Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція самопливного каналізаційного колектору по вул. Бузька у м. Очакові, Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
3 254 386,00 UAH
UA-2019-06-14-000918-c 2d6eff490ffc4fe9a3a71e07082b4fcf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мокрицький Петро Іванович

+380512379436 ukbtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Мокрицький Петро Іванович
+380512379436
ukbtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 червня 2019 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 20 червня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 червня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 червня 2019 17:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 14:06
Очікувана вартість: 3 254 386,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 543,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція самопливного каналізаційного колектору по вул. Бузька у м. Очакові, Миколаївської області (Код ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Бузька
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Джерело фінансування - місцевий бюджет (кошти обласного цільового фонду охорони навколишнього природного середовища обласного бюджету). Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 31 грудня поточного року. По закінченні даного терміну невикористанні суми авансу повертаються замовнику протягом п’яти календарних днів, але не пізніше 25 грудня поточного року. Також, аванс може надаватись замовником протягом договірного періоду за умови закриття попередньої суми авансу, у розмірі не більше 30 % залишкової вартості річного обсягу робіт. (Постанова КМУ від 27.12.2001 № 1764). Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Джерело фінансування - місцевий бюджет (кошти обласного цільового фонду охорони навколишнього природного середовища обласного бюджету). Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Документи про виконані роботи та їх вартість складаються і підписуються підрядником по мірі виконання робіт та передаються замовнику. Замовник перевіряє ці документи і в разі відсутності зауважень підписує їх та протягом 7 днів з дати підписання актів виконаних робіт надає до Головного управління казначейської служби України в Миколаївській області Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 червня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 червня 2019 16:53
ТД Очаків колектор.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрспецоборудование 2 928 947,41
UAH з ПДВ
2 928 947,41
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС" 3 250 250,86
UAH з ПДВ
3 250 250,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2019 17:32
Електронний підпис
27 червня 2019 18:32
Електронний підпис
27 червня 2019 18:25
21 Банківська гарантія.zip
27 червня 2019 18:25
17 Копія Статуту.pdf
27 червня 2019 18:25
2. Тендерна пропозиція.pdf
14 червня 2019 17:57
Електронний підпис
14 червня 2019 17:55
1. Договірна ціна.pdf
14 червня 2019 17:54
Електронний підпис

Публічні документи

27 червня 2019 17:09
Електронний підпис
27 червня 2019 17:08
наказ.pdf
27 червня 2019 17:08
статут.pdf
27 червня 2019 17:08
коошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрспецоборудование

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛКРІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укрспецоборудование
#31043840
Переможець 2 928 947,41
UAH з ПДВ
05 липня 2019 14:20

Документи

05 липня 2019 14:20
Електронний підпис
05 липня 2019 14:19
Електронний підпис
05 липня 2019 14:19
Електронний підпис
05 липня 2019 14:18
НАМІР.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укрспецоборудование
#31043840
2 928 947,41
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 липня 2019 14:20
Електронний підпис
05 липня 2019 14:19
Електронний підпис
05 липня 2019 14:19
Електронний підпис
05 липня 2019 14:18
НАМІР.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 10:41
Д.у. № 3 Д 5 Очаков коллектор 24.12.2019.FR12.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 10:40
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 10:03
Д.у №2 Д № 5 Очаков коллектор.FR12.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 10:02
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 10:12
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 10:10
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 10:10
Д.у №1 Очаков коллектор.FR12.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 10:09
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 10:06
Д.№ 5 Очаков коллектор.FR12.pdf укладений
17 липня 2019 10:03
Електронний підпис укладений
17 липня 2019 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з реконструкції об’єкта складає – 2928947,41 грн.(два мільйона дев’ятсот двадцять вісім тисяч дев’ятсот сорок сім гривень 41 копійка) в тому числі ПДВ – 488157,90 грн. з них на поточний рік – 2894521,00 грн. (два мільйона вісімсот дев’яносто чотири тисячі п’ятсот двадцять одна гривня 00 копійок) в тому числі ПДВ – 482420,17 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти обласного цільового фонду охорони навколишнього природного середовища обласного бюджету 2603521,00грн. (два мільйона шістсот три тисячі п’ятсот двадцять одна гривня 00 копійок) в тому числі ПДВ – 433920,17 грн.; Субвенція з міського бюджету міста Очакова обласному бюджету на співфінансування природоохоронних заходів 291000,00 грн. (двісті дев’яносто одна тисяча гривня 00 копійок) в тому числі ПДВ – 48500,00 грн.; 3. Інші умови договору підряду № 5 від 16.07.2019 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до договору підряду № 5 від 16.07.2019 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з реконструкції об’єкта складає – 2928947,41 грн.(два мільйона дев’ятсот двадцять вісім тисяч дев’ятсот сорок сім гривень 41 копійка) в тому числі ПДВ – 488157,90 грн. з них на поточний рік – 2928947,41 грн. (два мільйона дев’ятсот двадцять вісім тисячі дев’ятсот сорок сім гривень 41 копійок) в тому числі ПДВ – 488157,90 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти обласного цільового фонду охорони навколишнього природного середовища обласного бюджету 2646357,36 грн. (два мільйона шістсот сорок шість тисяч триста п’ятдесят сім гривень 36 копійок) в тому числі ПДВ – 441059,56 грн.; Субвенція з міського бюджету міста Очакова обласному бюджету на співфінансування природоохоронних заходів 282590,05 грн. (двісті вісімдесят дві тисячі п’ятсот дев’яносто гривень 05 копійок) в тому числі ПДВ – 47098,34 грн.; 3. Інші умови договору підряду № 5 від 16.07.2019 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до договору підряду № 5 від 16.07.2019 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Внести зміни в пункт 3.2. розділу 3 та викласти в наступній редакції: 3.2 Загальна вартість робіт та послуг з реконструкції об’єкта складає – 2928947,41 грн.(два мільйона дев’ятсот двадцять вісім тисяч дев’ятсот сорок сім гривень 41 копійка) в тому числі ПДВ – 488157,90 грн. з них на поточний рік – 2886111,05 грн. (два мільйона вісімсот шістдесят одна тисяча сто одинадцять гривень 05 копійок) в тому числі ПДВ – 481018,51 грн. 2. Пункт 9.1. розділу 9 викласти в наступній редакції: 9.1. Джерелом фінансування об’єкту є: кошти обласного цільового фонду охорони навколишнього природного середовища обласного бюджету 2603521,00 грн. (два мільйона шістсот три тисячі п’ятсот двадцять одна гривня 00 копійок) в тому числі ПДВ – 433920,17 грн.; Субвенція з міського бюджету міста Очакова обласному бюджету на співфінансування природоохоронних заходів 282590,05 грн. (двісті вісімдесят дві тисячі п’ятсот дев’яносто гривень 05 копійок) в тому числі ПДВ – 47098,34 грн.; 3. Інші умови договору підряду № 5 від 16.07.2019 залишити без змін. 4. Дана додаткова угода до договору підряду № 5 від 16.07.2019 набуває чинності з моменту її підписання сторонами та діє до 31.12.2019 року або до повного виконання обов’язків сторін по договору.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML