Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2019-06-14-001495-b ● f26277b48e1b4638be78148d3ec16bf2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Чернігівське обласне патологоанатомічне бюро" |
Код ЄДРПОУ: | 03356631 |
Місцезнаходження: | 14029, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул.Волковича, 27 |
Контактна особа: |
Алена +380681300233 obl_patanatom_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 12:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 червня 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 49 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 760,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33790000-4: Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 упаковка
Скло предметне 1-1 26*76*1,0 мм з шліфованими гранями № 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Волковича,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
10 штука
Ємність відкрита з одним патрубком тип №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Волковича,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
1000 упаковка
Скло покрівне 2-1 24*24*0,17 мм №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Волковича,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 12:23 |
МТВ Паталогоанатомічне бюро 2019.doc |
14 червня 2019 12:23 |
Договір.doc |
14 червня 2019 12:23 |
informatsiya 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-14-001495-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕксімКаргоТрейд, Код ЄДРПОУ:36265663
Дата подання: 18 червня 2019 09:31
Замовник попереджає, Аналогів не пропонувати. Згідно якої норми чинного законодавства України забороняється пропонувати аналоги або еквіваленти?
Прошу взяти до розгляду продукцію іншої торгової марки з аналогічними характеристикам, згідно чинного законодавства України "Про здійснення державних закупівель" (№ 922-VIII від 25.12.2015, Редакція від 01.01.2019, підстава - 2629-VIII).
Згідно Ст 22, пункт 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку з цим законом, вимога замовника, що Аналогів не пропонувати порушують дану статтю . Згідно якої норми чинного законодавства України забороняється пропонувати аналоги або еквіваленти?
Розгорнути
Згорнути
Згідно Ст 22, пункт 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку з цим законом, вимога замовника, що Аналогів не пропонувати порушують дану статтю . Згідно якої норми чинного законодавства України забороняється пропонувати аналоги або еквіваленти?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2019 16:55
Шановний заявнику.
Нами було розлянуто вашу вимогу. З данного приводу зазначаємо наступне:
Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини перошої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРО» від 19 березня 2019 року №10 (далі Інструкція), під час оголошення закупівлі в ЕЗС розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів)( за наявності), кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
В медико-техничних вимогах Замовником зазначена вся необхідна інформація передбачена Інструкцією.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель забов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Вимоги до предмету закупівлі (Медико-технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики), обумовлені особливістю використання продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, специфічними властивостями конкретних видів продукції та наявним досвідом персоналу закладу.
На даний час в Україні зареєстровано більш 4 сотні виробів медичного призначення, які відрізняються дуже великою кількістю показників і властивостей, в тому числі показниками ефективності і безпечності, сумісності з матеріалами об’єктів обробки тощо. Установа не може закуповувати вироби медичного призначення, про які немає жодних уявлень щодо властивостей і якості.
Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров’я медичного персоналу наша установа має намір закупити вироби медичного призначення з певними характеристиками.
З огляду на викладене, вимоги, що висунуті до виробів медичного призначення, не є завищеними і дискримінаційними.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
Нами було розлянуто вашу вимогу. З данного приводу зазначаємо наступне:
Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини перошої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРО» від 19 березня 2019 року №10 (далі Інструкція), під час оголошення закупівлі в ЕЗС розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів)( за наявності), кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
В медико-техничних вимогах Замовником зазначена вся необхідна інформація передбачена Інструкцією.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель забов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Вимоги до предмету закупівлі (Медико-технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики), обумовлені особливістю використання продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, специфічними властивостями конкретних видів продукції та наявним досвідом персоналу закладу.
На даний час в Україні зареєстровано більш 4 сотні виробів медичного призначення, які відрізняються дуже великою кількістю показників і властивостей, в тому числі показниками ефективності і безпечності, сумісності з матеріалами об’єктів обробки тощо. Установа не може закуповувати вироби медичного призначення, про які немає жодних уявлень щодо властивостей і якості.
Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров’я медичного персоналу наша установа має намір закупити вироби медичного призначення з певними характеристиками.
З огляду на викладене, вимоги, що висунуті до виробів медичного призначення, не є завищеними і дискримінаційними.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "АРТЮХ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #2813310616 |
Переможець |
47 270,00
UAH з ПДВ
|
24 червня 2019 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог28.PDF | укладений |
27 червня 2019 10:16
|