Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя_8450086
Очікувана вартість
1 610 143,00 UAH
UA-2019-06-14-002731-b 3c1ab827b3854beda740ba58c740b5b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Лопатнюк

+380503609504 lopatniuk-vk@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Вікторія Лопатнюк
+380503609504
lopatniuk-vk@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 20:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 12:24
Очікувана вартість: 1 610 143,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 050,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
588096 штука
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем у строк, зазначений у Специфікації, на підставі належно оформлених Первинних документів із зазначенням обов`язкових реквізитів, передбачених чинним законодавством (видаткової накладної або акту приймання-передачі, або іншого документу, який підтверджує факт отримання Товару), наданих Покупцем при оформленні поставки, та належним чином оформленої податкової накладної, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) (якщо Постачальник є платником ПДВ). Джерело фінансування - кошти товариства. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 15:35
ТД ТМЦ Заявка Лого_канцелярське приладдя.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 09:45
Дата відповіді: 18 червня 2019 09:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого питання повідомляємо наступне: технічна специфікація не містить інформацію про будь-яку торговельну марку (модель) обладнання. Також повідомляємо, що АТ "Укрпошта" проводить торги відповідно до діючого Закону України "Про публічні закупівлі", де подібні обмеження відсутні, крім того це суттєво обмежує конкуренцію. Ми, як замовник, не вбачаємо жодних перепон для участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ у наших закупівлях, до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків.
технические характеристики товара
Дата подання: 21 червня 2019 14:12
Дата відповіді: 24 червня 2019 11:38
Добрый день! Подскажите пожалуйста, позиция 24 Технической спецификации "Папка з затискачем пластикова , формат А4" это папка-планшет или папка пластиковая с клипом А, либо же папка с клипом В? Позиция 29 " Ручка кулькова для споживачів, на пружині, з підставкою на липучці Колір синій з нанесенням" какой логотип планируется к нанесению (кол-во используемых цветов, кол-во мест нанесения)? данные параметры значительно влияют на конечную стоимость ручки, для точных подсчетов необходимо изображение логотипа в векторном формате. Спасибо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Щодо вашого запитання повідомляємо наступне:
"Папка з затискачем пластикова , формат А4" - це папка з кліпом В.
"Ручка кулькова для споживачів, на пружині, з підставкою на липучці Колір синій з нанесенням" - використовується логотип АТ "Укрпошта" з жовтим піном. Кількість кольорів - два; нанесення в одному місці, по довжині ручки (вздовж). Макет погоджується при отриманні заявки.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-14-002731-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ», Код ЄДРПОУ:23702466
Дата подання: 04 липня 2019 08:44
Невідповідність умовам тендерної документації
ТОВ «Бумвест» в особі директора Вернигори Сергія Івановича, що діє на підставі Статуту, детально вивчивши тендерну пропозицію учасника торгів ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" на поставку канцелярського приладдя згідно електронних закупівель № UA-2019-06-14-002731-b, предмет закупівель: «ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне», повідомляє Замовника торгів про її невідповідність умовам тендерної документації з наступних підстав:
- За позицією № 21 в ціновій пропозиції та в технічній специфікації ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", товар не відповідає вимогам Замовника, а саме Замовнику потрібні «ножиці 18 см.» в кількості 1269шт., а учасник ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" запропонував «ніж канцелярський зі змінним лезом 18 мм. артикул KL0802 торгової марки Klerk» в кількості 1269шт., запропонований товар - це зовсім інший вид товару
Отже пропозиція учасника ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" не відповідає умовам тендерної документації.

Враховуючи вищевикладене просимо Замовника уважно дослідити факти, викладені в даному листі. Сподіваємось, що Замовником, при розгляді та оцінці тендерної пропозиції ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", будуть дотримані принципи здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, принцип недискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 липня 2019 11:12
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду. Разом з тим, зміст вимоги буде враховано під час кваліфікації.
Номер вимоги: UA-2019-06-14-002731-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВКФ "ВВ", Код ЄДРПОУ:14236166
Дата подання: 10 липня 2019 11:17
Невідповідність умовам тендерної документації
Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробничо-комерційна фірма “ВВ” в особі директора Клюзко Олександра Володимировича, який діє на підставі Статуту, вивчивши документи тендерної пропозиції ТОВ «Торгівельно-виробничої компанії «Укрпромпостач» на поставку канцелярського приладдя згідно електронних закупівель №UA-2019-06-14-002731-b, повідомляємо про зазначення в складі пропозиції недостовірної інформації.
Відповідно до наданої технічної специфікації за позицією №18 пропонується товар «Набір різнокольорових маркерів для фліпчарту, ширина лінії 2-3 мм, торгової марки Buromax, Китай». Проте даний вид товару в асортименті торгової марки Buromax не існує. На підтвердження цього надаємо лист правовласника торгової марки Buromax – ТОВ «Імпорт-Офіс Україна».
З огляду на це вимагаємо відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Торгівельно-виробничої компанії «Укрпромпостач», як таку що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 липня 2019 14:49
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим повідомляємо, що у тендерній документації відсутня вимога, яка забороняє учаснику формувати набори з продукції, яка виготовляється поштучно.
У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

10 липня 2019 11:17
Лист 282 Імпорт-Офіс.pdf
10 липня 2019 11:17
Лист-вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 1 480 701,00
UAH з ПДВ
1 350 677,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 1 458 854,70
UAH з ПДВ
1 388 430,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 1 467 120,24
UAH з ПДВ
1 388 439,36
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 1 599 650,46
UAH з ПДВ
1 397 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 1 527 058,32
UAH з ПДВ
1 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 1 533 577,62
UAH з ПДВ
1 516 720,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 15:10
Висновки.rar
01 липня 2019 15:10
Відгук Донецька ОДА.pdf
01 липня 2019 15:10
паспорт+инн.PDF
01 липня 2019 15:10
Договор енергоатом.tif
01 липня 2019 15:10
Статут новий.PDF
01 липня 2019 15:10
Цінова пропозиція.PDF
01 липня 2019 15:10
Витяг ПДВ.JPG
01 липня 2019 15:10
Виписка_УПП_08.04.2019р..PDF
01 липня 2019 15:10
Відгук Энергоатом.PDF
01 липня 2019 15:10
Висновки 2.rar

Публічні документи

01 липня 2019 17:24
Проект договору.pdf
01 липня 2019 17:23
Статут.pdf
01 липня 2019 17:23
Установчий договір.pdf
01 липня 2019 17:23
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
01 липня 2019 17:23
Свідоцтво ПДВ.pdf
01 липня 2019 17:23
Довідка 4-ОПП.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 17:53
Електронний підпис
01 липня 2019 17:49
Паспорт.pdf
01 липня 2019 17:48
ЕКО2396_Протокол.pdf

Публічні документи

01 липня 2019 15:25
Електронний підпис
01 липня 2019 15:24
Д-ка про ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Відхилено 1 350 677,34
UAH з ПДВ
04 липня 2019 12:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Рішення скасоване 1 388 430,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 10:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Відхилено 1 388 430,00
UAH з ПДВ
18 липня 2019 10:15
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
Переможець 1 388 439,36
UAH з ПДВ
19 липня 2019 10:51

Документи

18 липня 2019 10:15
Електронний підпис

Документи

19 липня 2019 10:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 10:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
#23702466
1 388 439,36
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2019 10:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 18:10
Договір ТОВ БУМВЕСТ скан підписаний.pdf укладений
05 серпня 2019 18:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 серпня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 1 388 439,36
UAH (в тому числі ПДВ 231 406,56 UAH)