Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термомодернізація будівлі КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, вул. Симиренка, 10 (в т. ч. капітальний ремонт інженерних мереж). Опалення, вентиляція і кондиціонування
Очікувана вартість
12 518 234,00 UAH
UA-2019-06-14-002502-b 155b02eeda8f49bbb6a356ae84f9b0c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Небога Олена Анатоліївна

+380442059839 kdcekonomist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва
Код ЄДРПОУ: 26199401
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., Київ, Симиренка, 10
Контактна особа: Небога Олена Анатоліївна
+380442059839
kdcekonomist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 15:04
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 15:09
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 15:09
Початок аукціону: 01 липня 2019 14:30
Очікувана вартість: 12 518 234,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 592,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50073 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Термомодернізація будівлі КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, вул. Симиренка, 10 (в т. ч. капітальний ремонт інженерних мереж). Опалення, вентиляція і кондиціонування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Симиренка, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 15:06
ТД ВЕНТИЛЯЦІЯ і КОНДИЦІЮВАННЯ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-25-000017 ● 0a121aaeff9f432790c2c577becb4b19
  • Статус: вирішено ● Дата: 04 листопада 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 липня 2019 15:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.07.2019 №142
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.07.2019 № 142

Витяг з переліку процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-06-14-002502-b 14.06.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-25 22:23:26

Пояснення з власної ініціативи

Про надання інформації

Адміністрація Комунального некомерційного підприємства «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м. Києва розглянула лист Управління захисту економіки у місті Києві від 18.07.2019 №4972/39/125/03-19 та не погоджується з викладеними твердженнями.
Дії замовника в межах процедури закупівлі відкриті торги «Термомодернізація будівлі КНП «Консультативно – діагностичний центр» Святошинського району м. Києва, вул. Симиренка, 10 (в т. ч. капітальний ремонт інженерних мереж). Опалення, вентиляція і кондиціонування» код ДК 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-14-002502-b) відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, п.1 розділу 3 тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаженням файлів у форматі «PDF»
та кваліфікацію учасника виконати роботи з капітального ремонту. Крім того, тендерною документацією не передбачені вимоги щодо надання(Portable Document Format) з: заповненою та підписаною тендерною пропозицією за встановленою Замовником формою, зразок якої наведено у Додатку 3 до тендерної документації.
Учасник ТОВ «МП СОКОЛ» в складі своєї пропозиції надав заповнену та підписану тендерну пропозицію за встановленою Замовником формою (файл «Договір.pdf», стор. 2-4), чим дотримав вимоги тендерної документації. При цьому, початкова цінова пропозиція Учасника ТОВ «МП СОКОЛ» до моменту аукціону та після нього (остаточна пропозиція) становить 12 499 001,56 грн. з ПДВ, що підтверджується реєстром пропозицій з сайту уповноваженого органу. Таким чином, жодних порушень щодо недотримання вимог законодавства або тендерної документації Учасником не допущено.
Згідно п.1 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним із кваліфікаційних критеріїв, передбачених п.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією є наявність обладнання та матеріально – технічної бази, в даному випадку – необхідних для виконання робіт з капітального ремонту. Перелік такого обладнання відповідно до пп. 5.4.18, 5.4.19 ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» визначається у відомості ресурсів до локального кошторису. Офісні приміщення до поданої відомості ресурсів ТОВ «МП СОКОЛ» не включено. Таким чином, подана в складі пропозиції Учасника ТОВ «МП СОКОЛ» інформація про орендовані приміщення жодним чином не впливають на здатність всіх сторінок договорів оренди.
Учасник ТОВ «МП СОКОЛ» в складі пропозиції надав довідку про незалучення субпідрядних організацій під час виконання договору, що є предметом закупівлі (файл «Листи та різне.pdf», стор. 28). І ця інформація відповідає дійсності, оскільки подана копія договору підряду між ТОВ «МП СОКОЛ» та ТОВ «НІК ДЕВЕЛОПМЕНТ» від 18.06.2018 №08/06/18 (файл «договір оренди прим.pdf») є документом підтвердженням наявності аналогічного досвіду відповідно до п.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Вказаний договір зазначений у довідці ТОВ «МП СОКОЛ» про виконання аналогічних договорів (файл «досвід договорів.pdf», стор. 9). Таким чином, Учасником ТОВ «МП СОКОЛ» допущено формальну помилку під час назви файлу, що завантажений до електронної системи публічних закупівель. Така помилка віднесена до формальної згідно п. 1 розділу 3 тендерної документації, а саме: «зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо Учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації». Крім того, відповідно до п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, пропозиція Учасника ТОВ «МП СОКОЛ» відповідає вимогам тендерної документації. Та відповідно до п. 4,6 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником прийнято рішення про визначення Учасника ТОВ «МП СОКОЛ» переможцем закупівлі.
Описана в листі від 18.07.2019 №4972/39/125/03-19 невідповідність пропозиції Учасника ТОВ «АЛЬТЕНЕРГОСІСТЕМ» вимогам тендерної документації не може бути прокоментована, так як відповідно до абз.2 п.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» лише у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Оскільки за результатами розгляду визначено переможцем Учасника ТОВ «МП СОКОЛ» з найбільш економічно вигіднішою пропозицією, розгляд пропозиції наступного Учасника ТОВ «АЛЬТЕНЕРГОСІСТЕМ» не проводився.
При цьому, акцентуємо Вашу увагу на те, що під час розгляду пропозицій учасників Замовником дотримано всіх принципів здійснення закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів визначено переможцем учасника з найбільш економічно вигіднішою, тобто з найменшою ціновою пропозицією за результатами аукціону.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-26 08:11:44

Пояснення з власної ініціативи

Направлено відповідь начальнику Управління захисту економіки у м. Києві Департаменту захисту економіки Національної поліції України Г. ЯРОШУ, копія: начальнику Північного офісу Державної аудиторської служби України О.КАРАБАНОВУ від 24.07.2019 №1761

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-08-19 16:46:38

Роз'яснення щодо висновку

Таким чином, твердження висновку за результатами моніторингу закупівлі не відповідають дійсності, а саме: учасником надано вищезазначені документи, та у відповідності до вимог п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «МП СОКОЛ».

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надано інформацію про усунення

2019-08-22 12:34:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • не усунуто

-

2020-11-04 16:42:14

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП СОКОЛ" 12 499 001,56
UAH з ПДВ
12 499 001,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТЕНЕРГОСІСТЕМ" 12 518 234,00
UAH з ПДВ
12 518 234,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 13:37
досвід договорів.pdf
03 липня 2019 13:37
виписка ЄДР.pdf
02 липня 2019 12:34
Паспорт2.pdf
02 липня 2019 12:34
Паспорт1.pdf
02 липня 2019 12:34
Паспорт.pdf
02 липня 2019 12:34
Диплом Григоренко.pdf
29 червня 2019 14:16
гарантійний лист.pdf
29 червня 2019 14:16
гарант лист ВЕНТС.pdf
29 червня 2019 14:03
аналог догов.pdf
29 червня 2019 14:03
договір оренди прим.pdf
29 червня 2019 13:32
диплом.pdf
29 червня 2019 13:26
договір оренди ст 2
29 червня 2019 13:26
договір оренди ст 1.pdf
28 червня 2019 17:40
Графік +гар лист 1.pdf
28 червня 2019 17:24
Листи та різне.PDF
28 червня 2019 17:24
ДЦ+ЛК+ИВР.PDF
28 червня 2019 17:24
Договір.PDF
28 червня 2019 17:24
Посвідчення3.PDF
28 червня 2019 17:24
Посвідчення2.pdf
28 червня 2019 17:24
Посвідчення1.PDF
28 червня 2019 17:24
Ліцензія.PDF
28 червня 2019 17:24
Додаток до ліцензії.PDF
28 червня 2019 17:24
Декларація з ох. праці.PDF
28 червня 2019 17:24
Витяг з протоколу.PDF
28 червня 2019 17:24
Витяг з протоколу 2 .PDF
28 червня 2019 17:24
Витяг з протоколу 1.PDF
28 червня 2019 17:24
Акти замовника.pdf
28 червня 2019 17:24
Акти замовника 1.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 18:26
Дозвіл
27 червня 2019 18:26
довідка1
27 червня 2019 18:26
ПДВ
27 червня 2019 18:26
штатний розклад

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП СОКОЛ"

ТОВ "АЛЬТЕНЕРГОСІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП СОКОЛ"
#39771459
Переможець 12 499 001,56
UAH з ПДВ
03 липня 2019 14:59

Документи

03 липня 2019 14:59
Електронний підпис
03 липня 2019 14:32
витяг з протоколу

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП СОКОЛ"
#39771459
12 499 001,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 липня 2019 14:59
Електронний підпис
03 липня 2019 14:32
витяг з протоколу

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:37
ДУ 4 Договор 63 вентиляція.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 12:34
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 16:13
Додаткова угода зміни до договору
16 грудня 2019 16:09
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 17:15
Додаткова угода №2 зміни до договору
14 серпня 2019 17:13
Електронний підпис укладений
29 липня 2019 14:49
ДУ.pdf зміни до договору
29 липня 2019 14:40
Електронний підпис укладений
18 липня 2019 12:30
Договір укладений
18 липня 2019 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору зменшена на вартість авторського, технічного нагляду та вартість експертизи проектно-кошторисної документації
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна фінансових призначень на 2019 рік
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна зобов`язань по договору на 2019 та 2020 роки
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) Продовження терміну дії Договору до 31.12.2021
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML