Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4 |
Контактна особа: |
Кузьменко Світлана +380632926335 zhuashtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 15:15 |
Очікувана вартість: | 3 875 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 375,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 16:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2019 16:19 |
Тендерна документацiя сіль.doc | |
14 червня 2019 16:19 |
додаток 4.doc | |
14 червня 2019 16:19 |
Додаток 5.doc | |
14 червня 2019 16:19 |
Додаток 2.doc | |
14 червня 2019 16:19 |
Додаток 3.doc | |
14 червня 2019 16:19 |
Додаток 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-02-000039 ● 39280d8a587644479bd2aa4cf2ce60e1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 липня 2019 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.07.2019
№ 37
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.07.2019 № 37.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2019-06-14-002995-b від 14.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель враховуючи ч. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовником відмінені торги № 4135972 на закупівлю за ДК 021:2015, код 14410000-8 Кам'яна сіль (сіль для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші).
2019-07-10 13:41:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхом відміни торгів
2019-07-10 18:16:29
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2019 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
3 795 000,00
UAH з ПДВ
|
3 624 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМ СТАРТ" |
3 811 500,00
UAH з ПДВ
|
3 624 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛЬ ІНВЕСТ" |
3 850 000,00
UAH з ПДВ
|
3 625 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" #40227262 |
Очікує рішення |
3 624 450,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2019 15:42
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 04 липня 2019 15:36 |
Коментар щодо відміни: | У зв'язку з неможливістю виправити помилку при оприлюдненні оголошення про проведення закупівлі. |
04 липня 2019 15:36
|
Відміна торгів сіль.pdf |