Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмно-апаратний комплекс для телеметрії та телемедичного консультування
Очікувана вартість
3 630 000,00 UAH
UA-2019-06-14-001373-b a3642cf6982d41058cb44b4dba730e08
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Парамонова Ірина Юріївна

+380972621340 tender.od.oblzdrav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ
Код ЄДРПОУ: 41145448
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА , будинок 83
Контактна особа: Парамонова Ірина Юріївна
+380972621340
tender.od.oblzdrav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2019 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2019 12:50
Очікувана вартість: 3 630 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 630,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Програмно-апаратний комплекс для телеметрії та телемедичного консультування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 комплект
Програмно-апаратний комплекс для телеметрії та телемедичного консультування:
1. Портативний ЕКГ на 12 відведень з цифровим інтерфейсом.
2. Вимірювач артеріального тиску і частоти серцевих скорочень з цифровим інтерфейсом Bluetooth.
3. Портативний пульсоксиметр з цифровим інтерфейсом Bluetooth.
4. Спірометр з цифровим інтерфейсом Bluetooth (Мундштук до спірометру, багаторазовий - 2 шт., затискач для носу -1 шт.)
5. Цифровий безконтактний інфрачервоний термометр з інтерфейсом Bluetooth
6. Цифровий дерматоскоп.
7. Цифрова оглядова камера.
8. Планшетний ПК (10”/ 3G/ Wi-Fi / Bluetooth)
9. Ліцензійне програмне забезпечення для отримання, зберігання, передачі даних від діагностичних приладів комплексу.
10. Транспортна валіза
11. Інструкція користувача
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку 4.1. Розрахунки за даним договором проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом 100% оплати «ЗАМОВНИКОМ ТОРГІВ» вартості Товару, зазначеного в специфікації до цього Договору, після його отримання та згідно підписаної Сторонами видаткової накладної на поставку товару протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки Товару. 4.2. «ЗАМОВНИК ТОРГІВ» може згідно з п.п.3 п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) на підставі наданого рахунку перераховувати «ПОСТАЧАЛЬНИКУ» аванс в розмірі 50% від загальної суми Договору на строк не більше трьох місяців.. 4.3. Зобов’язання щодо оплати за ТОВАР у «ЗАМОВНИКА ТОРГІВ» виникають у разі виділення відповідного фінансування та у межах розміру такого фінансування. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений ТОВАР здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання «ЗАМОВНИКОМ ТОРГІВ» фінансування закупівлі на свій рахунок. Аванс 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 12:13
ТД діагностичний комплекс 3312.doc
14 червня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-14-001373-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Медична техніка", Код ЄДРПОУ:35625260
Дата подання: 14 червня 2019 15:35
Вимагаємо усунути порушення в процедурі закупівлі
Ознайомившись з тендерною документацією, звертаємось до замовника з наступним:
1. Згідно розпоряджень та наказів державних органів України стосовно впровадження телемедичних технологій в сільській місцевості, замовник зобов’язаний закупити обладнання (витратити державні кошти) для підвищення якості надання медичних послуг шляхом проведення телемедичних консультацій. Відповідно до Наказу МОЗ України№148 від 26.01.2018 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу» для надання медичних послуг із застосуванням телемедецини передбачена закупівля: Загальної оглядової цифрової камери, Набору цифрових «скопічних» систем з генератором світла, Інтерактивного цифрового стетоскопу, Монітору життєво-важливих показників із цифровим інтерфейсом (АТ, термометрія, пульсоксиметрія) та 12-канального електрокардіографу з цифровим інтерфейсом.
Замовник вирішив об’єднати все рекомендоване до закупівлі обладнання в єдиний комплекс та придбати портативний телемедичний діагностичний комплекс. Відповідні медико-технічні вимоги викладені в тендерній документації.

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Разом з тим, медико-технічні вимоги до портативного телемедичного діагностичного комплексу містять вимоги, що суперечать принципам здійснення публічних закупівель та обмежують кількість учасників торгів в частині встановлення характеристик телемедичного діагностичного комплексу, які відповідають тільки одній моделі обладнання зазначеного функціонального призначення –Діагностичному комплексу IDIS 7500.
Діагностичний комплекс IDIS 7500 – це продукція китайської компанії CONTEC–
http://www.contecmed.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=265&category_id=16&option=com_virtuemart&Itemid=607
До даного запиту додається Декларація про відповідність та Інструкція по експлуатації комплексу IDIS 7500.
Як приклад відповідності тільки одній моделі обладнання, просимо звернути увагу на наступні пункти медико-технічних вимог:

1 Обладнання виконує такіфункції:
- Електрокардіографічне дослідження.
- Вимірювання артеріального тиску.
- Вимірювання частоти пульсу.
- Вимірювання насиченості крові киснем.
- Вимірювання температури.
- Спірометрія.
- Дерматоскопія.
- Загальний огляд пацієнта.
2 ПАК повинен забезпечуватиможливістьпроведенняповноціннихобстеженьпацієнтів в польових умовах
3  Фотозйомкапацієнтаабонеобхіднихділяноктілатощо, наявність.
4  Аудіозапис, наявність
5  Наявність зовнішніх портів вводу-виводу інформації: RJ-45, аудіо, мікро USB, HDMI, 3xUSB2.0 тип А
6 Можливістьвстановлюватиналаштовування для взаємодії з хмарним сховищем:
• Веб-адресу API хмарного сховища
• Параметри підключення до API
7 Можливість доступу до результатів обстежень та вимірювань лікарям та пацієнтам через веб-браузер. Наданнярезультатівпіслявведенняунікального номеру обстеження (всі вимірювання за цим обстеженням)

Аналіз медико-технічних вимог на обладнання, що планується закупити, показує, що замовник встановив завідомо дискримінаційні медико-технічні вимоги, котрі надають переваги продукції конкретного виробника компанії CONTEC (Китай).

Просимо – документально підтвердити, що продукція щонайменше двох виробників відповідає всім зазначеним в тендерній документації медико-технічним вимогам. У випадку неможливості надати такі підтвердження, просимо внести зміни в медико-технічні вимоги до предмету закупівлі згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

2. Відповідно до Наказу МОЗ України №148 від 26.01.2018 «Про затвердження Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров’я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу» для надання медичних послуг із застосуванням телемедецини передбачена закупівля - 12-канального електрокардіографу з цифровим інтерфейсом.
Разом з тим, із аналізу тендерної документації випливає, що замовник вилучив електрокардіографи із переліку обладнання для закупівлі. Це видається досить дивним, враховуючи той факт, що на сьогодні серцево-судинні захворювання залишаються однієї із основних причин смертності населення України. Беручи до уваги, що планується закупівля обладнання для лікувальних закладів в сільській місцевості всієї області, замовник свідомо обмежує ці лікувальні заклади в можливості боротьби з серцево-судинними захворюваннями.
В тендерній документації досить повно виписані вимоги до каналу ЕКГ. Але ці вимоги мають відношення до каналу ЕКГ монітору життєво-важливих показників. Монітори життєво-важливих показників – це прилади, які також можуть реєструвати електрокардіограми. Відмінність від електрокардіографів полягає в тому, що монітори реєструють ЕКГ не для розширеної діагностики, а для неперервного контролю стану серцевої діяльності (частоти серцевих скорочень, наявність порушень ритму) з цілю реєстрації зупинки серця, брадикардії, тахікардії та т.п. Тобто вирішується клінічна задача моніторингу стану пацієнта в критичних ситуаціях. В Україні впроваджена жорстка система контролю за приладами, які дозволені до використання у медичній практиці для реєстрації біоелектричних потенціалів серця з метою діагностики. Зокрема, електрокардіографи повинні відповідати вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів». Таким чином, для того, щоб електрокардіограма була прийнята лікарем-кардіологом до розгляду в якості документу, що адекватно відображає електричну активність серця пацієнта, необхідно, щоб кардіограма була зареєстрована електрокардіографом, який пройшов відповідні випробування та сертифікацію. Тобто, електрокардіограма, що зареєстрована монітором, не може бути прийнята в якості електрокардіограми для розширеного кардіологічного діагностування.Міністерствоохорониздоров’яУкраїничітконаголошує на цих відмінностях та вказує в Примірному табелі матеріально-технічного оснащення на необхідність закупівлі як моніторів життєво-важливих показників, так і 12-канальних електрокардіографів.
Підтвердженням того, що канал реєстрації ЕКГ в електрокардіографах та моніторах пацієнта відрізняються є той факт, що монітори пацієнта не проходять випробування на відповідність до вимог державного стандарту для електрокардіографів ДСТУ EN 60601-2-25:2015, а випробовуються згідно окремого стандарту саме для моніторингу - «ДСТУ EN60601-2-27:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-27. Додаткові вимоги щодо безпеки та основних робочих характеристик обладнання для ЕКГ-моніторингу».
Результати випробувань на відповідний стандарт фіксуються в Декларації на відповідность, що дає можливість лікарю зрозуміти чи може зареєстрована електрокардіограма бути використана для діагностики. Як приклад, в додатку до даного запиту наведено Декларацію на відповідність на Мобільний діагностичний комплекс IDIS, де, зокрема, вказаний стандарт для ЕКГ-моніторингу ДСТУ EN 60601-2-27 і лікар може зрозуміти, що даний прилад не може бути використаний для кардіологічної діагностики.
Тобто, кардіолог повинен бути попереджений про те, що якість ЕКГ не відповідає діагностичній якості, з тим, щоб запобігти можливим юридичним проблемам у випадку неправильно поставленого діагнозу по причині неякісної електрокардіограми. Як приклад, згідно протоколу «Уніфікований клінічний протокол екстреної, первинної, вторинної (спеціалізованої) та третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги та медичної реабілітації» лікар повинен зареєструвати та проаналізувати ЕКГ на наявність ознак гострих коронарних станів. Але лікар-кардіолог може і не знати, що ЕКГ, що зареєстроване монітором життєво-важливих показників взагалі не містить інформації про подібні зміни в електрокардіограмі і відповідно приймати рішення про відсутність підозри на критичний стан.

З урахуванням вище наведеного, та враховуючи той факт, що згідно тендерної документації медичне обладнання, що закуповується планується використовувати для діагностики серцево-судинної системи шляхом телемедичних консультацій, просимо доповнити медико-технічні вимоги, що наведені в тендерній документації додатковою вимогою стосовно якості ЕКГ. А саме – відповідність медичного обладнання, що планується до постачання вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів».
Хочемо наголосити, що закупівля медичного обладнання та подальше його використання не за основним призначенням, особливо у випадках, що привели до хибного діагнозу та лікування, є грубим порушенням діючого законодавства України.

Просимо прийняти до уваги рішення за аналогічною закупівлею UA-2019-05-23-000477-c, в якому замовник задовільнив вищевказані вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2019 17:26
Доброго дня, шановний потенційний Учаснику!
Тендерний комітет розглянув вимогу щодо усунення порушень в процедурі закупівлі (Номер вимоги: UA-2019-06-14-001373-b.c1 від 14 червня 2019 року).
Тендерна документація підготовлена відповідно до вимог ст.22 ЗУ «Про публічні Закупівлі». Інформація про медіко - технічні вимоги наведена у відповідності із п.3 ст.22 Закону та з урахуванням Листів Міністерства охорони здоров’я України від 24.01.2019 №25.5.1-138/1864 та від 14.02.2019 №25.5.1-219/3926 щодо визначення першочергового переліку обладнання, необхідного для дооснащення, в рамках використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров’я у сільській місцевості, передбаченої Постановою Уряду від 06 грудня 2017 року № 983. Для забезпечення надання телемедичних послуг до вказаного переліку віднесено програмно-апаратний комплекс для телеметрії та телемедичного консультування. Де визначено: Програмно-апаратний комплекс для телеметрії та телемедичного консультування – це переносний комплекс медичного обладнання та засобів комунікації (планшетний ПК) з встановленим на них програмним забезпеченням, який дозволяє телеметричне вимірювання показників життєдіяльності пацієнтів, перетворення їх в цифровий вигляд та передачу через мережу Інтернет в заклад спеціалізованої медичної допомоги для подальшої її обробки, внесення в електронну медичну картку та медичного консультування.
На ваше зауваження «що замовник вилучив електрокардіографи із переліку обладнання для закупівлі» звертаємо вашу увагу на склад предмету закупівлі (див. нижче)
Програмно-апаратний комплекс для телеметрії та телемедичного консультування:
1. Портативний ЕКГ на 12 відведень з цифровим інтерфейсом.
2. Вимірювач артеріального тиску і частоти серцевих скорочень з цифровим інтерфейсом Bluetooth.
3. Портативний пульсоксиметр з цифровим інтерфейсом Bluetooth.
4. Спірометр з цифровим інтерфейсом Bluetooth (Мундштук до спірометру, багаторазовий - 2 шт., затискач для носу -1 шт.)
5. Цифровий безконтактний інфрачервоний термометр з інтерфейсом Bluetooth
6. Цифровий дерматоскоп.
7. Цифрова оглядова камера.
8. Планшетний ПК (10”/ 3G/ Wi-Fi / Bluetooth)
9. Ліцензійне програмне забезпечення для отримання, зберігання, передачі даних від діагностичних приладів комплексу.
10. Транспортна валіза
11. Інструкція користувача
Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі в повній мірі відповідають вимогам зазначеної статті 22 Закону та технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а тому вважаємо, що Ваше твердження про відповідність технічним вимогам документації тільки одній моделі обладнання є припущенням.
Замовником також враховано, що предмет закупівлі відноситься до категорії товарів "вироби медичні".
Чинним законодавством, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі», не передбачено покладення на Замовника обов’язків під час організації закупівлі документально доводити кількість можливих виробників предмету закупівлі та надання з цього приводу доказів на вимогу потенційних учасників.
У вимогах до обладнання вказані вимоги щодо запису ЕКГ, які не містять протирічь щодо вимог до електрокардіографів та дозволяють проводити діагностику серцевої діяльності:
• Реєстрація ЕКГ-сигналів за 12-ма відведенням, наявність.
• Вимірювання напруги ЕКС, ЧСС, інтервалів часу, наявність
• Режим ручного запису ЕКГ з вибором тривалості, наявність.
• Реєстрація 12 каналів ЕКС (I, II, III, aVR, aVL, aVF и V1, V2, V3, V4, V5, V6), відповідність
• Система відведень, стандартна 12-канальна «Вільсон»
• Відображення ЕКГ на дисплеї планшетного ПК ПАК в реальному часі, наявність
• Одночасне відображенням каналів ЕКГ на екрані, не менше 12 відведень
• Діапазон вимірювання напруги ЕКС – від 0,1 до 4 мВ, не гірше
• Частотний діапазон – від 0,05 до 150 Гц, не гірше
• Рівень системного шуму: ≤15 мкВ у розмаху амплітуди, не більше
• Частота дискретизації 1000 Гц, не менше
• Розрядність перетворювача 24 біт, не менше
• Коефіцієнт ослаблення синфазного сигналу: >115 дБ, не гірше
• Калібрувальний імпульс 1 мВ ±5%, наявність
• Вхідний опір >40 МОм, не менше
• Постійний струм у ланцюзі пацієнта: <0.1 мкА, не більше
• Вхідний динамічний діапазон ±5 мВ, не гірше
• Чутливість: 5, 10, 20 мм/мВ, не гірше
• Похибка чутливості 5%, не більше
• Швидкість реєстрації, 12,5; 25; 50 мм/с, не гірше
• Точність шкали часу: протягом 0,2 с ~ 2,0 с допустима похибка, не більше ± 5%.
• Виявлення кардіостимулятора, відповідність
• Перегляд ЕКГ перед записом, наявність
• Час запису ЕКГ, не менше 10 с, наявність
• Вибір часу запису ЕКГ, не менше 3 інтервалів, наявність
• Діапазон вимірювання ЧСС, не гірше 30-300 ударів/хв.
• Похибка вимірювання ЧСС:
• 30 уд/хв ~100 уд/хв: ±1 уд/хв; не гірше
• 100 уд/хв ~300 уд/хв: ±1%, не гірше

До переліку документів, які повинні надаватися учасниками передбачено надання декларації про відповідність медичного виробу вимогам технічного регламенту.
Підставою для даної вимоги є загально обов’язковий нормативний документ - Постанова Кабінету Міністрів України №753 від 17.08.2016, якою затверджено технічний регламент щодо медичних виробів.
Так, відповідно до п. 9 Технічного регламенту, введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням.
Відповідно, у випадку якщо будь-яким з учасників буде надано пропозицію, за якою технічні та якісні характеристики товару будуть відповідати вимогам і технічної частини тендерної документації і вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів - дана пропозиція буде вважатись такою, що відповідає умовам проведення тендеру.
Щодо вимоги скаржника доповнити медико-технічні вимоги, що наведені в тендерній документації додатковою вимогою стосовно якості ЕКГ. А саме – відповідність медичного обладнання, що планується до постачання вимогам державного стандарту «ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів», то окремо зазначаємо наступне:
як було зазначено вище, тендерною документацією передбачено подання у складі тендерної пропозиції декларації про відповідність товару вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів.
Звертаємо Вашу увагу, що технічний регламент не містить вимоги щодо відповідності електрокардіографів вимогам стандарту ДСТУ EN 60601-2-25:2015 Вироби медичні електричні. Частина 2-25. Додаткові вимоги щодо безпеки електрокардіографів.
Враховуючи вказане, визначення у документації запропонованої Вами вимоги може призвести до штучного обмеження конкуренції та є додатковою вимогою порівняно з мінімально необхідними, що у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» може вважатися дискримінацією.
Питання щодо врахування відповідності медичного виробу конкретному стандарту в рамках повної процедури оцінки відповідності відноситься до повноважень призначених органів з оцінки відповідності.
Одночасно, встановлення відповідності медичних виробів вимогам технічного регламенту щодо виробів медичного призначення, відноситься до повноважень призначених органів з оцінки відповідності.
Відтак, діючий сертифікат або сертифікати відповідності, якщо виробів декілька, буде (на законних підставах) розглядатись Замовником як доказ відповідності медичного виробу вимогам діючого законодавства.
Виходячи з вищенаведеного, ми не можемо погодитись на внесення запропонованих Вами змін.
Висловлюємо повагу та будемо раді бачити Вас серед учасників закупівлі і сподіваємось, що Ви зможете зробити закупівлю ще більш конкурентною.

Документи подані скаржником

14 червня 2019 15:30
Інструкція IDIS 7500

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-14-001373-b.c2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "Медична техніка", Код ЄДРПОУ:35625260
Дата подання: 25 червня 2019 17:21
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Встановлення Замовником дискримінаційних вимог до медико-технічних характеристик предмета закупівлі унеможливлює подання тендерної пропозиції Суб'єктом оскарження у відповідній процедурі. Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги, «прописані» під одного учасника, що штучно обмежують коло учасників. Наявність планшетного ПК в комплекті постачання унеможливлює участь в торгах інших постачальників медичного обладнання (оскільки планшетний ПК не є медичним обладнанням), крім тих, з якими, можливо, Замовник має «домовленості про «нестандартну» комплектність. Відповідні дії Замовника створюють умови для недобросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Для забезпечення основних принципів здійснення процедури публічних закупівель, викладених у статті 3 Закону, зокрема, «добросовісна конкуренція серед учасників; не дискримінація учасників», законодавство передбачає виділення окремих частин предмета закупівлі лоти чи застосування окремої процедури закупівлі, для дотримання принципу максимальної економії та ефективності, оскільки здійснення закупівлі різних товарів «однією закупівлею» призводить до звуження потенційного кола учасників процедури закупівлі, що своєю чергою призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 липня 2019 20:49
рішення від 01.07.2019 № 8574 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 липня 2019 20:49
рішення від 16.07.2019 № 9540.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 20:32
Номер скарги: UA-2019-06-14-001373-b.a3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", Код ЄДРПОУ:42328579
Дата подання: 26 червня 2019 21:28
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником встановлені дискримінаційні вимоги до медико-технічних характеристик предмета закупівлі, кола осіб, додаткового фінансового навантаження в частині надання безоплатних послуг унеможливлює подання тендерної пропозиції Суб’єктом оскарження у відповідній процедурі. Тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги, «прописані» під одного учасника, що штучно обмежують коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 липня 2019 19:36
Рішення від 01.07.2019 № 8556 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 01 липня 2019 19:35
рішення від 16.07.2019 № 9539.pdf
Дата публікації: 19 липня 2019 20:36

Документи подані скаржником

25 червня 2019 17:21
Інструкція МДК IDIS 7500

Документи подані скаржником

26 червня 2019 21:28
скарга АМК (одесса)2
26 червня 2019 21:28
сплата АМК (одесса)2
26 червня 2019 21:31
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 липня 2019 17:25
Коментар щодо відміни: відповідно до п. 1 статті 31 «Відміна замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися», а саме: 1. відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; 2. порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого України «Про публічні закупівлі».
Документи:
30 липня 2019 17:25
Електронний підпис
30 липня 2019 17:24
Протокол № 28.pdf