Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44167300-1 – Коліна, трійники та арматура до труб, 44163240-4 – Трубні муфти , 44167110-2 – Фланці, 44163130-0 – Каналізаційні труби, 44163100-1 – Труби, 44167400-2 – Патрубки, 44167100-9 – Муфти, 44163200-2 – Трубна арматура
Очікувана вартість
3 486 859,00 UAH
UA-2019-06-14-002171-b b533bc6f9d6b434a8d982cd688a43833
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Садовська Ірина Ігорівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Садовська Ірина Ігорівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 14:25
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 14:25
Очікувана вартість: 3 486 859,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Закупівля здійснюється за власні кошти ПрАТ «АК «Київводоканал»

Тендерна документація

14 червня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 14:26
2 ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обтискний фітинг
Дата подання: 18 червня 2019 17:59
Дата відповіді: 20 червня 2019 19:28
Ви вказали матеріал на обтискний фітинг - нікельована сталь. Чи вам підходить нікельована латунь?
Відповідь: Відповідно до відповіді, наданої відповідальним структурним підрозділом Товариства: у разі надання еквіваленту (аналогу) товару, технічні характеристики такого товару повинні відповідати технічним характеристикам, зазначеним в Додатку 3 тендерної документації.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2: Труби, фітинги та супутні вироби
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 330 607,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 23 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68000 UAH

Аукціон

Початок: 09 серпня 2019 12:41
Закінчення: 09 серпня 2019 13:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2221 шт
Лот 2: ДК 021:2015- 44160000-9 - Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби, 44167300-1 – Коліна, трійники та арматура до труб , 44163240-4– Трубні муфти , 44167110-2 – Фланці, 44163130-0 – Каналізаційні труби, 44163100-1 – Труби, 44167400-2 – Патрубки, 44167100-9 – Муфти, 44163200-2 – Трубна арматура
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, місто, просп. Алішера Навої, 1; вул. Дніпроводська, 1А, 04077; вул. Електротехнічна,16, 02217
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату Товару протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту отримання Товару від Постачальника шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Покупець має право здійснювати попередню оплату (часткову або повну) Товару. Закупівля здійснюється за власні кошти ПрАТ «АК «Київводоканал». Пiсляоплата 45 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ" 2 202 422,16
UAH з ПДВ
2 156 422,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інтерекст LTD" 2 298 522,24
UAH з ПДВ
2 178 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕР АТОМ" 2 308 304,02
UAH з ПДВ
2 308 304,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 16:02
Електронний підпис
07 серпня 2019 16:01
Licenziya.pdf
07 серпня 2019 16:01
Dovirenist Dzhulai vid 15012019.pdf
07 серпня 2019 16:01
20190807_Guarantee_UAH 68 000,00.pdf
07 серпня 2019 08:59
14- Технічна Лот 2.pdf
07 серпня 2019 08:59
11 Копія Статуту.pdf
07 серпня 2019 08:59
10 Проект договору.pdf
07 серпня 2019 08:59
9 Довідка ст. 17.pdf
07 серпня 2019 08:59
8-1 Лист-відгук.PDF
07 серпня 2019 08:59
3 Довідка щодо ціни.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 09:21
ДФС.jpg
20 серпня 2019 09:21
ДФС.jpg
08 серпня 2019 10:18
Електронний підпис
08 серпня 2019 10:16
Гарантія 3574-0819_2.zip
08 серпня 2019 10:15
Технічна документація.pdf
07 серпня 2019 16:47
Документи Інтерекст.rar
07 серпня 2019 16:47
Документи Інтерекст.rar
07 серпня 2019 14:09
Електронний підпис
07 серпня 2019 14:08
Технічна документація.pdf
07 серпня 2019 14:08
Тендерна документація.pdf
07 серпня 2019 14:08
Додаток 3. ЛОТ 2.pdf
07 серпня 2019 14:08
Витяг 05.08.2019.pdf
07 серпня 2019 14:08
антикорупция, №22,23.pdf
07 серпня 2019 14:08
Аналогічні договора.pdf
07 серпня 2019 14:08
Тендерна документація.pdf
07 серпня 2019 14:08
Витяг 05.08.2019.pdf
07 серпня 2019 14:08
антикорупция, №22,23.pdf
07 серпня 2019 14:08
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 16:35
Електронний підпис
07 серпня 2019 16:34
Статут Інтер Атом с п.pdf
07 серпня 2019 16:34
Протокол-Наказ.pdf
07 серпня 2019 16:34
Довідки.pdf
07 серпня 2019 16:34
ЄДР.pdf
07 серпня 2019 16:34
Договір.pdf
07 серпня 2019 16:34
Працівникі.pdf
07 серпня 2019 16:34
Витяг ПДВ с п.pdf
07 серпня 2019 16:34
МТБ.pdf
07 серпня 2019 16:34
Додаток 3_тех_Лот_1_2.pdf
07 серпня 2019 16:34
ISO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ"

ТОВ "Інтерекст LTD"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕР АТОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ"
#20038832
Відхилено 2 156 422,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 16:54
ТОВ "Інтерекст LTD"
#23708824
Переможець 2 178 990,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інтерекст LTD"
#23708824
2 178 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2019 17:00
Електронний підпис
16 серпня 2019 16:59
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 08:55
Звіт виконання Інтерекст 1349.docx укладений
26 серпня 2020 08:39
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 16:39
ПОВІДОМЛЕННЯ 1 Інтерекст ЛТД 1349.docx зміни до договору
26 грудня 2019 16:36
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 16:03
Договір укладений
06 вересня 2019 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, в обсязі - 424 903,05 (чотириста двадцять чотири тисячі дев’ятсот три грн. 05 коп.), що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі – 2 178 990,00 (два мільйони сто сімдесят вісім тисяч дев’ятсот дев’яносто грн. 00 коп.), в тому числі сума без ПДВ - 1 815 825,00 (один мільйон вісімсот п’ятнадцять тисяч вісімсот двадцять п’ять грн 00 коп.), ПДВ – 363 165,00 (триста шістдесят три тисячі сто шістдесят п’ять грн 00 коп.) 2. У зв’язку з цим, Сторони погодилися змінити наступні умови Договору: 2.1. Пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору складає – 2 603 893,05 (два мільйони шістсот три тисячі вісімсот дев’яносто три грн. 05 коп.), в тому числі сума без ПДВ – 2 169 910,88 (два мільйони сто шістдесят дев’ять тисяч дев’ятсот десять грн. 88 коп.), ПДВ – 433 982,17 (чотириста тридцять три тисячі дев’ятсот вісімдесят дві грн. 17 коп.) 2.2. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до “30” квітня 2020 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишились невиконаними. Відповідно до ст. 631 Цивільного кодексу України Сторони встановили, що умови договору можуть застосовуватися до відносин між ними, які виникли до його укладання.» 3. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 4. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 5. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 6. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1349/24/16-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2019 — 30 квітня 2020
Сума оплати за договором: 492 471,00
UAH (в тому числі ПДВ 82 078,50 UAH)