Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональні комп’ютери та ноутбуки)
Очікувана вартість
654 700,00 UAH
UA-2019-06-14-002874-b ● a2cbf383581a42e5a66b5cbf21bce34f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ ВИНОГРАДІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41622592 |
Місцезнаходження: | 75144, Україна , Херсонська обл., с. Виноградове, вул. Поповича, буд. 2А |
Контактна особа: |
Світлана Анатоліївна Скріпніченко +380660217239 bych.osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 654 700,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів: Лот №1: «Персональні комп’ютери» - заклади освіти, підпорядковані Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради (відповідно до переліку адрес у Таблиці №1 Додатку 3 до тендерної документації); Лот №2: «Персональний комп’ютер з коштів субвенції державного бюджету на надання підтримки особам з особливими освітніми потребами» - вул. Центральна, буд. 1, смт. Брилівка, Олешківський р-н., Херсонська обл., 75143; Лот №3: «Ноутбук для працівників Виноградівського сільського будинку культури ім. Є.С. Матвеєва» - вул. Поповича, буд. 2А, с. Виноградове, Олешківський р-н., Херсонська обл., 75144; Лот №4: «Ноутбук для оснащення ресурсної кімнати в Брилівському ЗПЗСО» - вул. Центральна, буд. 1, смт. Брилівка, Олешківський р-н., Херсонська обл., 75143.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
21 червня 2019 08:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 червня 2019 17:32 |
Перелік змін 19.06.2019 (1).docx | |
19 червня 2019 15:59 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc | |
19 червня 2019 15:59 |
ТД_ДОДАТОК_3.doc | |
19 червня 2019 15:59 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc | |
19 червня 2019 15:59 |
ТД_ДОДАТОК_4.docx | |
19 червня 2019 15:59 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc | |
19 червня 2019 15:59 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Персонал_нi_комп_ютери_та_ноутбуки)_19.06.2019.doc | |
14 червня 2019 15:57 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв(6).doc |
21 червня 2019 08:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 червня 2019 17:32 |
Перелік змін 19.06.2019 (1).docx
|
||||||
19 червня 2019 15:59 |
ТД_ДОДАТОК_1.doc
|
||||||
19 червня 2019 15:59 |
ТД_ДОДАТОК_3.doc
|
||||||
19 червня 2019 15:59 |
ТД_ДОДАТОК_2.doc
|
||||||
19 червня 2019 15:59 |
ТД_ДОДАТОК_4.docx
|
||||||
19 червня 2019 15:59 |
ТД_ДОДАТОК_5.doc
|
||||||
19 червня 2019 15:59 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Персонал_нi_комп_ютери_та_ноутбуки)_19.06.2019.doc
|
||||||
14 червня 2019 15:57 |
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв(6).doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-14-002874-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 22 липня 2019 17:23
Дата подання: 22 липня 2019 17:23
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2019 17:58
Рішення від 24.07.2019 №9986+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 17:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2019 №10958.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 17:41
Рішення від 09.08.2019 №10958.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 23:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано в повному обсязі
Дата виконання рішення замовником: 19 серпня 2019 16:35
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1: «Персональні комп’ютери» |
Опис предмету закупівлі: |
Місце поставки товарів: Лот №1: «Персональні комп’ютери» - заклади освіти, підпорядковані Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради (відповідно до переліку адрес у Таблиці №1 Додатку 3 до тендерної документації)
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 585 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 850,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
35 шт
Персональний комп’ютер для учня
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 липня 2019
4 шт
Персональний комп’ютер для вчителя
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 липня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Джерело фінансування закупівлі - Кошти державного бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 09:43
Дата відповіді: 20 червня 2019 17:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради повідомляє про наступне:
Змістом пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закону) встановлено, що учасник процедури закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. В свою чергу, положеннями статті
Так відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ (звертаємо Вашу увагу на зазначений пункт). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Частиною четвертою статті 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України.
Крім того, вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до змісту Додатку 3 до тендерної документації усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
Змістом пункту 35 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закону) встановлено, що учасник процедури закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. В свою чергу, положеннями статті
Так відповідно до пункту 1 розділу 5 тендерної документації критерії та методика оцінки визначаються відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ (звертаємо Вашу увагу на зазначений пункт). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Для проведення електронного аукціону ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Частиною четвертою статті 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України.
Крім того, вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до змісту Додатку 3 до тендерної документації усі посилання в технічному завданні (технічній специфікації) тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». У випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими).
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 19 червня 2019 11:31
Дата відповіді: 20 червня 2019 17:31
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: За результатами розгляду Вашого звернення тендерний комітет Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради повідомляє про наступне:
Відповідно до положень частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація повинна містити
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Положеннями частини третьої цієї статті Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Рішенням тендерного комітету Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради №351 від «19» червня 2019 рок було затверджено зміни до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональні комп’ютери та ноутбуки) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-14-002874-b, зміст якої відповідає вимогам статті 22 Закону у повному обсязі. Слід зазначити, що питання щодо необхідності внесення відповідних змін до тендерної документації буде розглянуто тендерним комітетом найближчим часом та у разі прийняття рішення про внесення змін до тендерної документації Замовником буде опубліковано відповідні зміни на веб-порталі ProZorro.
Відповідно до положень частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) тендерна документація повинна містити
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Положеннями частини третьої цієї статті Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Рішенням тендерного комітету Відділу освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради №351 від «19» червня 2019 рок було затверджено зміни до тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015: код 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Персональні комп’ютери та ноутбуки) Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-14-002874-b, зміст якої відповідає вимогам статті 22 Закону у повному обсязі. Слід зазначити, що питання щодо необхідності внесення відповідних змін до тендерної документації буде розглянуто тендерним комітетом найближчим часом та у разі прийняття рішення про внесення змін до тендерної документації Замовником буде опубліковано відповідні зміни на веб-порталі ProZorro.
Скарги до лоту
Номер скарги: UA-2019-06-14-002874-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 22 липня 2019 17:23
Дата подання: 22 липня 2019 17:23
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 липня 2019 17:58
Рішення від 24.07.2019 №9986+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 липня 2019 17:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2019 №10958.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 17:41
Рішення від 09.08.2019 №10958.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 23:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ виконано в повному обсязі
Дата виконання рішення замовником: 19 серпня 2019 16:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2019 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМЕЛ" |
523 689,00
UAH з ПДВ
|
505 984,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" |
458 584,62
UAH з ПДВ
|
458 584,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
517 692,00
UAH з ПДВ
|
500 142,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
533 365,02
UAH з ПДВ
|
505 985,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ПИСЬМЕННИЙ РОДІОН МИКОЛАЙОВИЧ |
577 260,00
UAH з ПДВ
|
577 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" #39396481 |
Рішення скасоване |
458 584,62
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 15:54
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Рішення скасоване |
500 142,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 15:54
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Рішення скасоване |
505 984,98
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 15:54
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Рішення скасоване |
505 985,22
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 15:54
|
ФОП ПИСЬМЕННИЙ РОДІОН МИКОЛАЙОВИЧ #3328614675 |
Рішення скасоване |
577 260,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 15:54
|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" #39396481 |
Відхилено |
458 584,62
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 16:07
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
500 142,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 16:18
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
505 984,98
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 17:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 20:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2019 09:29
|
001 (1).jpg | зміни до договору |
10 вересня 2019 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2019 14:26
|
001.jpg | зміни до договору |
09 вересня 2019 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2019 12:04
|
001.jpg | укладений |
04 вересня 2019 12:01
|
002.jpg | укладений |
04 вересня 2019 12:01
|
003.jpg | укладений |
04 вересня 2019 12:01
|
004.jpg | укладений |
04 вересня 2019 12:01
|
005.jpg | укладений |
04 вересня 2019 12:01
|
006.jpg | укладений |
04 вересня 2019 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із необхідністю продовження строку поставки Товару Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до п. 4.1. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 719 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із узгодженням зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до п. 2.1. Договору та викласти специфікацію (Додаток №1 до Договору) в новій редакції. Ціна цього Договору визначена Сторонами згідно із специфікацією товару (Додаток №1 до Договору) і на дату підписання Сторонами цього Договору становить: 505 984,96 грн. (п’ятсот п’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят чотири гривні 96 коп.), у т. ч. ПДВ – 84330,83 грн. (вісімдесят чотири тисячі триста тридцять гривень 83 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 719 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |