Портативний комп'ютер (ноутбук)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2019-06-14-002722-b c16e6b91ad7e41a9950b575b1769d084
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Збицька Олена Леонідівна

380572934135 nkhalina76@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146328
Вебсайт замовника: http://ruoord.kharkivosvita.net.ua
Місцезнаходження замовника: 61007, Україна, Харківська обл., Харків, Біблика, 26
Контактна особа замовника: Збицька Олена Леонідівна
380572934135
nkhalina76@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 00:00
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Портативний комп'ютер (ноутбук)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 штуки
Портативний комп'ютер (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61007, Україна, Харківська область, Харків, вул. Біблика, буд.26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 червня 2019 15:42
Електронний цифровий підпис
14 червня 2019 15:39
Технічний опис.doc
14 червня 2019 15:39
Проект договору.doc
14 червня 2019 15:39
ТД ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 09:45
Дата відповіді: 18 червня 2019 10:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1) Доступ Учасників до єдиного модуля «Аукціон» здійснюється через авторизовані електронні майданчики і Замовник ніяким чином не може вплинути на вище зазначений процес. За результатами електронного аукціону Замовник розглядає пропозиції учасників, починаючи з найбільш економічно вигідної пропозиції. За результатами розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції Замовник приймає рішення щодо визначення переможця закупівлі або відхилення даної пропозиції. У разі відхилення попередньої найбільш вигідної пропозиції учасника, замовник повторно здійснює в ЕСЗ дії щодо визначення переможця закупівлі, який визначається наступним автоматично ЕСЗ. Таким чином, Замовник може лише прийняти рішення щодо відповідності або невідповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Марка та/або модель, яку пропонує Учасник, повинна відповідати технічним та якісним вимогам предмету закупівлі. 2) Доступ Учасників до єдиного модуля «Аукціон» здійснюється через авторизовані електронні майданчики. Учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в оголошеній Замовником закупівлі. В оголошенні про закупівлю розміщена інформація про очікувану вартість закупівлі із включенням ПДВ. Виходячи з цього та відповідно до Податкового кодексу України, Учасник – платник ПДВ надає пропозицію з урахуванням ПДВ, Учасник – неплатник ПДВ надає пропозицію без урахування ПДВ. Перелік Учасників формується автоматично ЕСЗ у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни та розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях Учасників. Замовник лише перевіряє тендерну пропозицію, починаючи з Учасника, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації та за результатами розгляду приймає відповідні рішення. Дякуємо за запитання!
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 19 червня 2019 11:22
Дата відповіді: 20 червня 2019 15:28
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно зі статтею 22 Закону тендерна документація повинна містити «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (далі - Інформація). В зв’язку з закупівлею портативних комп’ютерів (ноутбуків) для оснащення комп’ютерного класу освітнього закладу, замовником було прописано Інформацію з урахуванням наказу МОН від 22.06.2016 №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів». Внесення змін до тендерної документації та доповнення Інформації додатковим пунктом в редакції, вказаній в зверненні, може призвести до звуження кола потенційних учасників закупівлі. Ліцензію на операційну систему та сертифікацію пакету програмних засобів офісного призначення буде перевірено замовником під час поставки товару. З урахуванням вищезазначеної інформації замовником прийнято рішення наразі не вносити зміни до тендерної документації по даній закупівлі.

Інформація про відміну

Дата відміни
01 липня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку