Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. За кодом ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт частини даху (спортивного залу) Курахівської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 22 Селидівської міської ради Донецької області)
Очікувана вартість
231 366,32 UAH
UA-2019-06-14-002121-b ● 9f9138e4667f4e66bafc3ee1b0575d33
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Селидівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142916 |
Вебсайт: | http://osvita-selid.ucoz.ua/ |
Місцезнаходження: | 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36 |
Контактна особа: |
Відділ освіти Селидівської міської ради +380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 14:12 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2019 14:12 |
Початок аукціону: | 26 червня 2019 12:34 |
Очікувана вартість: | 231 366,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 157,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини даху (спортивного залу) Курахівської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 22 Селидівської міської ради Донецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85490, Україна, Донецька область, смт. Курахівка, вул. Миру, 17 (Курахівська загальноосвітня школа I-III ступенів № 22 )
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
08 липня 2019
—
15 серпня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Облік та оплата виконаних робіт здійснюється на підставі акту виконаних робіт, скла¬деного за формою КБ-2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3 2. Кінцеві розрахунки здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання обома сторонами актів виконаних робіт в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, при наяв¬ності та в межах коштів асигнованих з бюджету на даний Об'єкт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 14:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2019 14:15 |
Дефектний акт.PDF | |
14 червня 2019 14:15 |
Проект договору.doc | |
14 червня 2019 14:15 |
Тендерна документація (1).pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-14-002121-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "МІСЬКЖИТЛОБУД", Код ЄДРПОУ:42459237
Дата подання: 11 липня 2019 20:43
Вимога щодо скасування рішення
Відповідно до Рішення Замовника щодо закупівлі №UA-2019-06-14-002121-b (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. За кодом ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші
спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт частини даху (спортивного залу)
Курахівської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 22 Селидівської міської ради
Донецької області) було відхилено пропозицію ТОВ "Міськжитлобуд" та визнано переможцем ТОВ "С-МЕТА".
По-пернше, Учасник ТОВ "С-МЕТА" не надав цінову пропозицію;
По-друге, п. 8 Кваліфікаційних критеріїв до Учасника, Замовник вимагав такі документи: Оригінали або копії документів, що підтверджують право власності або
залучення матеріально-технічної бази, яка зазначена в довідці, а саме на
офісне та/або складське приміщення та на транспорт (оборотно-сальдова
відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або
інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації
цінностей, або договір оренди з актом прийому-передачі майна (якщо
передбачений договором), або договір купівлі – продажу, або договір про
співпрацю, або договір користування або інші документи).
** Залученого на підставі договору оренди (іншому правовому титулі)
або договору про надання послуг або договору про користування, тощо. "
Ніяких документів, щопідтверджують наявність офісного або складського приміщення, транспорту та оборотно-сальдових відомостей Учасник не надав.
По-третє, "п.9. Замовник вимагає надати Довідкау у довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників для виконання робіт, передбачених
Дефектним актом. " Учасник надає довідку про наявність лише електрослюсарів, електриків, електромеханіків, що не відповідає вимогам Замовника , тому що предметом закупівлі є Капітальний ремонт частини даху (спортивного залу) Курахівської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 22 Селидівської міської ради Донецької області
По-четверте, У довідці про працівників не було зазначено інженера-проектувальника Бутенко Л.П. та на яких умовах він був залучений до закупівлі.
Нагадаємо, що Абзацом 4 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час проведення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлено в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») , а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
запобігання корупційним діям і зловживанням;
То ми вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "С-МЕТА".
Розгорнути
Згорнути
спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт частини даху (спортивного залу)
Курахівської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 22 Селидівської міської ради
Донецької області) було відхилено пропозицію ТОВ "Міськжитлобуд" та визнано переможцем ТОВ "С-МЕТА".
По-пернше, Учасник ТОВ "С-МЕТА" не надав цінову пропозицію;
По-друге, п. 8 Кваліфікаційних критеріїв до Учасника, Замовник вимагав такі документи: Оригінали або копії документів, що підтверджують право власності або
залучення матеріально-технічної бази, яка зазначена в довідці, а саме на
офісне та/або складське приміщення та на транспорт (оборотно-сальдова
відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або
інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації
цінностей, або договір оренди з актом прийому-передачі майна (якщо
передбачений договором), або договір купівлі – продажу, або договір про
співпрацю, або договір користування або інші документи).
** Залученого на підставі договору оренди (іншому правовому титулі)
або договору про надання послуг або договору про користування, тощо. "
Ніяких документів, щопідтверджують наявність офісного або складського приміщення, транспорту та оборотно-сальдових відомостей Учасник не надав.
По-третє, "п.9. Замовник вимагає надати Довідкау у довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників для виконання робіт, передбачених
Дефектним актом. " Учасник надає довідку про наявність лише електрослюсарів, електриків, електромеханіків, що не відповідає вимогам Замовника , тому що предметом закупівлі є Капітальний ремонт частини даху (спортивного залу) Курахівської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 22 Селидівської міської ради Донецької області
По-четверте, У довідці про працівників не було зазначено інженера-проектувальника Бутенко Л.П. та на яких умовах він був залучений до закупівлі.
Нагадаємо, що Абзацом 4 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час проведення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлено в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») , а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
запобігання корупційним діям і зловживанням;
То ми вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "С-МЕТА".
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 червня 2019 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МІСЬКЖИТЛОБУД" |
201 000,00
UAH з ПДВ
|
199 842,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ С-МЕТА |
231 196,00
UAH з ПДВ
|
200 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Малихін Юрій Анатолійович |
221 705,00
UAH з ПДВ
|
219 391,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МІСЬКЖИТЛОБУД" #42459237 |
Відхилено |
199 842,00
UAH з ПДВ
|
09 липня 2019 16:12
|
ТОВ С-МЕТА #41500226 |
Переможець |
200 900,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2019 15:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 липня 2019 15:12
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 130 від 19.07.2019.PDF | зміни до договору |
24 липня 2019 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2019 15:23
|
Договір № 130 від 19.07.2019.PDF | укладений |
19 липня 2019 15:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.11.8.1. Договору № 130 від 19.07.2019р., дійшли згоди та уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни у п. 5.1. розділу 5. «Виконання робіт» Договору № 130 від 19.07.2019 р. та викласти у наступній редакції: «5.1. Строки виконання робіт з моменту укладання договору до 15.08.2019 року.» 2. У розділ 11. «Інші умови» додати п. 11.10. наступного змісту: «11.10. Додатками до цього договору є: Додаток 1 – Протокол погодження договірної ціни; Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт; Додаток 3 – План фінансування.» 3. Інші умови Договору № 130 від 19.07.2019 р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 4. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною договору № 130 від 19.07.2019 р. 5. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін. |
Номер договору про закупівлю: | № 130 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 від 19.07.2019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |