Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сервери (Обладнання для модернізації існуючої дискової підсистеми NetApp)
Очікувана вартість
36 000 000,00 UAH
UA-2019-06-14-002453-b ● 864bf30ef34e403e8a5723ee47401849
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК"" |
Код ЄДРПОУ: | 23697280 |
Вебсайт: | http://ukrgasbank.com |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1 |
Контактна особа: |
Мирослава Осадча +380445941170 mosadcha@ukrgasbank.com |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 14:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 26 червня 2019 13:37 |
Очікувана вартість: | 36 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,78% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 комплект
Сервери (Обладнання для модернізації існуючої дискової підсистеми NetApp)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Відповідно до умов розділу 4 проекту договору, наведеного в Додатку №3 до Документаці | Аванс | 10 | Банківські | 70 |
Поставка товару | Відповідно до умов розділу 4 проекту договору, наведеного в Додатку №3 до Документаці | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 14:57 |
ОГОЛОШЕННЯ 405.pdf |
14 червня 2019 14:57 |
ТД 405.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 09:50
Дата відповіді: 19 червня 2019 17:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на питання, повідомляємо:
щодо питання 1 - в Додатку № 2 до Документації Замовником визначено технічні та якісні характеристики Обладнання необхідного Замовнику для модернізації існуючої ( у Замовнника) дискової підсистеми NetApp.
щодо питання 2 - брати участь в процедурі закуупівлі мають можливість на рівних умовах як юридичні особи так і фізичні особи-підприємці
Оцінка пропозицій учасників відбувається відповідно до умов Документації
щодо питання 1 - в Додатку № 2 до Документації Замовником визначено технічні та якісні характеристики Обладнання необхідного Замовнику для модернізації існуючої ( у Замовнника) дискової підсистеми NetApp.
щодо питання 2 - брати участь в процедурі закуупівлі мають можливість на рівних умовах як юридичні особи так і фізичні особи-підприємці
Оцінка пропозицій учасників відбувається відповідно до умов Документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-14-002453-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:38282958
Дата подання: 11 липня 2019 18:38
Вимога
Вимога щодо усунення порушень у процесі проведення закупівлі. Детально у документі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 липня 2019 14:02
У відповідь на звернення № 146 від 11.07.2019 щодо усунення порушень у процесі проведення закупівлі Серверів (обладнання для модернізації існуючої дискової підсистеми NetApp) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-14-002453-b) отримане через електронну систему закупівель (prozorro) АБ «УКРГАЗБАНК» (далі – Замовник) повідомляє наступне.
Розділом 3 тендерної документації на закупівлю Серверів (обладнання для модернізації існуючої дискової підсистеми NetApp) затвердженої протокольним рішенням комітету конкурсних торгів № 405/19 від 14.06 2019 (далі - тендерна документація) Замовником визначені вимоги щодо підготовки (умов та строків подачі) пропозицій Учасниками процедури закупівлі.
За результатами розгляду пропозиції Учасника, що запропонував найнижчу ціну за результатами аукціону - ТОВ «ГАРТЕН – КОНСАЛТИНГ», Замовником 05.07.2019 оприлюднено інформацію № 405/19/1 про відхилення пропозиції з зазначенням підстав відхилення.
Після чого електронною системою закупівель (prozorro) автоматично визначено найбільш економічно вигідною, пропозицію наступного за ціною Учасника - ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», який у строки та з дотриманням визначеної тендерною документацією послідовності надав Замовнику всі передбачені даною тендерною документацією документи, а саме:
08.07.2019 завантажив в електронну систему закупівель (prozorro) документи відповідно до вимог п.п. 2 п. 1 Розділу З тендерної документації; за результатами розгляду яких - 10.07.2019 Замовником оприлюднено повідомлення №405/19 про намір укласти договір;
11.07.2019 ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» надав пакет документів у паперовому вигляді відповідно до вимог п.п. 3 п. 1 Розділу З тендерної документації, який повністю задовільнив вимоги Замовника визначені в тендерній документації.
Отже, з огляду на вищевикладене пропозиція ТОВ «ІТ – ІНТЕГРАТОР» відповідає вимогам тендерної документації та не містить підстав для відхилення Учасника та відміни торгів.
Розділом 3 тендерної документації на закупівлю Серверів (обладнання для модернізації існуючої дискової підсистеми NetApp) затвердженої протокольним рішенням комітету конкурсних торгів № 405/19 від 14.06 2019 (далі - тендерна документація) Замовником визначені вимоги щодо підготовки (умов та строків подачі) пропозицій Учасниками процедури закупівлі.
За результатами розгляду пропозиції Учасника, що запропонував найнижчу ціну за результатами аукціону - ТОВ «ГАРТЕН – КОНСАЛТИНГ», Замовником 05.07.2019 оприлюднено інформацію № 405/19/1 про відхилення пропозиції з зазначенням підстав відхилення.
Після чого електронною системою закупівель (prozorro) автоматично визначено найбільш економічно вигідною, пропозицію наступного за ціною Учасника - ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», який у строки та з дотриманням визначеної тендерною документацією послідовності надав Замовнику всі передбачені даною тендерною документацією документи, а саме:
08.07.2019 завантажив в електронну систему закупівель (prozorro) документи відповідно до вимог п.п. 2 п. 1 Розділу З тендерної документації; за результатами розгляду яких - 10.07.2019 Замовником оприлюднено повідомлення №405/19 про намір укласти договір;
11.07.2019 ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» надав пакет документів у паперовому вигляді відповідно до вимог п.п. 3 п. 1 Розділу З тендерної документації, який повністю задовільнив вимоги Замовника визначені в тендерній документації.
Отже, з огляду на вищевикладене пропозиція ТОВ «ІТ – ІНТЕГРАТОР» відповідає вимогам тендерної документації та не містить підстав для відхилення Учасника та відміни торгів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" #38282958 |
Відхилено |
12 880 008,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 15:19
|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» #31091208 |
Переможець |
35 957 712,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2019 16:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 405 23.07.2019.pdf | укладений |
23 липня 2019 11:00
|