Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт учбового корпусу РІВНЕНСЬКОГО ЛІЦЕЮ РІВНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЮБОМЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ по вулиці Шкільній, 1, в селі Рівне Любомльського району Волинської області. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код ДК 021-2015: 45453000-7- капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
8 337 875,00 UAH
UA-2019-06-14-000965-c 44360ec6e06d4da5b8bc64224c7264fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Даниш Наталія Петрівна

+380992303570 rivne_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Рівненської сільської ради Любомльського району Волинської області
Код ЄДРПОУ: 42316102
Місцезнаходження: 44310, Україна , Волинська обл., ЗАБУЖЖЯ, вул. Центральна, буд. 29
Контактна особа: Даниш Наталія Петрівна
+380992303570
rivne_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 18:34
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2019 00:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 11:43
Очікувана вартість: 8 337 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт учбового корпусу РІВНЕНСЬКОГО ЛІЦЕЮ РІВНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЮБОМЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ по вулиці Шкільній, 1, в селі Рівне Любомльського району Волинської області, (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) ; (код ДК 021-2015: 45453000-7- капітальний ремонт і реставрація). Ця закупівля здійснюється на умовах співфінансування: загальна сума закупівлі становить: 8 337 875,00 грн., з них: 400 000,00 грн. з коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (згідно розпорядження КМУ від 23.01.2019 року № 39-р, 7 937 875,00 грн.-коштів з місцевого бюджету.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44332, Україна, Волинська область, РІВНЕНСЬКА/С.РІВНЕ, вулиця Шкільна, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 січня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 19:17
Тендерна документація роботи.docx
14 червня 2019 19:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 19:17
Тендерна документація роботи.docx
14 червня 2019 19:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 18:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Подання та розкриття тендерної пропозиції
Дата подання: 19 червня 2019 15:09
Дата відповіді: 19 червня 2019 16:34
Добрий день! Прошу уточнити у тендерній документації строк подання пропозицій. Розділ ІV. Подання та розкриття тендерної пропозиції пунтк 1 сторінка14: вказано до 23 червня 2019року, що суперечить тому, що показує на сайті: до 30 червня 2019року
Відповідь: строк подання пропозиції до 30 червня 2019 року

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-06-14-000965-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне підприємство " Дім Фасадів ", Код ЄДРПОУ:40640521
Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем процедури публічної закупівлі UA-2019-06-14-000965-c ТзОВ «Будівельник»
- Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем процедури публічної закупівлі UA-2019-06-14-000965-c «Капітальний ремонт учбового корпусу РІВНЕНСЬКОГО ЛІЦЕЮ РІВНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЮБОМЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ по вулиці Шкільній, 1, в селі Рівне Любомльського району Волинської області. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код ДК 021-2015: 45453000-7- капітальний ремонт і реставрація)» Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник» та про намір укласти договір із переможцем, оформлене Протоколом засідання уповноваженої особи – Даниш Наталії Петрівни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель відділу освіти Рівненської сільської ради щодо розгляду пропозицій та визначення переможця № 84 від 08.07.2019 р.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 12 липня 2019 16:06
Причина: Не весь текст завантажився
Номер вимоги: UA-2019-06-14-000965-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство " Дім Фасадів ", Код ЄДРПОУ:40640521
Дата подання: 12 липня 2019 16:12
Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем процедури публічної закупівлі UA-2019-06-14-000965-c ТзОВ «Будівельник»
- Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем процедури публічної закупівлі UA-2019-06-14-000965-c «Капітальний ремонт учбового корпусу РІВНЕНСЬКОГО ЛІЦЕЮ РІВНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЮБОМЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ по вулиці Шкільній, 1, в селі Рівне Любомльського району Волинської області. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код ДК 021-2015: 45453000-7- капітальний ремонт і реставрація)» Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник» та про намір укласти договір із переможцем, оформлене Протоколом засідання уповноваженої особи – Даниш Наталії Петрівни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель відділу освіти Рівненської сільської ради щодо розгляду пропозицій та визначення переможця № 84 від 08.07.2019 р.
Текст вимоги знаходиться в прикріпленому файлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 липня 2019 16:12


Відповідь на вимогу
№ б/н від 12 липня 2019 року

Предмет закупівлі: роботи: Капітальний ремонт учбового корпусу РІВНЕНСЬКОГО ЛІЦЕЮ РІВНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЮБОМЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ по вулиці Шкільній, 1, в селі Рівне Любомльського району Волинської області. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код ДК 021-2015: 45453000-7- капітальний ремонт і реставрація).
№ закупівлі у ЦБД: UA-2019-06-14-000965-c.
Замовник: відділ освіти Рівненської сільської ради Любомльського району, Волинської області, Код ЄДРПОУ 42316102.
Особа, що звертається з вимогою: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДІМ ФАСАДІВ», код ЄДРПОУ 40640521, адреса місцезнаходження юридичної особи: 43000, Волинська область, місто Луцьк, вулиця Ківерцівська, 32/5.

Вимога ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДІМ ФАСАДІВ» (далі по тексту – Учасник) № б/н від 12.07.2019 уважно розглянута.
З порушених у ній питань повідомляємо, що у відповідності до абз. 1 ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель; документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Пунктом 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерною документацією є документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Зміст тендерної документації повинен відповідати вимогам частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
У відповідності до п. 1 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Тендерна документація із закупівлі за предметом «Капітальний ремонт учбового корпусу РІВНЕНСЬКОГО ЛІЦЕЮ РІВНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЮБОМЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ по вулиці Шкільній, 1, в селі Рівне Любомльського району Волинської області. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код ДК 021-2015: 45453000-7- капітальний ремонт і реставрація) була затверджена протоколом рішення уповноваженої особи Замовника (протокол № 79 від 14 червня 2019 року), (далі – Тендерна документація), містить розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Згідно з пп. 1 п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження нижченаведених файлів із, зокрема, інформацією, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі.
Таким чином, вищевказаною умовою Тендерної документації Замовник визначив, що обов’язковим для учасників процедури закупівлі є подання інформації про відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, складеної не на власний розсуд учасників, а саме за формою, наведеною у Тендерній документації.
У складі тендерної пропозиції Учасника «ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК», подані всі передбачені Тендерною документацією документи, які підтверджують відповідність цієї тендерної пропозиції вимогам ( в тому числі, наявність обладнання та матеріально-технічної бази), встановленим Замовником, та є документом, який обґрунтовано юридично підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника «ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі.
Копія чинної ліцензії Учасника-переможця (з усіма наявними додатками) на провадження ним господарської діяльності у будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, що була приєднана до тендерної пропозиції, надає йому право на здійснення робіт, передбачених тендерною документацією. В свою чергу, Ваше твердження про протилежне, є безпідставним, оскільки лист від 10.06.2019 року за вих..№69 , за своєю суттю є супровідним листом до доданої до нього інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, і не може розглядатися окремо, без додатку до нього. У свою чергу, додаток до даного листа відповідає формі відповідної інформації, встановленій Тендерною документацією, з підстав, викладених вище.
У відповідності до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Аналогічний припис міститься і у п. 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації. Однак, у нас, як у Замовника, відсутні будь-які підстави для відхилення пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК», Код ЄДРПОУ 13361478.
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», не надає замовникам жодних дискреційних повноважень щодо оцінки підстав для відхилення тендерних пропозицій у світлі можливості відхилення чи залишення їх чинними.
Дана норма Закону є нормою-приписом, від положень якої Замовники не можуть відступати.
Ваші посилання на ніби-то існування підстав для відхилення пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК», Код ЄДРПОУ 13361478, на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставними, оскільки, вказані вами у Вимозі від 12 липня 2019 року зауваження, не містять суттєвих підстав для відхилення пропозиції учасника - переможця, яка визначена системою найбільш економічно вигідною.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі», є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Згідно з п. 3 розділу V Тендерної документації наявність у тендерній пропозиції учасника формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення його пропозиції. При цьому, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме: відсутність печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Таким чином, перелік формальних (несуттєвих) помилок, які допускаються у тендерній пропозиції учасників і не мають наслідком їх відхилення, є вичерпним.
Повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення Тендерної документації.
Саме тому Замовник правомірно очікує, що ці умови будуть виконані Учасниками у точній відповідності з умовами Тендерної документації та у повному обсязі.
Вимога за пп. 1 п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлена для всіх учасників даної процедури закупівлі, а не лише для ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК», Код ЄДРПОУ 13361478, і при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИКА», Код ЄДРПОУ 13361478, Замовником повністю дотриманий принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, встановлений приписами ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним вище, рішення Замовника про визначення переможцем відкритих торгів учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНИК», Код ЄДРПОУ 13361478, оформлене протоколом засідання рішення уповноваженої особи №84 від 08 липня 2019 року є послідовним, прийнятим у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».

Текст відповіді на вимогу ПП "Дім Фасадів" знаходиться в прикріпленому файлі.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Документи

17 липня 2019 16:12
Відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-06-14-000965-c.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Приватне підприємство " Дім Фасадів ", Код ЄДРПОУ:40640521
Дата подання: 17 липня 2019 19:07
Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем процедури та намір укласти договір публічної закупівлі UA-2019-06-14-000965-c ТзОВ «Будівельник»
1. Прийняти до розгляду скаргу Приватного підприємства «Дім Фасадів». 2. Зобов’язати Замовника - Відділ освіти Рівненської сільської ради Любомльського району Волинської області: - Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем процедури публічної закупівлі UA-2019-06-14-000965-c «Капітальний ремонт учбового корпусу РІВНЕНСЬКОГО ЛІЦЕЮ РІВНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЮБОМЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ по вулиці Шкільній, 1, в селі Рівне Любомльського району Волинської області. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код ДК 021-2015: 45453000-7- капітальний ремонт і реставрація)» Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник» та про намір укласти договір із переможцем, оформлене Протоколом засідання уповноваженої особи – Даниш Наталії Петрівни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель відділу освіти Рівненської сільської ради щодо розгляду пропозицій та визначення переможця № 84 від 08.07.2019 р. - Вжити заходів для усунення відповідних порушень або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 липня 2019 20:08
рішення від 22.07.2019 № 9807 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 липня 2019 20:08
рішення від 05.08.2019 № 10660 .pdf
Дата публікації: 08 серпня 2019 21:52
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовника рішення Замовника про визначення переможцем процедури публічної закупівлі UA-2019-06-14-000965-c «Капітальний ремонт учбового корпусу РІВНЕНСЬКОГО ЛІЦЕЮ РІВНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЮБОМЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ по вулиці Шкільній, 1, в селі Рівне Любомльського району Волинської області. (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (код ДК 021-2015: 45453000-7- капітальний ремонт і реставрація)» Товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельник» та про намір укласти договір із переможцем, оформлене Протоколом засідання уповноваженої особи – Даниш Наталії Петрівни, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель відділу освіти Рівненської сільської ради щодо розгляду пропозицій та визначення переможця № 84 від 08.07.2019 р.
Дата виконання рішення замовником: 19 вересня 2019 09:16
Номер скарги: UA-2019-06-14-000965-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Приватне підприємство " Дім Фасадів ", Код ЄДРПОУ:40640521
Дата подання: 21 серпня 2019 17:56
Рішення Замовника, оформлене Протоколом від 12.08.2019 р. № 108 про відхилення тендерної пропозиції ПП "ДІМ ФАСАДІВ"
1. Прийняти до розгляду скаргу Приватного підприємства «Дім Фасадів». 2. Зобов’язати Замовника - Відділ освіти Рівненської сільської ради Любомльського району Волинської області: - Скасувати рішення Замовника, оформлене Протоколом від 12.08.2019 р. № 108 засідання уповноваженої особи відділу освіти Рівненської сільської ради Любомльського району Волинської області про відхилення тендерної пропозиції учасника у процедурі відкритих торгів на закупівлю робіт, Номер у ЦБД UA-2019-06-14-000965-с, «Капітальний ремонт учбового корпусу «РІВНЕНСЬКОГО ЛІЦЕЮ РІВНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛЮБОМЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ» по вулиці Шкільна,1 в селі Рівне Любомльського району Волинської області, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). - Скасувати рішення Замовника, оформлене Протоколом від 12.08.2019 р. № 109 засідання уповноваженої особи відділу освіти Рівненської сільської ради Любомльського району Волинської області щодо розгляду пропозиції та визначення переможця. - Зобов’язати Замовника усунути порушення або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 серпня 2019 01:01
рішення від 23.08.2019 № 11786.pdf
Дата публікації: 24 серпня 2019 01:01
рішення від 11.09.2019 № 12778.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2019 00:11

Документи подані скаржником

17 липня 2019 18:49
Скарга.pdf

Документи подані замовником

29 липня 2019 14:31
пояснення.PDF

Документи подані скаржником

21 серпня 2019 17:53
Скарга.pdf

Документи Органу Оскарження

17 вересня 2019 00:11
рішення від 11.09.2019 № 12778.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Будівельник" 7 260 373,70
UAH з ПДВ
6 579 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство " Дім Фасадів " 7 322 779,20
UAH з ПДВ
6 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СМ-Рембуд 7 969 508,23
UAH з ПДВ
6 590 443,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 8 257 561,58
UAH з ПДВ
6 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 липня 2019 17:45
51.imd
11 липня 2019 17:45
Зведений оновлений.PDF
11 липня 2019 17:44
Протокол погодження.PDF
11 липня 2019 17:44
Розрахунок зарплати.PDF
11 липня 2019 11:46
Довідка податкова.PDF
11 липня 2019 11:46
Довідка МВС.PDF
11 липня 2019 11:46
Довідка банкрутство.PDF
18 червня 2019 11:34
Електронний підпис
18 червня 2019 10:04
Тендерна пропозиція.PDF
18 червня 2019 10:04
Статут.PDF
18 червня 2019 10:04
Розрахунок прибутку.PDF
18 червня 2019 10:04
Протокол зборів.PDF
18 червня 2019 10:04
Проект договору.PDF
18 червня 2019 10:04
Паспорт колір.PDF
18 червня 2019 10:04
Локальний кошторис 2-1-2.PDF
18 червня 2019 10:04
Локальний кошторис 2-1-1.PDF
18 червня 2019 10:04
Копія паспорта і кода.PDF
18 червня 2019 10:04
Копія наказу директор.PDF
18 червня 2019 10:04
Копія аналог договора.PDF
18 червня 2019 10:04
Копії трудових книжок.PDF
18 червня 2019 10:04
Календарний графік.PDF
18 червня 2019 10:04
Зведений кошторис.PDF
18 червня 2019 10:04
Договірна ціна.PDF
18 червня 2019 10:04
Відгук.PDF
18 червня 2019 10:04
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
18 червня 2019 10:04
28.imd

Публічні документи

29 червня 2019 17:51
Електронний підпис
29 червня 2019 17:49
Кошториси.rar
29 червня 2019 17:49
Розрах за даними ГП.rar
29 червня 2019 17:49
Технічні специфікації.rar
29 червня 2019 17:49
Кваліфікаційні.rar
29 червня 2019 17:49
Договора оренди 1ч.rar
29 червня 2019 17:49
Договори оренди 2ч.rar
29 червня 2019 17:49
Договірна ціна.rar
29 червня 2019 17:49
Дод№5 Договір.pdf

Публічні документи

29 червня 2019 10:40
Електронний підпис
29 червня 2019 10:39
ліцензія _оригінал_.PDF
29 червня 2019 10:39
статут копія.PDF
29 червня 2019 10:39
протокол до статуту.PDF
29 червня 2019 10:39
кошторис.PDF
29 червня 2019 10:39
гарантійний лист.PDF
29 червня 2019 10:39
лист-погодження.PDF
29 червня 2019 10:39
виписка з ЄДР.PDF
29 червня 2019 10:39
сканкопія статуту.PDF
29 червня 2019 10:39
тендерна пропозиція.PDF
29 червня 2019 10:39
довідка платника ПДВ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Будівельник"

Приватне підприємство " Дім Фасадів "

ТОВ СМ-Рембуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Будівельник"
#13361478
Рішення скасоване 6 579 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 15:35
ТОВ "Будівельник"
#13361478
Відхилено 6 579 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:00
Приватне підприємство " Дім Фасадів "
#40640521
Відхилено 6 580 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:11
ТОВ СМ-Рембуд
#41120491
Переможець 6 590 443,54
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:17

Документи

13 серпня 2019 16:09
Електронний підпис
13 серпня 2019 16:08
Протокол №108.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СМ-Рембуд
#41120491
6 590 443,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2020 17:29
додаткова угода №5 рівне 18.09.2020.pdf зміни до договору
02 травня 2020 17:29
Електронний підпис укладений
02 травня 2020 17:28
додаткова угода №5 рівне 18.09.2020.pdf зміни до договору
02 травня 2020 17:26
Електронний підпис укладений
02 травня 2020 17:25
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:18
додаткова4 додаток3.pdf зміни до договору
03 березня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 17:46
додаткова 3 Рівне.pdf зміни до договору
02 березня 2020 17:46
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 17:45
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 22:14
Додаткова угода№2.pdf зміни до договору
26 лютого 2020 22:14
Електронний підпис укладений
26 лютого 2020 22:12
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 19:22
Додаток №4.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 19:21
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 19:21
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 19:19
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 19:45
додаток 4.pdf зміни до договору
20 вересня 2019 19:44
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 19:42
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 09:25
Електронний підпис укладений
18 вересня 2019 19:25
договір підряду.pdf укладений
18 вересня 2019 19:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завдяки додатку де зазнчений "План фінансування закупівлі", Замовник і Підрядник зможуть краще взаємодіяти під час проведення робіт.
Номер договору про закупівлю: 22/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 22/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 22/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 22/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 22/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Строк дії договору продовжено до 30 травня 2020 року через документально підтверджені обставини (введення карантину)
Номер договору про закупівлю: 22/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2019 — 30 травня 2020
Сума оплати за договором: 6 590 443,54
UAH (в тому числі ПДВ 1 098 407,26 UAH)