення ремонтних робіт та прибирання снігу у зимовий період, щоб не допустити транспортного колапсу.
Також, підприємство Замовника може надавати в оренду наявну техніку, яка може працювати на всій території України і повинна забезпечуватись паливом
На підставі вищевикладеного Замовник не може задовольнити Вашу вимогу
Номер вимоги: UA-2019-06-14-003010-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АФІНА-КОН", Код ЄДРПОУ:39939775
Дата подання: 02 липня 2019 17:59
дискримінаційні вимоги
Замовником встановлені дискримінаційні вимоги, які порушують право нашого підприємства прийняти участь у цій закупівлі, а саме: додаток №1, Замовник вимагає:
1) «3) Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, яка містить відомості про досвід реалізації товару З КОМУНАЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТА/АБО ДЕРЖАВНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ/УСТАНОВАМИ по одному договору за 2017 та 2018 рік…». Вказаний Замовником часовий період є дискримінаційним, оскільки В ТД НЕ ВСТАНОВЛЕНА МОЖЛИВІСТЬ подання аналогічного договору укладеного і виконаного у 2019 році, що може свідчити про умисне дискримінування Замовником Учасників, які або не були створенні в той період або не проводили підприємницьку діяльність пов’язану з предметом закупівлі. Окрім того вимога про аналогічні договори САМЕ З комунальними підприємствами та/або державними підприємствами/установами є дискримінаційною, що неодноразово підтверджено рішеннями АМКУ, чому дискриміновано аналогічні договори з субєктами підприємницької діяльності? Таким чином, Замовник дискримінує всіх учасників які мають укладені та виконані договори у 2019 році, та всіх новостворених учасників, які не здійснювали підприємницьку діяльність у 2017 та 2018 роках, або мають досвід роботи з приватними компаніями. Зазначена вимога ТД штучно обмежує конкуренцію, оскільки в закупівлі зможуть прийняти участь лише суб’єкти підприємницької діяльності, які мають досвід в період 2017-2018 р.р. і саме з комунальними та державними компаніями. Окрім того, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати аналогічний досвід лише по одному договору «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ», а не за кожен рік, як прописано Замовником. Посилання Замовника на те, що це підтверджує надійність постачальника, не відповідає дійсності, оскільки і надійні і стабільні є компанії які мають виконані аналогічні договори у 2019 році.
2) «1.4. Учасник повинен забезпечити безперебійну заправку автомобілів замовника по обліковим карткам (талонам) в радіусі 1 км від виробничої бази Замовника (м. Київ, вул. Набережно – Печерська дорога, буд.2) та по всій території України (наявність АЗС в кожній області), крім тимчасово окупованих територій.» Зазначена вимога є дискримінаційною та суперечить змісту закупівлі. Замовник не має права встановлювати кілометраж, може обмежити лише межами м. Київа. Чому не 500 м., або 3 км., або 5 км.? Якою нормою замовник керувався встановлюючи таке обмеження для учасників? Замовник підтверджує, що в радіус потрапляє лише 3 АЗС, про яку конкуренцію йдеться? І чи впевнений замовник, що ці АЗС прийдуть на торги? Транспорті засоби замовника працюють по всьому місту, оскільки на підприємство Замовника покладене ремонт та обслуговування всіх мостів та шляхопроводів по всьому м. Києві. Окрім того, наявність АЗС в кожній області суперечить діяльності замовника, оскільки діяльність відбувається на території м. Києва, з приводу того що техніка може надаватися в оренду, орендовану техніку заправляє орендар це не витрати орендодавця. Замовник здає техніку в оренду заправляючи пальним придбаним для господарської діяльності на відкритих торгах? Замовник встановлюючи таку вимогу порушує наступні вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»: Статтю 3 Закону де визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник НЕ МОЖЕ встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація НЕ ПОВИННА містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, шляхом внесення відповідних змін до ТД, а саме: прибрати вимогу про аналогічний досвід з комунальним або державними установами, прописати можливість надання договору з приватними компаніями, вимогу про надання договорів по одному за 2017 та 2018 рік, прописати можливість надання договору за 2019 рік, вимогу про 1 кілометр (встановити наявність АЗС в м. Києві) прибрати вимогу про наявність АЗС на території України. Аналогічна позицію міститься в рішенні АМКУ № 9468-р/пк-пз від 13.09.2018. В іншому випадку будемо змушені звертатися за проведенням моніторингу цієї закупівлі
Розгорнути
Згорнути
1) «3) Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, яка містить відомості про досвід реалізації товару З КОМУНАЛЬНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТА/АБО ДЕРЖАВНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ/УСТАНОВАМИ по одному договору за 2017 та 2018 рік…». Вказаний Замовником часовий період є дискримінаційним, оскільки В ТД НЕ ВСТАНОВЛЕНА МОЖЛИВІСТЬ подання аналогічного договору укладеного і виконаного у 2019 році, що може свідчити про умисне дискримінування Замовником Учасників, які або не були створенні в той період або не проводили підприємницьку діяльність пов’язану з предметом закупівлі. Окрім того вимога про аналогічні договори САМЕ З комунальними підприємствами та/або державними підприємствами/установами є дискримінаційною, що неодноразово підтверджено рішеннями АМКУ, чому дискриміновано аналогічні договори з субєктами підприємницької діяльності? Таким чином, Замовник дискримінує всіх учасників які мають укладені та виконані договори у 2019 році, та всіх новостворених учасників, які не здійснювали підприємницьку діяльність у 2017 та 2018 роках, або мають досвід роботи з приватними компаніями. Зазначена вимога ТД штучно обмежує конкуренцію, оскільки в закупівлі зможуть прийняти участь лише суб’єкти підприємницької діяльності, які мають досвід в період 2017-2018 р.р. і саме з комунальними та державними компаніями. Окрім того, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати аналогічний досвід лише по одному договору «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного ДОГОВОРУ», а не за кожен рік, як прописано Замовником. Посилання Замовника на те, що це підтверджує надійність постачальника, не відповідає дійсності, оскільки і надійні і стабільні є компанії які мають виконані аналогічні договори у 2019 році.
2) «1.4. Учасник повинен забезпечити безперебійну заправку автомобілів замовника по обліковим карткам (талонам) в радіусі 1 км від виробничої бази Замовника (м. Київ, вул. Набережно – Печерська дорога, буд.2) та по всій території України (наявність АЗС в кожній області), крім тимчасово окупованих територій.» Зазначена вимога є дискримінаційною та суперечить змісту закупівлі. Замовник не має права встановлювати кілометраж, може обмежити лише межами м. Київа. Чому не 500 м., або 3 км., або 5 км.? Якою нормою замовник керувався встановлюючи таке обмеження для учасників? Замовник підтверджує, що в радіус потрапляє лише 3 АЗС, про яку конкуренцію йдеться? І чи впевнений замовник, що ці АЗС прийдуть на торги? Транспорті засоби замовника працюють по всьому місту, оскільки на підприємство Замовника покладене ремонт та обслуговування всіх мостів та шляхопроводів по всьому м. Києві. Окрім того, наявність АЗС в кожній області суперечить діяльності замовника, оскільки діяльність відбувається на території м. Києва, з приводу того що техніка може надаватися в оренду, орендовану техніку заправляє орендар це не витрати орендодавця. Замовник здає техніку в оренду заправляючи пальним придбаним для господарської діяльності на відкритих торгах? Замовник встановлюючи таку вимогу порушує наступні вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»: Статтю 3 Закону де визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник НЕ МОЖЕ встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація НЕ ПОВИННА містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги, шляхом внесення відповідних змін до ТД, а саме: прибрати вимогу про аналогічний досвід з комунальним або державними установами, прописати можливість надання договору з приватними компаніями, вимогу про надання договорів по одному за 2017 та 2018 рік, прописати можливість надання договору за 2019 рік, вимогу про 1 кілометр (встановити наявність АЗС в м. Києві) прибрати вимогу про наявність АЗС на території України. Аналогічна позицію міститься в рішенні АМКУ № 9468-р/пк-пз від 13.09.2018. В іншому випадку будемо змушені звертатися за проведенням моніторингу цієї закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2019 11:52
По суті Вашої вимоги Замовник повідомляє наступне: 1. Відповідно до п. 3 п. а) Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, яка містить відомості про досвід реалізації товару з комунальними підприємствами та/або державними підприємствами/установами по одному договору за 2017 та 2018 рік: вказати повне найменування замовника, його поштову адресу і телефон, найменування товару, кількість поставленого товару, суму договору по розрахункам., для того, щоб Учасник міг підвередити свою кваліфікацію та відповідність предмету закупівлі. Заданий період становить 2 роки, що розширює коло Учасників та дає можливість участі всім стабільно працюючим організаціям які зарекомендували себе як надійного постачальника якісного палива. 2. Відповідно до п. 1 п. 1.4 Учасник повинен забезпечити безперебійну заправку автомобілів замовника по обліковим карткам (талонам) в радіусі 1 км від виробничої бази Замовника (м. Київ, вул. Набережно – Печерська дорога, буд.2) та по всій території України (наявність АЗС в кожній області), крім тимчасово окупованих територій. На підтвердження зазначеного, Учасник повинен надати довідку про місцезнаходження АЗС. В радіусі 1 км від виробничої бази знаходяться 3 АЗС що унеможливлює звуження кола учасників. Крім того на підприємство Замовника покладене ремонт та обслуговування всіх мостів та шляхопроводів м. Києва, деякі з них є стратегічними об’єктами і потребують оперативного проведення ремонтних робіт та прибирання снігу у зимовий період, щоб не допустити транспортного колапсу. Також, підприємство Замовника може надавати в оренду наявну техніку, яка може працювати на всій території України і повинна забезпечуватись паливом На підставі вищевикладеного Замовник не може задовольнити Вашу вимогу
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАСТОН" |
3 101 100,00
UAH з ПДВ
|
3 101 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" |
3 237 700,00
UAH з ПДВ
|
3 237 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
3 292 980,00
UAH з ПДВ
|
3 292 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Клепач Петро Євгенович |
3 926 500,00
UAH з ПДВ
|
3 926 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАСТОН" #25392930 |
Відхилено |
3 101 100,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 13:28
|
ТОВ "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" #40884096 |
Переможець |
3 237 700,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 10:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2019 09:25
|
09-21 Укрпромпостач.pdf | укладений |
18 вересня 2019 09:24
|