Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень ДЮК «Оріон» по вул. Василя Стуса, 15б в м.Івано-Франківську (ДК 021:2015: 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи).
Очікувана вартість
824 296,00 UAH
UA-2019-06-14-002900-b 0dbe1dfb75684809b598bcdc3d826c3d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Єрмоленко

+380682244640 kurzij@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Івано-Франківський міський Центр дозвілля дітей та юнацтва за місцем проживання"
Код ЄДРПОУ: 26385701
Вебсайт: http://kluby.if.ua
Місцезнаходження: 76000, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Шевченка, 58
Контактна особа: Наталія Єрмоленко
+380682244640
kurzij@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 16:32
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 25 червня 2019 13:35
Очікувана вартість: 824 296,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 242,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень ДЮК «Оріон» по вул. Василя Стуса, 15б в м.Івано-Франківську (ДК 021:2015: 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано - Франківськ, вул.Шевченка 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник надає Підряднику попередню оплату (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року №117), у розмірі не більше 30% вартості обсягу робіт при наявності дозволу установи вищого рівня (у разі домовленості сторін) Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 60-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених відповідних документів та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 60 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 16:01
оголошення.docx
14 червня 2019 16:01
Додаток1 Технічне завдання.docx
14 червня 2019 16:01
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
14 червня 2019 16:01
тендерна документація .doc
14 червня 2019 16:01
Додаток7.docx
14 червня 2019 16:01
Додаток4.docx
14 червня 2019 16:01
Додаток5.docx
14 червня 2019 16:01
Додаток8.docx
14 червня 2019 16:01
Додаток 3.docx
14 червня 2019 16:01
Додаток2.docx
14 червня 2019 16:01
Додаток6.docx
14 червня 2019 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 16:01
оголошення.docx
14 червня 2019 16:01
Додаток1 Технічне завдання.docx
14 червня 2019 16:01
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПІДРЯДУ.docx
14 червня 2019 16:01
тендерна документація .doc
14 червня 2019 16:01
Додаток7.docx
14 червня 2019 16:01
Додаток4.docx
14 червня 2019 16:01
Додаток5.docx
14 червня 2019 16:01
Додаток8.docx
14 червня 2019 16:01
Додаток 3.docx
14 червня 2019 16:01
Додаток2.docx
14 червня 2019 16:01
Додаток6.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-14-002900-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СКЛЕП", Код ЄДРПОУ:40001408
Дата подання: 03 липня 2019 12:04
Оскарження
Тендерному комітету Івано-Франківського міського Центру дозвілля дітей та юнацтва за місцем проживання
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 липня 2019 12:19
Тендерним комітетом Івано-Франківського міського Центру дозвілля дітей та юнацтва за місцем проживання розглянуто вимогу ТОВ «Склеп» від 03.07.2019р. про скасування рішення про визнання переможцем торгів учасника ФОП «Воробйов Дмитро Олексійович», за результатами розгляду даної вимоги повідомляємо наступне.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VІІІ (далі - Закон).
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 3 Закону визначено, що принципами здійснення закупівель зокрема є максимальна економія та ефективність. Пропозиція ФОП «Воробйов Дмитро Олексійович» є максимально ефективною та економічно вигідною.
Відповідно до абзацу четвертого статті 2 Закону та з метою запровадження єдиного підходу до здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої зазначеного Закону Міністерством економічного розвитку і торгівлі України було затверджено наказ від 19.06.2017 № 892 про Порядок організації проведення допорогових закупівель у разі використання електронної системи закупівель (далі - Порядок).
Відповідно до п. 9 Порядку, якщо пропозиція учасника відповідає умовам закупівлі, ініціатор закупівлі визначає такого учасника переможцем та надає відповідну інформацію в письмовому вигляді департаменту фінансової роботи та господарського забезпечення з урахуванням строків для своєчасного розміщення в електронній системі закупівель.
У відповідності до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Виходячи із вищенаведеного підстав для скасування рішення про визнання переможцем торгів учасника ФОП «Воробйов Дмитро Олексійович» (ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-14-002900-b) не має.

Документи подані скаржником

03 липня 2019 12:03
Вимога.PDF

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОРОБЙОВ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ" 775 020,00
UAH з ПДВ
749 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СКЛЕП" 788 562,11
UAH з ПДВ
750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2019 14:53
Електронний підпис
24 червня 2019 14:48
цінова пропозиція.pdf
24 червня 2019 14:48
Паспорт.pdf
24 червня 2019 14:48
Наказ про директора.pdf
24 червня 2019 14:48
лист довкілля.pdf
24 червня 2019 14:48
довідка МТБ.pdf
24 червня 2019 14:48
Витяг з реестру ЄП.pdf
24 червня 2019 14:48
Виписка з реєстру ЄДР.pdf

Публічні документи

24 червня 2019 15:05
Проект договору.PDF
24 червня 2019 15:05
11 Графік.PDF
24 червня 2019 15:05
10 Кошторис.PDF
24 червня 2019 15:05
9 Техн завдання.PDF
24 червня 2019 15:05
8 договір акт.PDF
24 червня 2019 15:05
7 Довідки.PDF
24 червня 2019 15:05
5 установчі док..PDF
24 червня 2019 15:05
4 витяг з реєстру ЄП.PDF
24 червня 2019 15:05
1 Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОРОБЙОВ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ"

ТОВ "СКЛЕП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОРОБЙОВ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2580901957
Переможець 749 990,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 15:37

Документи

01 липня 2019 15:37
Електронний підпис
01 липня 2019 15:35
Протокол Оріон.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ВОРОБЙОВ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2580901957
749 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 липня 2019 15:37
Електронний підпис
01 липня 2019 15:35
Протокол Оріон.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:07
Додаткова угода 3 Оріон.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:05
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 12:27
Додаткова угода 2 Оріон.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 12:25
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 11:32
Додаткова угода №1 Оріон.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 11:30
Додаткова угода №1 Оріон.pdf зміни до договору
04 лютого 2020 11:26
Електронний підпис укладений
12 липня 2019 13:03
договір ст 2.pdf укладений
12 липня 2019 13:01
договір ст 3.pdf укладений
12 липня 2019 13:01
договір ст 4.pdf укладений
12 липня 2019 13:01
договір ст 5.pdf укладений
12 липня 2019 13:00
договір ст 6.pdf укладений
12 липня 2019 13:00
договір ст 7.pdf укладений
12 липня 2019 13:00
договір ст1.pdf укладений
12 липня 2019 13:00
додаток до договору.pdf укладений
12 липня 2019 13:00
відомість.кошторис.pdf укладений
12 липня 2019 13:00
Кошторис виробничі затрати.pdf укладений
12 липня 2019 13:00
Кошторис загальновиробничі затрати ст 2.pdf укладений
12 липня 2019 13:00
Кошторис зведений.pdf укладений
12 липня 2019 13:00
Кошторис пояснювальна записка.pdf укладений
12 липня 2019 13:00
локал.кошторис.pdf укладений
12 липня 2019 13:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити п. 2.2. Договору №6 від 12 липня 2019 року, виклавши в наступній редакції: 2.2. Сума бюджетних призначень на поточний 2020 рік становить 146418,00 грн. (сто сорок шість тисяч чотириста вісімнадцять грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Змінити п. 2.2. Договору №6 від 12 липня 2019 року, виклавши в наступній редакції: 2.2. Сума бюджетних призначень на поточний 2020 рік збільшена на 48126,07 грн. та становить 194544,07 грн. (сто дев’яносто чотири тисячі п’ятсот сорок чотри грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінити п. 15.1. Договору №6 від 12 липня 2019 року, виклавши в наступній редакції: п. 15.1 Цей договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, але у будь-якому разі до повного закінчення виконання робіт та проведення остаточних розрахунків між Сторонами, або до розірвання його однією із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML