Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2019-06-14-002612-b fc99a48c50b748949fd97867ac9435e6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження замовника: 10003, Україна, Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Контактна особа замовника: Кузьменко Світлана
+380632926335
zhuashtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 14:12
Очікувана вартість: 2 600 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Піски природні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 т
Піски природні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська обл., Житомир, Селецька, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 червня 2019 15:19
Електронний цифровий підпис
14 червня 2019 15:19
Додаток 2.rtf
14 червня 2019 15:19
Тендерна документацiя гравій, пісок, щебінь.doc
14 червня 2019 15:19
Пропозиція додаток 5.rtf
14 червня 2019 15:19
Додаток 3.doc
14 червня 2019 15:19
додаток 4.doc
14 червня 2019 15:19
Додаток 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-02-000041 ● 110f0f25e49343099c479978d97a9f5f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-07-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-07-02 17:23:18
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
01.07.2019
№ 37

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.07.2019 № 37.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
8. UA-2019-06-14-002612-b від 14.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником відмінені торги № 4135299 на закупівлю за ДК 021:2015 код 14210000-6- Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (піски природні) у зв'язку з неможливістю усунення виявленого порушення ЗУ "Про публічні закупівлі".

2019-07-10 13:46:43

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 05 липня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 20 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 03344119, Україна, Житомир, провулок Кавалерійський, 4
  2. Інформація про предмет закупівлі: Піски природні, 2600000UAH, 14210000-6, ДК021, 10000, т
  3. Інформація про оприлюднення: fc99a48c50b748949fd97867ac9435e6, 2019-06-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 02 липня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства та оприлюднення інформації щодо закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі Закон 922), визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію не пізніше ніж за 15 днів до дня розкриття тендерних пропозицій. Слід відмітити, що наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів, зокрема, оголошення про проведення відкритих торгів. Поряд з тим, пунктом 2 Наказу № 490 передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Однак, за результатами аналізу питання дотримання Комунальним підприємством «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 4 частини 1 статті 31 Закону № 922 встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовник відміняє торги чи визнає їх такими, що не відбулися., 04 липня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог частини 1 статті 10 Закону № 922 та пункту 2 Наказу № 490, оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункти 9-1 та 10-2 форми оголошення про проведення відкритих торгів, затвердженої Наказом № 490. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та відповідності тендерної документації законодавству, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни торгів

2019-07-10 18:17:43

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОСТРОЙБУД ПЛЮС" 2 300 000,00
UAH з ПДВ
2 287 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СТРАТЮК ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ" 2 400 000,00
UAH з ПДВ
2 298 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 14:31
sign.p7s
27 червня 2019 14:22
20_СТАТУТ.pdf
27 червня 2019 14:22
19_Рішення_учасника.pdf
27 червня 2019 14:22
17_витяг_ПДВ.pdf
27 червня 2019 14:22
16_Виписка_з_ЄДР.pdf
27 червня 2019 14:22
14_Технічні_вимоги.pdf
27 червня 2019 14:22
11_Довідка_підписант.pdf
27 червня 2019 14:22
8_Проект_договору.pdf
27 червня 2019 14:22
7_Тендерна_пропозиція.pdf
27 червня 2019 14:22
6_Технічні_вимоги.pdf
27 червня 2019 14:22
5_довідка_ст_17.pdf
27 червня 2019 14:22
4_лист_аналог_дог.pdf

Публічні документи

28 червня 2019 14:07
8 Пояснення ПДВ.pdf
28 червня 2019 14:07
7 довiдкка бенифiцiар.pdf
28 червня 2019 14:07
5 Проект договору.pdf
28 червня 2019 14:07
4 Довідка маттехн база.pdf
28 червня 2019 14:07
3 Довідка санкції.pdf
28 червня 2019 14:07
1-Тендерна-пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОСТРОЙБУД ПЛЮС"
#41506364
Очікує рішення 2 287 000,00
UAH з ПДВ
01 липня 2019 14:33

Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
04 липня 2019 15:14
Причина скасування
У зв'язку з неможливістю виправити помилку при оприлюдненні оголошення про початок закупівлі.
Документи
04 липня 2019 15:14 пісок - відміна торгів.pdf

Актуальні тендери

До пошуку