Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДК 021:2015 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи ("Капітальний ремонт даху Нижньоселищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Хустської районної державної адміністрації Закарпатської області по вул. Центральна, 95 в с. Нижнє Селище, Хустського району"). (Джерело фінансування - кошти державного бюджету, кошти місцевого бюджету).
Очікувана вартість
3 253 000,00 UAH
UA-2019-06-14-001913-b 7024567ddcf042f4b36d14f230249a3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Мадай

+380314242175 gosgrupa_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Хустської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40652034
Вебсайт: http://hust.osv.org.ua/
Місцезнаходження: 90410, Україна , Закарпатська обл., c. Рокосово, вул. Центральна, 90
Контактна особа: Павло Мадай
+380314242175
gosgrupa_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 13:43
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 липня 2019 11:50
Очікувана вартість: 3 253 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 265,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДК 021:2015 45260000-7 "Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи ("Капітальний ремонт даху Нижньоселищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Хустської районної державної адміністрації Закарпатської області по вул. Центральна, 95 в с. Нижнє Селище, Хустського району"). (Джерело фінансування - кошти державного бюджету, кошти місцевого бюджету).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90440, Україна, Закарпатська область, Нижнє Селище, Центральна, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Оплата проводиться після надання актів виконаних робіт. Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 червня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 13:43
ТД.doc
24 червня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 13:43
ТД.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-14-001913-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Сяйво - Груп", Код ЄДРПОУ:37940789
Дата подання: 05 серпня 2019 22:50
Скарга
Скарга на незаконне рішення замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду

Документи подані скаржником

05 серпня 2019 22:50
Скарга Сяйво-груп.doc
05 серпня 2019 22:50
Платіжне доручення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Сяйво - Груп" 2 784 794,00
UAH з ПДВ
2 784 794,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП" 3 208 732,00
UAH з ПДВ
3 150 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 17:12
Електронний підпис
01 липня 2019 17:10
копія Статуту.pdf
01 липня 2019 17:10
Копія ліцензії.PDF
01 липня 2019 17:10
Копія декларації.PDF
01 липня 2019 17:10
Календарний графік.PDF
01 липня 2019 17:10
Довіреність.PDF
01 липня 2019 17:10
Гарантійні листи.PDF
01 липня 2019 17:10
Витяг з ПДВ.pdf
01 липня 2019 17:10
Виписка.pdf
01 липня 2019 17:10
06 Паспорт та ІПН.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 17:49
Електронний підпис
01 липня 2019 23:36
Електронний підпис
01 липня 2019 23:00
Протоколи зборів ТОВ.PDF
01 липня 2019 23:00
Проект договору.pdf
01 липня 2019 23:00
ліцензія.PDF
01 липня 2019 23:00
лист зобов’язання.pdf
01 липня 2019 23:00
Кошторис.pdf
01 липня 2019 23:00
календарний графік.pdf
01 липня 2019 23:00
Договірна ціна.pdf
01 липня 2019 23:00
довідки по статті 17.PDF
01 липня 2019 23:00
виписка з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Сяйво - Груп"

ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Сяйво - Груп"
#37940789
Відхилено 2 784 794,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 13:57
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"
#41906026
Переможець 3 150 500,00
UAH з ПДВ
26 липня 2019 11:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 липня 2019 11:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАРПАТ-ГРУП"
#41906026
3 150 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 липня 2019 11:07
Електронний підпис
26 липня 2019 11:06
Протокол № 165.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 08:56
Додаткова угода № 4 від 10.11.2020 року до договору № 396 від 14.08.2019.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2020 11:53
Додаткова угода № 3 від 15.04.2020 р. до договору № 396 від 14.08.2019 р..pdf зміни до договору
15 квітня 2020 11:52
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2019 11:28
Додаткова угода № 2 від 13.09.2019 р. до договору № 396 від 14.08.2019 р..pdf зміни до договору
13 вересня 2019 11:28
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2019 15:06
Додаткова угода № 1 від 12.09.2019 р. до договору № 396 від 14.08.2019 р..jpg зміни до договору
12 вересня 2019 15:06
Електронний підпис укладений
14 серпня 2019 18:34
Договір № 396.pdf укладений
14 серпня 2019 18:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткові бюджетні призначення на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 396
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1 від 12.09.2019 р. до договору № 396 від 14.08.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 396
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 від 13.09.2019 р. до договору № 396 від 14.08.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 396
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 від 15.04.2020 р. до договору № 396 від 14.08.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додатково виділені бюджетні призначення
Номер договору про закупівлю: 396
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 150 500,00
UAH