Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" (Поточний ремонт дороги по вул. Полтавській від вул. Васнецова до площі Дружби Народів, м. Кропивницький)
DK 021:2015 - 45230000-8 "Construction of pipelines, lines of communication and power transmission, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces" (Current repair of the road on Poltavska Street from Vasnetsova Street to Druzhby Narodiv Square, Kropyvnitsky city)
Очікувана вартість
16 025 842,00 UAH
UA-2019-06-14-002395-b 1bc7f286d2b54f2f988dfb1ecc18becc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Ірина Василівна

380522248593 irenpolyakova01@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Контактна особа: Полякова Ірина Василівна
380522248593
irenpolyakova01@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Golovne upravlinnya zhitlovo-komunalnogo gospodarstva Miskoyi radi mista Kropivnickogo
National ID: 03365245
Contact point: Poliakova Irina
380522248593
irenpolyakova01@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 червня 2019 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 08 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 31 липня 2019 15:59
Очікувана вартість: 16 025 842,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 129,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 14 червня 2019 14:48
Enquiries until: 08 липня 2019 18:00
Complaints submission until: до 14 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 липня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 16 025 842 UAH including VAT
Minimal lowering step: 80 129 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету та державний фонд регіонального розвитку.
Поточний ремонт дороги по вул. Полтавській від вул. Васнецова до площі Дружби Народів, м. Кропивницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current repair of the road on Poltavska Street from Vasnetsova Street to Druzhby Narodiv Square, Kropyvnitsky city
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить оплату вартості виконаних Послуг на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату Послуг, Замовник проводить оплату наданих Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника у 2019 році. Пiсляоплата 10 Банківські 70
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Замовник на підставі рахунку Виконавця зобов'язується перерахувати Виконавцю попередню оплату у розмірі до 30% від загальної вартості Послуг, визначеної Договором на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Виконавця за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2019 році на небюджетний рахунок Виконавця відкритого в органах Казначейства. Аванс 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 15:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 15:33
Тендерна документація.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 8 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 7 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 6 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 5 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 4 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:51
Додаток 3 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:51
Додаток 2 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:51
Додаток 1 до ТД.pdf
14 червня 2019 15:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 14:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 15:33
Тендерна документація.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 8 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 7 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 6 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 5 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:52
Додаток 4 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:51
Додаток 3 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:51
Додаток 2 до ТД.pdf
14 червня 2019 14:51
Додаток 1 до ТД.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 липня 2019
UA-2019-06-14-002395-b1bc7f286d2b54f2f988dfb1ecc18becc
Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

25 липня 2019 10:46
Електронний підпис

Публічні документи

18 липня 2019 13:46
Електронний підпис
18 липня 2019 13:46
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

25 липня 2019 10:44
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 16 000 000,00
UAH з ПДВ
16 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 16 005 000,00
UAH з ПДВ
16 005 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2019 13:46
Електронний підпис
18 липня 2019 13:46
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Переможець 16 000 000,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 13:55
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
16 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:36
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:36
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 11:47
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 11:46
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2020 12:04
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
26 березня 2020 12:03
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 13:34
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 13:33
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 16:24
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 16:20
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2019 15:52
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
09 жовтня 2019 15:51
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2019 09:45
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 09:43
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2019 09:36
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 жовтня 2019 09:34
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 15:33
Договір 591.pdf укладений
19 серпня 2019 15:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу 12 "Реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору в межах бюджетних призначень на 2019 рік складає 16 000 000 грн 00 коп. (Шістнадцять мільйонів грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до розділу 12. "Реквізити сторін"
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору в межах бюджетного призначення на 2019 рік складає 14 476 012 грн. 00 коп. (Чотирнадцять мільйонів чотириста сімдесят шість тисяч дванадцять грн 00 коп.) з ПДВ. Продовження строку дії договору у зв’язку із неможливістю освоєння бюджетного фінансування та настанням несприятливих погодних умов для виконання будівельних робіт.
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору в межах бюджетного призначення на 2020 рік складає 1 523 988 грн. 00 коп. (Один мільйон п’ятсот двадцять три тисячі дев’ятсот вісімдесят вісім грн. 00 коп.) з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до абзацу 5 пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: 2.1. Ціна договору в межах бюджетного призначення на 2020 рік складає 100 000 грн. 00 коп. (Сто тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника що передбачено розділом VІІ ч. 4 п. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Загальна вартість послуг за договором становить 14 476 012 грн. 00 коп. (Чотирнадцять мільйонів чотириста сімдесят шість тисяч дванадцять грн 00 коп.) з ПДВ. Ціна договору в межах бюджетного призначення на 2020 рік складає 0 грн. 00 коп. (Нуль грн. 00 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 591
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 476 012,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 412 668,67 UAH)