Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2019-06-14-001495-b f26277b48e1b4638be78148d3ec16bf2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Алена

+380681300233 obl_patanatom_buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Чернігівське обласне патологоанатомічне бюро"
Код ЄДРПОУ: 03356631
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул.Волковича, 27
Контактна особа: Алена
+380681300233
obl_patanatom_buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 19 червня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2019 18:00
Очікувана вартість: 49 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33790000-4: Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 упаковка
Скло предметне 1-1 26*76*1,0 мм з шліфованими гранями № 50
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Волковича,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
10 штука
Ємність відкрита з одним патрубком тип №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Волковича,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення
1000 упаковка
Скло покрівне 2-1 24*24*0,17 мм №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул.Волковича,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33790000-4 — Скляний посуд лабораторного, санітарно-гігієнічного чи фармацевтичного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 12:23
МТВ Паталогоанатомічне бюро 2019.doc
14 червня 2019 12:23
Договір.doc
14 червня 2019 12:23
informatsiya 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-14-001495-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕксімКаргоТрейд, Код ЄДРПОУ:36265663
Дата подання: 18 червня 2019 09:31
Замовник попереджає, Аналогів не пропонувати. Згідно якої норми чинного законодавства України забороняється пропонувати аналоги або еквіваленти?
Прошу взяти до розгляду продукцію іншої торгової марки з аналогічними характеристикам, згідно чинного законодавства України "Про здійснення державних закупівель" (№ 922-VIII від 25.12.2015, Редакція від 01.01.2019, підстава - 2629-VIII).
Згідно Ст 22, пункт 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку з цим законом, вимога замовника, що Аналогів не пропонувати порушують дану статтю . Згідно якої норми чинного законодавства України забороняється пропонувати аналоги або еквіваленти?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2019 16:55
Шановний заявнику.
Нами було розлянуто вашу вимогу. З данного приводу зазначаємо наступне:
Відповідно до ч.3 п.2 р.2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини перошої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРО» від 19 березня 2019 року №10 (далі Інструкція), під час оголошення закупівлі в ЕЗС розміщується інформація про предмет закупівлі (вид, назва, код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів)( за наявності), кількість товарів або обсяг виконаних робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки, кінцева дата строку поставки).
В медико-техничних вимогах Замовником зазначена вся необхідна інформація передбачена Інструкцією.
У вказаній Інструкції не передбачено ні обов’язку Замовника вказувати «еквіваленти» ні права передбачати можливість надання «еквіваленту» Учасниками.
Таким чином, Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель забов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Вимоги до предмету закупівлі (Медико-технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики), обумовлені особливістю використання продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, специфічними властивостями конкретних видів продукції та наявним досвідом персоналу закладу.
На даний час в Україні зареєстровано більш 4 сотні виробів медичного призначення, які відрізняються дуже великою кількістю показників і властивостей, в тому числі показниками ефективності і безпечності, сумісності з матеріалами об’єктів обробки тощо. Установа не може закуповувати вироби медичного призначення, про які немає жодних уявлень щодо властивостей і якості.
Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров’я медичного персоналу наша установа має намір закупити вироби медичного призначення з певними характеристиками.
З огляду на викладене, вимоги, що висунуті до виробів медичного призначення, не є завищеними і дискримінаційними.
Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар.
Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 червня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АРТЮХ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 47 270,00
UAH з ПДВ
47 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2019 17:27
Установчі документи.pdf
19 червня 2019 17:27
Сертифыкат ISO.pdf
19 червня 2019 17:27
МТВ.pdf
19 червня 2019 17:27
Копія паспорту_коду.pdf
19 червня 2019 17:27
Копія висновку СЕС.pdf
19 червня 2019 17:27
Довереность (1).pdf
19 червня 2019 17:27
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АРТЮХ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АРТЮХ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2813310616
Переможець 47 270,00
UAH з ПДВ
24 червня 2019 11:30

Документи

24 червня 2019 11:29
45.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2019 11:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АРТЮХ ВЛАДИСЛАВ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2813310616
47 270,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 червня 2019 11:29
45.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог28.PDF укладений
27 червня 2019 10:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 червня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 47 270,00
UAH