Реконструкція ПС 150/35/10 кВ «Кам’янка
Reconstruction of Substation 150/35/10 kV «Kamyanka
Очікувана вартість
72 000 000,00 UAH
UA-2019-06-14-000884-c 4ac6381f6056461da51582921c41cfdb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 22800735
Місцезнаходження замовника: 18002, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 285, м. Черкаси, Україна
Контактна особа замовника: Кульбашна Людмила
+380504477586
lminko@bigmir.net
Official name: Public Joint Stock Company "Cherkasyoblenergo"
National ID: 22800735
Contact point: Kulbashna Luidmila
+380504477586
lminko@bigmir.net

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 05 липня 2019 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2019 08:00
Початок аукціону: 20 серпня 2019 11:13
Очікувана вартість: 72 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,14 %
Publication date: 14 червня 2019 16:19
Enquiries until: 05 липня 2019 08:00
Complaints submission until: до 11 липня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 15 липня 2019 08:00

Information

Estimated total value: 72 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,14 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 300 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис робіт, обсяг робіт та технічне завдання, визначені у тендерній документації та додатках до неї.
Description of works, scope of work and technical assignment specified in the tender documentation and appendices thereto.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція ПС 150/35/10 кВ «Кам’янка (джерело фінансування закупівлі - власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Reconstruction of Substation 150/35/10 kV "Kamyanka (source of procurement financing - own funds)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 01 березня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору етап оплати 1: 30% від ціни Договору, протягом 5-ти банківських днів, з дати укладення Договору. Аванс 5 Банківські 30
Iнша подія етап оплати 2: 40% від ціни Договору, протягом 5-ти банківських днів, з дати доставки матеріалів та обладнання, необхідного для виконання робіт згідно Договору, на об’єкт будівництва. Аванс 5 Банківські 40
Виконання робіт остаточний розрахунок за виконані роботи – на протязі 30 банківських днів після підписання Замовником актів приймання виконаних робіт та прийняття в експлуатацію об’єкту будівництва. Пiсляоплата 30 Банківські 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 червня 2019 16:17
Електронний цифровий підпис
14 червня 2019 16:16
Том 3 Реконструкція ПЛ Жаботин.pdf
14 червня 2019 16:16
ТОМ 2 ПС Каменка.pdf
14 червня 2019 16:16
Том 1 ПЗ.pdf
14 червня 2019 16:16
Додаток 5_технічні вимоги.doc
14 червня 2019 16:16
Додаток 4_проект договору.doc
14 червня 2019 16:16
Додаток 3_документи для переможців.doc
14 червня 2019 16:16
Додаток 2_документи для учасників.doc
14 червня 2019 16:16
Додаток 1_тендерна пропозиція.doc
14 червня 2019 16:16
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 18 червня 2019 12:11
Дата відповіді: 19 червня 2019 14:25
Доброго дня! Згідно пункту 4 "Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними" розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції торгів" тендерної документації: тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі. Чи вважається датою розкриття тендерних пропозицій дата прекваліфікації 15.07.2019?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, відраховується з кінцевого строку подання тендерних пропозицій - 15.07.2019 року. Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції ( аб. 2 ч.1 ст. 24 Закону)
Щодо інформації про обладнання
Дата подання: 19 червня 2019 08:46
Дата відповіді: 19 червня 2019 14:25
Доброго дня! Уточнююче запитання: чи потрібно готувати специфікацію на обладнання та опис основного обладнання учаснику у своїй пропозиції?
Відповідь: Доброго дня! Так, потрібно, згідно ТД (Р. І п. 4.3; Р. ІІІ п.1, п.6; Додаток №5)
Проектні роботи
Дата подання: 21 червня 2019 08:32
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:03
Відповідно до вимог тендерної документації (ТД) на закупівлю «Реконструкція ПС 150/35/10 кВ «Кам’янка»" Reconstruction of Substation 150/35/10 kV "Kamyanka (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-14-000884-c) учасник торгів повинен розрахувати ціну пропозиції процедури закупівлі згідно проекту, який надається в окремому файлі у складі ТД, а саме: - Проект «Будівництво електричних мереж для приєднання фотоелектричної станції ТОВ «Чиста Енергія-2011» по вул. Заводська, 2-6 м. Кам’янка, Черкаської області Реконструкція ПС 150/35/10 кВ «Кам’янка» ТОМ 1 шифр 17-08.2018/1 ПЗ. - Проект «Будівництво електричних мереж для приєднання фотоелектричної станції ТОВ «Чиста Енергія-2011» по вул. Заводська, 2-6 м. Кам’янка, Черкаської області Реконструкція ПС 150/35/10 кВ «Кам’янка» ТОМ 2 шифр 17-08.2018/1 ЕП - Проект «Будівництво електричних мереж для приєднання фотоелектричної станції ТОВ «Чиста Енергія-2011» по вул. Заводська, 2-6 м. Кам’янка, Черкаської області Реконструкція ПС 150/35/10 кВ «Кам’янка». Реконструкція ПЛ-35 кВ «Жаботин» із перезаводом її на ІІ с.ш. ПС «Кам`янка» ТОМ 3 шифр 17-08.2018/1 ЕП3. Як зазначено у ТОМі 1 шифр 17-08.2018/1 ПЗ. (арк.12) об’єкт відноситься до класу наслідків СС2. Відповідно з ДБН А.2.2-3:2014 проектування об’єктів ІІІ категорії складності здійснюється в дві стадії: - проект (П) та робоча документація (Р). Будівництво об’єкту здійснюється за розробленою робочою документацією. Оскільки у складі ТД надані - ТОМ 2 шифр 17-08.2018/1 ЕП і ТОМ 3 шифр 17-08.2018/1 ЕП3 тільки стадії проектування (П), просимо надати для підготовки тендерної пропозиції розроблену наступну стадію проектування, а саме – робочу документацію (Р). Якщо вона відсутня, тоді хто має розробляти стадію - робоча документація (Р) і які терміни її розроблення? Якщо Учасник має розробляти стадію (Р), то у формі ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ (Додаток № 1 до тендерної документації) відсутній відповідний рядок «проектні роботи»? Просимо надати відповіді на зазначені питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 21 червня 2019 08:35
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:05
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним вимогам, пунктом 1.2. Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати «довідку у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, на бланку підприємства та з печаткою, що підтверджує наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи і будуть задіяні у виконанні робіт, у т.ч.: 1. копія кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури. 2. документи, які підтверджують наявність у головного спеціаліста досвіду роботи на підприємстві або в галузі за даним напрямком не менше 5-ти років (наказ по підприємству тощо)» Постановою Кабінету Міністрів України № 554 від 23.05.2011 року встановлено перелік видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, відповідальних виконавців які проходять професійну атестацію, це: 1. Розроблення містобудівної документації. 2. Архітектурне та інженерно-будівельне проектування. 3. Експертиза та обстеження у будівництві. 4. Технічний нагляд. 5. Інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва. Особи, які виконують обов’язки головного архітектора та головного інженера проекту, визначаються розпорядчим документам підприємства (проектувальника) з числа працівників, що мають кваліфікаційний сертифікат архітектора та інженера-проектвальника відповідно. Просимо конкретизувати, по якому з виконавців, у відповідності до Постанови КМУ № 554 від 23.05.2011 р , (вимога згідно п.п.1, пункту 1.2. Додатку № 2 ТД ) учасник має надати копію кваліфікаційного сертифікату.? Якщо це стосується проектувальників, підпункт 2 пункту 1.2. Додатку № 2 ТД, викласти в наступній редакції: «2. документи, які підтверджують наявність у інженера – проектувальника досвіду роботи на підприємстві або в галузі за даним напрямком не менше 5-ти років (наказ по підприємству тощо).» В іншому випадку просимо конкретизувати до якого головного спеціаліста стосується ця вимога. Сьогодні на підприємствах є посади технічного директора. Чи буде відповідати вимогам ТД, якщо учасник надасть у складі своєї пропозиції інформацію про технічного директора з підтвердженням відповідного стажу роботи та відповідні документи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
права на земельні ділянки
Дата подання: 21 червня 2019 08:35
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:05
Просимо підтвердити, що Замовник має всі оформлені в установленому порядку права на земельні ділянки для виконання робіт на території ПС 150/35/10 кВ «Кам’янка» та для встановлення опор Реконструкції ПЛ-35 кВ «Жаботин» із перезаводом її на ІІ с.ш. ПС «Кам`янка» і предметом закупівлі дані роботи не передбачені?
Відповідь: У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Проект договору
Дата подання: 21 червня 2019 08:37
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:05
У Додатку 4 (Проект договору про закупівлю) тендерної документації вилучити пункт 6.1.11. статті 6. «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» (6.1.11. Узгодити з відповідними установами та інстанціями дозвільні документи на право виконання робіт.) Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 466 від 13 квітня 2011 р. «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт», а саме пунктів 5 та 28, отримання дозволу на виконання робіт є функцією Замовника: « 5. Будівельні роботи можуть виконуватися замовником після отримання документа, що посвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договору суперфіцію та: видачі замовнику дозволу на виконання будівельних робіт - щодо об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками або підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. 28. Замовник (його уповноважена особа) подає особисто або надсилає рекомендованим листом з описом вкладення чи через електронну систему здійснення декларативних та дозвільних процедур у будівництві до відповідного органу державного архітектурно-будівельного контролю заяву про отримання дозволу за формою, наведеною у додатку 10 до цього Порядку. ……»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Проект Договору
Дата подання: 21 червня 2019 08:38
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:06
У Додатку 4 (Проект договору про закупівлю) тендерної документації пункт 6.2. статті 6. «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН» доповнити підпунктами 6.2.2.- 6.2.8., наступного змісту: « 6.2.2. Надати підряднику будівельний майданчик (фронт робіт), передати дозвільну документацію на виконання будівельних робіт; 6.2.3. Передати Підряднику, протягом 5 (п’яти) календарних днів , після укладання Договору, два повних комплекти проектної документації з штампом « У виробництво»; 6.2.4. Своєчасно приймати та підписувати акти виконаних робіт. Протягом 5 (пяти) календарних днів Замовник зобов’язаний підписати надані акти виконаних робіт, або в цей же термін надати обґрунтовані заперечення, щодо підписання наданих актів; 6.2.5. Сплатити неустойку, відшкодувати збитки та моральну шкоду в разі невиконання або неналежного виконання ним зобов'язань за договором, якщо він не доведе, що порушення договору сталося не з його вини; 6.2.6. Своєчасно розглядати та вносити зміни до проектної документації; 6.2.7. У разі невиконання своїх зобов’язань зкоригувати терміни виконання робіт за Договором; 6.2.8. Виконувати належним чином інші зобов'язання, передбачені договором підряду, Цивільним і Господарським кодексами України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві та іншими актами законодавства України.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Проект Договору
Дата подання: 21 червня 2019 08:39
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:06
У Додатку 4 (Проект договору про закупівлю) тендерної документації пункт 17.7. статті 17 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.» викласти у наступній редакції: « 17.7. Замовник не несе відповідальності щодо відшкодування збитків власникам сільськогосподарських угідь понад нормативні витрати що допустив Підрядник, а також перед будь-якими третіми сторонами під час виконання робіт Підрядником, передбачених даним Договором. Відповідальність щодо відшкодування збитків третім особам покладається на Підрядника, у разі якщо такі збитки викликані діями Підрядника.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Проектна документація
Дата подання: 21 червня 2019 09:06
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:06
В тендерній документації відсутній комплект документації: Том 4 "Релейний захист та автоматика" 17-08.2018/1 ЕП.4. Просимо викласти у складі тендерної документції
Відповідь: У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Проектна документація
Дата подання: 21 червня 2019 10:48
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:07
В тендерній документації відсутній комплект документації 17-08.2018 ЕП1-СО "Специфікація обладнання, виробів і матеріалів" із складу проекту ТОМ 2 "Реконструкція ПС 150/35/10 Кам'янка" 17-08.2018/1 ЕП. Просимо доповнити проектну документацію
Відповідь: У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Проект договору
Дата подання: 21 червня 2019 11:55
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:07
У Додатку 4 (Проект договору про закупівлю) тендерної документації пункт 17.2. статті 17 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.» викласти у наступній редакції: «17.2. За порушення строків виконання зобов’язань (крім випадків порушення строків виконання робіт, що виникли з вини Замовника), Підрядник сплачує Замовнику пеню згідно з частиною другою статті 231 Господарського кодексу України у розмірі 0,1% (нуль цілих одна десята відсотка) від вартості такого зобов’язання, строк виконання якого порушений, за кожний день прострочення.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Проект договору
Дата подання: 21 червня 2019 11:55
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:07
У Додатку 4 (Проект договору про закупівлю) тендерної документації пункт 17.4. статті 17 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.» викласти у наступній редакції: «17.4. В разі виходу обладнання (механізмів), що поставлялось Підрядником, з ладу протягом гарантійного строку, то Підрядник: - власними силами і за свій рахунок усуває дефекти в термін не більше 30 (тридцяти) календарних днів, або в інший термін погоджений Сторонами, при цьому гарантійний термін експлуатації обладнання, на якому виникли дефекти продовжується на той термін, протягом якого здійснювались роботи по усуненню виявлених дефектів. В разі порушення терміну усунення дефектів, вказаному у цьому пункті, Підрядник сплачує Замовнику штраф у розмірі 1% від вартості такого обладнання;»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Проект договору
Дата подання: 21 червня 2019 11:56
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:07
Додаток 4 (Проект договору про закупівлю) тендерної документації статтю 17 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.» доповнити пунктом 17.13.: «17.13. За порушення строків оплати Замовник сплачує Підряднику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення. (ст. 3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань»)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Проект договору
Дата подання: 21 червня 2019 11:56
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:07
Додаток 4 (Проект договору про закупівлю) тендерної документації статтю 17 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.» доповнити пунктом 17.14.: «17.14. За порушення строків передачі Підряднику будівельного майданчика (фронту робіт), Замовник сплачує Підряднику штраф у розмірі 0,1% від ціни Договору за кожен день прострочення.»
Відповідь: У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Проект договору
Дата подання: 21 червня 2019 11:56
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:08
Додаток 4 (Проект договору про закупівлю) тендерної документації статтю 17 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.» доповнити пунктом 17.15.: «17.5. За порушення строків передачі Підряднику проектної документації для виконання робіт Замовник сплачує Підряднику штраф у розмірі 3000 грн. від ціни Договору за кожен день прострочення.»
Відповідь: У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Проект договору
Дата подання: 21 червня 2019 11:56
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:08
Додаток 4 (Проект договору про закупівлю) тендерної документації статтю 17 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.» доповнити пунктом 17.16.: «17.16. Підрядник не несе відповідальності за затримку строків виконання зобов’язань за цим Договором у випадку порушення зобов’язань зі сторони Замовника за цим Договором та обставин що не залежать від Підрядника.»
Відповідь: У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Проект договору
Дата подання: 21 червня 2019 11:57
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:08
Додаток 4 (Проект договору про закупівлю) тендерної документації статтю 17 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.» доповнити пунктом 17.17.: «17.17. Підрядник має інші права передбачені нормами цивільного і господарського законодавства України.»
Відповідь: У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Проектна документація
Дата подання: 21 червня 2019 13:38
Дата відповіді: 24 червня 2019 14:08
В Пояснювальній записці "Том 1 17-08.2018/1 ПЗ" в "Завданні на проектування" в п.24 Додаткові умови зазначено, що в проекній документації необхідно передбачити і врахувати надання опитувальних листів на обладнання. Просимо доповнтит Тендерну документцію опитувальними листами на обладнання
Відповідь: У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 18 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-06-20-000007 ● d9a7f87a0b8b4850a4ce7752c467a59b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-06-19
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-06-20 11:10:58
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.06.2019 № 62
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 19.06.2019 № 62

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
5 UA-2019-06-14-000884-c, 14.06.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-06-20 11:18:24

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-000884-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання:
1) з яких підстав оголошення про проведення процедури закупівлі додатково оприлюднене англійською мовою, тоді як очікувана вартість закупівлі, згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, не перевищує суму, еквівалентну 5150 тисячам євро для робіт (станом на 14 червня 2019 р. курс становив 29,822242 євро за 1 гривню).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-06-24 14:37:00

Реконструкція ПС 150/35/10кВ «КАМ'ЯНКА»

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція ПС 150/35/10кВ «Кам'янка» (джерело фінансування закупівлі – власні кошти) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-06-14-000884-с) надаємо пояснення з наданого питання.
Помилково було додатково оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі на англійській мові.
У зв’язку з отриманням запиту щодо проведення моніторингу Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушення законодавства у сфері публічних закупівель, в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Звіт про усунення порушень щодо проведення закупівлі реконструкція ПС 150/35/10кВ «Кам'янка» ( за номером: UA-2019-06-14-000884-с): В межах моніторингу щодо проведення закупівлі реконструкції ПС 150/35/10кВ «Кам'янка» (джерело фінансування закупівлі – власні кошти) ( за номером: UA-2019-06-14-000884-с) Управлінням північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області та визначення ознак порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, тендерним комітетом Замовника, було прийнято рішення про відміну торгів, на підставі абзацу 4 частини 1 статті 31 Закону: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.

2019-06-26 07:42:53

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 25 червня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 11 липня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО", , Україна, Черкаси, вул. Гоголя, 285, м. Черкаси, Україна
  2. Інформація про предмет закупівлі: Реконструкція ПС 150/35/10 кВ «Кам’янка (джерело фінансування закупівлі - власні кошти), 72000000UAH, 45230000-8, ДК021, 1, Роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 4ac6381f6056461da51582921c41cfdb, 2019-06-14
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 20 червня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку); відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»; оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік з додатками та змінами до нього; оголошення про проведення процедури відкритих торгів ID꞉ UA-2019-06-14-000884-c; тендерна документація, яка затверджена рішенням тендерного комітету від 14.06.2019 № 14-06-19; пояснення від 24.06.2019, отримане від публічного акціонерного товариства «Черкасиобленерго» через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель; протокол засідання тендерного комітету від 24.06.2019 № 24-06-19 щодо відміни торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу встановлено, що, на порушення вимог частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», публічним акціонерним товариством «Черкасиобленерго» додатково оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, тоді як очікувана вартість закупівлі, згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, не перевищує суму, еквівалентну 5150 тисячам євро для робіт (станом на 14 червня 2019 р. курс становив 29,822242 євро за 1 гривню). Як наслідок, встановлені строки для подання тендерних пропозицій з недотриманням вимог абзацу 2 частини третьої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», а також розгляд тендерних пропозицій буде здійснено з недотриманням вимог частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги у разі порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, передбаченого цим Законом., 25 червня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення вимог частини четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» та частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі в річному плані (додатку) відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: За результатами аналізу інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що публічним акціонерним товариством «Черкасиобленерго», з метою усунення виявлених в ході моніторингу закупівлі порушень торги відмінено.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (оголошення про проведення процедури закупівлі додатково оприлюднене англійською мовою, тоді як очікувана вартість закупівлі не перевищує суму, еквівалентну 5150 тисячам євро для робіт)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (оголошення про проведення процедури закупівлі додатково оприлюднене англійською мовою, тоді як очікувана вартість закупівлі не перевищує суму, еквівалентну 5150 тисячам євро для робіт) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником відмінено торги через порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.

2019-06-26 11:12:39

Інформація про відміну

Дата скасування
24 червня 2019 14:41
Причина скасування
Торги відмінені – порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі (абзац 4 частина 1 стаття 31 Закону).

Актуальні тендери

До пошуку