Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Житомирводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03344065 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120 |
Контактна особа: |
Наталія Дейнекіна +380952834717 natalya.deinekina@vodokanal-zt.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
- звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-04-16-002418-а від 16.05.2019р
- звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-01-24-001178-b від 25.02.2019р.
Відповідно до підп. 4 п.2 ст. 35 Закону України “Про публічні закупівлі” замовником як виняток застосовується переговорна процедура закупівлі якщо замовником було двічі відмінено процедуру закупівлі через відсутність достатньої кількості учасників.
В результаті чого для закупівлі: ДК 021:2015 код 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (хлор рідкий в контейнерах) необхідно застосувати переговорну процедуру.
Відповідно до абз. 2 ч.1 ст. 35 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника подання ним підтвердженої документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме:
- довідка, складена в довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в Учасника, що дозволить останньому, у разі визначення його переможцем і укладання з ним Договору, виконати договірні умови;
- довідка в довільній формі про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що дозволить останньому, у разі визначення його переможцем і укладання з ним Договору, виконати договірні умови;
- довідка в довільній формі яка містить інформацію про виконання Учасником аналогічного договору (з аналогічним предметом закупівлі), із зазначенням назви установи (підприємства, організації), надати копію вищевказаного договору та лист-відгук від Замовника (Покупця) щодо його виконання.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 14:36 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 червня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Оплата здійснюється в розмірі 100% замовленої партії товару, згідно виставленого рахунку | Аванс | 1 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
14 червня 2019 14:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-19-000030 ● 31f69d6db5714c49b082c33ea0048ea0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 липня 2019 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.07.2019
№ 40
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.07.2019 № 40.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4.UA-2019-06-14-002264-b від 14.06.2019 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 19.07.2019р. по 25.07.2019р. було проведено моніторинг закупівлі UA-2019-06-14-002264-b Основні неорганічні хімічні речовини (хлор рідкий в контейнерах) КП “Житомирводоканал” . Моніторингом виявлено: Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 за № 449/28579 (далі – Наказ № 490) затверджено форми документів, зокрема, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури. Поряд з тим, пунктом 2 Наказу № 490 передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. За результатами аналізу питання дотримання Комунального підприємства «Житомирводоканал» Житомирської міської ради (далі – Замовник) законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації про закупівлі встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 Наказу № 490, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу (далі – веб – портал) з недотриманням форми документа, а саме: без унесення наявної інформації в пункт 8-2 форми повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, затвердженої Наказом № 490. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзацу 3 частини 4 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель переговорна процедура закупівлі відміняється замовником. Не погоджуючись з висновками про результати моніторингу повідомляємо наступне. Відповідно до п. 2 Наказу № 490 від 22.03.2019р. Мінекономрозвитку України передбачено, що формами документів, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом внесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. 21.03.2019р. Наказом Мінекономрозвитку № 463 внесено зміни у форму повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, яким включено пункт 8-2 Джерело фінансування закупівлі, які вступили в силу 03.05.2019р. Відповідно до п.3 ч.1 ст. 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (надалі - Закон) визначено, що веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель — інформаційно-телекомунікаційна система, до складу якої входить модуль електронного аукціону і база даних, та який є частиною електронної системи закупівель та забезпечує створення, зберігання та оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016р. № 473 визначено веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, визначеної пунктом 6 частини першої статті 1 Закону, інформаційно-телекомунікаційну систему "Prozorro" за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua. Всі закупівлі проводяться через авторизовані електронні майданчики відповідно до п.1 ч. 1 ст1 Закону. Своїм листом електронний майданчик Zakupki.prom.ua повідомив, що електронний майданчик — це апаратно-програмний комплекс, який реалізує функціонал системи електронних закупівель та надає доступ до неї Замовникам, Постачальникам та іншим користувачам. Технічні можливості публікації інформації через майданчик Zakupki.prom.ua розроблені у відповідності до технічного завдання Адміністратора системи ДП “Прозорро”. На даний момент, поле “Джерело фінансування закупівлі” (технічно) не реалізоване в системі Prozorro (лист майданчика додається). Отже, ДП “Прозорро” не забезпечив належне створення інформації на майданчиках. З іншого боку, п. 3 ч. 2 ст. 35 Закону зазначений вичерпний перелік інформації, що має бути зазначена в Повідомленні про намір укласти договір під час переговорної процедури закупівлі, а саме: найменування та місцезнаходження замовника; найменування, кількість товару та місце його поставки, вид робіт і місце їх виконання або вид послуг та місце їх надання; строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; найменування, місцезнаходження та контактні телефони учасника (учасників), з яким проведено переговори; ціну пропозиції; обґрунтування застосування переговорної процедури. КП “Житомирводоканал” повністю виконавши вимоги Закону, оприлюднив вищезазначену інформацію під час проведення переговорної процедури закупівлі UA-2019-06-14-002264-b Основні неорганічні хімічні речовини (хлор рідкий в контейнерах). Крім того, внесенням змін в наказ № 490 від 22.03.2019р. Мінекономрозвитку України фактично змінив положення Закону, що не допускається, адже зміна положень Закону може здійснюватися виключно шляхом внесення змін до нього відповідно до п.2 ст.2 Закону. Слід зазначити, що накази міністерств та відомств є підзаконними нормативно-правовими актами, які мають прийматися на основі законів та за своїм змістом не повинні суперечити їм, оскільки закон має вищу юридичну силу. Така позиція викладена в листі Міністерства юстиції України від 30.01.2009р. № Н-35267-18, що базується на положеннях ст. ст. 92, 106 та 113 Конституції України. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та відміну торгів є абсурдною, оскільки, по-перше жодних порушень законодавства з боку КП “Житомирводоканал” допущено не було, по-друге відповідно до ст. 19 Закону після оприлюднення Замовником підписаного договору про закупівлю електронною системою автоматично формується Звіт про результати проведення процедури та закупівля набирає статус завершеної. Після цього жодних змін, тим більше відміна торгів, законодавством не передбачена, оскільки при підписання договору та його виконанні сторони керуються нормами Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, з урахуванням особливостей, визначених Законом. На підставі вищевикладеного, вимоги, викладені у висновку Управління північного офісу держаудитслужби в Житомирській області є необґрунтованими та протиправними, тому задоволенню не підлягають. Висновок про результати моніторингу буде оскаржений в суді.
2019-08-01 13:47:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Висновок про результати моніторингу оскаржено до Житомирського окружного адміністративного суду |
Дата публікації: | 06 серпня 2019 |
Документи:
06 серпня 2019 13:27
|
Електронний підпис |
06 серпня 2019 13:23
|
Адмін Водоканал до Півн.держаудит.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗОВНІШАГРОТРАНС-1" #38608452 |
Переможець |
9 540 000,00
UAH з ПДВ
|
14 червня 2019 14:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 14:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2019 10:46
|
Допугода продовження хлор.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2019 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
25 червня 2019 08:23
|
Договір хлор.PDF | укладений |
25 червня 2019 08:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 419 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |