Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Покрівельні матеріали (Єврорубероїд)
Очікувана вартість
2 509 760,00 UAH
UA-2019-06-14-001996-b 21a78e3619ef4f5b96e173e8951a3638
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Яковенко

+380645254079 tender@svitanok.lg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОСЕРВІС "СВІТАНОК""
Код ЄДРПОУ: 32830821
Місцезнаходження: 93412, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Гагаріна, 115
Контактна особа: Людмила Яковенко
+380645254079
tender@svitanok.lg.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 13:59
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 18:00
Початок аукціону: 02 липня 2019 14:45
Очікувана вартість: 2 509 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 097,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


за кошти підприємства
постачання партіями по щотижневій заявці
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40480 метр квадратний
Покрівельні матеріали (Єврорубероїд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, Маяковського, 7В; пр-т Гвардійський, 40В; вул. Сметаніна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% оплата за кожну партію отриманого товару в термін до 180 днів від дати отримання. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 17:19
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
24 червня 2019 17:19
Додаток 4-1.docx
14 червня 2019 14:01
Додаток 3-2.docx
14 червня 2019 14:00
Додаток 2-2.docx
14 червня 2019 14:00
Додаток 6-2 Проект.docx
14 червня 2019 13:59
Додаток 5-2.docx
14 червня 2019 13:59
Додаток 1-2.docx
14 червня 2019 13:59
ТД Покрівельні матеріали 2019-2.docx
14 червня 2019 13:59
Додаток 7-2.docx
14 червня 2019 13:59
Додаток 8-2.docx
14 червня 2019 13:59
Додаток 9-2.docx
24 червня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2019 11:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2019 17:19
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
14 червня 2019 14:00
Додаток 4-2.docx
24 червня 2019 17:19
Додаток 4-1.docx
14 червня 2019 14:01
Додаток 3-2.docx
14 червня 2019 14:00
Додаток 2-2.docx
14 червня 2019 14:00
Додаток 6-2 Проект.docx
14 червня 2019 13:59
Додаток 5-2.docx
14 червня 2019 13:59
Додаток 1-2.docx
14 червня 2019 13:59
ТД Покрівельні матеріали 2019-2.docx
14 червня 2019 13:59
Додаток 7-2.docx
14 червня 2019 13:59
Додаток 8-2.docx
14 червня 2019 13:59
Додаток 9-2.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000020 ● 71ca6c46c49e4c908b0177ed07ad0bcf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 червня 2019 16:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

20.06.2019 № 28
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 20.06.2019 № 28
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-06-14-001996-b 14.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-06-24 17:32:00

Усунення порушень

КПЖ «СВІТАНОК» надає інформацію що до усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
1. Унено порушення у Тендерній документації Замовника, яка містить вимогу щодо надання учасником-переможцем інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме змінено Додаток № 4 до тендерної документації.
2. Усунено порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 Наказу № 490. – в оголошенні про проведення відкритих торгів заповнено всі обов'язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Усунено порушення вимоги частини першої статті 4 Закону № 922. Шляхом редагування оприлюдненого річного плану закупівель щодо проведення у 2019 році процедури закупівлі покрівельних матеріалів (Єврорубероїд) (ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали) очікуваною вартістю 2 509 760,00 грн. (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2019-06-14-003185-b)

2019-06-26 17:44:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 липня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ПРОМБУДСХІД» 2 506 521,60
UAH з ПДВ
2 506 521,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Завод покрівельних матеріалів "Акваізол" 2 509 436,16
UAH з ПДВ
2 509 436,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2019 16:31
Електронний підпис
25 червня 2019 16:30
копія відгуку ЛЖЕК №5.pdf
25 червня 2019 16:30
копія відгуку ДЕСР.pdf
25 червня 2019 16:30
копія договору ДЕСР.pdf
25 червня 2019 16:30
копія договору ЛЖЕК.pdf
25 червня 2019 16:30
довідка МТБ.pdf
25 червня 2019 16:30
копія договору оренди.pdf
25 червня 2019 16:30
лист виробник.pdf
25 червня 2019 16:30
копія ТУ Акваізол.pdf
25 червня 2019 16:30
довідка ст.17.pdf
25 червня 2019 16:30
лист про гарантію.pdf
25 червня 2019 16:30
копія Статуту.pdf
25 червня 2019 16:30
копія опису.pdf
25 червня 2019 16:30
копія наказу директор.pdf
25 червня 2019 16:30
копія виписки з ЄДР.pdf
25 червня 2019 16:30
Документ_ЄДР_1005426836.zip
25 червня 2019 16:30
лист про товар.pdf
25 червня 2019 16:30
лист про новий товар.pdf
25 червня 2019 16:30
додаток 9.pdf
25 червня 2019 16:30
цінова пропозиція.pdf
25 червня 2019 16:30
лист-згода перс.дані.pdf
25 червня 2019 16:30
додаток 5 (відомості).pdf
25 червня 2019 16:30
додаток 2 (тех.вимоги).pdf

Публічні документи

27 червня 2019 13:07
св-во о регистрации.jpg
27 червня 2019 13:07
приказ о назначении.JPG
27 червня 2019 13:07
Додаток 9_2.docx
27 червня 2019 13:07
Додаток 8_2.docx
27 червня 2019 13:07
Додаток 5_2.docx
27 червня 2019 13:07
витяг пдв.jpg
27 червня 2019 13:07
Додаток 3_2.docx
27 червня 2019 13:07
Додаток 1_2.docx
27 червня 2019 13:07
Додаток 2_2.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ПРОМБУДСХІД»

Товариство з обмеженою відповідальністю "Завод покрівельних матеріалів "Акваізол"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ПРОМБУДСХІД»
#33221471
Відхилено 2 506 521,60
UAH з ПДВ
08 липня 2019 11:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "Завод покрівельних матеріалів "Акваізол"
#31466053
Відхилено 2 509 436,16
UAH з ПДВ
09 липня 2019 11:23

Інформація про відміну

Дата відміни
09 липня 2019 11:23
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі