Послуга з поточного ремонту приміщення стоматологічного кабінету будівлі хірургічного корпусу КП "Нікопольська міська лікарня №1" ДОР за адресою Україна, 53210, м. Нікополь, Дніпропетровська обл., вул..50 років НЗФ, буд.2а
Очікувана вартість
199 900,00 UAH
UA-2019-06-14-000938-c 0e325d6f8a2f4440a6ac5af6fa2d4373
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП Комунальне підприємство «Нікопольська міська лікарня №1» Дніпропетровської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 26238302
Місцезнаходження замовника: 53211, Україна, Дніпропетровська обл., Нікополь, вул.50 років НЗФ 2а
Контактна особа замовника: Попужайло Олена Юріївна
+380994778065
ngb1@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2019 16:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 15:07
Очікувана вартість: 199 900,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Закупівля проводиться на нові кошти, виділені рішенням сессії Нікопольської міської ради №85-49/VII від 24.05.2019
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з поточного ремонту приміщення стоматологічного кабінету будівлі хірургічного корпусу КП "Нікопольська міська лікарня №1" ДОР за адресою Україна, 53210, м. Нікополь, Дніпропетровська обл., вул..50 років НЗФ, буд.2а
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53210, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. 50 років НЗФ, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник перераховує Підряднику аванс на придбання матеріалів в розмірі не більше 30% від загальної вартості робіт, а саме: __________________________________________________________ Підрядник в термін до ___________ 2019 року надає звіт за отриманні авансом кошти у вигляді Акта виконаних робіт КБ-2. Остаточна оплата за виконанні роботи проводиться згідно рахунку протягом 10-ти календарних днів після підписання Акту виконаних робіт КБ-2. 3.5. Розрахунки за Договором здійснюються шляхом зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. 3.6. При зміні ціноутворюючих факторів (надання додаткових робіт, зростання вартості матеріалу, устаткування) нові ціни узгоджуються додатково. Про зміну ціни Сторони укладають додаткову угоду до даного Договору. Аванс 10 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

15 червня 2019 08:13
Електронний цифровий підпис
14 червня 2019 17:30
договор стомат.doc
14 червня 2019 17:30
ТД ремонт стомат 2019 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

СТОСОВНО класу відповідальності СС3
Дата подання: 15 червня 2019 17:31
Дата відповіді: 19 червня 2019 15:19
Шановний Замовнику! З чого ви визначили ,що ваш заклад відноситься до класу наслідків СС3? По перше, Клас наслідків надається лише на капремонт, реконструкцію та нове будівництво і його визначає лише проектант при складанні проекту. А згідно Законодавства ( ст. 32 із змінами.внесенеми згідно із законом №5496-VI від 20.11. 2012 р. , в редакції закону №1817-VIIIdsl 17/01/2017 з урахуванням змін ,внесених законом №2059-VIII dsl 23/05/ 2017 р. До тогож згідно постанови КМУ №1107 від 26.10.2011р. №927 від 10.10.2012 ро. № 406 від 07.06. 2017р. ліцензії та дозволи на поточний ремонт та капітальний ремонт класу наслідків СС1 НЕ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАКОНОДАВСТВОМ !!!! Читайте закони.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Стосовно вашого запитання щодо відношення нашого лікувального закладу до класу наслідків СС3: Повідомляємо що відповідно до Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» до категорії класу СС3 відносяться будівлі або споруди визначається відповідно до п. 5.1 чинного ДБН В.1.2-14-2009 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ». До будівель і споруд класу СС3відносяться великі лікарні та інші заклади охорони здоров'я. Клас наслідків (відповідальності) будівлі,або споруди визначається на підставі характеристики можливих наслідків відвідмови будівлі або споруди. ССЗ значні наслідки визначається на підставі можливої небезпеки для здоров'я і життя людей, кількість осіб які постійно перебувають на об’єкті понад 300, які періодично перебувають на об’єкті понад 1000 ,та які перебувають поза об'єктом понад 50000. Враховуючи що тільки кількість працівників нашого закладу складає 564 людини, не включаючи кількість хворих які перебувають в стаціонарі який розрахований для перебування в ньому одночасно 390 пацієнтам наш заклад відноситься до будівель і споруд класу СС3.Ми як замовники не обмежені правом вимагати будь які документи які на нашу думку необхідні для якісного виконання послуги, до того ж дана ліцензія не є унікальною тому ми ніяким чином не обмежуємо права учасників.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГРОПОЛІС ГРУП" 197 547,00
UAH з ПДВ
182 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КРЕАТИВ ПРОЕКТ 187 396,80
UAH з ПДВ
187 396,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2019 11:34
1Цінова пропозиція.pdf
27 червня 2019 11:34
статут.pdf
27 червня 2019 11:34
Справка милиция.pdf
27 червня 2019 11:34
Сертификат Armstrong.pdf
27 червня 2019 11:34
Сертификат (4).pdf
27 червня 2019 11:34
Сертификат (3).pdf
27 червня 2019 11:34
Сертификат (2).pdf
27 червня 2019 11:34
Сертификат (1).pdf
27 червня 2019 11:34
Рішення.pdf
27 червня 2019 11:34
Протокол зборів.pdf
27 червня 2019 11:34
Проект договору.pdf
27 червня 2019 11:34
Паспорт, код директор.pdf
27 червня 2019 11:34
Опис.pdf
27 червня 2019 11:34
Наказ директор.PDF
27 червня 2019 11:34
Ліцензія.pdf
27 червня 2019 11:34
Лист гарантія ремонт.pdf
27 червня 2019 11:34
Календ. график.pdf
27 червня 2019 11:34
Інформаційна довідка.pdf
27 червня 2019 11:34
Довідка про тех.вимоги.pdf
27 червня 2019 11:34
Довідка податкова.pdf
27 червня 2019 11:34
Довідка корупція.pdf
27 червня 2019 11:34
Довідка банк.PDF
27 червня 2019 11:34
Довідка банк 2.pdf
27 червня 2019 11:34
ДЕФЕКТНИЙ АКТ.pdf
27 червня 2019 11:34
Витяг.pdf
27 червня 2019 11:34
Акт обстеження.PDF
27 червня 2019 11:34
r_40_СД_ССР.pdf
27 червня 2019 11:34
r_40_СД_ИВР.pdf
27 червня 2019 11:34
r_35_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
27 червня 2019 11:34
r_35_ДЦ_ДЦ.pdf

Публічні документи

28 червня 2019 14:56
смета.xls
28 червня 2019 14:56
пояснительная.xls
28 червня 2019 14:56
опр.xls
28 червня 2019 14:56
ивр.xls
28 червня 2019 14:56
дц.xls
28 червня 2019 14:56
дц.xls
28 червня 2019 14:56
договір з графіком.PDF
28 червня 2019 14:56
довідки з банків.PDF
28 червня 2019 14:56
Довідки 2ч..PDF
28 червня 2019 14:56
КП та довідки 1ч..PDF
28 червня 2019 14:56
Дозв. док-ція.PDF
28 червня 2019 14:56
статут.PDF
28 червня 2019 14:56
уставные документы.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АГРОПОЛІС ГРУП"
#41657321
Переможець 182 600,00
UAH з ПДВ
04 липня 2019 15:49

Документи

04 липня 2019 15:48
sign.p7s
04 липня 2019 15:46
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 липня 2019 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АГРОПОЛІС ГРУП"
#41657321
182 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 липня 2019 15:48
sign.p7s
04 липня 2019 15:46
Протокол

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 липня 2019 13:16
Договір укладений
17 липня 2019 13:12
sign.p7s зміни до договору
19 липня 2019 14:50
Кошторис к договору 637.125.PDF зміни до договору
19 липня 2019 14:48
Дод.угода к договору 637.125.PDF зміни до договору
19 липня 2019 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з механічною помилкою
Номер договору про закупівлю: 637/125
Договір:
Номер додаткової угоди: 637/125
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку