Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень
Очікувана вартість
467 200,00 UAH
UA-2019-06-14-001313-b e1108e2b39f64bac9edf5110b70feec4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Рогожнікова

+380935409033 kz_dgp_dor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03562537
Місцезнаходження: 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, вул.Гаванська, 15
Контактна особа: Надія Рогожнікова
+380935409033
kz_dgp_dor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Згідно ст.35, ч.2, п.5 - потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов'язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 12:50
Оскарження наміру укласти договір: 25 червня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49127, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Гаванська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

14 червня 2019 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000023 ● eaad41aa32dc47e6b79e11926c703248
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019 14:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.11.2019 № 191
Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

19 UA-2019-06-14-001313-b 14.06.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 03562537). інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-27 12:33:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-001313-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель при проведенні переговорної процедури замовником у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (п. 14) не зазначено обґрунтування застосування переговорної процедури (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі), а вказано лише посилання на пункт 5 частини 2 статті 35 Закону №922: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Таким чином, в порушення частини 3 статті 35 Закону № 922 відсутнє обґрунтування застосування переговорної процедури (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі), а вказано лише умову застосування переговорної процедури.
Поясніть причину застосування переговорної процедури без обґрунтування (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-02 10:31:54

Пояснення

Стосовно порушеного питання щодо обґрунтування застосування переговорної процедури: « Згідно ст..35, ч.2, п.5 - потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо зміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням», повідомляємо наступне.
Комунальний заклад "Дніпропетровський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради" в грудні 2018 року провів процедуру відкритих торгів на закупівлю Послуг їдалень - ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень, очікуваною вартістю 14 340 594,42 грн. з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-14-003588-c.
Згідно оголошення та вимогам, затверджених Замовником тендерної документації, місце поставки послуги: Україна, 49127, м. Дніпро, вул. Гаванська,15.
Строк поставки: до 31 грудня 2019 р.
Проектом договору (пункт 6.3.3.) передбачено, що комплексне харчування підопічним надається через приміщення харчоблоку Замовника.
Пунктом 6.1.3. проекту договору на Замовника покладений обов’язок передати Виконавцю в строкове безоплатне користування нерухоме майно, технологічне обладнання, кухонний інвентар, посуд та твердий інвентар (приміщення харчоблоку), необхідного для забезпечення виконання умов Договору у відповідності до рішення Дніпропетровської обласної ради від 22.06.2018 року № 343 – 13/ VII та доповнення від 19 жовтня 2018 року № 389 – 14 /VII.
За результатами відкритих торгів з переможцем ТОВ "МІКА ГРУП" укладено Договір про закупівлю послуг за державні кошти № 12 від 06.03.2019 р., предметом якого є надання послуг їдалень.
На виконання п. 6.1.3. договору № 12 від 06.03.2019 між Замовником і Виконавцем укладені Договір від 06.03.2019 р. строкового безоплатного користування нерухомим майном, що належить до спільної власності територіальних громад Дніпропетровської області та Договір від 06.03.2019 р. строкового безоплатного користування технологічним обладнанням, кухонним інвентарем, посудом та твердим інвентарем ( далі – матеріальні цінності).
Нерухоме майно та матеріальні цінності передані Замовником Виконавцю згідно актів приймання-передачі від 06.03.2019 р.




В червні 2019 року на харчування підопічних закладу були виділені додаткові кошти в сумі 467200,00 грн, у зв’язку з чим, у Замовника виникла потреба провести додатково переговорну процедуру закупівлю послуг їдалень.
Копія довідки про зміни до кошторису на 2019 рік додається.
При визначенні процедури закупівлі тендерним комітетом пансіонату було враховано місце поставки та строк надання послуг.
Укладено Договір № 29 від 01.07.2019 р між КЗ « Дніпропетровський геріатричний пансіонат» ДОР» (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «МІКА - ГРУП» ( Виконавець).
При додатковій закупівлі повністю співпадає місце та строк надання послуг їдалень за договором № 12 від 06.03.2019 р., а саме:приміщення харчоблоку Замовника за адресою: 49127, м. Дніпро, вул. Гаванська, 15. строк до 31.12.2019 р.
Послуги за додатковою закупівлею послуги їдалень надавалися через приміщення харчоблоку Замовника протягом липня – серпня поточного року і згідно з Договорами про строкове безоплатне користування нерухомим майном, матеріальними цінностями використовувалися Виконавцем послуг - ТОВ «МІКА - ГРУП».
Копія довідки про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2019 рік додається.
У зв’язку з вище наведеним, умовами Договору № 29 додаткової закупівлі, предметом Договору є послуги їдалень код 55510000 – 8. Термін виконання послуг з 01.07.2019 р. по 31.12.2019 р.
Слід звернути увагу, що надання послуги їдалень - комплексне харчування підопічних через приміщення харчоблоку Замовника - іншим, окрім ТОВ «МІКА - ГРУП», виконавцем технічно неможливим, оскільки відсутня окрема матеріально-технічна база, яка необхідна для надання послуги.
Для упередження виникнення проблем технічного характеру, які пов'язані з експлуатацією та обслуговуванням технологічного обладнання, кухонного інвентарю, виробничих приміщень харчоблоку для надання послуг їдалень, заміна виконавця послуги їдалень на додатково виділені кошти для закупівлі даної послуги не є можливої.
Документи, що підтверджують вище наведене, та пояснення обґрунтовують обрання Замовником переговорної процедури для закупівлі послуг їдалень:
Договір від 06.03.2019 р. строкового безоплатного користування нерухомим майном.
Акт приймання - передачі нерухомого майна від 06.03.2019 р.
Договір від 06.03.2019 р. строкового безоплатного користування, технологічним обладнанням, кухонним інвентарем, посудом та твердим інвентарем.
Акт приймання - передачі матеріальних цінностей від 06.03.2019 р.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет, у відповідності до ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», прийняв рішення застосувати під час проведення закупівлі послуг їдалень на очікувану вартістю 467200,00 грн., як виняток, переговорну процедуру.
Замовник зазначив в графі «обґрунтування»: cт. 35, п 5. Потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами.
Під час застосування переговорної процедури Замовник не посилався на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, у зв’язку з тим, що в системі prozorro.gov.ua розміщений договір № 12 від 06.03.2019 р. Доступ є вільним, і обставини, які прийняв до уваги Замовник – забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами - можна перевірити шляхом ознайомлення з текстом договору № 12 від 06.03.2019 та № 29 від 01.07.2019.
Примітка: 1. Копія довідки про зміни до кошторису на 2019 рік на 1 арк.
2. Копія довідки про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2019 рік на 1 арк.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП"
#37620175
Переможець 467 200,00
UAH
14 червня 2019 12:50

Документи

14 червня 2019 12:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 червня 2019 12:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП"
#37620175
467 200,00
UAH
Документи

Документи

14 червня 2019 12:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 07:43
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 08:26
дод уг питание.PDF зміни до договору
03 грудня 2019 08:25
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 15:39
догов 29.PDF зміни до договору
02 липня 2019 15:38
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2019 09:28
догов 29.PDF зміни до договору
02 липня 2019 09:27
Електронний підпис укладений
01 липня 2019 10:37
догов 29.PDF укладений
01 липня 2019 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): термін виконання послуги
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): період виконання послуг
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 29
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 465 837,80
UAH