Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сейф офісний ШО10/СМ
Очікувана вартість
37 500,00 UAH
UA-2019-06-14-002775-b eab1448094d040338c15b5552fe550d4
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Володимирович

+380432560707 dpsmadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Контактна особа: Вадим Володимирович
+380432560707
dpsmadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2019 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 червня 2019 23:00
Початок аукціону: 21 червня 2019 15:17
Очікувана вартість: 37 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 187,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Сейф офісний ШО10/СМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 липня 2019
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 15:41
Технічні характеристики.doc
14 червня 2019 15:41
Проект договору.doc
14 червня 2019 15:41
Оголошення.doc
14 червня 2019 15:41
Цінова пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-14-002775-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВ-ПРОМ", Код ЄДРПОУ:42915052
Дата подання: 24 червня 2019 17:02
Вимога на відміну рішення про діскваліфікацію ТОВ "АВ-ПРОМ"
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВ-ПРОМ" вважає відхилення нашої пропозиції як таке, що порушує принципи недискримінації учасників та відкритої конкурентної боротьби. Нами наведена таблиця відповідності запропонованого товару тому, що вами вимагалось для придбання. Товар, що пропонується, абсолютно за всіма характеристиками відповідає вимогам замовника. Вимога щодо закупівлі конкретного товару конкретної фірми не обумовлена жодною об’єктивною причиною. Вимагаємо скасування попереднього рішення, визнання ТОВ «АВ-ПРОМ» у якості переможця торгів. У випадку відхилення даної вимоги або відсутності відповіді залишаємо за собою право звернення у вищестоящі контролюючі органи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2019 10:04
Замовник проводить допорогову закупівлю відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”(далі Порядок), затвердженої Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019.
Відповідно до Пункту 2 Розділу II Порядку Замовником під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель (далі ЕСЗ) розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки. Порядком не передбачено обмежень для Замовника у виборі конкретного виду чи марки товару, а також вимог щодо зазначення аналогів чи еквівалентів при створенні Оголошення про проведення закупівлі.
Відповідно до вищезазначеного Замовник обрав товар, який відповідає його потребам, серед тих, що представлені на ринку та вказав його в Оголошенні про проведення закупівлі. Аналогів чи еквівалентів Оголошенням не передбачено.
В той же час звертаємо увагу Учасника на Пункту 4 Розділу II Порядку:
Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до Замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз’яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.
Учасник не здійснив жодної з дій, передбачених даним пунктом, отже не мав претензій до Оголошення та вимог до предмета закупівлі на момент подачі пропозицій.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВ-ПРОМ" 33 984,00
UAH з ПДВ
29 484,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛУКА СЕЙФИ" 37 500,00
UAH з ПДВ
29 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ніколь" 34 500,00
UAH з ПДВ
31 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 32 749,98
UAH з ПДВ
31 985,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 16:49
Електронний підпис
20 червня 2019 18:05
Статут (1).pdf
20 червня 2019 18:05
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 червня 2019 16:19
Тех. характеристики.PDF
20 червня 2019 16:19
Лист згода.PDF
20 червня 2019 16:19
Дов. довкілля.PDF
20 червня 2019 16:19
ЛУКА Статут завер..pdf
20 червня 2019 16:19
Форма цін..PDF
20 червня 2019 16:19
Договір.PDF
20 червня 2019 16:19
Гарант. лист.PDF
20 червня 2019 16:19
Одностінні сейфи.doc

Публічні документи

19 червня 2019 14:11
Цінова пропозиція.pdf
19 червня 2019 14:11
Сертифікати якості.pdf
19 червня 2019 14:11
сертифікат ISO.pdf
19 червня 2019 14:11
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
19 червня 2019 14:11
Копія довідки 4-ОПП.pdf
19 червня 2019 14:11
Копія виписки з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

19 червня 2019 12:51
Електронний підпис
19 червня 2019 12:27
Цінова пропозиція.pdf
19 червня 2019 12:27
Проект договору.pdf
19 червня 2019 12:27
істот.умови договору.pdf
19 червня 2019 12:27
Гарантійна довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВ-ПРОМ"

ТОВ "ЛУКА СЕЙФИ"

ТОВ "Ніколь"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВ-ПРОМ"
#42915052
Відхилено 29 484,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 15:09
ТОВ "ЛУКА СЕЙФИ"
#35573176
Переможець 29 500,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 15:17

Документи

24 червня 2019 15:09
Електронний підпис

Документи

24 червня 2019 15:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛУКА СЕЙФИ"
#35573176
29 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2019 15:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2019 16:58
Додаткова угода №1 від 09.07.2019 року.pdf зміни до договору
09 липня 2019 16:58
Електронний підпис укладений
09 липня 2019 16:53
Договір №25.06.01 від 09.07.2019 року.pdf укладений
09 липня 2019 16:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 25/06-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 29 499,84
UAH (в тому числі ПДВ 4 916,64 UAH)