Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реставраційно-ремонтні роботи колишнього костелу св. Миколая пам'ятки архітектури національного значення на вул. М. Грушевського, 2 (охоронний № 349) (роботи з будівельного підряду)
Очікувана вартість
3 876 352,00 UAH
UA-2019-06-14-001530-b ● 0e020101424348819771b3c49ae056eb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління охорони історичного середовища Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26256659 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Валова, 20 |
Контактна особа: |
Богайчик Павло Володимирович 300322975569 uoislmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 12:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 02 липня 2019 14:01 |
Очікувана вартість: | 3 876 352,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 382,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Реставраційно-ремонтні роботи колишнього костелу св. Миколая пам'ятки архітектури національного значення на вул. М. Грушевського, 2 (охоронний № 349) (роботи з будівельного підряду)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставраційно-ремонтні роботи колишнього костелу св. Миколая пам'ятки архітектури національного значення на вул. М. Грушевського, 2 (охоронний № 349)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. М. Грушевського, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник на підставі оригіналу рахунка має право відповідно до умов Договору та тендерної документації оплатити аванс, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника | Аванс | 30 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Поетапна оплата Замовником виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з моменту підписання актів виконаних робіт форми № КБ-2 і довідок форми № КБ-3 на підставі оригіналу рахунка, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Підрядника | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 12:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2019 12:33 |
Додаток_4_Технічна специфікація_Грушевського_2_14062019.docx | |
14 червня 2019 12:32 |
Додаток_3_Документи, які подає переможець торгів_Грушевського_2_14062019.docx | |
14 червня 2019 12:32 |
Додаток_2_Проект договору_Грушевського_2_14062019.docx | |
14 червня 2019 12:32 |
Додаток_1_Кваліфікаційні критерії_Грушевського_2_14062019.docx | |
14 червня 2019 12:31 |
ТД_Грушевського_2_14062019.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-14-001530-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком", Код ЄДРПОУ:40359521
Дата подання: 09 липня 2019 10:35
Надати інформацію які саме причини відхилення пропозиції ТОВ «Еталон-Ком»
В порядку п. 3, ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Повідомляємо, що у протоколі відхилення пропозиції ТОВ «Еталон-Ком», взагалі відсутня інформація про причини відхилення нашої пропозиції, що є грубим порушенням принципів публічних закупівель, встановлених ст. 3 Закону.
Таким чином, керуючись, п. 3, ст. 30 Закону, просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що у протоколі відхилення пропозиції ТОВ «Еталон-Ком», взагалі відсутня інформація про причини відхилення нашої пропозиції, що є грубим порушенням принципів публічних закупівель, встановлених ст. 3 Закону.
Таким чином, керуючись, п. 3, ст. 30 Закону, просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 липня 2019 16:55
Доброго дня!
в протоколі тендерного комітету від 08.07.2019 р. № 08/07/2019 зазначено, що відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилено тендерну пропозицію учасника торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕТАЛОН-КОМ» по предмету закупівлі: Реставраційно-ремонтні роботи колишнього костелу св. Миколая пам'ятки архітектури національного значення на вул. М. Грушевського, 2 (охоронний № 349) (роботи з будівельного підряду), через не відповідність умовам тендерної документації.
Зазначеною тендерною документацією передбачено строк виконання робіт 2019, 2020, 2021 рр. (в термін не більше 5 місяців).
У поданому ТОВ «ЕТАЛОН-КОМ» плані-графіку виконання робіт вказано, що ТОВ «ЕТАЛОН-КОМ» планує виконувати роботи по зазначеному об’єкті до червня 2021 р.;
В Інформації про матеріально-технічну базу, зазначено про найм (оренду) виробничо-складських та офісних приміщень у ПАТ «Центр енергетичних інновацій». Відповідно до договору найму (оренди) № 53-18 від 01.01.2018 р. строк найму приміщень - до 01.10.2019 р.;
В інформації про наявне обладнання для виконання робіт предмету закупівлі зазначено, що з транспортних засобів в ТОВ «ЕТАЛОН-КОМ» наявний Самоскид-С ЗІЛ-ММЗ 555, згідно договору про надання послуг будівельними механізмами та автомобільним транспортом укладеного з Комерційно-виробничою приватною фірмою «Будекстра». Строк дії договору - до лютого 2020 р. з можливістю продовження ще на один рік, якщо будь-яка із сторін за місяць до його завершення не повідомить іншу про його розірвання;
Отже тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази необхідних на час та для виконання робіт передбачених цією документацією.
в протоколі тендерного комітету від 08.07.2019 р. № 08/07/2019 зазначено, що відповідно до п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилено тендерну пропозицію учасника торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕТАЛОН-КОМ» по предмету закупівлі: Реставраційно-ремонтні роботи колишнього костелу св. Миколая пам'ятки архітектури національного значення на вул. М. Грушевського, 2 (охоронний № 349) (роботи з будівельного підряду), через не відповідність умовам тендерної документації.
Зазначеною тендерною документацією передбачено строк виконання робіт 2019, 2020, 2021 рр. (в термін не більше 5 місяців).
У поданому ТОВ «ЕТАЛОН-КОМ» плані-графіку виконання робіт вказано, що ТОВ «ЕТАЛОН-КОМ» планує виконувати роботи по зазначеному об’єкті до червня 2021 р.;
В Інформації про матеріально-технічну базу, зазначено про найм (оренду) виробничо-складських та офісних приміщень у ПАТ «Центр енергетичних інновацій». Відповідно до договору найму (оренди) № 53-18 від 01.01.2018 р. строк найму приміщень - до 01.10.2019 р.;
В інформації про наявне обладнання для виконання робіт предмету закупівлі зазначено, що з транспортних засобів в ТОВ «ЕТАЛОН-КОМ» наявний Самоскид-С ЗІЛ-ММЗ 555, згідно договору про надання послуг будівельними механізмами та автомобільним транспортом укладеного з Комерційно-виробничою приватною фірмою «Будекстра». Строк дії договору - до лютого 2020 р. з можливістю продовження ще на один рік, якщо будь-яка із сторін за місяць до його завершення не повідомить іншу про його розірвання;
Отже тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази необхідних на час та для виконання робіт передбачених цією документацією.
Номер вимоги: UA-2019-06-14-001530-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком", Код ЄДРПОУ:40359521
Відхилення пропозиції
Скарга до АМКУ на незаконні дії тендерного комітету
Скасована
Дата: 24 липня 2019 14:50
Причина: Коригування документів
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-06-14-001530-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком", Код ЄДРПОУ:40359521
Дата подання: 24 липня 2019 14:53
Дата подання: 24 липня 2019 14:53
Скарга до АМКУ на незаконні дії тендерного комітету
Скарга до АМКУ на незаконні дії тендерного комітету
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 липня 2019 11:02
РІшення від 26.07.2019 №10140 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 липня 2019 11:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.08.2019 №10984.pdf
Дата публікації: 12 серпня 2019 17:35
Рішення від 09.08.2019 №10984.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2019 23:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: наказом начальника управління від 16.08.2019 р. № 57 «Щодо тендерної процедури по предмету закупівлі Реставраційно-ремонтні роботи колишнього костелу св. Миколая пам'ятки архітектури національного значення на вул. М. Грушевського, 2 (охоронний № 349) (роботи з будівельного підряду)» скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕТАЛОН-КОМ», прийняте протоколом тендерного комітету № 08/07/2019 від 08.07.2019 р. та рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "Дельтабуд" переможцем зазначених торгів, прийняте протоколом тендерного комітету № 23/07/2019/1 від 23.07.2019 р.
Повторно розглянуто тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕТАЛОН-КОМ» та визначено переможцем (протокол № 19/08/2019 від 19» серпня 2019 р. )
Дата виконання рішення замовником: 19 серпня 2019 18:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2019 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" |
3 473 207,00
UAH з ПДВ
|
3 149 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дельтабуд |
3 490 000,00
UAH з ПДВ
|
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "ГАЛИЦЬКА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" |
3 680 000,00
UAH з ПДВ
|
3 175 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Архітектурна майстерня "Ренесанс" |
3 609 000,00
UAH з ПДВ
|
3 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" #40359521 |
Рішення скасоване |
3 149 900,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 16:45
|
ТОВ Дельтабуд #22345998 |
Рішення скасоване |
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 16:45
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" #40359521 |
Переможець |
3 149 900,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2019 18:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2020 15:12
|
Грушевського, 2.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2020 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 11:24
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 11:23
|
Договір_Грушевського_2_30082019.pdf | укладений |
30 серпня 2019 11:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.8.1 Договору та згідно Постанови Кабінету України від 11 березня 2020 р. №211 "Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2" та інші виробничі підстави |
Номер договору про закупівлю: | № 0123082019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 04/2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |