Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональні комп’ютери та ноутбуки)
Очікувана вартість
654 700,00 UAH
UA-2019-06-14-002874-b a2cbf383581a42e5a66b5cbf21bce34f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Анатоліївна Скріпніченко

+380660217239 bych.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41622592
Місцезнаходження: 75144, Україна , Херсонська обл., с. Виноградове, вул. Поповича, буд. 2А
Контактна особа: Світлана Анатоліївна Скріпніченко
+380660217239
bych.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 654 700,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Місце поставки товарів: Лот №1: «Персональні комп’ютери» - заклади освіти, підпорядковані Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради (відповідно до переліку адрес у Таблиці №1 Додатку 3 до тендерної документації); Лот №2: «Персональний комп’ютер з коштів субвенції державного бюджету на надання підтримки особам з особливими освітніми потребами» - вул. Центральна, буд. 1, смт. Брилівка, Олешківський р-н., Херсонська обл., 75143; Лот №3: «Ноутбук для працівників Виноградівського сільського будинку культури ім. Є.С. Матвеєва» - вул. Поповича, буд. 2А, с. Виноградове, Олешківський р-н., Херсонська обл., 75144; Лот №4: «Ноутбук для оснащення ресурсної кімнати в Брилівському ЗПЗСО» - вул. Центральна, буд. 1, смт. Брилівка, Олешківський р-н., Херсонська обл., 75143.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

21 червня 2019 08:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 17:32
Перелік змін 19.06.2019 (1).docx
19 червня 2019 15:59
ТД_ДОДАТОК_1.doc
19 червня 2019 15:59
ТД_ДОДАТОК_3.doc
19 червня 2019 15:59
ТД_ДОДАТОК_2.doc
19 червня 2019 15:59
ТД_ДОДАТОК_4.docx
19 червня 2019 15:59
ТД_ДОДАТОК_5.doc
19 червня 2019 15:59
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Персонал_нi_комп_ютери_та_ноутбуки)_19.06.2019.doc
14 червня 2019 15:57
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв(6).doc
21 червня 2019 08:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 червня 2019 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 17:32
Перелік змін 19.06.2019 (1).docx
19 червня 2019 15:59
ТД_ДОДАТОК_1.doc
14 червня 2019 15:57
ТД_ДОДАТОК_1(7).doc
19 червня 2019 15:59
ТД_ДОДАТОК_3.doc
14 червня 2019 15:57
ТД_ДОДАТОК_3(5).doc
19 червня 2019 15:59
ТД_ДОДАТОК_2.doc
14 червня 2019 15:57
ТД_ДОДАТОК_2(6).doc
19 червня 2019 15:59
ТД_ДОДАТОК_4.docx
14 червня 2019 15:57
ТД_ДОДАТОК_4-1.docx
19 червня 2019 15:59
ТД_ДОДАТОК_5.doc
14 червня 2019 15:57
ТД_ДОДАТОК_5(6).doc
19 червня 2019 15:59
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Персонал_нi_комп_ютери_та_ноутбуки)_19.06.2019.doc
14 червня 2019 15:57
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Персонал_нi_комп_ютери_та_ноутбуки).doc
14 червня 2019 15:57
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв(6).doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-14-002874-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 22 липня 2019 17:23
Скарга АМКУ
Оскарження рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2019 17:58
Рішення від 24.07.2019 №9986+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 17:57
Рішення від 09.08.2019 №10958.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 23:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано в повному обсязі
Дата виконання рішення замовником: 19 серпня 2019 16:35

Документи подані скаржником

22 липня 2019 17:23
Скарга.pdf
22 липня 2019 17:23
Платіжне доручення.pdf
22 липня 2019 18:03
Карти.pdf
22 липня 2019 18:03
Статутні документи.pdf
22 липня 2019 18:03
Витяг Комел 02.07.2019.pdf
22 липня 2019 18:03
Довідка з ДФС.pdf
22 липня 2019 18:03
Копія довідки з ДФС.pdf
22 липня 2019 18:25
Протокол 408.pdf
22 липня 2019 18:25
Протокол 415.pdf

Документи подані замовником

29 липня 2019 14:23
Untitled.FR10.pdf
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153528.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153550.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153538.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153516.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153506.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153506.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153550.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153538.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153528.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153516.jpg

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №4: «Ноутбук для оснащення ресурсної кімнати в Брилівському ЗПЗСО»
Опис предмету закупівлі:
Місце поставки товарів: Лот №4: «Ноутбук для оснащення ресурсної кімнати в Брилівському ЗПЗСО» - вул. Центральна, буд. 1, смт. Брилівка, Олешківський р-н., Херсонська обл., 75143.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 23 700,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 237,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Ноутбук для оснащення ресурсної кімнати в Брилівському ЗПЗСО
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75143, Україна, Херсонська область, смт. Брилівка, Олешківський р-н., вул. Центральна, буд. 1
Дата доставки: 31 липня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Джерело фінансування закупівлі - Кошти державного бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 09:44
Дата відповіді: 20 червня 2019 17:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради повідомляє про наступне:
Змістом пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закону) встановлено, що учасник процедури закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. В свою чергу, положеннями статті
Так відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ (звертаємо Вашу увагу на зазначений пункт). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Частиною четвертою статті 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України.
Крім того, вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до змісту Додатку 3 до тендерної документації усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПИСЬМЕННИЙ РОДІОН МИКОЛАЙОВИЧ 23 680,00
UAH з ПДВ
23 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2019 08:16
Електронний підпис
29 червня 2019 08:10
Сертифікати.pdf
29 червня 2019 08:10
ДокКопії.pdf
29 червня 2019 08:10
5.5. Пояснення щодо ПДВ.pdf
29 червня 2019 08:09
4.4. Проект договору.pdf
29 червня 2019 08:09
4.3. Проект договору.pdf
29 червня 2019 08:09
4.2. Проект договору.pdf
29 червня 2019 08:09
4.1. Проект договору.pdf
29 червня 2019 08:09
2.2.1. ст. 17 судимість.pdf
29 червня 2019 08:09
2.1. ст. 17 судимість.pdf
29 червня 2019 08:09
1.4. Загальні відомості.pdf
29 червня 2019 08:09
1.2. Довідка працівники.pdf
29 червня 2019 08:09
1.1. Довідка МТБ.pdf
29 червня 2019 08:09
0.0. Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ПИСЬМЕННИЙ РОДІОН МИКОЛАЙОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
01 липня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій