ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональні комп’ютери та ноутбуки)
Очікувана вартість
654 700,00 UAH
UA-2019-06-14-002874-b a2cbf383581a42e5a66b5cbf21bce34f
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41622592
Місцезнаходження замовника: 75144, Україна, Херсонська обл., с. Виноградове, вул. Поповича, буд. 2А
Контактна особа замовника: Світлана Анатоліївна Скріпніченко
+380660217239
bych.osvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 654 700,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Місце поставки товарів: Лот №1: «Персональні комп’ютери» - заклади освіти, підпорядковані Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради (відповідно до переліку адрес у Таблиці №1 Додатку 3 до тендерної документації); Лот №2: «Персональний комп’ютер з коштів субвенції державного бюджету на надання підтримки особам з особливими освітніми потребами» - вул. Центральна, буд. 1, смт. Брилівка, Олешківський р-н., Херсонська обл., 75143; Лот №3: «Ноутбук для працівників Виноградівського сільського будинку культури ім. Є.С. Матвеєва» - вул. Поповича, буд. 2А, с. Виноградове, Олешківський р-н., Херсонська обл., 75144; Лот №4: «Ноутбук для оснащення ресурсної кімнати в Брилівському ЗПЗСО» - вул. Центральна, буд. 1, смт. Брилівка, Олешківський р-н., Херсонська обл., 75143.
Розгорнути Згорнути

Документація

Тендерна документація

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-14-002874-b.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 22 липня 2019 17:23
Скарга АМКУ
Оскарження рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 25 липня 2019 17:58
Рішення від 24.07.2019 №9986+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 17:57
Рішення від 09.08.2019 №10958.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 23:03

Документи подані скаржником

22 липня 2019 17:23
Скарга.pdf
22 липня 2019 17:23
Платіжне доручення.pdf
22 липня 2019 18:03
Карти.pdf
22 липня 2019 18:03
Статутні документи.pdf
22 липня 2019 18:03
Витяг Комел 02.07.2019.pdf
22 липня 2019 18:03
Довідка з ДФС.pdf
22 липня 2019 18:03
Копія довідки з ДФС.pdf
22 липня 2019 18:25
Протокол 408.pdf
22 липня 2019 18:25
Протокол 415.pdf

Документи подані замовником

29 липня 2019 14:23
Untitled.FR10.pdf
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153528.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153550.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153538.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153516.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153506.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153506.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153550.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153538.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153528.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153516.jpg

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1: «Персональні комп’ютери»
Опис предмету закупівлі: Місце поставки товарів: Лот №1: «Персональні комп’ютери» - заклади освіти, підпорядковані Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради (відповідно до переліку адрес у Таблиці №1 Додатку 3 до тендерної документації)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 585 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 5 850,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 01 липня 2019 15:35
Закінчення: 01 липня 2019 16:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

35 шт.
Персональний комп’ютер для учня
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Дата доставки: 31 липня 2019
4 шт.
Персональний комп’ютер для вчителя
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Дата доставки: 31 липня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Джерело фінансування закупівлі - Кошти державного бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 09:43
Дата відповіді: 20 червня 2019 17:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради повідомляє про наступне:
Змістом пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закону) встановлено, що учасник процедури закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. В свою чергу, положеннями статті
Так відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ (звертаємо Вашу увагу на зазначений пункт). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Частиною четвертою статті 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України.
Крім того, вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до змісту Додатку 3 до тендерної документації усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 19 червня 2019 11:31
Дата відповіді: 20 червня 2019 17:31
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради повідомляє про наступне:
Відповідно до положень частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація повинна містити
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Положеннями частини третьої цієї статті Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Рішенням тендерного комітету Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради №351 від «19» червня 2019 рок було затверджено зміни до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональні комп’ютери та ноутбуки) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-14-002874-b, зміст якої відповідає вимогам статті 22 Закону у повному обсязі. Слід зазначити, що питання щодо необхідності внесення відповідних змін до тендерної документації буде розглянуто тендерним комітетом найближчим часом та у разі прийняття рішення про внесення змін до тендерної документації Замовником буде опубліковано відповідні зміни на веб-порталі ProZorro.

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2019-06-14-002874-b.b1
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 22 липня 2019 17:23
Скарга АМКУ
Оскарження рішення Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 25 липня 2019 17:58
Рішення від 24.07.2019 №9986+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 17:57
Рішення від 09.08.2019 №10958.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 23:03

Документи подані скаржником

22 липня 2019 17:23
Скарга.pdf
22 липня 2019 17:23
Платіжне доручення.pdf
22 липня 2019 18:03
Карти.pdf
22 липня 2019 18:03
Статутні документи.pdf
22 липня 2019 18:03
Витяг Комел 02.07.2019.pdf
22 липня 2019 18:03
Довідка з ДФС.pdf
22 липня 2019 18:03
Копія довідки з ДФС.pdf
22 липня 2019 18:25
Протокол 408.pdf
22 липня 2019 18:25
Протокол 415.pdf

Документи подані замовником

29 липня 2019 14:23
Untitled.FR10.pdf
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153528.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153550.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153538.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153516.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153506.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153506.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153550.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153538.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153528.jpg
19 серпня 2019 16:35
IMG_20190819_153516.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ПИСЬМЕННИЙ РОДІОН МИКОЛАЙОВИЧ 577 260,00
UAH з ПДВ
577 260,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 533 365,02
UAH з ПДВ
505 985,22
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 523 689,00
UAH з ПДВ
505 984,98
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 517 692,00
UAH з ПДВ
500 142,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 458 584,62
UAH з ПДВ
458 584,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2019 10:59
Довідки ДФС МВС
29 червня 2019 08:16
sign.p7s
29 червня 2019 08:10
Сертифікати.pdf
29 червня 2019 08:10
ДокКопії.pdf
29 червня 2019 08:10
5.5. Пояснення щодо ПДВ.pdf
29 червня 2019 08:09
4.4. Проект договору.pdf
29 червня 2019 08:09
4.3. Проект договору.pdf
29 червня 2019 08:09
4.2. Проект договору.pdf
29 червня 2019 08:09
4.1. Проект договору.pdf
29 червня 2019 08:09
2.2.1. ст. 17 судимість.pdf
29 червня 2019 08:09
2.1. ст. 17 судимість.pdf
29 червня 2019 08:09
1.4. Загальні відомості.pdf
29 червня 2019 08:09
1.2. Довідка працівники.pdf
29 червня 2019 08:09
1.1. Довідка МТБ.pdf
29 червня 2019 08:09
0.0. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

10 липня 2019 10:38
sign.p7s
29 червня 2019 16:33
sign.p7s
29 червня 2019 16:31
Технічна частина.pdf

Публічні документи

28 серпня 2019 09:58
sign.p7s
28 серпня 2019 09:56
Sineo224e19082715051.pdf
28 серпня 2019 09:56
Sineo224e19082715050.pdf
24 серпня 2019 12:33
sign.p7s
05 липня 2019 18:14
sign.p7s
30 червня 2019 20:56
sign.p7s
30 червня 2019 16:35
sign.p7s
30 червня 2019 16:28
Технічна частина.pdf

Публічні документи

30 червня 2019 22:38
sign.p7s
30 червня 2019 21:39
технічна частина.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Рішення скасоване 458 584,62
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 15:54
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 500 142,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 15:54
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Рішення скасоване 505 984,98
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 15:54
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Рішення скасоване 505 985,22
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 15:54
ФОП ПИСЬМЕННИЙ РОДІОН МИКОЛАЙОВИЧ
#3328614675
Рішення скасоване 577 260,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 15:54
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Відхилено 458 584,62
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 16:07
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 500 142,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 16:18
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 505 984,98
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 17:06

Документи

04 липня 2019 15:23
sign.p7s
04 липня 2019 15:19
IMG_20190704_145100.jpg
04 липня 2019 15:19
IMG_20190704_145045.jpg
04 липня 2019 15:19
IMG_20190704_145129.jpg
04 липня 2019 15:19
IMG_20190704_145118.jpg
04 липня 2019 15:19
IMG_20190704_145142.jpg

Документи

19 серпня 2019 16:18
sign.p7s
19 серпня 2019 16:08
IMG_20190705_123841.jpg
19 серпня 2019 16:08
IMG_20190705_123849.jpg
19 серпня 2019 16:08
IMG_20190705_123904.jpg
19 серпня 2019 16:08
IMG_20190705_123916.jpg
19 серпня 2019 16:08
IMG_20190705_123930.jpg

Документи

23 серпня 2019 17:06
sign.p7s
23 серпня 2019 17:02
прот_ст1.jpg
23 серпня 2019 17:02
прот_ст2.jpg
23 серпня 2019 17:02
прот_ст3.jpg
23 серпня 2019 17:02
прот_ст4.jpg
23 серпня 2019 17:02
прот_ст5.jpg
23 серпня 2019 17:02
прот_ст6.jpg
23 серпня 2019 17:02
протокол_розгляду.jpg
19 серпня 2019 16:39
sign.p7s
19 серпня 2019 16:32
IMG_20190819_153538.jpg
19 серпня 2019 16:32
IMG_20190819_153528.jpg
19 серпня 2019 16:32
IMG_20190819_153516.jpg
19 серпня 2019 16:32
IMG_20190819_153506.jpg
19 серпня 2019 16:32
IMG_20190819_153550.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2019 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
505 984,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2019 17:06
sign.p7s
23 серпня 2019 17:02
прот_ст1.jpg
23 серпня 2019 17:02
прот_ст2.jpg
23 серпня 2019 17:02
прот_ст3.jpg
23 серпня 2019 17:02
прот_ст4.jpg
23 серпня 2019 17:02
прот_ст5.jpg
23 серпня 2019 17:02
прот_ст6.jpg
23 серпня 2019 17:02
протокол_розгляду.jpg
19 серпня 2019 16:39
sign.p7s
19 серпня 2019 16:32
IMG_20190819_153538.jpg
19 серпня 2019 16:32
IMG_20190819_153528.jpg
19 серпня 2019 16:32
IMG_20190819_153516.jpg
19 серпня 2019 16:32
IMG_20190819_153506.jpg
19 серпня 2019 16:32
IMG_20190819_153550.jpg

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 вересня 2019 12:04
001.jpg укладений
04 вересня 2019 12:01
002.jpg укладений
04 вересня 2019 12:01
003.jpg укладений
04 вересня 2019 12:01
004.jpg укладений
04 вересня 2019 12:01
005.jpg укладений
04 вересня 2019 12:01
006.jpg укладений
04 вересня 2019 12:01
sign.p7s зміни до договору
10 вересня 2019 09:29
001 (1).jpg зміни до договору
10 вересня 2019 09:24
sign.p7s зміни до договору
09 вересня 2019 14:26
001.jpg зміни до договору
09 вересня 2019 14:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із необхідністю продовження строку поставки Товару Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до п. 4.1. Договору.
Номер договору про закупівлю: 719
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із узгодженням зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до п. 2.1. Договору та викласти специфікацію (Додаток №1 до Договору) в новій редакції. Ціна цього Договору визначена Сторонами згідно із специфікацією товару (Додаток №1 до Договору) і на дату підписання Сторонами цього Договору становить: 505 984,96 грн. (п’ятсот п’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят чотири гривні 96 коп.), у т. ч. ПДВ – 84330,83 грн. (вісімдесят чотири тисячі триста тридцять гривень 83 коп.).
Номер договору про закупівлю: 719
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку