Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26199401 |
Місцезнаходження: | 03134, Україна , Київська обл., Київ, Симиренка, 10 |
Контактна особа: |
Небога Олена Анатоліївна +380442059839 kdcekonomist@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 15:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2019 15:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 червня 2019 15:09 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 14:30 |
Очікувана вартість: | 12 518 234,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 592,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50073 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 15:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2019 15:06 |
ТД ВЕНТИЛЯЦІЯ і КОНДИЦІЮВАННЯ.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-25-000017 ● 0a121aaeff9f432790c2c577becb4b19
- Статус: вирішено ● Дата: 04 листопада 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2019 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.07.2019 №142
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.07.2019 № 142
Витяг з переліку процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-06-14-002502-b 14.06.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-07-25 22:23:26
Пояснення з власної ініціативи
Про надання інформації
Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м. Києва розглянула лист Управління захисту економіки у місті Києві від 18.07.2019 №4972/39/125/03-19 та не погоджується з викладеними твердженнями.
Дії замовника в межах процедури закупівлі відкриті торги «Термомодернізація будівлі КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, вул. Симиренка, 10 (в т. ч. капітальний ремонт інженерних мереж). Опалення, вентиляція і кондиціонування» код ДК 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-14-002502-b) відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, п.1 розділу 3 тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаженням файлів у форматі «PDF»
та кваліфікацію учасника виконати роботи з капітального ремонту. Крім того, тендерною документацією не передбачені вимоги щодо надання(Portable Document Format) з: заповненою та підписаною тендерною пропозицією за встановленою Замовником формою, зразок якої наведено у Додатку 3 до тендерної документації.
Учасник ТОВ «МП СОКОЛ» в складі своєї пропозиції надав заповнену та підписану тендерну пропозицію за встановленою Замовником формою (файл «Договір.pdf», стор. 2-4), чим дотримав вимоги тендерної документації. При цьому, початкова цінова пропозиція Учасника ТОВ «МП СОКОЛ» до моменту аукціону та після нього (остаточна пропозиція) становить 12 499 001,56 грн. з ПДВ, що підтверджується реєстром пропозицій з сайту уповноваженого органу. Таким чином, жодних порушень щодо недотримання вимог законодавства або тендерної документації Учасником не допущено.
Згідно п.1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним із кваліфікаційних критеріїв, передбачених п.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією є наявність обладнання та матеріально – технічної бази, в даному випадку – необхідних для виконання робіт з капітального ремонту. Перелік такого обладнання відповідно до пп. 5.4.18, 5.4.19 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначається у відомості ресурсів до локального кошторису. Офісні приміщення до поданої відомості ресурсів ТОВ «МП СОКОЛ» не включено. Таким чином, подана в складі пропозиції Учасника ТОВ «МП СОКОЛ» інформація про орендовані приміщення жодним чином не впливають на здатність всіх сторінок договорів оренди.
Учасник ТОВ «МП СОКОЛ» в складі пропозиції надав довідку про незалучення субпідрядних організацій під час виконання договору, що є предметом закупівлі (файл «Листи та різне.pdf», стор. 28). І ця інформація відповідає дійсності, оскільки подана копія договору підряду між ТОВ «МП СОКОЛ» та ТОВ «НІК ДЕВЕЛОПМЕНТ» від 18.06.2018 №08/06/18 (файл «договір оренди прим.pdf») є документом підтвердженням наявності аналогічного досвіду відповідно до п.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказаний договір зазначений у довідці ТОВ «МП СОКОЛ» про виконання аналогічних договорів (файл «досвід договорів.pdf», стор. 9). Таким чином, Учасником ТОВ «МП СОКОЛ» допущено формальну помилку під час назви файлу, що завантажений до електронної системи публічних закупівель. Така помилка віднесена до формальної згідно п. 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: «зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації». Крім того, відповідно до п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, пропозиція Учасника ТОВ «МП СОКОЛ» відповідає вимогам тендерної документації. Та відповідно до п. 4,6 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення про визначення Учасника ТОВ «МП СОКОЛ» переможцем закупівлі.
Описана в листі від 18.07.2019 №4972/39/125/03-19 невідповідність пропозиції Учасника ТОВ «АЛЬТЕНЕРГОСІСТЕМ» вимогам тендерної документації не може бути прокоментована, так як відповідно до абз.2 п.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» лише у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Оскільки за результатами розгляду визначено переможцем Учасника ТОВ «МП СОКОЛ» з найбільш економічно вигіднішою пропозицією, розгляд пропозиції наступного Учасника ТОВ «АЛЬТЕНЕРГОСІСТЕМ» не проводився.
При цьому, акцентуємо Вашу увагу на те, що під час розгляду пропозицій учасників Замовником дотримано всіх принципів здійснення закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів визначено переможцем учасника з найбільш економічно вигіднішою, тобто з найменшою ціновою пропозицією за результатами аукціону.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-07-26 08:11:44
Пояснення з власної ініціативи
Направлено відповідь начальнику Управління захисту економіки у м. Києві Департаменту захисту економіки Національної поліції України Г. ЯРОШУ, копія: начальнику Північного офісу Державної аудиторської служби України О.КАРАБАНОВУ від 24.07.2019 №1761
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-08-19 16:46:38
Роз'яснення щодо висновку
Таким чином, твердження висновку за результатами моніторингу закупівлі не відповідають дійсності, а саме: учасником надано вищезазначені документи, та у відповідності до вимог п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МП СОКОЛ».
- Відповідь на висновок
- гарантійний лист (18).pdf
- Договір оренди 3917.PDF
- Договор оренды помещения по МП СОКОЛ.zip
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надано інформацію про усунення
2019-08-22 12:34:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто
-
2020-11-04 16:42:14
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП СОКОЛ" |
12 499 001,56
UAH з ПДВ
|
12 499 001,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬТЕНЕРГОСІСТЕМ" |
12 518 234,00
UAH з ПДВ
|
12 518 234,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП СОКОЛ" #39771459 |
Переможець |
12 499 001,56
UAH з ПДВ
|
03 липня 2019 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 12:37
|
ДУ 4 Договор 63 вентиляція.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 12:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 16:13
|
Додаткова угода | зміни до договору |
16 грудня 2019 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2019 17:15
|
Додаткова угода №2 | зміни до договору |
14 серпня 2019 17:13
|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2019 14:49
|
ДУ.pdf | зміни до договору |
29 липня 2019 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2019 12:30
|
Договір | укладений |
18 липня 2019 12:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна договору зменшена на вартість авторського, технічного нагляду та вартість експертизи проектно-кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансових призначень на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна зобов`язань по договору на 2019 та 2020 роки |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) Продовження терміну дії Договору до 31.12.2021 |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |