Наркотичні препарати
Очікувана вартість
1 000,00 UAH
UA-2019-06-14-001680-b 6ba09e350e114ca79c6e528c25e77500
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальне підприємство "Рівненський обласний госпіталь ветеранів війни" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05506690
Місцезнаходження замовника: 35311, Україна, Рівненська обл., смт Клевань, вул. Деражненська, 39
Контактна особа замовника: Надія Гладко
+380978349060
ogiv@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 10:00
Очікувана вартість: 1 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету №178 від 14.06.2019 року. Закупівля на 2019 р., на очікувану вартість. Повторна процедура відкриті торги. До участі у процедурі закупівлі , оголошення про проведення відкритих торгів закупівля № UA-2019-05-23-002294-а ,було подано менше двох тендерних пропозицій , що підтверджується звітом про результати проведення процедури закупівлі від 10.06.2019 року. Державний бюджет.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 ампула
Сибазон р-н д/ін. 5 мг/мл амп. 2 мл або аналог (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35311, Україна, Рівненська область, смт. Клевань, вул.Деражненська, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
АТХ: N05BA01

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється після його отримання та оформлення в термін 7 календарних днів з моменту поступлення коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 червня 2019 13:03
Електронний цифровий підпис
14 червня 2019 13:02
Додаток_3_ст17.doc
14 червня 2019 13:02
Додаток 7 ТД Кваліфікаційні критерії.doc
14 червня 2019 13:02
Додаток 6 ТД Медико-технічні вимоги.doc
14 червня 2019 13:02
Додаток 2 ТД Проект договору.doc
14 червня 2019 13:02
Додаток_1_відомості.doc
14 червня 2019 13:02
ТД 2019.doc
14 червня 2019 13:02
Додоток_4_лист згода.doc
14 червня 2019 13:01
Додаток 5 ТД Цінова пропозиція.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
01 липня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку