Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сейф офісний ШО10/СМ
Очікувана вартість
37 500,00 UAH
UA-2019-06-14-002775-b ● eab1448094d040338c15b5552fe550d4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Вадим Володимирович +380432560707 dpsmadtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 15:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 червня 2019 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 червня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 21 червня 2019 15:17 |
Очікувана вартість: | 37 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 187,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Сейф офісний ШО10/СМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21021, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 липня 2019
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 15:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2019 15:41 |
Технічні характеристики.doc | |
14 червня 2019 15:41 |
Проект договору.doc | |
14 червня 2019 15:41 |
Оголошення.doc | |
14 червня 2019 15:41 |
Цінова пропозиція.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-14-002775-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АВ-ПРОМ", Код ЄДРПОУ:42915052
Дата подання: 24 червня 2019 17:02
Вимога на відміну рішення про діскваліфікацію ТОВ "АВ-ПРОМ"
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВ-ПРОМ" вважає відхилення нашої пропозиції як таке, що порушує принципи недискримінації учасників та відкритої конкурентної боротьби. Нами наведена таблиця відповідності запропонованого товару тому, що вами вимагалось для придбання. Товар, що пропонується, абсолютно за всіма характеристиками відповідає вимогам замовника. Вимога щодо закупівлі конкретного товару конкретної фірми не обумовлена жодною об’єктивною причиною. Вимагаємо скасування попереднього рішення, визнання ТОВ «АВ-ПРОМ» у якості переможця торгів. У випадку відхилення даної вимоги або відсутності відповіді залишаємо за собою право звернення у вищестоящі контролюючі органи.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2019 10:04
Замовник проводить допорогову закупівлю відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”(далі Порядок), затвердженої Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019.
Відповідно до Пункту 2 Розділу II Порядку Замовником під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель (далі ЕСЗ) розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки. Порядком не передбачено обмежень для Замовника у виборі конкретного виду чи марки товару, а також вимог щодо зазначення аналогів чи еквівалентів при створенні Оголошення про проведення закупівлі.
Відповідно до вищезазначеного Замовник обрав товар, який відповідає його потребам, серед тих, що представлені на ринку та вказав його в Оголошенні про проведення закупівлі. Аналогів чи еквівалентів Оголошенням не передбачено.
В той же час звертаємо увагу Учасника на Пункту 4 Розділу II Порядку:
Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до Замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз’яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.
Учасник не здійснив жодної з дій, передбачених даним пунктом, отже не мав претензій до Оголошення та вимог до предмета закупівлі на момент подачі пропозицій.
Відповідно до Пункту 2 Розділу II Порядку Замовником під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель (далі ЕСЗ) розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів) (за наявності), кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки. Порядком не передбачено обмежень для Замовника у виборі конкретного виду чи марки товару, а також вимог щодо зазначення аналогів чи еквівалентів при створенні Оголошення про проведення закупівлі.
Відповідно до вищезазначеного Замовник обрав товар, який відповідає його потребам, серед тих, що представлені на ринку та вказав його в Оголошенні про проведення закупівлі. Аналогів чи еквівалентів Оголошенням не передбачено.
В той же час звертаємо увагу Учасника на Пункту 4 Розділу II Порядку:
Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до Замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз’яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту.
Учасник не здійснив жодної з дій, передбачених даним пунктом, отже не мав претензій до Оголошення та вимог до предмета закупівлі на момент подачі пропозицій.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 червня 2019 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВ-ПРОМ" |
33 984,00
UAH з ПДВ
|
29 484,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛУКА СЕЙФИ" |
37 500,00
UAH з ПДВ
|
29 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ніколь" |
34 500,00
UAH з ПДВ
|
31 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
32 749,98
UAH з ПДВ
|
31 985,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВ-ПРОМ" #42915052 |
Відхилено |
29 484,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 15:09
|
ТОВ "ЛУКА СЕЙФИ" #35573176 |
Переможець |
29 500,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2019 16:58
|
Додаткова угода №1 від 09.07.2019 року.pdf | зміни до договору |
09 липня 2019 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2019 16:53
|
Договір №25.06.01 від 09.07.2019 року.pdf | укладений |
09 липня 2019 16:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 25/06-01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |