Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автомобіль (ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі)
Очікувана вартість
320 383,33 UAH
UA-2019-06-14-000863-c ● e5df5d5ffcea4abf9cf1a957034da798
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вигодянська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04377701 |
Місцезнаходження: | 67620, Україна , Одеська обл., Біляївський район, село Вигода, вул Центральна ,46 |
Контактна особа: |
Лаптєва Ольга Миколаївна +380487531003 selovugoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 червня 2019 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2019 13:35 |
Очікувана вартість: | 320 383,33 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 601,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67620, Україна, Одеська область, м. Одеса, склад Постачальника на умовах поставки EXM згідно "Інкотермс-2010"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі накладної, складеної Постачальником. Джерело фінансування - бюджетні кошти. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 червня 2019 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 червня 2019 16:02 |
ТД авто 14.06.19.doc | |
14 червня 2019 16:02 |
проект договора.docx | |
14 червня 2019 16:02 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
цвет
Дата подання: 18 червня 2019 10:02
Добрый день! Просим Вас уточнить конкретный цвет автомобиля, а не «Фантом 496» або наближений до нього
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-06-14-000863-c.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ДП БАЗІС АВТО, Код ЄДРПОУ:35991758
Дата подання: 18 червня 2019 12:58
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: «ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль)»
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2019-06-14-000863-c (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль) (далі за текстом – ТД) нами було встановлено що:
В Додатку № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в вимогах до предмету закупівлі, серед інших, містяться наступна вимога: «LADA VESTA або еквівалент»
Згідно п. 3, ч. 2, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі за текстом – Закон) Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Натомість в оголошенні та Тендерній документації, дотримано лише одну норму Закону, зазначено вираз «або еквівалент», при цьому відсутнє обґрунтування необхідності закупівлі саме конкретної марки: LADA VESTA.
Враховуючи вищенаведене, тендерна документація, в цій частині, не відповідає вимогам п. 3, ч. 2, ст. 22 Закону, а саме: відсутнє обґрунтування необхідності закупівлі саме конкретної марки : LADA VESTA.
Виробником LADA VESTA являється: ПАО «АВТОВАЗ», Южное шоссе 36, 445024, г. Тольятти, Россия.
Згідно абз. 4 п. 2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р (далі за текстом – Розпорядження), заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
При цьому жодного підтвердження Міністерства економічного розвитку і торгівлі щодо неможливості заміщення замовником не оприлюднено.
Враховуючи вищенаведене, тендерна документація, в цій частині порушує норми Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644 – VII та абз. 4 п. 2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р.
У зв’язку із тим, що на цей час тендерна документація не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищенаведені порушення, а у випадку неможливості їх усунення, на підставі п. 2, ч. 1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відмінити торги.
Розгорнути
Згорнути
щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі: «ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль)»
Ознайомившись з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2019-06-14-000863-c (далі за текстом – Оголошення) та ретельно вивчивши тендерну документацію ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Автомобіль) (далі за текстом – ТД) нами було встановлено що:
В Додатку № 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в вимогах до предмету закупівлі, серед інших, містяться наступна вимога: «LADA VESTA або еквівалент»
Згідно п. 3, ч. 2, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі за текстом – Закон) Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
Натомість в оголошенні та Тендерній документації, дотримано лише одну норму Закону, зазначено вираз «або еквівалент», при цьому відсутнє обґрунтування необхідності закупівлі саме конкретної марки: LADA VESTA.
Враховуючи вищенаведене, тендерна документація, в цій частині, не відповідає вимогам п. 3, ч. 2, ст. 22 Закону, а саме: відсутнє обґрунтування необхідності закупівлі саме конкретної марки : LADA VESTA.
Виробником LADA VESTA являється: ПАО «АВТОВАЗ», Южное шоссе 36, 445024, г. Тольятти, Россия.
Згідно абз. 4 п. 2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р (далі за текстом – Розпорядження), заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі.
При цьому жодного підтвердження Міністерства економічного розвитку і торгівлі щодо неможливості заміщення замовником не оприлюднено.
Враховуючи вищенаведене, тендерна документація, в цій частині порушує норми Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644 – VII та абз. 4 п. 2) частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. №829-р.
У зв’язку із тим, що на цей час тендерна документація не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути вищенаведені порушення, а у випадку неможливості їх усунення, на підставі п. 2, ч. 1, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відмінити торги.
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 20 червня 2019 16:37 |
Коментар щодо відміни: | Згідно вимог абз.3 ч.1 ст.31 Закону України від 25.12.2015 року №922-VII "Про публічні закупівлі" із змінами і доповненнями замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
20 червня 2019 16:36
|
Протокол відміна ТД авто.doc |