Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
63 525,00 UAH
UA-2019-06-14-001917-b 51cd543db32945e687dd872220297eb7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ася Мансурова

+380442814296 a.mansurova@prozorro.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "ПРОЗОРРО"
Код ЄДРПОУ: 02426097
Вебсайт: https://prozorro.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул Бульваро-Кудрявська (Воровського), 22
Контактна особа: Ася Мансурова
+380442814296
a.mansurova@prozorro.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2019 17:00
Очікувана вартість: 63 525,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 318,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 штука
Офісні крісла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Бульварно-Кудрявська, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 червня 2019  —  09 липня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти підприємства Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 13:43
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги товару
Дата подання: 17 червня 2019 17:53
Дата відповіді: 19 червня 2019 16:10
Доброго дня. Чи буде розглядати Замовник аналоги товару?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Відповідно до умов закупівлі не передбачено надання еквіваленту.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 10:17
Дата відповіді: 19 червня 2019 16:11
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. 1. Відповідно до умов закупівлі не передбачено надання еквіваленту. 2. Так, допускаємо. 3. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО" 63 399,93
UAH
63 399,93
UAH
Документи

Публічні документи

21 червня 2019 15:31
Цінова пропозиція.pdf
21 червня 2019 15:31
Технічний опис.pdf
21 червня 2019 15:31
Витяг ПДВ.pdf
21 червня 2019 15:31
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО"
#33941181
Переможець 63 399,93
UAH
27 червня 2019 12:53

Документи

27 червня 2019 12:53
Електронний підпис
25 червня 2019 09:49
Протокол рішення (1).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 червня 2019 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОСТИЛЬ-ПРО"
#33941181
63 399,93
UAH
Документи

Документи

27 червня 2019 12:53
Електронний підпис
25 червня 2019 09:49
Протокол рішення (1).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 липня 2019 10:13
Договір-00000260-Г.pdf укладений
03 липня 2019 10:12