Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Дніпропетровський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 03562537 |
Місцезнаходження: | 49127, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, вул.Гаванська, 15 |
Контактна особа: |
Надія Рогожнікова +380935409033 kz_dgp_dor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 12:50 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 червня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
14 червня 2019 11:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-18-000023 ● eaad41aa32dc47e6b79e11926c703248
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 14:43 |
15.11.2019 № 191
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2019-06-14-001313-b 14.06.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровський геріатричний пансіонат» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 03562537). інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-27 12:33:25
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-001313-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Моніторингом установлено, що відповідно до інформації, викладеної в системі електронних закупівель при проведенні переговорної процедури замовником у повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури (п. 14) не зазначено обґрунтування застосування переговорної процедури (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі), а вказано лише посилання на пункт 5 частини 2 статті 35 Закону №922: потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Таким чином, в порушення частини 3 статті 35 Закону № 922 відсутнє обґрунтування застосування переговорної процедури (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі), а вказано лише умову застосування переговорної процедури.
Поясніть причину застосування переговорної процедури без обґрунтування (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-12-02 10:31:54
Пояснення
Стосовно порушеного питання щодо обґрунтування застосування переговорної процедури: « Згідно ст..35, ч.2, п.5 - потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо зміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням», повідомляємо наступне.
Комунальний заклад "Дніпропетровський геріатричний пансіонат" Дніпропетровської обласної ради" в грудні 2018 року провів процедуру відкритих торгів на закупівлю Послуг їдалень - ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень, очікуваною вартістю 14 340 594,42 грн. з ПДВ. Ідентифікатор закупівлі UA-2018-12-14-003588-c.
Згідно оголошення та вимогам, затверджених Замовником тендерної документації, місце поставки послуги: Україна, 49127, м. Дніпро, вул. Гаванська,15.
Строк поставки: до 31 грудня 2019 р.
Проектом договору (пункт 6.3.3.) передбачено, що комплексне харчування підопічним надається через приміщення харчоблоку Замовника.
Пунктом 6.1.3. проекту договору на Замовника покладений обов’язок передати Виконавцю в строкове безоплатне користування нерухоме майно, технологічне обладнання, кухонний інвентар, посуд та твердий інвентар (приміщення харчоблоку), необхідного для забезпечення виконання умов Договору у відповідності до рішення Дніпропетровської обласної ради від 22.06.2018 року № 343 – 13/ VII та доповнення від 19 жовтня 2018 року № 389 – 14 /VII.
За результатами відкритих торгів з переможцем ТОВ "МІКА ГРУП" укладено Договір про закупівлю послуг за державні кошти № 12 від 06.03.2019 р., предметом якого є надання послуг їдалень.
На виконання п. 6.1.3. договору № 12 від 06.03.2019 між Замовником і Виконавцем укладені Договір від 06.03.2019 р. строкового безоплатного користування нерухомим майном, що належить до спільної власності територіальних громад Дніпропетровської області та Договір від 06.03.2019 р. строкового безоплатного користування технологічним обладнанням, кухонним інвентарем, посудом та твердим інвентарем ( далі – матеріальні цінності).
Нерухоме майно та матеріальні цінності передані Замовником Виконавцю згідно актів приймання-передачі від 06.03.2019 р.
В червні 2019 року на харчування підопічних закладу були виділені додаткові кошти в сумі 467200,00 грн, у зв’язку з чим, у Замовника виникла потреба провести додатково переговорну процедуру закупівлю послуг їдалень.
Копія довідки про зміни до кошторису на 2019 рік додається.
При визначенні процедури закупівлі тендерним комітетом пансіонату було враховано місце поставки та строк надання послуг.
Укладено Договір № 29 від 01.07.2019 р між КЗ « Дніпропетровський геріатричний пансіонат» ДОР» (Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю «МІКА - ГРУП» ( Виконавець).
При додатковій закупівлі повністю співпадає місце та строк надання послуг їдалень за договором № 12 від 06.03.2019 р., а саме:приміщення харчоблоку Замовника за адресою: 49127, м. Дніпро, вул. Гаванська, 15. строк до 31.12.2019 р.
Послуги за додатковою закупівлею послуги їдалень надавалися через приміщення харчоблоку Замовника протягом липня – серпня поточного року і згідно з Договорами про строкове безоплатне користування нерухомим майном, матеріальними цінностями використовувалися Виконавцем послуг - ТОВ «МІКА - ГРУП».
Копія довідки про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2019 рік додається.
У зв’язку з вище наведеним, умовами Договору № 29 додаткової закупівлі, предметом Договору є послуги їдалень код 55510000 – 8. Термін виконання послуг з 01.07.2019 р. по 31.12.2019 р.
Слід звернути увагу, що надання послуги їдалень - комплексне харчування підопічних через приміщення харчоблоку Замовника - іншим, окрім ТОВ «МІКА - ГРУП», виконавцем технічно неможливим, оскільки відсутня окрема матеріально-технічна база, яка необхідна для надання послуги.
Для упередження виникнення проблем технічного характеру, які пов'язані з експлуатацією та обслуговуванням технологічного обладнання, кухонного інвентарю, виробничих приміщень харчоблоку для надання послуг їдалень, заміна виконавця послуги їдалень на додатково виділені кошти для закупівлі даної послуги не є можливої.
Документи, що підтверджують вище наведене, та пояснення обґрунтовують обрання Замовником переговорної процедури для закупівлі послуг їдалень:
Договір від 06.03.2019 р. строкового безоплатного користування нерухомим майном.
Акт приймання - передачі нерухомого майна від 06.03.2019 р.
Договір від 06.03.2019 р. строкового безоплатного користування, технологічним обладнанням, кухонним інвентарем, посудом та твердим інвентарем.
Акт приймання - передачі матеріальних цінностей від 06.03.2019 р.
Враховуючи вищевикладене, тендерний комітет, у відповідності до ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», прийняв рішення застосувати під час проведення закупівлі послуг їдалень на очікувану вартістю 467200,00 грн., як виняток, переговорну процедуру.
Замовник зазначив в графі «обґрунтування»: cт. 35, п 5. Потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами.
Під час застосування переговорної процедури Замовник не посилався на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі, у зв’язку з тим, що в системі prozorro.gov.ua розміщений договір № 12 від 06.03.2019 р. Доступ є вільним, і обставини, які прийняв до уваги Замовник – забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами - можна перевірити шляхом ознайомлення з текстом договору № 12 від 06.03.2019 та № 29 від 01.07.2019.
Примітка: 1. Копія довідки про зміни до кошторису на 2019 рік на 1 арк.
2. Копія довідки про зміни до плану асигнувань загального фонду бюджету на 2019 рік на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП" #37620175 |
Переможець |
467 200,00
UAH
|
14 червня 2019 12:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2019 07:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2019 08:26
|
дод уг питание.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2019 08:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2019 15:39
|
догов 29.PDF | зміни до договору |
02 липня 2019 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2019 09:28
|
догов 29.PDF | зміни до договору |
02 липня 2019 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2019 10:37
|
догов 29.PDF | укладений |
01 липня 2019 10:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | термін виконання послуги |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 29 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | період виконання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 29 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |