Кам'яна сіль
Очікувана вартість
3 875 000,00 UAH
UA-2019-06-14-002995-b d0b06a60704742f894320a1b6015ffe1
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження замовника: 10003, Україна, Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Контактна особа замовника: Кузьменко Світлана
+380632926335
zhuashtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 18:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 15:15
Очікувана вартість: 3 875 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Кам'яна сіль (сіль з протизлежувальною добавкою до 150 гр. на 1 т солі, крупність 3, мелена) (сіль для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 т
Кам'яна сіль (сіль з протизлежувальною добавкою до 150 гр. на 1 т солі, крупність 3, мелена) (сіль для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська обл., Житомир, Селецька, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 червня 2019 16:19
Електронний цифровий підпис
14 червня 2019 16:19
Тендерна документацiя сіль.doc
14 червня 2019 16:19
додаток 4.doc
14 червня 2019 16:19
Додаток 5.doc
14 червня 2019 16:19
Додаток 2.doc
14 червня 2019 16:19
Додаток 3.doc
14 червня 2019 16:19
Додаток 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-02-000039 ● 39280d8a587644479bd2aa4cf2ce60e1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-02 17:18:44
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
01.07.2019
№ 37

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.07.2019 № 37.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2019-06-14-002995-b від 14.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель враховуючи ч. 1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовником відмінені торги № 4135972 на закупівлю за ДК 021:2015, код 14410000-8 Кам'яна сіль (сіль для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші).

2019-07-10 13:41:11

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 20 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 03344119, Україна, Житомир, провулок Кавалерійський, 4
  2. Інформація про предмет закупівлі: Кам'яна сіль (сіль з протизлежувальною добавкою до 150 гр. на 1 т солі, крупність 3, мелена) (сіль для посипання доріг та виготовлення протиожеледної суміші), 3875000UAH, 14410000-8, ДК021, 2500, т
  3. Інформація про оприлюднення: d0b06a60704742f894320a1b6015ffe1, 2019-06-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 02 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства та оприлюднення інформації щодо закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон 922), визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Слід відмітити, що наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів, зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів Поряд з тим, пунктом 2 Наказу № 490 передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами аналізу питання дотримання Комунальним підприємством «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися., 04 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та відповідності тендерної документації законодавству, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни торгів

2019-07-10 18:16:29

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" 3 795 000,00
UAH з ПДВ
3 624 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМ СТАРТ" 3 811 500,00
UAH з ПДВ
3 624 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЛЬ ІНВЕСТ" 3 850 000,00
UAH з ПДВ
3 625 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 15:57
sign.p7s
01 липня 2019 15:57
Оновлена пропозиція.pdf
26 червня 2019 17:30
sign.p7s
26 червня 2019 17:26
9 Паспорт директора.pdf
26 червня 2019 17:26
8 Протокол.pdf
26 червня 2019 17:26
7 Наказ.pdf
26 червня 2019 17:26
6 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 червня 2019 17:26
5 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
26 червня 2019 17:26
4 витяг з ЄДРПОУ.pdf
26 червня 2019 17:26
39 Проект договору.pdf
26 червня 2019 17:26
3 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 червня 2019 17:26
21 Гарантійний лист.pdf
26 червня 2019 17:26
2 Статут нова редакція.pdf
26 червня 2019 17:26
12 Технічні вимоги.pdf
26 червня 2019 17:26
10 Рішення засновника.pdf
26 червня 2019 17:26
1 Пропозиція.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 11:47
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2019 11:47
Статутні документи.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 16:06
39047580_S180227141952.ZS2
27 червня 2019 16:06
39047580_C180227141952.ZS2
27 червня 2019 16:06
39047580_3330914057_DS180227141952.ZS2
27 червня 2019 16:06
Кваліфік критерії.pdf
27 червня 2019 16:06
Договір аналог3.pdf
27 червня 2019 16:06
Договір аналог2.pdf
27 червня 2019 16:06
Договір аналог1.pdf
27 червня 2019 16:06
Рішення 2.pdf
27 червня 2019 16:06
Рішення 1.pdf
27 червня 2019 16:06
Наказ на Директора.jpg
27 червня 2019 16:06
інд.под.номер.jpg
27 червня 2019 16:06
Виписка 2 13.01.14.jpg
27 червня 2019 16:06
Виписка 13.01.14.jpg
27 червня 2019 16:06
Тендерна пропозиція.pdf
27 червня 2019 16:06
Проект Договору.pdf
27 червня 2019 16:06
Технічні вимоги.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО"
#40227262
Очікує рішення 3 624 450,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 15:42

Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
04 липня 2019 15:36
Причина скасування
У зв'язку з неможливістю виправити помилку при оприлюдненні оголошення про проведення закупівлі.
Документи
04 липня 2019 15:36 Відміна торгів сіль.pdf

Актуальні тендери

До пошуку