Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. За кодом ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт частини даху (спортивного залу) Курахівської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 22 Селидівської міської ради Донецької області)
Очікувана вартість
231 366,32 UAH
UA-2019-06-14-002121-b 9f9138e4667f4e66bafc3ee1b0575d33
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Селидівської міської ради

+380623772089 02142916_3113103624@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Селидівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142916
Вебсайт: http://osvita-selid.ucoz.ua/
Місцезнаходження: 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове, вул. Нагорна, буд. 36
Контактна особа: Відділ освіти Селидівської міської ради
+380623772089
02142916_3113103624@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 14:12
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2019 14:12
Початок аукціону: 26 червня 2019 12:34
Очікувана вартість: 231 366,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 157,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини даху (спортивного залу) Курахівської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 22 Селидівської міської ради Донецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85490, Україна, Донецька область, смт. Курахівка, вул. Миру, 17 (Курахівська загальноосвітня школа I-III ступенів № 22 )
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 липня 2019  —  15 серпня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Облік та оплата виконаних робіт здійснюється на підставі акту виконаних робіт, скла¬деного за формою КБ-2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ-3 2. Кінцеві розрахунки здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання обома сторонами актів виконаних робіт в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, при наяв¬ності та в межах коштів асигнованих з бюджету на даний Об'єкт. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 14:15
Дефектний акт.PDF
14 червня 2019 14:15
Проект договору.doc
14 червня 2019 14:15
Тендерна документація (1).pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-14-002121-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "МІСЬКЖИТЛОБУД", Код ЄДРПОУ:42459237
Дата подання: 11 липня 2019 20:43
Вимога щодо скасування рішення
Відповідно до Рішення Замовника щодо закупівлі №UA-2019-06-14-002121-b (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. За кодом ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші
спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт частини даху (спортивного залу)
Курахівської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 22 Селидівської міської ради
Донецької області) було відхилено пропозицію ТОВ "Міськжитлобуд" та визнано переможцем ТОВ "С-МЕТА".
По-пернше, Учасник ТОВ "С-МЕТА" не надав цінову пропозицію;
По-друге, п. 8 Кваліфікаційних критеріїв до Учасника, Замовник вимагав такі документи: Оригінали або копії документів, що підтверджують право власності або
залучення матеріально-технічної бази, яка зазначена в довідці, а саме на
офісне та/або складське приміщення та на транспорт (оборотно-сальдова
відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або
інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації
цінностей, або договір оренди з актом прийому-передачі майна (якщо
передбачений договором), або договір купівлі – продажу, або договір про
співпрацю, або договір користування або інші документи).
** Залученого на підставі договору оренди (іншому правовому титулі)
або договору про надання послуг або договору про користування, тощо. "
Ніяких документів, щопідтверджують наявність офісного або складського приміщення, транспорту та оборотно-сальдових відомостей Учасник не надав.
По-третє, "п.9. Замовник вимагає надати Довідкау у довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників для виконання робіт, передбачених
Дефектним актом. " Учасник надає довідку про наявність лише електрослюсарів, електриків, електромеханіків, що не відповідає вимогам Замовника , тому що предметом закупівлі є Капітальний ремонт частини даху (спортивного залу) Курахівської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 22 Селидівської міської ради Донецької області
По-четверте, У довідці про працівників не було зазначено інженера-проектувальника Бутенко Л.П. та на яких умовах він був залучений до закупівлі.
Нагадаємо, що Абзацом 4 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що під час проведення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлено в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») , а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів;
запобігання корупційним діям і зловживанням;
То ми вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "С-МЕТА".
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

11 липня 2019 19:50
Вимога 22.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 червня 2019 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІСЬКЖИТЛОБУД" 201 000,00
UAH з ПДВ
199 842,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ С-МЕТА 231 196,00
UAH з ПДВ
200 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Малихін Юрій Анатолійович 221 705,00
UAH з ПДВ
219 391,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 12:18
локальний кошторис.pdf
25 червня 2019 12:18
розрахунки.pdf
25 червня 2019 12:18
договірна.pdf
25 червня 2019 12:10
док 1.JPG
25 червня 2019 12:10
док 6.JPG
25 червня 2019 12:10
док 5.JPG
25 червня 2019 12:10
док 3.JPG
25 червня 2019 12:10
док 4.JPG
25 червня 2019 12:10
док 2.JPG
25 червня 2019 12:10
док7.JPG
21 червня 2019 16:24
маз 551605-271.pdf
21 червня 2019 16:24
МАЗ 64229.pdf
21 червня 2019 16:24
ОСВ 1531.pdf
21 червня 2019 16:24
Довідка маттех база.pdf
21 червня 2019 16:24
ОСВ 221.pdf
21 червня 2019 16:24
Договір оренди МАЗ.pdf
21 червня 2019 16:24
статут.pdf
21 червня 2019 16:24
виписка.pdf
21 червня 2019 16:24
Договір Оренди ОФІСУ.PDF
21 червня 2019 16:24
Витяг ПДВ.pdf
21 червня 2019 16:24
цінова 1.pdf

Публічні документи

25 червня 2019 12:54
кошторис.PDF
25 червня 2019 12:54
календарний план.PDF
25 червня 2019 12:54
довідки.PDF
25 червня 2019 12:54
уставні ліцензія.PDF
25 червня 2019 12:54
СТАТУТ ТОВ.PDF
25 червня 2019 12:54
сертифікат.PDF
25 червня 2019 12:54
Наказ протокол.PDF

Публічні документи

24 червня 2019 12:44
Проект договору.pdf
24 червня 2019 12:44
календарний графік.pdf
24 червня 2019 12:44
Цінова пропозиція.pdf
24 червня 2019 12:44
Дозвіл.pdf
24 червня 2019 12:44
працівники.pdf
24 червня 2019 12:44
лист-згода проект.pdf
24 червня 2019 12:44
кошторис.pdf
24 червня 2019 12:44
Паспорт і код.pdf
24 червня 2019 12:44
витяг податкова.pdf
24 червня 2019 12:44
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІСЬКЖИТЛОБУД"

ТОВ С-МЕТА

ФОП Малихін Юрій Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МІСЬКЖИТЛОБУД"
#42459237
Відхилено 199 842,00
UAH з ПДВ
09 липня 2019 16:12
ТОВ С-МЕТА
#41500226
Переможець 200 900,00
UAH з ПДВ
10 липня 2019 15:48

Документи

09 липня 2019 16:12
Електронний підпис

Документи

10 липня 2019 15:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2019 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ С-МЕТА
#41500226
200 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2019 15:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2019 15:12
Додаткова угода № 1 до Договору № 130 від 19.07.2019.PDF зміни до договору
24 липня 2019 15:10
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 15:23
Договір № 130 від 19.07.2019.PDF укладений
19 липня 2019 15:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п.11.8.1. Договору № 130 від 19.07.2019р., дійшли згоди та уклали цю додаткову угоду про наступне: 1. Внести зміни у п. 5.1. розділу 5. «Виконання робіт» Договору № 130 від 19.07.2019 р. та викласти у наступній редакції: «5.1. Строки виконання робіт з моменту укладання договору до 15.08.2019 року.» 2. У розділ 11. «Інші умови» додати п. 11.10. наступного змісту: «11.10. Додатками до цього договору є: Додаток 1 – Протокол погодження договірної ціни; Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт; Додаток 3 – План фінансування.» 3. Інші умови Договору № 130 від 19.07.2019 р. залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов`язання. 4. Справжня додаткова угода є невід`ємною частиною договору № 130 від 19.07.2019 р. 5. Справжню додаткову угоду складено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін.
Номер договору про закупівлю: № 130
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 19.07.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML