Персональні комп’ютери для учнів та персональні комп’ютери вчителя (ноутбуки) загальноосвітніх шкіл відділу освіти Колківської селищної ради у 2019 році
Очікувана вартість
287 215,00 UAH
UA-2019-06-14-002648-b e5875b9cc19e4d6abd0335a8b2290df3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ КОЛКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ МАНЕВИЦЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42302409
Місцезнаходження замовника: 44661, Україна, Волинська обл., Маневицький р-н., смт. Колки, вул. Шкільна, буд. 3
Контактна особа замовника: Володимир Бугайчук
+380977751576
kolky_osvita@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 16:00
Очікувана вартість: 287 215,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 872,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штука
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери для учнів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44661, Україна, Волинська область, смт Колки, вул Шкільна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
12 штука
30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери вчителя (ноутбуки))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44661, Україна, Волинська область, смт Колки, вул Шкільна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Покупцем по факту поставки товару протягом 10 банківських днів по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у Маневицькому районі на підставі наданих Продавцем документів, а саме: договору, рахунку, накладної на замовлений товар. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 09:47
Дата відповіді: 18 червня 2019 10:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гіршим) усім вимогам та характеристикам, які наведені у додатку № 2 до тендерної документації
2. До участі в тендері допускаються учасники усіх форм оподаткування (у випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ). Пропозиції розглядаються на загальних основах і додаткових відсотків до пропозиції не нараховується.

Інформація про відміну

Дата відміни
01 липня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку