Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45453000-7(Капітальний ремонт і реставрація) "Капітальний ремонт приміщень дитячого відділення комунального підприємства "Криворізький протитуберкульозний диспансер " Дніпропетровської обласної ради" (2 Лоти)
Очікувана вартість
22 318 850,76 UAH
UA-2019-06-14-002140-b e41a12dc3ab64b16aefb2d20eb5648e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альбіна Гончарова

+380686387070 krtub2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985989
Місцезнаходження: 50037, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Кемерівська, 35
Контактна особа: Альбіна Гончарова
+380686387070
krtub2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 червня 2019 16:00
Очікувана вартість: 22 318 850,76 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Додано зміни в технічне вимоги до закупівлі та в п.п.4.3 п.4 р.1 тендерної документації. Внесені зміни виділено жовтим кольором.

Тендерна документація

18 червня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 16:12
Технiчне_завдання(змінене).pdf
18 червня 2019 16:12
ТД капремонт дитячого відділення(змінений).pdf
14 червня 2019 14:16
Технiчне_завдання_Диспансер_01.pdf
14 червня 2019 14:16
Зразки.pdf
14 червня 2019 14:16
ТД капремонт дитячого відділення.pdf
18 червня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 16:12
Технiчне_завдання(змінене).pdf
18 червня 2019 16:12
ТД капремонт дитячого відділення(змінений).pdf
14 червня 2019 14:16
Технiчне_завдання_Диспансер_01.pdf
14 червня 2019 14:16
Зразки.pdf
14 червня 2019 14:16
ТД капремонт дитячого відділення.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 45453000-7(Капітальний ремонт і реставрація) Ремонт приміщень дитячого відділення комунального підприємства "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м. Кривий Ріг,вул. Кемерівська,35"
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 21 398 077,56 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 106 990,39 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 01 липня 2019 11:08
Закінчення: 01 липня 2019 11:29
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Ремонт приміщень дитячого відділення комунального підприємства "Криворізький протитуберкульозний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: м. Кривий Ріг,вул. Кемерівська,35"
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50037, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Кемерівська, 35
Дата доставки: 15 липня 2019  —  31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, визначаються з урахуванням обсягів виконаних робіт та фактичних витрат Підрядника, підтверджених відповідними документами, згідно діючих на момент оплати будівельних норм та стандартів. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше, як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та підписання дозвільного документа про введення об’єкта в експлуатацію, затвердженого у встановленому порядку. Розрахунки за виконані роботи з субпідрядниками здійснюються Підрядником. Замовник має право надати Підряднику на 2019 рік аванс для придбання необхідних матеріалів у розмірі до 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт строком до трьох місяців.У разі невикористання наданих Підряднику Замовником авансових платежів протягом трьох місяців, аванс підлягає поверненню незалежно від того чи подав Замовник вимогу про його повернення. А в разі подачі вимоги про повернення авансу до спливу трьохмісячного терміну, аванс підлягає поверненню в десятиденний термін з дня подачі такої вимоги Замовником.Замовник буде проводити розрахунки за виконані роботи в міру поступлення коштів на розрахунковий рахунок Замовника та не несе відповідальності у випадку їх відсутності. У разі виявлення невідповідності робіт, пред’явлення до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін, розцінок та інших помилок, що вплинули на ціну виконання робіт, Замовник має право за участю Підрядника скоригувати суму, що підлягає сплаті. Замовник здійснює платежі відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БК РЕМБУД" 21 292 147,09
UAH з ПДВ
21 292 147,09
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ ПАСАТ 21 390 000,00
UAH з ПДВ
21 390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 червня 2019 10:56
Електронний підпис
29 червня 2019 10:49
Кошторис лот 01.rar
29 червня 2019 10:49
Статут.pdf
29 червня 2019 10:49
Уставні документи.rar
29 червня 2019 10:49
Ліцензії.rar
29 червня 2019 10:49
Аналогічний договір.pdf
29 червня 2019 10:49
Додаток 2.rar
29 червня 2019 10:49
Технічне завдання.pdf
29 червня 2019 10:49
Додаток 5.pdf
29 червня 2019 10:49
Додаток 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК РЕМБУД"

ПрАТ ПАСАТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК РЕМБУД"
#39617887
Переможець 21 292 147,09
UAH з ПДВ
12 липня 2019 14:43

Документи

12 липня 2019 14:43
Електронний підпис
08 липня 2019 09:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 липня 2019 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК РЕМБУД"
#39617887
21 292 147,09
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 липня 2019 14:43
Електронний підпис
08 липня 2019 09:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:57
додатки до дод. угоди № 11 до Дог № 1-КПР від 31.07.2019р..pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:56
Додаткова угода 11 до Дог 1КРП.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:56
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 14:06
Додаткова угода 10 до Дог 1КРП0001.PDF зміни до договору
24 вересня 2020 14:02
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 15:37
Додаткова угода 9 до Дог 1КРП.PDF зміни до договору
15 вересня 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 15:37
Додаткова угода 8 до Дог 1КРП.PDF зміни до договору
09 вересня 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 15:35
Додаткова угода 7 до Дог 1КРП.PDF зміни до договору
09 вересня 2020 15:34
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 12:10
Дод угода 6 до Дог 1КРП.PDF зміни до договору
02 грудня 2019 12:10
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2019 09:10
Додаткова угода 5 до Дог 1КРП.PDF зміни до договору
29 жовтня 2019 09:09
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2019 11:24
План фінансування ЛОТ№1.PDF зміни до договору
15 серпня 2019 11:16
Календарний графік ЛОТ№1.PDF зміни до договору
15 серпня 2019 11:16
Додаткова угода4 Лот 1.PDF зміни до договору
15 серпня 2019 11:16
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 12:10
Додаткова угода3 Лот 1.PDF зміни до договору
08 серпня 2019 12:09
Електронний підпис зміни до договору
08 серпня 2019 12:07
Додаткова угода2 Лот 1.PDF зміни до договору
08 серпня 2019 12:07
ЛОТ І Графік.PDF зміни до договору
08 серпня 2019 12:07
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2019 13:46
План фінансування Лот 1.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 13:44
Додаткова угода1 Лот 1.PDF зміни до договору
07 серпня 2019 13:44
Електронний підпис укладений
31 липня 2019 15:28
Договір кап рем ДВ БК Рембуд.PDF укладений
31 липня 2019 15:27
Лот 1 окончание.zip укладений
31 липня 2019 15:27
Лот 1 продолжение.zip укладений
31 липня 2019 15:27
Лот 1.zip укладений
31 липня 2019 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Публікується Додаток 1 до Договору "План фінансування будівництва" та Додаткова угода щодо виправлення технічних помилок в тексті Договору
Номер договору про закупівлю: 1-КРП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження календарного графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1-КРП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено банківські реквізити
Номер договору про закупівлю: 1-КРП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни тексту договору без зміни загальної суми та інших істотних умов. Зміна Додатку 1 в частині розподілу сум фінансування по рокам. Затвердження календарного графіку (Додаток 3)
Номер договору про закупівлю: 1-КРП
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.14.7 договору аванс на придбання матеріалів у розмірі 30% річної суми, всього 64684,40грн
Номер договору про закупівлю: 1-КРП
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна графіка виконання робіт та плану фінансування
Номер договору про закупівлю: 1-КРП
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл суми договору по рокам у межах бюджетних призначень, зміна графіку та фінансового плану
Номер договору про закупівлю: 1-КРП
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація суми авансового платежу в межах 30%
Номер договору про закупівлю: 1-КРП
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв"язку з тех помилкою в тексті, анулюється Д/у 7 від 09.09.20. Змінюється п.3.1. щодо розподілу суми Договору по рокам
Номер договору про закупівлю: 1-КРП
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Анулюються д/у №7,8,9 в зв'язку технічними помилками. Вносяться зміни до розподілу суми договору по рокам. Змінюються додаток 1 та додаток 3. Оплата авансу
Номер договору про закупівлю: 1-КРП
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено розподіл по рокам, план фінансування та графік виконання робіт. Сума договору не змінюється
Номер договору про закупівлю: 1-КРП
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML