ДК 021:2015 - 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" (Поточний ремонт дороги по вул. Полтавській від вул. Васнецова до площі Дружби Народів, м. Кропивницький)
DK 021:2015 - 45230000-8 "Construction of pipelines, lines of communication and power transmission, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces" (Current repair of the road on Poltavska Street from Vasnetsova Street to Druzhby Narodiv Square, Kropyvnitsky city)
Очікувана вартість
16 025 842,00 UAH
UA-2019-06-14-002395-b 1bc7f286d2b54f2f988dfb1ecc18becc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження замовника: 25022, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Контактна особа замовника: Полякова Ірина Василівна
380522248593
irenpolyakova01@gmail.com
Official name: Golovne upravlinnya zhitlovo-komunalnogo gospodarstva Miskoyi radi mista Kropivnickogo
National ID: 03365245
Contact point: Poliakova Irina
380522248593
irenpolyakova01@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 15:59
Очікувана вартість: 16 025 842,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 129,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 14 червня 2019 14:48
Enquiries until: 08 липня 2019 18:00
Complaints submission until: до 14 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 липня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 16 025 842 UAH including VAT
Minimal lowering step: 80 129 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: No guarantee

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету та державний фонд регіонального розвитку.
Поточний ремонт дороги по вул. Полтавській від вул. Васнецова до площі Дружби Народів, м. Кропивницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current repair of the road on Poltavska Street from Vasnetsova Street to Druzhby Narodiv Square, Kropyvnitsky city
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить оплату вартості виконаних Послуг на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату Послуг, Замовник проводить оплату наданих Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника у 2019 році. Пiсляоплата 10 Банківські 70
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник на підставі рахунку Виконавця зобов'язується перерахувати Виконавцю попередню оплату у розмірі до 30% від загальної вартості Послуг, визначеної Договором на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Виконавця за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році на небюджетний рахунок Виконавця відкритого в органах Казначейства. Аванс 10 Банківські 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 червня 2019 15:34
Електронний цифровий підпис
14 червня 2019 15:33
Тендерна документація.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 8 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 7 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 6 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 5 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 4 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:51
Додаток 3 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:51
Додаток 2 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:51
Додаток 1 до ТД.pdf
14 червня 2019 15:34
Електронний цифровий підпис
14 червня 2019 14:53
Електронний цифровий підпис
14 червня 2019 15:33
Тендерна документація.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 8 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 7 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 6 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 5 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 4 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:51
Додаток 3 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:51
Додаток 2 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:51
Додаток 1 до ТД.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 25 липня 2019
UA-2019-06-14-002395-b1bc7f286d2b54f2f988dfb1ecc18becc
Найменування замовника: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження замовника: 25022, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 липня 2019 10:46
sign.p7s

Публічні документи

18 липня 2019 13:46
sign.p7s
18 липня 2019 13:46
sign.p7s

Документи

25 липня 2019 10:44
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 16 000 000,00
UAH з ПДВ
16 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 16 005 000,00
UAH з ПДВ
16 005 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 13:46
sign.p7s
18 липня 2019 13:46
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Переможець 16 000 000,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 13:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
16 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 серпня 2019 15:33
Договір 591.pdf укладений
19 серпня 2019 15:29
sign.p7s зміни до договору
09 жовтня 2019 15:52
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 15:51
sign.p7s зміни до договору
07 жовтня 2019 09:45
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 09:43
sign.p7s зміни до договору
07 жовтня 2019 09:36
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 09:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу 12 "Реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору в межах бюджетних призначень на 2019 рік складає 16 000 000 грн 00 коп. (Шістнадцять мільйонів грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу 12. "Реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку