Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2019-06-14-001761-b ● 1cb9180b73c3402297b2c73dce5d4ffd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108955 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Наталья Губина +380577680817 tenderupo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 червня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 липня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 09 липня 2019 13:07 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Строк поставки товару зазначений в оголошенні є орієнтовним, визначальним є строк, вказаний в Документації та проекті договору і становить "З дати укладання договору до 31.01.2020"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
93000 літр
Бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 липня 2019
—
31 січня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 13:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2019 13:17 |
Додаток № 3 Інформація про характеристики.doc | |
14 червня 2019 13:17 |
Додаток № 8 Лист-згода з проектом-договору.doc | |
14 червня 2019 13:17 |
Додаток № 2 Технічна пропозиція.doc | |
14 червня 2019 13:17 |
Додаток № 7 Лист згода щодо персональних даних.doc | |
14 червня 2019 13:17 |
ТД .doc | |
14 червня 2019 13:17 |
Додаток № 1 Тендерна пропозиція.doc | |
14 червня 2019 13:17 |
Додаток № 5 Документи від переможця.doc | |
14 червня 2019 13:17 |
Додаток № 4 Документи від учасника.doc | |
14 червня 2019 13:17 |
Додаток № 6 Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-14-001761-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41166955
Дата подання: 19 червня 2019 17:39
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ 14 червня 2019 р. було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-06-14-001761-b (бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо )
При розгляді тендерної документації було виявлено дискримінаційні вимоги, а саме:
1) у разі відхилення ціни за одиницю товару за результатами електронного аукціону в меншу або більшу сторону від зазначеного діапазону цін по Харківській області, замовник має право відхилити тендерну пропозицію такого учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
2) термін дії талонів (скретч-карт) повинен бути не менше 12 (дванадцять) місяців з дати поставки відповідної партії талонів (скретч-карт) Замовнику.
У відповідь на вище описане, повідомляємо, що Замовник не має право втручатися в господарську діяльність підприємства, оскільки визначення ціни за одиницю товару – це безпосереднє право кожного учасника. Також варто зауважити, що на законодавчому рівні не закріплено єдиного тарифу на даний вид продукції. Окрім того, Замовник обмежився максимальною ціною в очікуваній вартості на дану закупівлі, а зміна ціни в бік зменшення являється невід’ємним правом кожного учасника та не може обмежуватися Замовником.
З метою уникнення необґрунтованого підвищення ціни за одиницю товару Замовник може встановити банківську гарантію виконання договору, проте обмежувати учасників під час аукціону є протиправною і незаконною вимогою.
Щодо терміну дії талонів, варто зауважити, що обмежена кількість АЗС має можливість надавати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 12 місяців після його отримання.
Окрім того, в ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прописано, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник не створює конкурентного середовище, обмежуючи права потенційних учасників.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
Оскільки в проекті договору прописано, що термін дії договору до 31 січня 2020 року, з огляду на вище описане постає питання, як Замовник може вимагати від учасників талони, остання партія яких може спливати взагалі на початку 2021 році? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Керуючись вищенаведеним,
ВИМАГАЄМО:
1. Привести тендерну документацію у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі», вилучивши дискримінаційні вимоги.
2. У разі відхилення нашої вимоги, ми будемо змушенні відстоювати свої права у порядку, визначеному чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
При розгляді тендерної документації було виявлено дискримінаційні вимоги, а саме:
1) у разі відхилення ціни за одиницю товару за результатами електронного аукціону в меншу або більшу сторону від зазначеного діапазону цін по Харківській області, замовник має право відхилити тендерну пропозицію такого учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
2) термін дії талонів (скретч-карт) повинен бути не менше 12 (дванадцять) місяців з дати поставки відповідної партії талонів (скретч-карт) Замовнику.
У відповідь на вище описане, повідомляємо, що Замовник не має право втручатися в господарську діяльність підприємства, оскільки визначення ціни за одиницю товару – це безпосереднє право кожного учасника. Також варто зауважити, що на законодавчому рівні не закріплено єдиного тарифу на даний вид продукції. Окрім того, Замовник обмежився максимальною ціною в очікуваній вартості на дану закупівлі, а зміна ціни в бік зменшення являється невід’ємним правом кожного учасника та не може обмежуватися Замовником.
З метою уникнення необґрунтованого підвищення ціни за одиницю товару Замовник може встановити банківську гарантію виконання договору, проте обмежувати учасників під час аукціону є протиправною і незаконною вимогою.
Щодо терміну дії талонів, варто зауважити, що обмежена кількість АЗС має можливість надавати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 12 місяців після його отримання.
Окрім того, в ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» прописано, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник не створює конкурентного середовище, обмежуючи права потенційних учасників.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
Оскільки в проекті договору прописано, що термін дії договору до 31 січня 2020 року, з огляду на вище описане постає питання, як Замовник може вимагати від учасників талони, остання партія яких може спливати взагалі на початку 2021 році? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Керуючись вищенаведеним,
ВИМАГАЄМО:
1. Привести тендерну документацію у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі», вилучивши дискримінаційні вимоги.
2. У разі відхилення нашої вимоги, ми будемо змушенні відстоювати свої права у порядку, визначеному чинним законодавством України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 червня 2019 14:35
1. Умови тендерної документації щодо відповідності ціни товару переможця аукціону вказаному на сайті веб-сайту «Все АЗС» (vseazs.com) існуючому діапазону цін не є дискримінаційними, оскільки встановлюються для всіх потенційних учасників закупівлі на підставі рівня цін всіх існуючих операторів паливного ринку України. Така вимога замовника встановлена з метою недопущення безпідставного завищення/заниження ціни на товар і її відповідності рівню реальних, існуючих цін.
Право учасника зменшувати ціну Товару по укладеному договору та право сторін у визначених законом випадках збільшувати ціну товару в межах суми договору ніяким чином не скасовується вимогами тендерної документації.
2. Замовник не є бюджетною установою (підпункт 9 пункту 5 Положення про Національну поліцію, яке затверджене постановою КМУ від 28.10.2015 № 877, зі змінами) і норми бюджетного законодавства України на діяльність Замовника не поширюються.
3. Вимоги тендерної документації про термін дії талонів протягом 12-ти місяців також не є дискримінаційними. Ніяких законодавчих чи інших перешкод для "дійсності" переданих талонів протягом такого строку немає.
Разом з цим у випадку, якщо учасником-переможцем на виконання укладеного договору Замовником буде переданий талон з меншим строком дії (наприклад - 3 місяці), у випадку неотримання Замовником товару по такому талону протягом встановленого строку у три місяці, учасник повинен забезпечити (безоплатно) його заміну на аналогічний талон з новим терміном його дії в межах 12-місячного строку, та забезпечити видачу пального на відповідних АЗС по такому новому талону. Такі дії учасника-переможця Замовник не вважає порушенням умов тендерної документації та умов проекту договору закупівлі.
Таким чином, жодних вимог, в тому числі дискримінаційних, які порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі, тендерна документація не містить.
Право учасника зменшувати ціну Товару по укладеному договору та право сторін у визначених законом випадках збільшувати ціну товару в межах суми договору ніяким чином не скасовується вимогами тендерної документації.
2. Замовник не є бюджетною установою (підпункт 9 пункту 5 Положення про Національну поліцію, яке затверджене постановою КМУ від 28.10.2015 № 877, зі змінами) і норми бюджетного законодавства України на діяльність Замовника не поширюються.
3. Вимоги тендерної документації про термін дії талонів протягом 12-ти місяців також не є дискримінаційними. Ніяких законодавчих чи інших перешкод для "дійсності" переданих талонів протягом такого строку немає.
Разом з цим у випадку, якщо учасником-переможцем на виконання укладеного договору Замовником буде переданий талон з меншим строком дії (наприклад - 3 місяці), у випадку неотримання Замовником товару по такому талону протягом встановленого строку у три місяці, учасник повинен забезпечити (безоплатно) його заміну на аналогічний талон з новим терміном його дії в межах 12-місячного строку, та забезпечити видачу пального на відповідних АЗС по такому новому талону. Такі дії учасника-переможця Замовник не вважає порушенням умов тендерної документації та умов проекту договору закупівлі.
Таким чином, жодних вимог, в тому числі дискримінаційних, які порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі, тендерна документація не містить.
Номер вимоги: UA-2019-06-14-001761-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "РЕСУРС ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41166955
Дата подання: 24 червня 2019 13:02
Дискримінаційні вимоги
Стосовно прагнення замовника щодо недопущення безпідставного завищення/заниження ціни на товар і її відповідності рівню реальних, існуючих цін, пояснюємо:
1) на веб-сайті «Все АЗС» (vseazs.com) зазначені данні які відображають РОЗДРІБНІ ЦІНИ на паливо. Іншими словами, вартість палива на стелі АЗС інформують про ціну палива за 1 літр на момент заправки за готівковий розрахунок. До того ж, дотримуючись своєї маркетингової політики та затрат на логістику, роздрібні ціни на АЗС деяких операторів визначаються залежно від регіону. Але ці ціни, зокрема, не влючають в себе затратну частину на зберігання пального протягом дії талонів та інші витрати... До речі, поставка палива по талонам – це ОПТОВА ТОРГІВЛЯ.
2) вимога щодо кількості АЗС Учасника (повинно бути не менш ніж 5 АЗС), суттєво звужує коло потенційних постачальників.
3) термін дії талонів 12 місяців з моменту передачі, не є послугою всіх операторів. Більшість операторів АЗС використовують бланки-дозволи (талони) зі строком дії – 3 місяці.
4) Розрахунок Покупцем за Товар протягом 60 (шістдесяти) календарних днів від дня отримання кожної окремої партії Товару Покупцем.
Вище представлені умови не є базовими та додають вартості товару, тому звичайно, що дані послуги будуть відображені у ціни.
Тому вимагати від учасників надання у своїй пропозиції ціни які відповідають середньо-ринковий згідно даних зазначених на веб-сайті «Все АЗС» (vseazs.com) – є прямою дискримінацією.
Розгорнути
Згорнути
1) на веб-сайті «Все АЗС» (vseazs.com) зазначені данні які відображають РОЗДРІБНІ ЦІНИ на паливо. Іншими словами, вартість палива на стелі АЗС інформують про ціну палива за 1 літр на момент заправки за готівковий розрахунок. До того ж, дотримуючись своєї маркетингової політики та затрат на логістику, роздрібні ціни на АЗС деяких операторів визначаються залежно від регіону. Але ці ціни, зокрема, не влючають в себе затратну частину на зберігання пального протягом дії талонів та інші витрати... До речі, поставка палива по талонам – це ОПТОВА ТОРГІВЛЯ.
2) вимога щодо кількості АЗС Учасника (повинно бути не менш ніж 5 АЗС), суттєво звужує коло потенційних постачальників.
3) термін дії талонів 12 місяців з моменту передачі, не є послугою всіх операторів. Більшість операторів АЗС використовують бланки-дозволи (талони) зі строком дії – 3 місяці.
4) Розрахунок Покупцем за Товар протягом 60 (шістдесяти) календарних днів від дня отримання кожної окремої партії Товару Покупцем.
Вище представлені умови не є базовими та додають вартості товару, тому звичайно, що дані послуги будуть відображені у ціни.
Тому вимагати від учасників надання у своїй пропозиції ціни які відповідають середньо-ринковий згідно даних зазначених на веб-сайті «Все АЗС» (vseazs.com) – є прямою дискримінацією.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 червня 2019 13:13
Дуже вдячні за змістовне пояснення, але не зрозуміло що саме ви вимагаєте в своїй вимозі-поясненні. При цьому додатково інформуємо, що вимоги тендерної документації розроблені з урахуванням специфіки діяльності Замовника та у чіткій відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 липня 2019 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК |
2 515 860,00
UAH з ПДВ
|
2 515 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
2 705 580,00
UAH з ПДВ
|
2 705 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
2 839 500,00
UAH з ПДВ
|
2 839 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КОНДОР ЛОГІСТИК #39046990 |
Відхилено |
2 515 860,00
UAH з ПДВ
|
11 липня 2019 15:02
|
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Відхилено |
2 705 580,00
UAH з ПДВ
|
12 липня 2019 14:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
2 839 500,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2019 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 лютого 2020 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 січня 2020 10:52
|
Повідомлення2 про внесення змін.PDF | зміни до договору |
10 січня 2020 10:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2019 16:38
|
Повідомлення1 про внесення змін.PDF | зміни до договору |
24 жовтня 2019 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2019 10:40
|
Договір №167 Бензин город ВОГ.PDF | укладений |
26 липня 2019 10:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зниження ціни на товар до рівня: бензин А-95 – 30,79 грн., бензин А-92 – 29,79 грн., дизельне паливо – 29,79 грн. за 1 літр (з ПДВ). |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зниження ціни на товар до рівня: бензин А-95 – 28,29 грн., бензин А-92 – 27,29 грн., дизельне паливо – 27,39 грн. за 1 літр (з ПДВ). |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |