Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) персональний комп’ютер учителя (ноутбук) для Нової української школи
Очікувана вартість
475 797,00 UAH
UA-2019-06-14-000966-b 593576dc874b40609767430ef13d9683
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Прилуцька Олена Вікторівна

380474432128 Viddil_osviti_umr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147121
Вебсайт: http://um-osvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Костельна, 12
Контактна особа: Прилуцька Олена Вікторівна
380474432128
Viddil_osviti_umr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 22 червня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 03 липня 2019 12:07
Очікувана вартість: 475 797,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 378,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штуки
ДК 021:2015 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) персональний комп’ютер учителя (ноутбук) для Нової української школи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, навчальні заклади відділу освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату товару (далі - накладна). Оплата проводиться в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.Моментом здійснення поставки товарів Учасника є їх отримання Замовником з відповідною відміткою в супроводжувальній первинній обліково-видатковій документації Джерело фінансування - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної середньої осіти "Нова українська школа" співфінансування 70/30 Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 червня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 16:09
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
20 червня 2019 16:07
додаток 3 н.р..docx
20 червня 2019 16:06
TD_ноутбук НУШ н.р..docx
14 червня 2019 11:19
додаток 5.docx
14 червня 2019 11:19
додаток 6.docx
14 червня 2019 11:19
додаток 1.docx
14 червня 2019 11:19
додаток 7.docx
14 червня 2019 11:19
додаток 4.docx
14 червня 2019 11:19
додаток 8.docx
14 червня 2019 11:19
додаток 2.docx
14 червня 2019 11:18
проект договору.doc
20 червня 2019 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 червня 2019 16:09
ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx
20 червня 2019 16:07
додаток 3 н.р..docx
14 червня 2019 11:19
додаток 3.docx
20 червня 2019 16:06
TD_ноутбук НУШ н.р..docx
14 червня 2019 11:21
TD_ноутбук НУШ.docx
14 червня 2019 11:19
додаток 5.docx
14 червня 2019 11:19
додаток 6.docx
14 червня 2019 11:19
додаток 1.docx
14 червня 2019 11:19
додаток 7.docx
14 червня 2019 11:19
додаток 4.docx
14 червня 2019 11:19
додаток 8.docx
14 червня 2019 11:19
додаток 2.docx
14 червня 2019 11:18
проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 18 червня 2019 10:23
Дата відповіді: 18 червня 2019 11:45
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює Постачальник.
Документація
Дата подання: 18 червня 2019 10:24
Дата відповіді: 18 червня 2019 16:12
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати Авторизаційний лист наданий виробником комп’ютерів (ноутбуків), виробником або офіційним дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення.
Відповідно до Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: Операційна система Windows 10 professional попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом;
Замовник залишає за собою право звернутись за перевіркою автентичності ліцензій на операційну систему до представників компанії виробника.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 червня 2019 10:53
Дата відповіді: 18 червня 2019 11:41
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „або еквівалент”.
2.Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-14-000966-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС", Код ЄДРПОУ:42647754
Дата подання: 19 червня 2019 10:35
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Відповідно до п.3.6. Розділу 3 Тендерної документації учасник (Постачальник) повинен вказати в таблиці відповідності електронне посилання на сайт спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення, що містить підтвердження характеристик, що вимагаються в технічному завданні. У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється. Проте, в технічному завданні відсутній опис характеристик спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення.
Вимагаємо внести відповідні зміни до вимог тендерної документації за для повного їх виконання учасниками, або прибрати відповідну вимогу як таку, що унеможливлює підтвердження технічних характеристик.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2019 15:52
Відповідно до вимоги будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-06-14-000966-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС", Код ЄДРПОУ:42647754
Дата подання: 19 червня 2019 10:37
дискримінаційні вимоги тендерної документації
Відповідно до п.3.6. Розділу 3 Тендерної документації учасник повинен надати авторизаційний лист наданий виробником комп’ютерів (ноутбуків), виробником або офіційним дистриб’ютором спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Тендерна документація не містить вимог і опису щодо спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Тому, дана вимога є дискримінаційною та такою, яку неможливо виконати. Вимагаємо внести відповідні зміни до вимог тендерної документації за для повного їх виконання учасниками, або прибрати відповідну вимогу як таку, що унеможливлює підтвердження технічних характеристик.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2019 15:52
Відповідно до вимоги будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-06-14-000966-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС", Код ЄДРПОУ:42647754
Дата подання: 19 червня 2019 10:45
Порушення основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Відповідно до п.3.6. Розділу 3 Тендерної документації учасник повинен надати лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»).
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 №704 (далі – Наказ) засоби навчання та навчальне обладнання, що поставляються та використовуються у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів, повинні мати на момент поставки висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або технічний паспорт на виріб, та/або декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів. Надання/обов'язкового отримання Свідоцтва відповідності педагогічним вимогам (далі – Свідоцтво) або грифу МОН України (далі – Гриф) Наказом не передбачено.
Доводимо до вашого відому, що порядок надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України (далі – Порядок), затверджений Наказом МОН від 17.06.2008 року №537. Крім того, отримання відповідного Свідоцтва чи Грифу є добровільним, а не обов’язковим. Жодним актом чинного законодавства України не передбачено обов’язкової наявності документа «Свідоцтво відповідності педагогічним вимогам».
Відповідно до п.2.3. Порядку, для одержання грифа МОН або Свідоцтва, автор, видавництво, або інші суб'єкти підприємницької діяльності, що мають виключні права на використання товару, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту модернізації змісту освіти.
Тому, включивши дану вимогу, ви як Замовник, звужуєте конкуренцію та коло можливих постачальників, порушивши при цьому один з основних принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Вимагаємо прибрати дану вимогу, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2019 15:51
Відповідно до вимоги будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-06-14-000966-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС", Код ЄДРПОУ:42647754
Дата подання: 19 червня 2019 10:46
Опис необхідних робіт при монтажі обладнання
Відповідно до п.3.6. Розділу 3 Тендерної документації
доставка, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює Постачальник. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації із повним описом необхідних робіт по монтажу, підключенню і введенню в експлуатацію ноутбуків, оскільки дана інформація впливає на формування остаточної ціни пропозиції. Вимагаємо надати інформацію про наявні інтернет-мережі, кількість розеток, наявність точок доступу Wi-Fi по кожній школі, у разі їх відсутності надати інформацію про необхідну кількість (довжину) кабелів та кількість розеток, яку необхідно змонтувати, інформацію про наявні комунікаційні пристрої та їх розміщення, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. У разі, якщо дані роботи проводити не потрібно – вимагаємо прибрати вищезгадану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2019 15:51
Відповідно до вимоги будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-06-14-000966-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС", Код ЄДРПОУ:42647754
Дата подання: 19 червня 2019 10:48
Усунення невідповідностей вимог тендерної документації
Відповідно до п.3.6. Розділу 3 Тендерної документації учасник повинен надати гарантійний лист про надання гарантії на все обладнання строком не менше 12 місяців. Проте, п.6.4. Розділу 6 тендерної документації передбачає істотні умови договору, які обов’язково включаються до договору при його підписанні, де вказано, що
предмет закупівлі повинен мати гарантійний термін не менше 24 місяців з дати придбання його замовником та включати безкоштовну заміну вузлів, які вийшли з ладу з вини виробника. Просимо визначитись із гарантійним терміном експлуатації обладнання і вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2019 15:51
Відповідно до вимоги будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-06-14-000966-b.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС", Код ЄДРПОУ:42647754
Дата подання: 19 червня 2019 11:21
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати ДОКУМЕНТАЛЬНЕ підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, визначених ст. 17 Закону, а саме:

Інформація в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником, не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону).

Інформація в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура (п. 8 ч. 1 ст. 17 Закону).

Інформація в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про те, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (п. 9 ч. 1 ст. 17 Закону).

Дана інформація міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а Замовник може самостійно перевірити дану інформацію. Вимагаємо усунути порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а саме частини третьої ст. 17 Закону (Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним), шляхом внесення відповідних змін.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 червня 2019 15:50
Відповідно до вимоги будуть внесені зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 липня 2019 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про 460 800,00
UAH з ПДВ
460 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 470 780,00
UAH з ПДВ
470 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 липня 2019 23:34
Електронний підпис
01 липня 2019 23:33
21. Специфікація.pdf
01 липня 2019 23:33
19. Сертифікати.pdf
01 липня 2019 23:32
18. Екологічні заходи.pdf
01 липня 2019 23:32
5. Довідки ст 17.pdf
01 липня 2019 23:32
3. Стаття 16.pdf

Публічні документи

27 червня 2019 23:29
стаття 17.pdf
27 червня 2019 23:29
захист довкілля.pdf
27 червня 2019 23:29
Згода на обробку даних.pdf
27 червня 2019 23:29
Про роботу без печатки.pdf
27 червня 2019 23:29
Право підпису.pdf
27 червня 2019 23:29
Лист стаття 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Бі-Про

ФОП Cкуловатов Олександр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 460 800,00
UAH з ПДВ
08 липня 2019 14:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 липня 2019 14:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
460 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2020 17:32
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 14:29
договір 28.pdf укладений
22 липня 2019 14:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 460 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 76 800,00 UAH)